Προς το περιεχόμενο

H Smart θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα αυτοκινήτων από το 2018 στις ΗΠΑ


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) what the fuck?

2) δεν εχει αλλα,

Α)δεν υπαρχει ανορθωση, ο μετασχηματιστης δεν ανορθωνει, μη γραφεις ο,τι να ναι

β) δεν υπαρχουν απωλειες μεταφορας(ειναι μηδαμινες), αραγε ξερεις γιατι εχουμε AC σε υπερυψηλη ταση?

Γ) Κατ αρχην γραφεται συνεχες, επισης δεν μεταλασσεται, εχεις μπλεξει τους X-men με την ηλεκτρολογια.

Δ)Το δικτυο δεν αποθηκευει πουθενα, εκτος κι αν εννοεις τις μπαταριες του αυτοκινητου.

Ε) Ενω η βενζινη απο χημικη, σε θερμικη σε παλινδρομικη και τελος σε περιστροφικη, μαντεψε τι εχει περισσοτερες απωλειες

 

Και τελος τα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν 1 κινουμενο μερος ,με ανυπαρκτη συντηρηση και ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΕΛΑΝΤΙ.

 

Ανυψωθεί ήθελα να γράψω.  sorry .  Ετσι θα μεταφέρεις την ενέργεια από τα δίκτυα υψηλής σε άλλες περιοχές. και θα την υποβιβάσεις πάλι στα δίκτυα χαμηλής. Από κάθε ανύψωση και κάθε υποβιβασμό έχεις και ένα 5% χασούρα, ίσως και λιγότερο.

Υπερύψηλη τάση έχεις για να μπορέσεις να μεταφέρεις μεγάλα ποσά ενέργειας χωρίς να χρειάζεσαι τέρατα αγωγούς, πρακτικά αδύνατο δηλαδή. Και αυτός ο λόγος, η μεταφορά ενέργειας δηλαδή, ήταν και αυτός που επέβαλε το AC, ώστε να το ανυψώνεις και να το υποβιβάζεις για την μεταφορά.

Και συνεχές έγραψα αλλά το T9 του κινητού κάνει αυτόματο ορθογραφικό έλεγχο. 

Τις μπαταρίες εννοώ που χρησιμοποιείς σαν αποθήκες ενέργειας. 

Ανορθώνεις για την φόρτιση.

Τα δίκτυα για να μπορέσει να μεταφερθεί η αυξημένη ζήτηση σε ενέργεια τα υπολόγισες? 

 

Θετικό στην όλη κατάσταση με τα ηλεκτροκίνητα είναι πως μπορείς πέρα από βενζίνη και πετρέλαιο να κάψεις και λιγνίτη, ανθρακίτη κ.λ.π. οπότε δεν έχεις αποκλειστική εξάρτηση από ένα μόνο καύσιμο.

το κειμενο του adtakhs αν και λογικοφανες σε καποιον μη ενημερωμενο, ειναι γεματο ανακριβειες και ημιμαθειες, γι αυτο οδηγειται σε λαθος συμπερασματα. Τα περισσοτερα απαντηθηκαν (αποδοση ηλεκτρικης παραγωγης εργοστασιου και ηλεκτροκινητητα vs κινητηρα αυτοκινητου, μεταφορα μολυνσης εκτος των αστικων κεντρων κλπ , καλυψη της παραγωγης μελλοντικα απο πυρηνικη και ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, προοδος της τεχνολογιας στις μπαταριες, τους φορτιστες και τους ηλεκτροκινητηρες).

 

 

Μα δεν αντιλέγει κανείς πως μια τέτοια εξέλιξη θα είναι καλή και σωστή αν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα φορτίζονται μέσω ανανεώσιμων μορφών ενέργειας. 

Τώρα όμως πας και καις λιγνίτη που είναι χειρότερος από την βενζίνη που βάζεις στο αυτοκίνητό σου σε ότι αφορά την μόλυνση του περιβάλλοντος  και αυτό το λες καθαρό αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από adtakhs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό το ,

 

Τα δίκτυα για να μπορέσει να μεταφερθεί η αυξημένη ζήτηση σε ενέργεια τα υπολόγισες?

 

πρέπει να είναι επιπέδου, πριν 100 χρόνια θα λέγαν , τα βενζινάδικα για αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα τα υπολόγισες; Καλύτερα κάρο.

 

Προφανώς τα δίκτυα θα βελτιώνονται όσο αυξάνει η ζήτηση κ.τ.λ. των ηλεκτρικών. Εκτός και αν πιστεύουμε ότι όλη η υποδομή που θεωρούμε δεδομένη το 2017 για τα τωρινά αμάξια εμφανίστηκε σε μια νύχτα...

___________________________________________________________________________________ 

 

Οι απώλειες μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος πρέπει να υπολογίζονται κάπου μεταξύ 2-8%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το ,

 

 

πρέπει να είναι επιπέδου, πριν 100 χρόνια θα λέγαν , τα βενζινάδικα για αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα τα υπολόγισες; Καλύτερα κάρο.

 

Προφανώς τα δίκτυα θα βελτιώνονται όσο αυξάνει η ζήτηση κ.τ.λ. των ηλεκτρικών. Εκτός και αν πιστεύουμε ότι όλη η υποδομή που θεωρούμε δεδομένη το 2017 για τα τωρινά αμάξια εμφανίστηκε σε μια νύχτα...

___________________________________________________________________________________ 

 

Οι απώλειες μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος πρέπει να υπολογίζονται κάπου μεταξύ 2-8%

 

Κάθε υποβιβασμός και ανύψωση πρέπει να έχουν και ένα 5% περίπου χασούρα + 2% στο υπολοιπο δίκτυο.

Από εκεί και πέρα πρέπει να υπάρχει διαχείριση των πεπαλαιωμένων συσσωρευτών , ανάπτυξη του δικτύου διανομής κ.λ.π.

 

Αλλά εγώ δεν είπα πως είμαι αντίθετος στα ηλεκτροκίνητα. 

Είπα πως είμαι αντίθετος στην ηλεκτροκίνηση ΑΥΤΗ την περίοδο με αυτή την κατάσταση που επικρατεί και με δεδομένη την τεχνολογία που υπάρχει και  με το ποσοστό που έχουν οι ήπιες μορφές ενέργειας διεισδύσει στο ενεργειακό τοπίο. 

 

Επίσης δεν θεωρώ την πυρηνική ενέργεια αθώα ενέργεια και δεν την εντάσσω στις ήπιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε υποβιβασμός και ανύψωση πρέπει να έχουν και ένα 5% περίπου χασούρα + 2% στο υπόλοιπο δίκτυο.

 

Από εκεί και πέρα πρέπει να υπάρχει διαχείριση των πεπαλαιωμένων συσσωρευτών , ανάπτυξη του δικτύου διανομής κ.λ.π.

 

...

 

Πες στην EIA να κοιτάξει τα νούμερα της τότε.

 

The U.S. Energy Information Administration (EIA) estimates that electricity transmission and distribution losses average about 5% of the electricity that is transmitted and distributed annually in the United States.

 

The efficiency of typical distribution transformers is between about 98 and 99 percent.

 

Και όσο για το δεύτερο, όπως δεν βλέπεις αμάξια στις χωματερές έτσι μάλλον δεν θα βλέπεις και ηλεκτρικά αμάξια στις χωματερές, Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια τρομερή διαφορά στην διαχείριση τους όταν πάνε για πέταμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες στην EIA να κοιτάξει τα νούμερα της τότε.

 

 

Και όσο για το δεύτερο, όπως δεν βλέπεις αμάξια στις χωματερές έτσι μάλλον δεν θα βλέπεις και ηλεκτρικά αμάξια στις χωματερές, Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια τρομερή διαφορά στην διαχείριση τους όταν πάνε για πέταμα.

 

 

Δεν μιλώ για το σασί προφανώς, αλλά για την διαχείριση των πεπαλαιωμένων συσσωρευτών και για την σπατάλη φυσικών πόρων για την κατασκευή τους. 

Γενικά πιστεύω πως είναι ένας φαύλος κύκλος. 

 

Θα έρθει δηλαδή το ηλεκτροκίνητο smart πχ. στην Ελλάδα, θα καίμε λιγνίτη στην Κοζάνη, θα οδηγούμε στην Αθήνα με ήσυχη συνείδηση πως είμαστε προστάτες του περιβάλλοντος, έχοντας το κόστος της αλλαγής συσσωρευτών, ίσως και κάποια εταιρία leasing που θα μας τις παρέχει με μηνιαίο συμβόλαιο κ.λ.π. 

 

 

 

Προσωπικά εγώ είπα πως πιστεύω πως δεν έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου για κάτι τέτοιο. Γιατί πολύ απλά δεν έχουμε καταφέρει να καλύψουμε με ήπιες μορφές ενέργειας τις σταθερές καταναλώσεις που μπορούν να τροφοδοτηθούν άμεσα από αυτές και μπαίνουμε στο τρυπάκι των συσσωρευτών στα κινητά φορτία.

Αν ένα ποσοσό της παραγόμενης ενέργειας από ΑΠΕ το δώσουμε αυτή την στιμή στα οχήματα, σημαίνει πως θα το πάρουμε από τις σταθερές καταναλώσεις.

 

Ίσως να είμαι και λάθος βέβαια, θα το κοιτάξω περισσότερο σε βάθος το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός της προσπάθειας απεξάρτησης της αυτοκινητοβιομηχανίας από το πετρέλαιο στην σημερινή πραγματικότητα, είναι κάτι που με προσπερνά.

 

Η λογική της ηλεκτροκίνησης με συσσωρευτές ενέργειας είναι κάτι που θεωρητικά θα βοηθούσε.

Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση  είναι η ενέργεια αυτή να προέρχεται από ήπιες μορφές. (αιολική, ηλιακή, κινητική - κυματική).

 

Θεωρώ λοιπόν χαζό να αναπτύσσει κανείς σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου χρειάζονται συσσωρευτές για την αποθήκευση της ενέργειας, όταν η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει να παροχετεύσει με την ήπια παραγόμενη ενέργεια ούτε το 10% των σταθερών καταναλώσεων, αυτών δηλαδή που δεν χρειάζονται συσσωρευτές ....... 

 

Ποιος ο λόγος λοιπόν να μπει ο πλανήτης σε μια ακόμα επιμόλυνση των γαιών, μέσω της ρύπανσης από τους συσσωρευτές και της σπατάλης πόρων και πρώτων υλών για συσσωρευτές, όταν η ενέργεια για τα ηλεκτροκίνητα θα προέρχεται από θερμοηλεκτρικά εργοστάσια με λιγνίτη και πετρέλαιο ?

 

Μήπως ο μοναδικός στόχος είναι να μειωθεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας τοπικά στις πόλεις και να την πάρουν στην πλάτη τους οι κάτοικοι των περιφερειών ?

Και ποιος ο λόγος να επιβαρύνεται κάποιος άλλος για την δική μας καλυτέρευση ζωής ?

Κάποιος που ζει στην περιφέρεια και στερείται τις ανέσεις της πόλης, το κάνει  με κέρδος το καθαρότερο περιβάλλον. Αυτός για ποιο λόγο να γίνει αποδέκτης της δικής μας μόλυνσης μέσω περιφερειακών θερμοηλεκτρικών εργοστασίων?

 

Νομίζω πως όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα και την τόνωση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ηττήθηκε κατά κράτος από την ευρωπαϊκή και της ασιατική .... και ψάχνει τρόπο να αναστηλωθεί μέσω αλλαγής πλεύσης στον τομέα αυτό.

 

 

Συμφωνώ σε όσα λες πλην της τελευταίας παραγράφου. Η Smart είναι Γερμανική εταιρεία και δεν αντιλαμβάνομαι πως συμμετέχει σε ένα σχέδιο που στόχο έχει να βοηθήσει τους Αμερικανούς έναντι των Ευρωπαίων.

 

Η δική μου ένσταση βρίσκεται μόνο στο κατά πόσο οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συμφέρουν από οικονομικής άποψης όταν αναπόφευκτα θα χαλάνε και θα πρέπει να αντικατασταθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

....

Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση  είναι η ενέργεια αυτή να προέρχεται από ήπιες μορφές. (αιολική, ηλιακή, κινητική - κυματική).

 

Θεωρώ λοιπόν χαζό να αναπτύσσει κανείς σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου χρειάζονται συσσωρευτές για την αποθήκευση της ενέργειας, όταν η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει να παροχετεύσει με την ήπια παραγόμενη ενέργεια ούτε το 10% των σταθερών καταναλώσεων, αυτών δηλαδή που δεν χρειάζονται συσσωρευτές ....... 

 

Μήπως ο μοναδικός στόχος είναι να μειωθεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας τοπικά στις πόλεις και να την πάρουν στην πλάτη τους οι κάτοικοι των περιφερειών ?

Και ποιος ο λόγος να επιβαρύνεται κάποιος άλλος για την δική μας καλυτέρευση ζωής ?

....

 

 

Δεν θα συμφωνήσω με την λογική πρώτα να πετύχουμε 100% παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες μορφές και μετά να στραφούμε στα ηλεκτρικά. 

 

Ούτε φυσικά και με το αντίθετο ( να τα κάνουμε πρώτα τα πάντα να καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια και μετά να ασχοληθούμε με την καλύτερη, για το περιβάλλον, παραγωγή της)   

 

Μπορούν να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα !

 

Καταρχάς το να μεταφέρεις την παραγωγή ρύπανσης από χιλιάδες αυτοκίνητα σε λίγα εργοστάσια δεν είναι απαραίτητα κακό. Αυτό γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξεις 10 φουγάρα από χιλιάδες εξατμίσεις. Στο φουγάρο μπορείς να βάλεις φίλτρο, φίλτρα, μπορείς να έχεις μια ολόκληρη γραμμή επεξεργασίας των καυσαερίων ώστε τα καυσαέρια να είναι ελάχιστα ρυπογόνα για το περιβάλλον. Αυτό δεν μπορείς να το κάνεις σε κάθε αυτοκίνητο. 

Επίσης εάν φτιάξεις μια νέα πράσινη μονάδα (από ανανεώσιμες μορφές εν.) μπορείς μέσα μία μέρα να κλήσεις το παλιό εργοστάσιο. Αλλά δεν μπορείς μέσα σε μια μέρα να αντικαταστήσεις τα χιλιάδες βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με ηλεκτρικά. 

 

Αλλά το πλέων σημαντικό το οποίο παραβλέπεις είναι πως ανεμογεννήτριες φωτοβολταϊκά κλπ α) σήμερα δεν συμφέρουν β) παρουσιάζουν τεχνικές δυσκολίες. Αυτός είναι ο λόγος που είναι σε τόσο χαμηλά επίπεδα 10% (διόρθωση 20% για Ελλάδα)

 

α) δεν συμφέρουν γιατί το ρεύμα είναι πολύ φθηνό 

Για παράδειγμα αν κάνεις 300χιλ με ένα αυτοκίνητο θες 40 με 50 € βενζίνη. Εάν κάνεις την ίδια απόσταση με ηλεκτρικό χρειάζεσαι 5 με 6 € ρεύμα. 

Θέλω να πω πως σήμερα η κιλοβατώρα που παράγεται από ΑΠΕ είναι ακριβή και δεν συμφέρει με τις σημερινές τιμές. 

 

β) Οι ΑΠΕ παρουσιάζουν τεχνικές δυσκολίες

δεν έχεις την ίδια ένταση ήλιου όλη την ώρα, ούτε και την ίδια δύναμη ανέμου, αλλά θέλεις ακριβώς την ίδια ένταση ρέματος όλη την ώρα, μέρα νύχτα, αλλιώς οι περισσότερες συσκευές στο σπίτι σου δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Οπότε με τα σημερινά δεδομένα το 100% παραγωγής ρεύματος αποκλειστικά από από ΑΠΕ είναι κάτι που μόνο στα όνειρά μας γίνεται. 

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να βοηθήσουν και στα δύο. Αυξάνοντας την ζήτηση (όπως αρκετοί έχουν είδη αναφέρει παραπάνω) αυξάνεται το κόστος και έτσι οι ΑΠΕ γίνονται βιώσιμες ως επενδύσεις. Επίσης η μεγάλη ζήτηση για μπαταρίες θα μειώσει το κόστος τους οπότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να σταθεροποιούν το ρεύμα και να βοηθήσουν έτσι στη μερική λύση των τεχνικών δυσκολιών που παρουσιάζουν οι ΑΠΕ. 

 

Λόγο όλων αυτών νομίζω πως πρέπει να αναθεωρήσεις την άποψή σου από 

κατά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σε  

υπέρ των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω πω συμφορα καλυτερα να εκλειψουν οι κουβαδες δε θα παθει κανεις τιποτα εξαλου τα ηλεκτρικα ειναι αχρηστα με τοσο μικρη αυτονομια καποιες αμερικανικες μεγαλουπολεις ειναι πανω απο 122 χλμ ο μισος μονο κυκλος για να πηγαινουν για τσιγαρα και ποτα καλά ειναι, για οτιδηποτε αλλο δεν κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγο θα τα σπρώχνουμε προς τα πίσω να κουρδίζουν... Τι άλλο θα βγάλουν...  ελπίζω να ανατιναχτεί η εταιρεία πριν τα λανσάρουν και με πηγαίνουν καροτσάκι στον δρόμο.Λεφτά μόνο για βενζίνη(και όταν θα μας τρέχουν από τα πατζάκια 100αρα κιόλας) αλλιώς heelys!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετα το τελευταιο τραγικο δυστυχημα με την πορσε

(που με πιανει συγκριο οσο το σκεφτομαι) αναθεωρω και 

στελνω στα κομματια οποια οικονομικα  επιχειρηματα και αναρωτιεμαι αν τα αμαξια ηταν με μπαταρια θα επιαναν φωτια? αν δεν επιαναν θα υπηρχαν επιζοντες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φωτια πιανει το οτιδηποτε, αλλα δεν θα υπηρχε αναφλεξη λογω βενζινης

αλλα με 180χλμ στουκα παλι δε θα επιζουσε τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...