Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε διαφωνώ στα υπόλοιπα που λες εκτός από το περί αν είναι κλειστού επαγγέλματος.

 

Πώς ακριβώς δεν είναι κλειστό επάγγελμα το ταξί από τη στιγμή που υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός αδειών που είχε εκδοθεί πριν από δεκαετίες και προκειμένου να γίνεις ιδιοκτήτης πρέπει υποχρεωτικά να αγοράσεις μία από αυτές τις υπάρχουσες; Η αξία της άδειας έχει πέσει γιατί έχει πέσει η ελκυστικότητα (το κέρδος) του επαγγέλματος και δεν είναι στα επίπεδα που ήταν πριν 15 περίπου χρόνια που έδιναν 200+ χιλιάρικα για μια άδεια αλλά παραμένει κλειστό επάγγελμα όσο οι άδειες είναι συγκεκριμένες και σε χέρια άλλων επαγγελματιών.

Κλειστό είναι 1 επάγγελμα που ενώ διαθέτεις όλα τα τυπικά προσόντα απλώς δεν σου επιτρέπεται να το εξασκήσεις.....νομιζω οι συμβολαιογραφοι εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία...ή τα φαρμακεία παλιά που ο άλλος έβγαζε τα μάτια του να βγάλει την σχολή και μετά έψαχνε κατσάβραχα να ανοίξει μαγαζι...

Το ταξί απλώς δεν έχει έκδοση νέων αδειών λόγω πληθυσμιακών κριτηρίων...απλώς σκάς το αντίτιμο και παίρνεις την άδεια....βγάζεις και την κάρτα εξάσκησης και αυτό είναι όλο....σαν να αγοραζεις τον "αέρα" σε μια επιχείρηση 

@masteripper

 

Η διπλοχρεωση ειναι ή δεν ειναι παρανομη;

 

Λιγο ατοπα τα παραδειγματα σου στην εισαγωγη και στο τελος. Δηλαδη το γεγονος οτι στη γειτονια μου υπαρχουν 2 μινι μαρκετ σε αποσταση 10 μετρων γιατι να μην συγκριθει με τα ταξι και uber;

 

Δηλαδη στην Ερμου τα μαγαζια με ρουχα δεν θα επρεπε να υπαρχουν τοσο κοντα;

 

Συνεχιζοντας την ιδια λογικη, κακως στο ραφι του σουπερ μαρκετ εχει σαμπουαν unilever και ακριβως διπλα loreal.

 

Επειδη καποιος ανοιξε επιχειρηση ταξι δεν αφορα κανεναν, οσο για το κλειστο επαγγελμα, εδω γελαμε, κλειστο οχι, τεχνητως απλησιαστο ναι.

 

Ειναι τεραστιο το εμποριο γυρω απο τα ταξι, σωστα; Ποσες αδειες υπαρχουν και ποσοι ειναι οι ιδιοκτητες;

Ειναι γνωστό ότι είναι παράνομο όπως πολλά άλλα παράνομα σε άλλα επαγγελματα.....απλώς δεν βγαίνει...φυσικά δεν έχεις δουλέψει ταξί οπότε είναι αδύνατο να γνωρίζεις....όπως είναι αδύνατο να γνωρίζει κάποιος την δικιά σου δουλειά αν δεν την έχει κάνει...

Παρεπιμπτόντως "σπρώχνεις" μια εφαρμογή στην υπογραφή σου...εαν παρουσιαζεις οποιοδήποτε έσοδο απ'αυτην φανταζομαι οτι γνωρίζεις ότι πρεπει να κάνεις έναρξη επαγγέλματος, ΕΦΚΑ,εφορία,λογιστής και πάει λέγοντας....οπότε η παρανομία υπάρχει παντού.

Όσον αφορά τα μίνι μαρκετ έχασες τη μεταφορά...τα νόμιμα "ανοιγμένα" μινι μαρκετ δεν είναι το ίδιο με τον παράνομο μικροπωλητή που απλώς στηνει 1  κασόνι έξω απο το μαγαζι σου και πουλάει και την ίδια πραγμάτεια με εσένα...και να πάμε στο μινι μαρκετ...φαντασου έξω απο το μινι μαρκετ να στηθεί 1 Χ και να πουλάει σκοπιανά τσιγάρα με 1.5€ το πακετο....

Σταμάτησα να διαβάζω στα μαυρισμένα...

 

100 ευρώ κέρδος οκ... (αλλά τότε αν εννοούσες αυτό γιατι μιλάς για καθαρά πιο κάτω κτλ)

 

100 ευρώ τζίρο σε 14 ώρες μέ την καμία ούτε σε χωριό τέτοια κεσάτια....

 

για να κάνεις 100 ευρώ είσπραξη σημαίνει ότι έκανες το πολύ 10-12 κούρσες μικρών αποστάσεων (δηλαδή μερικών λεπτών διάρκειας)

 

Τα λεφτά σε λιμάνια και αεροδρόμια δεν τα μετράω κάν... ούτε σημαίες. μεταμεσονύκτια, τα υπεραστικά, τα τηλεταξί κτλ

 

απλά δεν ισχύει αυτό που γράφεις ή αν ισχύει θα ισχύει για κάτω του μέσου όρου όχι για τον μέσο όρο και για τους πετυχημένους ταξιτζήδες...

Δεν σου μιλάω στον αερα....ακόμα και αν δεν ασχολούμαι έχω καλή επίγνωση της αγοράς...ίσως με περιθώριο λάθους +- 10€...αν δεν ασχολείσαι δεν γνωρίζεις αναγκαστικά.....και μόνο που βλέπεις τα ταξί να ξημεροβραδιάζονται στις πιάτσες πιστεύεις ότι η κάθε κούρσα που τσιμπάνε είναι για αεροδρόμιο και παίρνουν και πουρπουαρ....συνήθως είναι η γιαγιά/παππούς που κουράστηκε να περιμένει το λεωφορείο να ανέβει την ανηφόρα.....οπότε κάντε τους υπολογισμούς σας....

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κλειστό είναι 1 επάγγελμα που ενώ διαθέτεις όλα τα τυπικά προσόντα απλώς δεν σου επιτρέπεται να το εξασκήσεις.....νομιζω οι συμβολαιογραφοι εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία...ή τα φαρμακεία παλιά που ο άλλος έβγαζε τα μάτια του να βγάλει την σχολή και μετά έψαχνε κατσάβραχα να ανοίξει μαγαζι...

Το ταξί απλώς δεν έχει έκδοση νέων αδειών λόγω πληθυσμιακών κριτηρίων...απλώς σκάς το αντίτιμο και παίρνεις την άδεια....βγάζεις και την κάρτα εξάσκησης και αυτό είναι όλο....σαν να αγοραζεις τον "αέρα" σε μια επιχείρηση 

 

Με αυτό που λες αναιρείς το ίδιο σου το σκεπτικό. Ή το ταξί είναι ανοιχτό επάγγελμα και όποιος έχει τα προσόντα βγάζει άδεια αύριο το πρωί ή δεν βγαίνουν άδειες λόγω πληθυσμιακών κριτηρίων και άρα είναι κλειστό σαν τα φαρμακεία. Δεν μπορούν να ισχύουν και τα δύο. 

 

Από τη στιγμή που υπάρχουν πληθυσμιακά κριτήρια και δεν βγαίνουν νέες άδειες και άρα όποιος θέλει να μπει πρέπει να αγοράσει μία από τις παλιές, είναι ακόμα κλειστό.

  • Like 4
Δημοσ.

Με αυτό που λες αναιρείς το ίδιο σου το σκεπτικό. Ή το ταξί είναι ανοιχτό επάγγελμα και όποιος έχει τα προσόντα βγάζει άδεια αύριο το πρωί ή δεν βγαίνουν άδειες λόγω πληθυσμιακών κριτηρίων και άρα είναι κλειστό σαν τα φαρμακεία. Δεν μπορούν να ισχύουν και τα δύο. 

 

Από τη στιγμή που υπάρχουν πληθυσμιακά κριτήρια και δεν βγαίνουν νέες άδειες και άρα όποιος θέλει να μπει πρέπει να αγοράσει μία από τις παλιές, είναι ακόμα κλειστό.

Να σου πω την αλήθεια δεν το εχω αναλύσει τόσο πολύ αλλά άλλο να τελειώνεις φαρμακοποιός (αν δεν κάνω λάθος 5 χρόνια σπουδές ) και  άλλο απλώς να αγοράζεις μια άδεια ταξί...

Δημοσ.

Η uber λειτουργει βάσει του τουριστικού νόμου του 2012.

Οι οδηγοι που προσφέρουν τις υπηρεσίες μεταφορας στην Ελλαδα ανήκουν σε ελληνικές αδειοδοτημένες από τον ΕΟΤ τουριστικές επιχειρήσεις ,οι οποιες ειναι εξουσιοδοτημένες να χρισημοποιουν την πλατφόρμα της uber .οι οδηγοι προσλαμβάνονται όπως προβλέπει ο ελληνικοσ νομος και μάλιστα η uber θέτει και παραπάνω προϋποθέσεις .

-ποινικό μητρώο καθαρό .

-απολυτήριο λυκείου

-πιστοποιητικό αγγλικής γλωσσομάθειας (lower κάνει)

-δίπλωμα αυτοκινητου τουλάχιστον τεσσάρων χρόνων.

Στην ουσία δηλαδή δεν ήμαστε οδηγοι της uber αλλά των τουριστικών γραφείων .ειμαστε ασφαλισμένοι με νόμιμες διαδικασίες ,με ένσημα δώρα αργίες και ότι άλλο προβλέπει ο ελληνικός νομος .επισης τα τουριστικά γραφεία πληρώνουν κανονικά φόρους όπως κάθε άλλη ελληνική επιχείρηση .

Η ουμπερ παρέχει τα εξής πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλους τρόπους μεταφοράς

-οικονομική μετακίνηση φθηνότερη από τα ταξι ,δεν έχει διπλή ταρίφα

-μεταφορά με ασφάλεια και αξιοπιστία καθώς η uber είναι πολυ αυστηρη με οδηγους που παραβαίνουν κανόνες ,έχει τη δυνατότητα μέσω ηλεκτρονικών μέσων να καταγράφει τα στοιχεία κάθε μεταφορας οπως πχ.επιταχυνσεις ,απότομα φρεναρίσματα ,υπερβολική ταχύτητα κτλ .οποιος οδηγος δε συμμορφώνεται διώχνεται από την εταιρία την ίδια ώρα .

Γνωριζεις ποσο κραταει σαν αμοιβη και ποσο δινει πισω στο τουριστικο γραφειο; Δουλευει με καποιο ποσοστο επι της διαδρομης;

Δημοσ.

Να σου πω την αλήθεια δεν το εχω αναλύσει τόσο πολύ αλλά άλλο να τελειώνεις φαρμακοποιός (αν δεν κάνω λάθος 5 χρόνια σπουδές ) και  άλλο απλώς να αγοράζεις μια άδεια ταξί...

 

Κλειστο επαγγελμα το ενα, κλειστο και το αλλο. Απο τη στιγμη που υπαρχει περιορισμος στο ποσα ταξι θα κυκλοφορουν (οπως αντιστοιχα στο ποσα φαρμακεια θα υπαρχουν) το επαγγελμα ειναι κλειστο. Ανοιχτο θα ηταν αν εγω μπορουσα αυριο να βαψω το αμαξι μου κιτρινο, να το δηλωσω στο υπουργειο και να ξεκινησω να δουλευω σαν ταξιτζης. 

Δημοσ.

και μάλιστα φωνάζουν να παραμείνει κλειστό άνθρωποι που δεν το εξασκούν κατά βάση (επειδή έχουν μπόλικες άδειες και πλουτίζουν εκμεταλλευόμενοι ακριβώς το γεγονός οτι είναι κλειστό)

 

σαν να ήρθε η uber, να έστησε την επιχείρηση της, και μετά λαδώνοντας και εκβιάζοντας πολιτικούς να μην επιτρέπει σε καμία άλλη εταιρεία (lyft, taxibeat κοκ) να δραστηριοποιηθεί.

Δημοσ.

Ρε σεις, εδω είναι (στην πράξη) κλειστό το επάγγελμα του υδραυλικού, του ταξιτζή δεν θα ηταν; το οποίο ηταν κάποτε και κοινωνική παροχή (η άδεια δινόταν σε ευπαθείς ομάδες, πολύτεκνους κλπ);

Δημοσ.

και μάλιστα φωνάζουν να παραμείνει κλειστό άνθρωποι που δεν το εξασκούν κατά βάση (επειδή έχουν μπόλικες άδειες και πλουτίζουν εκμεταλλευόμενοι ακριβώς το γεγονός οτι είναι κλειστό)

Ειχα ρωτησει πιο πανω επι του θεματος αλλα φυσικα δεν πηρα απαντηση.

Δημοσ.

Μου φένεται δεν πάτε καλά μερικοί εδώ μέσα. Αυτό έλειπε να μπορείς να βγάλεις ταξί βάζοντας μόνο μία κουκούλα στο Ι.Χ σου μόνο και μόνο για να το θεωρείται ελεύθερο το επάγγελμα.

 

Που τα έχετε δει αυτά; Υπάρχουν κανονισμοί όπως είναι αυτός του πληθυσμού σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Αν είναι έτσι να πάρουμε και από ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο με 50 χιλιάρικα και να περνάμε από τις στάσεις να φορτωνουμε κόσμο.

 

Δεν είναι κάτι που το σπουδάζει και μετά ψαχνεις για δουλειά

 

Το επάγγελμά θεωρείτε ανοιχτό πλέον με την έννοια ότι μπορείς εσύ έχοντας μία εταιρία να βγάλεις ένα 9θεσιο ας πούμε και να μεταφέρεις κόσμο από ξενοδοχεια αεροδρόμια κ.α

 

Είναι πολλά τα ταξί στις περισσότερες πόλεις και το καλύτερο θα είναι κάπως να τα ελαττώσουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Μου φένεται δεν πάτε καλά μερικοί εδώ μέσα. Αυτό έλειπε να μπορείς να βγάλεις ταξί βάζοντας μόνο μία κουκούλα στο Ι.Χ σου μόνο και μόνο για να το θεωρείται ελεύθερο το επάγγελμα.

 

Που τα έχετε δει αυτά; Υπάρχουν κανονισμοί όπως είναι αυτός του πληθυσμού σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Αν είναι έτσι να πάρουμε και από ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο με 50 χιλιάρικα και να περνάμε από τις στάσεις να φορτωνουμε κόσμο.

 

Δεν είναι κάτι που το σπουδάζει και μετά ψαχνεις για δουλειά

 

Το επάγγελμά θεωρείτε ανοιχτό πλέον με την έννοια ότι μπορείς εσύ έχοντας μία εταιρία να βγάλεις ένα 9θεσιο ας πούμε και να μεταφέρεις κόσμο από ξενοδοχεια αεροδρόμια κ.α

 

Είναι πολλά τα ταξί στις περισσότερες πόλεις και το καλύτερο θα είναι κάπως να τα ελαττώσουν.

 

Τα 9θέσια ΙΧ που περιγράφεις δεν έχουν καμία σχέση με τα κλασσικά ταξί, δεν μπορούν να πάρουν επιβάτες από το δρόμο,

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Γνωριζεις ποσο κραταει σαν αμοιβη και ποσο δινει πισω στο τουριστικο γραφειο; Δουλευει με καποιο ποσοστο επι της διαδρομης;

Καλημερα και συγγωνμη για την αργοπορημένη απάντηση .

Ναι ένα 20% παρακρατείται για τα έξοδα λειτουργίας και πληρωμής υπαλλήλων ,ποσοστό το οποίο ποτέ δεν αυξομειώνεται αλλά παραμένει σταθερό .

Δημοσ.

Μου φένεται δεν πάτε καλά μερικοί εδώ μέσα. Αυτό έλειπε να μπορείς να βγάλεις ταξί βάζοντας μόνο μία κουκούλα στο Ι.Χ σου μόνο και μόνο για να το θεωρείται ελεύθερο το επάγγελμα.

 

Που τα έχετε δει αυτά; Υπάρχουν κανονισμοί όπως είναι αυτός του πληθυσμού σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Αν είναι έτσι να πάρουμε και από ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο με 50 χιλιάρικα και να περνάμε από τις στάσεις να φορτωνουμε κόσμο.

 

Δεν είναι κάτι που το σπουδάζει και μετά ψαχνεις για δουλειά

 

Το επάγγελμά θεωρείτε ανοιχτό πλέον με την έννοια ότι μπορείς εσύ έχοντας μία εταιρία να βγάλεις ένα 9θεσιο ας πούμε και να μεταφέρεις κόσμο από ξενοδοχεια αεροδρόμια κ.α

 

Είναι πολλά τα ταξί στις περισσότερες πόλεις και το καλύτερο θα είναι κάπως να τα ελαττώσουν.

 

Οπου "βαφω κιτρινο το αυτοκινητο μου" βαλε "δηλωνω το αυτοκινητο μου σαν ταξι στο υπουργειο χωρις να πρεπει να παρω την "εκλεκτη" αδεια". 

 

Και γω συμφωνω οτι κυκλοφορουν πολλα ταξι. Δεν πρεπει ομως να τα ελαττωσει το κρατος για να προστατεψει τα προνομια των φιλων του. Τα παραπανω ταξι, ας τα ξεβρασει η αγορα.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγενικό μου πρόσωπο χρησιμοποιήσε σήμερα Uber για μία απόσταση που ένας ταξιτζής παίρνει ~20€...Πλήρωσε μόλις 6€ και δεν πέρασε ούτε απο διόδια και έφτασε αστραπή στον προορισμό.

Δεν το εχω ψαξει πολύ το όλο θέμα, αλλά αφου κλαίγοντε οι ελληνάρες ταξιτζήδες για τα uber, γιατί δεν το μετατρέπουν και οι ίδιοι σε uber? Εφ'όσων πληρούν τις προυποθέσεις?  

Επεξ/σία από Dimitrios51
Δημοσ.

Σήμερα έχασαν τα αεροδρόμια γιατί οι άλλοι είναι πιο φτηνοί, αύριο θα χάσουν τα κτελ,μεθαύριο τα λιμάνια και πάει λέγοντας.

Ας κάνουν και αυτοί κάτι.Ας πουν π.χ. τέρμα τα 4 ευρώ αεροδρόμιο (έτσι κι αλλιώς νταβαντζηλίκι είναι),ας πούνε δωράν μεταφορά βαλίτσας ή επιλογή αν θες να πας απέξω να μην πληρώσεις διόδια.Κάτι να κάνουν τέλος πάντων να κερδίσουν πελάτες.

Το να πλακώνονται με τη uber ή τη beat στο Σύνταγμα περισσότερο κόσμο χάνουν παρά κερδίζουν.Απλά με τις πράξεις τους διαφημίζουν τους άλλους που είναι πιο φτηνοί και πολλοί δεν τους ξέρουν.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...