Προς το περιεχόμενο

E global central eu γνώμη ;


loukreny

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ψάχνω να αναβαθμίσω την παλιά μου 5100 σε μια 7100 και επειδή οι τιμές στην Ελλάδα είναι ψηλά, ψάχνοντας είδα αυτό το site eglobalcentral.eu, κάποια post στο fcb μιλάνε για αξιόπιστο site. Έχει κανείς εμπειρία γιατί οι τιμές σε πολλά προϊόντα και ειδικά σε προσφορές που κάνει κατά καιρούς είναι πολύ ανταγωνιστές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα σαν αγορά. Το μόνο τσέκαρε χρόνο παράδοσης μη πέσεις εκτός stock και χρειαστεί να περιμένεις.

Πρόκειται για παράλληλη εισαγωγή gray market και η εγγύηση δεν σε καλύπτει τοπικά, να διαβάσεις στον ιστότοπο της nikon σχετικά τι ισχύει για να  ξέρεις τι σε περιμένει αν συμβεί κάτι δυσάρεστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Από εγγύηση δίνει το κατάστημα μόνο, επίσης από παλιές εμπειρίες ακόμη και από γνωστή αλυσίδα του εξωτερικου δεν έδινε ούτε εκει ο τοπικός μας αντιπρόσωπος. Απλά είδα ότι θα πάρω καινούργια 7100 στην τιμή μέτριας μεταχειρισμένης εδώ

Επεξ/σία από loukreny
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης αν έχεις κατά νου να πουλήσεις τη κάμερα μέσα στο χρόνο της επίσημης εγγύησης η τιμή που θα πιάσεις από gray market να ξέρεις δεν θα είναι ανάλογη αυτής με επίσημη εγγύηση.

Άρα για κατοχή μικρότερη της διετίας ίσως δεν σε συμφέρει αν μετρήσεις και τη σιγουριά της εγγύησης για μεγαλύτερο διάστημα σφαίρα για αγορά, κάπως έτσι το βλέπω. 

Επεξ/σία από thepoint
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 9 μηνες ειχα παρει απο εκει ενα Galaxy S7 Duos. Με φοβο ομολογώ, αλλά η δουλειά εγινε. Σε 5 εργάσιμες εφτασε σπίτι μου με κουριερ... και φυσικα ουτε τελωνεια ουτε χαζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάω ένα φακό από κεί (canon 18-135) με μεγάλη διαφορά τιμής από Ελλάδα, και λέει white box.

Τί εννοεί?

 

Το πιθανότερο είναι να ήταν μέρος συσκευασίας kit αλλά το σώμα πουλήθηκε ξεχωριστά για να κατέβει η τιμή.

Κάτι σαν bulk αναφορά σε άλλους ιστοτόπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί φίλοι έχουν ψωνίσει από το εν λόγω κατάστημα και εγώ ο ίδιος, χωρίς ποτέ να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, ειναι γενικά γρήγορο και έχει καλές τιμές. Στο θέμα της εγγύησης ισχύει ότι αναφέρθηκε πιο πάνω σε σχέση με μία αγορά από ελληνικό κατάστημα, οπότε τα ζυγίζεις και αποφασίζεις ανάλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ έχω ψωνίσει απροβλημάτιστα, φακό μάλιστα, που χε διαφορά 150ε με Ελλάδα.

 

Φιλος επίσης, μετά απο πρόταση μου, ψωνισε επίσης 2.

 

Απλα να ρωτήσεις περι στοκ, πριν παραγγείλεις.

 

Για την εγγύηση, ότι ειπώθηκε :)

 

(θα προτιμούσα φακό και όχι σώμα, λόγω εγγύησης. Ειδικά νικον, που χει 2 έτη)

 

Υ.Γ. αν θυμαμαι καλά, σε 5-7 εργάσιμες είχε έρθει.

 

Υ.Γ.2 επίσης, αυτού του τύπου τα καταστήματα-ίσως-κλείσουν εν μία νυκτί, με ότι αυτό ξανα-συνεπάγεται περί εγγύησης.

Τρανό παράδειγμα το purnimadigital, ή κάπως έτσι.

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ξαναπω αλλη μια φορα για τις εγγυήσεις.

 

1) Η εγγυηση ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ. Ισχυει απο οπου κι αν εχεις αγορασει κατι και για οποιο σημειο της γης και αν βρισκεσαι.

 

2) Η διαρκεια της εγγυησης διαφερει αναλογα με το απο που εχεις αγορασει κατι.

 

3) Ο τοπικός αντιπρόσωπος ή service ειναι υποχρεωμενος να δεχθει προς επισκευη ή αντικατάσταση κάθε αντικειμενο εντος εγγυησης και να ακολουθησει την προβλεπόμενη διαδικασια αναλογως το που αγοραστηκε το καθε τι. Δεν εχει δικαιωμα να αρνηθει.

 

4) Σε περιπτωση αγορας του αντικειμενου εκτος του χωρου ευθυνης του καθε αντιπροσωπου ακολουθειται συγκεκριμενη διαδικασια που σε γενικές γραμμες ειναι η παρακατω:

 

α) Ο τοπικος αντιπροσωπος παραλαμβάνει το προβληματικό αντικείμενο και ελεγχει εαν ειναι σε ισχύ η εγγυηση (ωφειλετε να εχετε και να επιδείξετε τα προβλεπομενα εγγραφα/παραστατικα)

 

β) Ελεγχει το αντικειμενο και βεβαιώνει το προβλημα/βλάβη

 

γ) Επικοινωνεί με τον αντιπροσωπο της χωρας αγορας του αντικειμενου (υπαρχουν προβλεπομενες επισημες διαδικασιες) και ζηταει να του αποσταλει ανταλακτικό ή αντικειμενο προς αντικατασταση απο τον αντιπροσωπο που ειναι υπευθυνος για την καλυψη της εγγυησης του προιοντος.

 

δ) Παραλαμβανει το ανταλλακτικο και επισκευαζει το ελλατωματικο προιον (ή το αντικαθιστα). Οχι ομως πριν να το παραλαβει απο τον αντιπροσωπο της χωρας της εγγυησης.

 

ε) Παραδιδει το επισκευασμενο (ή απο αντικατασταση) προιον στον πελατη χωρις κανενα κοστος εφοσον καλυπτεται απο την εγγύηση.

 

Τα παραπανω ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και καλυπτουν τα παντα απο οπου κι αν εχουν αγοραστει (η διαδικασια μπορει να ειναι λιγο διαγορετική ανα εταιρεια αλλα η γενικη λογικη παντα ειναι αυτη).

 

Οπως καταλαβαινετε απο οπου κι αν εχετε αγορασει κατι μπορειτε να καλυφθειτε απο την εγγυησή σας αλλα θα ειναι μια χρονοβόρα διαδικασια.

 

Πολλες φορες οι τοπικοι αντιπροσωποι σας εξυπηρετουν αμεσα και κανουν την διαδικασια εκ των υστερων για να μην σπαταλησουν τον χρονο σας. Αυτο ομως ειναι κατι που ειναι προαιρετικο και αποτελει οικειοθελής προσφορά τους σε εσας.

 

Ειναι ομως υποχρεωμενοι σε καθε περιπτωση να δεχθουν ΚΑΘΕ συσκευη εντος εγγυησης και να ακολουθησουν τις προβλεπομενες τυπικες διαδικασιες.

 

Δεν επιτρεπεται να σας αρνηθουν την επισκευη και να σας παραπέμψουν στην χωρα αγορας του προιόντος.

 

Για να βαζουμε τα πραγματα στην σωστή τους βάση και να ξερετε και τα δικαιώματα και τις υποχρεωσεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάω τους canon 18-135 stm και canon 18-135 usm από το eglobal.

Στην Ελλάδα, οι δυό φακοί έχουν αξιοσημείωτη οικονομική διαφορά μεταξύ τους, αλλά στο eglobal έχουν πολύ μικρή διαφορά.

Ποιός είναι καλύτερος για αναβάθμιση του κιτ 18-55?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@SeNNinhA

 

καλά όλα αυτά, δεν έχω κανένα λόγο και γνώση για να αντιπαρατεθώ, μιας και φαίνεται απ'τα γραφόμενα σου πως γνωρίζεις το αντικείμενο.

Στη πράξη όμως, θαρρώ πως δε γίνεται. Τώρα δε γίνεται, επειδή ψαρώνουμε σαν καταναλωτές; επειδή είμαστε φλώροι και δε γνωρίζουμε τα δικαίωματα μας; τι να πω.

 

Διοτι μου φαίνεται παράξενο τόσος κόσμος να "μασάει" να αγοράσει iphone απ'εξω, επειδή ακριβώς δε τα δεχεται η λόκαλ αντιπροσωπεία. (ενώ τα ipad τα δέχεται-οξύμωρο)

 

@turbat0s

 

Για την ποιότητα, των φακώ και σύγκριση ψαξε kenrockwell ή dxomark κτλ. Η διαφορα ειναι πως ο stm εχει Silent Motor οπότε για βίντεο αν χρησιμοποιείς το autofocus ειναι λιγότερο θορυβώδης και πιο smooth απ'τον usm

Δηλ τους stm τους παίρνουν κυρίως οι βιντεάδες (θα μου πεις σοβαρός βιντεάς με autofocus...σχετικό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ξαναπω αλλη μια φορα για τις εγγυήσεις.

 

1) Η εγγυηση ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ. Ισχυει απο οπου κι αν εχεις αγορασει κατι και για οποιο σημειο της γης και αν βρισκεσαι.

 

2) Η διαρκεια της εγγυησης διαφερει αναλογα με το απο που εχεις αγορασει κατι.

 

3) Ο τοπικός αντιπρόσωπος ή service ειναι υποχρεωμενος να δεχθει προς επισκευη ή αντικατάσταση κάθε αντικειμενο εντος εγγυησης και να ακολουθησει την προβλεπόμενη διαδικασια αναλογως το που αγοραστηκε το καθε τι. Δεν εχει δικαιωμα να αρνηθει.

 

4) Σε περιπτωση αγορας του αντικειμενου εκτος του χωρου ευθυνης του καθε αντιπροσωπου ακολουθειται συγκεκριμενη διαδικασια που σε γενικές γραμμες ειναι η παρακατω:

 

α) Ο τοπικος αντιπροσωπος παραλαμβάνει το προβληματικό αντικείμενο και ελεγχει εαν ειναι σε ισχύ η εγγυηση (ωφειλετε να εχετε και να επιδείξετε τα προβλεπομενα εγγραφα/παραστατικα)

 

β) Ελεγχει το αντικειμενο και βεβαιώνει το προβλημα/βλάβη

 

γ) Επικοινωνεί με τον αντιπροσωπο της χωρας αγορας του αντικειμενου (υπαρχουν προβλεπομενες επισημες διαδικασιες) και ζηταει να του αποσταλει ανταλακτικό ή αντικειμενο προς αντικατασταση απο τον αντιπροσωπο που ειναι υπευθυνος για την καλυψη της εγγυησης του προιοντος.

 

δ) Παραλαμβανει το ανταλλακτικο και επισκευαζει το ελλατωματικο προιον (ή το αντικαθιστα). Οχι ομως πριν να το παραλαβει απο τον αντιπροσωπο της χωρας της εγγυησης.

 

ε) Παραδιδει το επισκευασμενο (ή απο αντικατασταση) προιον στον πελατη χωρις κανενα κοστος εφοσον καλυπτεται απο την εγγύηση.

 

Τα παραπανω ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και καλυπτουν τα παντα απο οπου κι αν εχουν αγοραστει (η διαδικασια μπορει να ειναι λιγο διαγορετική ανα εταιρεια αλλα η γενικη λογικη παντα ειναι αυτη).

 

Οπως καταλαβαινετε απο οπου κι αν εχετε αγορασει κατι μπορειτε να καλυφθειτε απο την εγγυησή σας αλλα θα ειναι μια χρονοβόρα διαδικασια.

 

Πολλες φορες οι τοπικοι αντιπροσωποι σας εξυπηρετουν αμεσα και κανουν την διαδικασια εκ των υστερων για να μην σπαταλησουν τον χρονο σας. Αυτο ομως ειναι κατι που ειναι προαιρετικο και αποτελει οικειοθελής προσφορά τους σε εσας.

 

Ειναι ομως υποχρεωμενοι σε καθε περιπτωση να δεχθουν ΚΑΘΕ συσκευη εντος εγγυησης και να ακολουθησουν τις προβλεπομενες τυπικες διαδικασιες.

 

Δεν επιτρεπεται να σας αρνηθουν την επισκευη και να σας παραπέμψουν στην χωρα αγορας του προιόντος.

 

Για να βαζουμε τα πραγματα στην σωστή τους βάση και να ξερετε και τα δικαιώματα και τις υποχρεωσεις σας.

 

 

Διάβασα με ενδιαφέρον το ποστ σου. Η υποχρεωση του τοπικου αντιπροσώπου  για ολες αυτες τις κινήσεις απο που προκύπτει? Οταν εγω παιρνω ενα προιον, πολλες φορες ο κατασκευαστής μέσα λεει πως καλυπτει περιοχη EMEA η ASIA κλπ... ή θα ελεγε Global. Πουθενα δεν περιγράφεται καποια τετοια ευθυνη τοπικου αντιπροσωπου εκτος περιοχής. Καλλιστα θα μπορουσε να χαρακτηριστει Global η εγγυηση αμα αναλαμβανε την διαδικασία ο ιδιος.

Σε διευκρινιστηκές ερωτήσεις που κατα καιρους έχω κάνει σε εταιρίες μεσω twitter σχετικά με την κάλυψη των προιοντων τους εκτος περιοχης, οι απαντήσεις που ειχα λαβει ηταν ηξεις αφιξεις... οχι ιδιαιτερα σιγουροι για το τι μου ελεγαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υποχρεωση προκυπτει απο την υποχρεωση της καθε εταιρίας να σε καλύψει με εγγυηση. Το προιον δεν εχει ορια χρησης. Οποτε δεν εισαι υποχρεωμενος να το χρησιμοποιεις μονο εντος της περιοχης που το αγορασες και το να σε αναγκασει να το μεταφερεις στον αρχικο τοπο αγορας για επισκευη δεν μπορει να θεωρηθει καλυψη. Μην το βλεπετε στα στενα ορια μιας φωτογραφικής. Ας πουμε ειχατε αγορασει ενα αυτοκινητο στην Ελλαδα. Αλλαξατε δουλεια και μετακομισατε στην Γαλλία. Δεν μπορει για καθε βλαβη που παρουσιαζεται εντος εγγυησης να μεταφερεται το αυτοκινητο στην Ελλαδα για επισκευη. Υπαρχουν φυσικα δεδικασμενα.

 

Δεν ειναι αναγκη να πιστεψετε τα λεγόμενά μου. Για πραγματικά εγκυρες πληροφοριες απευθυνθειτε κατευθειαν με επισημο email στα κεντρικά της καθε εταιριας. Τις περισσοτερες φορες ουτε αυτο ειναι ευκολο και γρηγορο διοτι σε παραπεμπουν αρχικα στον τοπικο αντιπροσωπο ο οποιος ειτε δεν ξερει ειτε εχει πολιτικη που δεν συναδει με την επισημη. Οποτε μετα, την επισημη απαντησή του την μεταφερετε σαν νεο ερωτημα/ζητημα στα κεντρικα και σιγα σιγα το κουβαρι εξελισεται και βγαζετε μια ακρη.

 

Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο. Ειδικα στην Ελλαδα. Θα ξοδεψεις κοπο και χρονο για το αυτονοητο. Θα μαλωσεις κι ολας. Αλλα τα παραπανω που ανεφερα ισχυουν και παρακαλω ελεγξτε τα.

 

Αλλο παραδειγμα αυθαιρεσιας πχ η μονοετης εγγυηση που δινει/εδινε η Sony στις φωτογραφικες (η Apple σε ολες τις συσκευες της, οι περισσοτερες εταιρειες PC παλιοτερα κλπ). Η Ελληνική και η Ευρωπαικη νομοθεσια οριζει ρητά ως ελαχιστη εγγυηση τα 2 χρονια. Οτιδηποτε λιγοτερο ειναι παρανομο. Ως υπευθυνος για την εγγυηση του προιοντος μαλιστα ειναι ο τελευταιος πωλητής του και οχι η μαμα εταιρεια. Οποτε εαν πχ αγορασετε μια a6000 με ενα χρονο εγγυηση απο το Πλαισιο και στον 1,5 χρονο παρουσιασει προβλημα και η Sony δεν σας καλυπτει ενω το Πλαισιο σας παραπεμπει στην Sony, εχετε δικαιωμα να μυνησετε άμεσα το Πλαισιο για μη καλυψη της εγγυησης και οχι την Sony.

 

Οποιος διαβασει την νομοθεσια θα τα βρει ολα εκει μεσα. Δυατυχως στην Ελλαδα θα πρεπει να παλευουμε παντα και για τα αυτονοητα.

 

Οπως ειπα δεν ειστε υποχρεωμενοι να δεχθειτε αυτα που λεω. Απλα ψαξτε τα και μονοι σας. Τα αναφερω ως ενημερωση.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...