Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Multithreading της προκοπής πριν βγουν οι νέες κονσόλες δεν πρόκειται να δούμε σε παιχνίδια. Μέχρι τότε πρώτος θα βγαίνει όποιος έχει το καλύτερο STP με 6/8 threads.
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Multithreading της προκοπής πριν βγουν οι νέες κονσόλες δεν πρόκειται να δούμε σε παιχνίδια. Μέχρι τότε πρώτος θα βγαίνει όποιος έχει το καλύτερο STP με 6/8 threads. Αυτό που περιγράφω παραπάνω, δεν έχει να κάνει με την ποσότητα των cores , αλλά με τον παραλληλισμό των instr. εντός του κάθε core . Δηλαδή το ποσοστό εκμετάλλευσης της αρχιτεκτονικής του κάθε πυρήνα από την εκάστοτε εφαρμογή μέσω optimizations στον κώδικά της Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2018 από adtakhs
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δεν διάβασα τι έγραψες στο τελευταίο σου, το έγραψα γενικά αυτό για να μην υπάρχουν αυταπάτες ότι ένας 1600 θα βγει μπροστά από έναν 7700Κ σε gaming. 1
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν διάβασα τι έγραψες στο τελευταίο σου, το έγραψα γενικά αυτό για να μην υπάρχουν αυταπάτες ότι ένας 1600 θα βγει μπροστά από έναν 7700Κ σε gaming. Κάποια στιγμή θα βγει. Το πότε δεν το ξέρουμε. Είναι συνάρτηση της ισχύος που θα φέρουν οι νέες κάρτες οπότε και της επεξεργαστικής ισχύος που θα ζητάνε και του προγραμματισμού των νέων games. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2018 από adtakhs
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Το κάποια στιγμή δεν είναι σίγουρα πριν το 2020-21. Αν δεν μπουν σοβαρά CPUs στις κονσόλες, δεν πρόκειται να δούμε πραγματική εκμετάλλευση των 12 threads+.
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το κάποια στιγμή δεν είναι σίγουρα πριν το 2020-21. Αν δεν μπουν σοβαρά CPUs στις κονσόλες, δεν πρόκειται να δούμε πραγματική εκμετάλλευση των 12 threads+. Δεν ξέρω βρε εσύ. Η επεξεργαστική ισχύ το 2021 θα είναι στα επίπεδα 32Core/64 Threads στα 4Ghz+ με IPC +20% από σήμερα σε cpu των 600-700€. Δηλαδή 120% επάνω . Αν οι κάρτες γραφικών είναι στο +150% σε επεξεργαστική ισχύ από το σήμερα, οι σκεπτόμενοι δεν έχουν παρά να υποστηρίξουν πολλά threads/cores για να τραβάνε οι κάρτες ... Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2018 από adtakhs
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δεν είναι καθόλου εύκολο όμως να υποστηρίξεις πολλά threads, θέλει πολύ δουλειά από τους devs. Πιο πολύ με ενδιαφέρει(Σαν gamer) να δυναμώσουν αρκετά οι κάρτες και να δούμε το νέο API της NV με real-time ray-tracing σε πολλούς τίτλους, παρά να βγουν ισχυρότερα CPUs που αυτή τη στιγμή είναι άχρηστα για gamers.
Acmilangr2 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Εγώ είτε με τον 6600k που είχα είτε με τι 8600k που έχω τώρα δεν είδα καμιά διαφορά (εκτός από το assassin's creed origins). Και οι 2 ήταν ξεκούραστοι να "φουλαρουν" την ti σε 4k gaming
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Εγώ είτε με τον 6600k που είχα είτε με τι 8600k που έχω τώρα δεν είδα καμιά διαφορά (εκτός από το assassin's creed origins). Και οι 2 ήταν ξεκούραστοι να "φουλαρουν" την ti σε 4k gaming Αν πας σε 4Κ ότι cpu και να βάλεις μια χαρά θα είσαι. Μην σου πω πως δεν χρειάζεται να σκάσεις χρήμα σε cpu , αλλά να τα ρίξεις όλα σε κάρτα/ες.
james rod Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 12 ώρες πριν, adtakhs είπε Το θέμα δεν είναι η επεξεργαστική ισχύ των ryzen. Από αυτή έχουν και η ισχύ τους δεν έχει καμία επαφή με πχ. I7 6700 /7700K / I5 8400 κ.λ.π.. Το θέμα είναι πως τα περισσότερα ή σχεδόν όλα τα games έχουν στηθεί στην αρχιτεκτονική της intel. Αν η AMD καταφέρει να το γυρίσει αυτό, θα γυρίσει και την κατάσταση στο gaming. Το 5% σε IPC δεν μπορεί να δίνει διαφορά 20% σε gaming σε κάποια σεναρια. Είναι προφανές πως το "πρόβλημα" είναι στον κώδικα. καλα παραπανω ειναι οχι μονο 5%. γυρω στο 30% πρεπει να ειναι ανα πυρηνα.
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, james rod είπε καλα παραπανω ειναι οχι μονο 5%. γυρω στο 30% πρεπει να ειναι ανα πυρηνα. 5% είναι φίλε μου το IPC κατά μέσο όρο. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2018 από adtakhs
james rod Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 12 ώρες πριν, kostas_anes είπε Mα τι σχεση εχει το Port απο την κονσολα? Εντελως διαφορετικη αρχιτεκτονικη, Instruction sets, API's κτλ κτλ. Καμια σχεση οι κονσολες με τους υπολογιστες x86-64. Αμα ηταν ετσι οπως τα λες θα ειχαμε παιχνιδια που χρησιμοποιουν 8 πυρηνες ως το στανταρ. Οχι παιχνιδια που χρησιμοποιουν 2 και το πολυ 4. Τα παιχνιδια δυστυχως εχουν στηθει για Intel συστηματα χρονια τωρα. Αν δεν βγαζουν νοημα τα παραπανω, απλως σκεψου γιατι ακομα τα emulators δεν εχουν καταφερει να τρεξουν τιτλους του PS3/4 με παραπανω απο 10 FPS..... πλεον x86-64 ειναι οι κονσολες. αλλα διαφορετικες μικροαρχιτεκτονικες και πιθανοτατα και isa οποτε θελουμε νεους compilers για να παιξουν σωστα σε pc. 2
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 11 ώρες πριν, kostas_anes είπε Βenchmarks. Οπως μπορεις να δεις το SMT δινει εως και ~60% παραπανω επιδοσεις, ενω το HT κυμαινεται στο ~30% http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/74880-amd-ryzen-7-1700x-review-testing-smt-3.html Μάλλον έπρεπε να αναπτύξω περισσότερο το προβληματισμό μου. Το πρώτο μισό της πρότασης ίσως ισχύει. Το πρόβλημά μου ήταν στη σύγκριση "SMT vs HTT". Οι μεθεπόμενοι Ryzen μάλλον θα έχουν αυξημένο ipc, δηλαδή οι πόροι που θα μένουν αχρησιμοποίητοι από το πρώτο thread θα είναι λιγότεροι. Άρα το δεύτερο thread δε θα εκτελείται τόσο γρήγορα. Άρα το ποσοστό κέρδους από το smt θα είναι μικρότερο. Αυτό είναι αρνητικό? Δηλαδή θα πούμε ότι η πρώτη υλοποίηση του smt ήταν καλύτερη από τη δεύτερη?
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε Μάλλον έπρεπε να αναπτύξω περισσότερο το προβληματισμό μου. Το πρώτο μισό της πρότασης ίσως ισχύει. Το πρόβλημά μου ήταν στη σύγκριση "SMT vs HTT". Δεν θα έρθει από εκεί η αύξηση του IPC . Ο σχεδιασμός είναι ο ίδιος και άρα ο πυρήνας μπορεί να τρέξει μέχει 6 instructions από micro-operation cache ανά κύκλο και για να συμβεί αυτό πρέπει να υπάρχει εκμετάλλευση του SMT. Η όποια αύξηση του IPC θα έρθει είτε από το παρακάτω. Αναφορά σε κείμενο However, the rate of fetching code from the code cache is not 32 bytes per clock, as some documents seem to indicate, but mostly around 16 bytes per clock. The maximum I have seen is 17.3 bytes per clock. This is a likely bottleneck since most instructions in vector code are more than four bytes long. και από την βελτίωση των 12nm. 18 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε Οι μεθεπόμενοι Ryzen μάλλον θα έχουν αυξημένο ipc, δηλαδή οι πόροι που θα μένουν αχρησιμοποίητοι από το πρώτο thread θα είναι λιγότεροι. Άρα το δεύτερο thread δε θα εκτελείται τόσο γρήγορα. Άρα το ποσοστό κέρδους από το smt θα είναι μικρότερο. Αυτό είναι αρνητικό? Δηλαδή θα πούμε ότι η πρώτη υλοποίηση του smt ήταν καλύτερη από τη δεύτερη? Εχεις καποια data για το τι έχει ανασχεδιαστεί ? Εχουν μεγαλύτερη FPU , είναι σπαστή ? Είναι στα 4 x128bit ή στα 2 x256 ? Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν ξέρουμε τα βασικά. Το τι αλλαγές έκαναν δηλαδή, για να δούμε και πως θα συμπεριφέρονται. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2018 από adtakhs
Προτεινόμενες αναρτήσεις