Προς το περιεχόμενο

Αυξημένη Χρέωση σε μηνιαίο πάγιο.


SneakyGuy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να πούμε όμως πως επίσης υπάρχουν προγράμματα που πχ γράφουν 20 ευρώ πάγιο αλλά λέει επίσης απο κάτι για τους πχ 6 πρώτους μήνες δηλαδή ειναι προσυμφωνημένο ότι θα αυξηθεί...

 

Εγώ πιστεύω αυτό έγινε δεν είδαν οι γονείς σου τα ψηλά γράμματα και είδαν μόνο την προσφορά για τους πρώτους Χ μήνες...

 

Αλλά καλού κακού τσέκαρε το μήπως και έγινε αύξηση παγίου εκτός συμβολαίου και απλά σας ενημέρωσαν μέσο λογαριασμού σε αυτή την περίπτωση μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς καμία άλλη υποχρέωση απο μεριάς σου (οι γονείς σου δηλαδή) στην πρώτη περίπτωση δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εκτός απο το να φύγεις και να πληρώσεις πρόστιμο.

Ναι αυτό δε σπάει μάλλον αν αργησεις να το δεις και σου ερθει λογαριασμος. Αυτο εχω καταλάβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ Για την Ελλάδα πάντα κρατώ τις επιφυλάξεις μου πάντως σε ενα ευνομούμενο κράτος θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει όποτε θέλει όταν αλλάζουν οι όροι του συμβολαίου χωρίς να έχουν ενημερώσει τον πελάτη*

*Όχι το να βάλεις ψιλά γράμματα κάπου δεν ισούται με ενημέρωση απλά το κάνουν γιατι προφανώς είδαν πως έτσι "ταπώνουν" ένα ποσοστό των πελατών τους που το βρίσκει λογικό αυτό ("κοινή" λογική που λέμε) και δεν το ψάχνει παραπάνω.

Η ενημέρωση για αλλαγές στους όρους του συμβολαίου θα πρέπει να αποδεικνύεται κάπως (όπως αποδεικνύεται η σύναψη ενός συμβολαίου που ουσιαστικά αυτό κάνεις με την αποδοχή των νέων όρων ουσιαστικά συνάπτεις νέα συμφωνία/συμβόλαιο με τον πάροχο) πχ να τον καλέσανε και να ηχογραφήσανε την συνομιλία όπου τον ενημερώνουν για την αλλαγή  και όπου ο πελάτης συμφωνεί με αυτή ή να του στείλανε συστημένο γράμμα που να τον ενημερώνουν ή κάτι αντίστοιχο όπου μετά θα πρέπει ο πελάτης να κινηθεί κατάλληλα εντός λογικού χρονικού διαστήματος σε περίπτωση που διαφωνεί...

Το δεν ήξερες δεν ρώταγες δεν σημαίνει κάτι δεν τον υποχρεώνει κανένας (ούτε στο συμβόλαιο) να κάθετε να κοιτάει τους λογαριασμούς του και να τους διαβάζει αναλυτικά πριν τους πληρώσει (βασικά δεν ειναι υποχρεωμένος καν να τους ανοίγει.. το να τους πληρώνει απλά προβλέπεται στο συμβόλαιο) ούτε να τσεκάρει την σελίδα του κάθε παρόχου για νέα κτλ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτό δε σπάει μάλλον αν αργησεις να το δεις και σου ερθει λογαριασμος. Αυτο εχω καταλάβει.

Σε μένα στην Wind πάντως μου είχαν πει ότι μπορώ να το σπάσω το συμβόλαιο απο την στιγμή που άλλαξαν οι όροι. Απλά για να γίνει αυτό αν θυμάμαι πάλι καλά, έπρεπε να στειλω επιστολή στην αρχή ελέγχου τηλεπικοινωνιών ή κάτι τέτοιο, να μου πουν αυτοι επισημα το οκ και μετά να το σπάσω. Τρέχα γύρευε δλδ...

 

Καλύτερα πάντως να παρει τηλ το TS να είναι σίγουρος τι παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μένα στην Wind πάντως μου είχαν πει ότι μπορώ να το σπάσω το συμβόλαιο απο την στιγμή που άλλαξαν οι όροι. Απλά για να γίνει αυτό αν θυμάμαι πάλι καλά, έπρεπε να στειλω επιστολή στην αρχή ελέγχου τηλεπικοινωνιών ή κάτι τέτοιο, να μου πουν αυτοι επισημα το οκ και μετά να το σπάσω. Τρέχα γύρευε δλδ...

 

Καλύτερα πάντως να παρει τηλ το TS να είναι σίγουρος τι παίζει.

Δεν ισχυει αυτο που γραφεις οπως δεν ισχυει και σχεδον τιποτα απο τα προηγουμενα ποστ σου στο παρον τοπικ. Εαν δεν γνωριζεις ρωτα.

 

Επειδη λοιπον τα υπολοιπα ποστ ανηκουν στην "αποψη" ενος ημιμαθους που ακουσε λιγο απο εδω, λιγο απο εκει, εβαλε μεσα και τη δικη του σαλτσα-ιδεοληψια και εβγαλε γνωμη, θα σταθω μονο σε αυτο που παραπληροφορεις.

 

Οποτε, αν αυξησει το παγιο η Χ εταιρεια, εχεις δικαιωμα αποχωρησης εντος προκαθορισμενου χρονικου πλαισιου (συνηθως 1 μηνα απο την ενημεμερωση περι αυξησεων). Αυτο που χρειαζεται ειναι ενα email στο support της εταιρειας ή ενα fax ή ενα χαρτι σε καταστημα τους οτι προτιθεσαι να αποχωρησεις απο τη συμβαση λογω της μονομερους αυξησης.

Ουτε αυτα ειναι απαραιτητα, αλλα καλο ειναι να γινει κατι απο αυτα ωστε να ειναι καλυμενος ο αποχωρησαντας σε περιπτωση που ο παροχος ριξει κανα προστιμο για την αποχωρηση.

 

Καμια ΕΕΤΤ δεν χρειαζεται (και δεν πρεπει) να ενημερωνεται για τις προθεσεις αποχωρησης του Χ συνδρομητη απο τον Υ παροχο, για το Θεο δηλαδη, λυπαμαι τα παληκαρια της ΕΕΤΤ που ασχολουνται με το inbox βλεποντας το καθε ακυρο mail του καθε ακυρου ...

Και φυσικα καμια ΕΕΤΤ δεν χρειαζεται να "δωσει το οκ" για την αποχωρηση του καθενος απο τον καθε παροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι μου είπαν τώρα οι δικοί μου τους είπαν ότι είναι χρέωση από 'Αγορες υπέρ τριτων'.. Κάποιος θα έκανε την βλακεια.. Έχω και μια μικρή αδερφή 6η δημοτικού μπορεί να το έκανε και αυτή καταλαθος στο κινητό του πατέρα μου.. Γίνεται με κάποιο τρόπο να σταματήσουμε τη χρέωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι μου είπαν τώρα οι δικοί μου τους είπαν ότι είναι χρέωση από 'Αγορες υπέρ τριτων'.. Κάποιος θα έκανε την βλακεια.. Έχω και μια μικρή αδερφή 6η δημοτικού μπορεί να το έκανε και αυτή καταλαθος στο κινητό του πατέρα μου.. Γίνεται με κάποιο τρόπο να σταματήσουμε τη χρέωση?

 

Ναι, να κλειδώσει το κινητό ώστε να ξέρει πότε μπαίνει και αν την αφήνει να μπαίνει να αφιερώνει λίγο παραπάνω χρόνο ώστε να βλέπει τι κάνει. Προφανώς έκανε αγορά app από το playstore και έβαλε την χρέωση στον λογαριασμό τηλεφώνου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...