Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, C(r)y είπε

το αυτοκίνητο έχει εργοστασιακό φιμε πίσω στα 3 παράθυρα, θέλω να βάλω κ στα 2 πλαινά μπροστά αλλά και στο μπροστινό καπό. βλέπω IRX & nano ceramic  οτι λέτε και εσείς. αλλά μεταξύ τους τι διαφορές έχουν πραγματικές? αξίζει το έξτρα κόστος? επίσης έχει περιορισμό στην σκοτεινότητα ανάλογα το ποια θα διαλέξω ? 
φαντάζομαι μπροστά θα μπει 0% και στα πλαινά να ταιριάξω το φιμέ το εργοστασιακό λέτε? 

κοιτα το ζητημα ειναι ποση υπέρυθρη απορρίπτουν οι μεν και οι δε.

Στο παρμπριζ θα βαλεις 80+ για να εισαι νομιμος οποτε η κεραμικη ειναι μονοδρομος. Στα πλαινα τωρα ειναι δυσκολο οταν τα πισω τζαμια ειναι πιο σκουρα απο τα μπροστα εμενα μου φαινεται καραγκιοζης το αυτοκινητο. Αλλα το να πας στο 35% των πισω ειναι αρκετα παρανομο. Το καλυτερο απο χρωματικη αποψη ειναι 50% στα πλαινα και τιποτα σε ολα τα πισω που εχουν εργοστασιακη. Αν τωρα θες IRR και πισω τα ντυνεις με 80% κεραμικη ωστε να μην σκουρυνουν αλλο και να ισοχρωμισουν πιο ευκολα με τα μπροστινα. Για αυτο δεν επιλεγω factory tint διοτι δεν κανει τιποτα στην υπερυθρη και μου κανει την ισοχρωμια αδυνατη αν θελω να ειμαι νομιμος. Γενικα να ξερεις οπως εδειξα και με το παραδειγμα μου, οσο λιγοτερο φως μπαινει στο οχημα τοσο πιο σκουρο θα φαινεται το φιμε και δεδομενου οτι οι "κυριοι" με τα μπλε κρινουν παρανομως με το "ματι" το να πας ακομη και σε 50αρες στα πλαινα ειναι ρισκο γιατι το αμαξι δεν θα εχει αρκετο φως εσωτερικα. Εξαιτιας και των πισω (εργοστασιακων) φιμε

  • Like 1
  • Απαντ. 2,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγω που ρωτησα φιλο μου αυτες που εχει ,μου λεει θα ζητησεις τις μεσαιες,νομιζω 45αρες μου ειπε.μου αρεσε η αποχρωση την μερα αν και νυχτα για μενα ηταν αρκετα σκουρες.ομως απο την αλλη θα ηθελα και την διακριτικοτητα που ειδα,δεν μπορεις να τα θελεις ολα ομως.λολ.

 

Δημοσ.

Βασικά μαλακίες είναι όλα αυτά, θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει mainstream η ηλεκτροσκίαση, να μπορείς να αυξομειώνεις ανάλογα με τις συνθήκες και το αν θες ιδιωτικότητα.

3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ειδες ομως πως ξεγελαει

Εγώ το εξετάζω από άποψη απόδοσης και άνεσης.

Το να φαίνεται πιο σκουρόχρωμη επειδή έχει συννεφιά ή λόγω γωνίας δε μου λέει κάτι, το θέμα είναι όταν σε βαράει ο ήλιος στα μάτια, και εκεί η 70άρα είναι σχεδόν σαν να μην έχεις μεμβράνη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Βασικά μαλακίες είναι όλα αυτά, θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει mainstream η ηλεκτροσκίαση, να μπορείς να αυξομειώνεις ανάλογα με τις συνθήκες και το αν θες ιδιωτικότητα.

συμφωνω απολυτα αλλα τα ηλεκτροχρωμικα κρυσταλλα εχουν αλλα προβληματα

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Εγώ το εξετάζω από άποψη απόδοσης και άνεσης.

Το να φαίνεται πιο σκουρόχρωμη επειδή έχει συννεφιά ή λόγω γωνίας δε μου λέει κάτι, το θέμα είναι όταν σε βαράει ο ήλιος στα μάτια, και εκεί η 70άρα είναι σχεδόν σαν να μην έχεις μεμβράνη.

δε διαφωνω απλως εξηγω οτι καποια πραγματα θελουν μεθοδικη προσεγγιση

Δημοσ.
15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

κοιτα το ζητημα ειναι ποση υπέρυθρη απορρίπτουν οι μεν και οι δε.

Στο παρμπριζ θα βαλεις 80+ για να εισαι νομιμος οποτε η κεραμικη ειναι μονοδρομος. Στα πλαινα τωρα ειναι δυσκολο οταν τα πισω τζαμια ειναι πιο σκουρα απο τα μπροστα εμενα μου φαινεται καραγκιοζης το αυτοκινητο. Αλλα το να πας στο 35% των πισω ειναι αρκετα παρανομο. Το καλυτερο απο χρωματικη αποψη ειναι 50% στα πλαινα και τιποτα σε ολα τα πισω που εχουν εργοστασιακη. Αν τωρα θες IRR και πισω τα ντυνεις με 80% κεραμικη ωστε να μην σκουρυνουν αλλο και να ισοχρωμισουν πιο ευκολα με τα μπροστινα. Για αυτο δεν επιλεγω factory tint διοτι δεν κανει τιποτα στην υπερυθρη και μου κανει την ισοχρωμια αδυνατη αν θελω να ειμαι νομιμος. Γενικα να ξερεις οπως εδειξα και με το παραδειγμα μου, οσο λιγοτερο φως μπαινει στο οχημα τοσο πιο σκουρο θα φαινεται το φιμε και δεδομενου οτι οι "κυριοι" με τα μπλε κρινουν παρανομως με το "ματι" το να πας ακομη και σε 50αρες στα πλαινα ειναι ρισκο γιατι το αμαξι δεν θα εχει αρκετο φως εσωτερικα. Εξαιτιας και των πισω (εργοστασιακων) φιμε

 εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως ο ήλιος και η ζέστη και δευτερευόντως η εμφάνιση. Όσο πιο σκούρο είναι τόσο λιγότερη ζέστη έχεις ή έχει να κάνει κ με την ποιότητα της μεμβράνης? εάν είναι το 2ο, τοτε πάω με όπως λες παρμπριζ 80-90 και στα μπροστα πλαινά νανο 80-90 πάλι που δεν θα φαίνεται κάτι λογικά και θα είναι σαν εργοστασιακό το αμάξι. εγώ πάντως που είχα 38% στο προηγούμενο δεν είχα κανένα θέμα με αστυνομίες κτλ. όταν με σταματούσαν. Έχετε ποτέ ακούσει κάποιον να τον γράφουν για μεμβρανες? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, C(r)y είπε

 εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως ο ήλιος και η ζέστη και δευτερευόντως η εμφάνιση. Όσο πιο σκούρο είναι τόσο λιγότερη ζέστη έχεις ή έχει να κάνει κ με την ποιότητα της μεμβράνης? εάν είναι το 2ο, τοτε πάω με όπως λες παρμπριζ 80-90 και στα μπροστα πλαινά νανο 80-90 πάλι που δεν θα φαίνεται κάτι λογικά και θα είναι σαν εργοστασιακό το αμάξι. εγώ πάντως που είχα 38% στο προηγούμενο δεν είχα κανένα θέμα με αστυνομίες κτλ. όταν με σταματούσαν. Έχετε ποτέ ακούσει κάποιον να τον γράφουν για μεμβρανες? 

Ναι έχω ακούσει. Εάν έχεις τέρμα σκούρες θα σε σταματήσουν.

Και εγώ ήμουν επιφυλακτικός . Έβαλα για πρακτικούς λόγους.

Δες τύπου Νανοκεραμικες . Εγώ έβαλα Ν1 ίσα που φαίνεται και κάνει αρκετή δουλειά στον ήλιο . Δε τις έχω μετρήσει 

Δημοσ.

Για να σε σταματήσουν πρέπει να προκαλεί και το υπόλοιπο αυτοκίνητο (να είναι καγκούρικο-γρήγορο) και ο οδηγός του, μόνο για μεμβράνες πρέπει να πέσεις στην περίπτωση ή να έχεις πολύ σκούρα και στο παρμπρίζ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Για να σε σταματήσουν πρέπει να προκαλεί και το υπόλοιπο αυτοκίνητο (να είναι καγκούρικο-γρήγορο)

Τι εννοεις με το καγκουρικο-γρηγορο, ενα αμαξι μπορει να ειναι γρηγορο μαμα ή μπορει να δειχνει γρηγορο μαμα (ασχετα αν ειναι ή οχι στην πραξη) δεν μπορουμε να επαφιόμαστε σε κατι τετοιο. Δεν μπορω να καταλαβω τι σημαινει το αμαξι προκαλει. Κανενα εργοστασιακο αμαξι δεν θα επρεπε να "προκαλει"

 

1 ώρα πριν, phanispal είπε

και ο οδηγός του

Τι σκ@τ@ μπορει να κανει ο οδηγος για να προκαλει ή οχι, πραγματικα αυτες τις εννοιες το θετικο μου μυαλο δεν μπορει να τις αφομοιώσει. Αν τρεχεις και σε σταματησουν και τελικα σε γραψουν για φιμε σημαινει οτι εκ πρωτης βασης υπηρχε σκοπος να βρουν κατι να γραψουν. Σκεψου το και μονος σου σε σταματανε για τον Α ή Β λογο και τελικα σε γραφουν για τον Γ. Αυτο λεγεται "ψαχνουν να βρουν κατι". Αλλωστε οταν παρα πολλες παραβασεις δεν εχουν αντικειμενικα κριτητρια βεβαιωσης διαπραξης ή μη και επαφίενται στην "ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ" κριση τοτε μιλας για ακριτη και ακρατη εφαρμογη.

10 ώρες πριν, C(r)y είπε

εγώ πάντως που είχα 38% στο προηγούμενο δεν είχα κανένα θέμα με αστυνομίες κτλ. όταν με σταματούσαν. Έχετε ποτέ ακούσει κάποιον να τον γράφουν για μεμβρανες? 

Επαιξες παιχνιδι με τις πιθανοτητες και βγηκες κερδισμενος

9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ναι έχω ακούσει. Εάν έχεις τέρμα σκούρες θα σε σταματήσουν

"Τερμα σκουρες" = πιτα εξτρα maxed out? τι ποσοστο ειναι το "τερμα σκουρες" οπως αλλωστε σας απεδειξα με 2 φωτο του δικου μου οχηματος οι 'full light" μπορουν να φανουν "τερμα σκουρες" υπο καταλληλες συνθηκες....

Στις 25/3/2025 στις 10:25 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

image.png.fce5e173f2533bfe563edcf1157392bb.png

Στις 25/3/2025 στις 6:34 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

image.png.fab351715615b3ae8a8b2fede93564d6.png

 

 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Τι εννοεις με το καγκουρικο-γρηγορο, ενα αμαξι μπορει να ειναι γρηγορο μαμα ή μπορει να δειχνει γρηγορο μαμα (ασχετα αν ειναι ή οχι στην πραξη) δεν μπορουμε να επαφιόμαστε σε κατι τετοιο. Δεν μπορω να καταλαβω τι σημαινει το αμαξι προκαλει. Κανενα εργοστασιακο αμαξι δεν θα επρεπε να "προκαλει"

Τα καγκούρικα συνήθως δεν είναι εργοστασιακά, αλλά κωλοφτιαγμένα με αεροτομές, χαμηλωμένα και με υπερμεγέθη ζαντολάστιχα, και σχεδόν πάντα φτηνά αμάξια.

56 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Τι σκ@τ@ μπορει να κανει ο οδηγος για να προκαλει ή οχι, πραγματικα αυτες τις εννοιες το θετικο μου μυαλο δεν μπορει να τις αφομοιώσει. Αν τρεχεις και σε σταματησουν και τελικα σε γραψουν για φιμε σημαινει οτι εκ πρωτης βασης υπηρχε σκοπος να βρουν κατι να γραψουν.

Να γκαζώνει σα βλαμμένος στο φανάρι, ή τα ηχεία να παίζουν σκυλοτράγουδα στη διαπασών, κλασικός Μπουρναζιώτης

Μα αυτό λέω κι εγώ, να σε σταματήσουν μόνο για μεμβράνες που όλο και κάτι φαίνεται μέσα είναι δύσκολο έως απίθανο.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Τα καγκούρικα συνήθως δεν είναι εργοστασιακά

Ειναι και δεν ειναι, υπαρχουν αμαξια που εχουν ρετσινια... Βλεπε E36, 106/Saxo, Civic EJ, Punto GT και πολλα ακομα, που ακομα και τελειως OE να ειναι ειναι μαγνητες. Φιλος με 106 Rallye (του θειου του) τοσο γνησιο που το ζηλευα και εγω και ηταν μαγνητης των μπλε.

1 ώρα πριν, phanispal είπε

αλλά κωλοφτιαγμένα με αεροτομές, χαμηλωμένα και με υπερμεγέθη ζαντολάστιχα

Ο ορισμος της κλασσικης εννοιας της καγκουριας. Τωρα η τυπικη καγκουρια οριζεται ως group vag 2005-2015 10.000 αλογα απο την μια, και ολους τους πειραγμενους ιαπωνες απο την αλλη που δυστυχως εχουν αρχισει να αποχτουν την ιδια ρετσινια και ειναι μαγνητες του "κακου ματιου" ακομα και εργοστασιακα. Fun fact θετεις το χαμηλωμα ως "προκλητικο" ενω καποιοι τα σκαμε για KW ενω αλλοι κοβουν ελατηρια δυστυχως και στην πραξη ετσι τσουβαλιάζονται ολα. Καποιοι βλεπεις εχουμε κολλημα με ενα αμαξι να ειναι στημενο στην εντελεια ακομα και αν αυτο σημαινει πως ειμαστε 20-30mm κατω δυστυχως μας παιρνει ολους η μπαλα...😑

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Να γκαζώνει σα βλαμμένος στο φανάρι, ή τα ηχεία να παίζουν σκυλοτράγουδα στη διαπασών, κλασικός Μπουρναζιώτης

Ξερογκαζιες και σμαρτακια περιγραφεις αλλα δεν νομιζω οτι μονο αυτα τραβανε την προσοχη των μπλε. Δυστυχως και πολυ πιο αμελητεα πραγματα σου φερνουν ασχημη προσοχη. Ακομα και οταν στον δρομο εισαι κυριος

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Μα αυτό λέω κι εγώ, να σε σταματήσουν μόνο για μεμβράνες που όλο και κάτι φαίνεται μέσα είναι δύσκολο έως απίθανο.

Εξαρταται τον τοπο τον τροπο και τον χρονο. Αν συντρεχουν εστω και 2 απο αυτα την εκατσες. Κυριως τοπος και χρονος...

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Πήρα προσφορά από μαγαζί της Θεσσαλονίκης με εκατοντάδες 5* κριτικές στα 280€ για XPEL XR PLUS για όλα τα παράθυρα πλην παμπρίζ. 

Είναι καλή τιμή; Ρώτησα σε ακόμη ένα με καλές κριτικές και μου είπε για τις ίδιες 350€. 

Οποιαδήποτε πρόταση ευπρόσδεκτη. 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Πήρα προσφορά από μαγαζί της Θεσσαλονίκης με εκατοντάδες 5* κριτικές στα 280€ για XPEL XR PLUS για όλα τα παράθυρα πλην παμπρίζ. 

Είναι καλή τιμή; Ρώτησα σε ακόμη ένα με καλές κριτικές και μου είπε για τις ίδιες 350€. 

Ειναι αρκετα καλη τιμη ρωτα τους ομως αν προκειται να βγαλουν πανελ και λοιπα, ιδιατερα αν εισαι frameless

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Πήρα προσφορά από μαγαζί της Θεσσαλονίκης με εκατοντάδες 5* κριτικές στα 280€ για XPEL XR PLUS για όλα τα παράθυρα πλην παμπρίζ. 

Είναι καλή τιμή; Ρώτησα σε ακόμη ένα με καλές κριτικές και μου είπε για τις ίδιες 350€. 

Οποιαδήποτε πρόταση ευπρόσδεκτη. 

Κορυφαία τιμή και μου κάνει εντύπωση γιατί υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Ποιος σου έδωσε την προσφορά;

Επεξ/σία από broxopios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...