Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα παιδια,

 

Ανοιγω αυτο το θεμα για να περιγραψω ενα περιστατικο που μου συναιβει με το βοοκινγκ.κομ

Η ιστορια εχει ως εξης:

 

Ειχα κανα δυο εβδομαδες που εψαχνα να κλεισω τις διακοπες μου. Κατεληξα σε 3 επιλογες απο τις οποιες στις 01.06.2017 κλεινω δυο δυκλινα δωματια με θεα θαλασσα στην Κερκυρα για αρχες αυγουστου.

03.06.2017 μου γραφουν απο booking.com και μου λενε οτι ειχε γινει ενα λαθος καιδεν εχει δωματια με θεα θαλασσα, οποτε αν θελω να μου κρατησουν χωρις θεα. Τους απανταω με εμαιλ και τους εκφραζω την δυσαρεσκεια μου. Περιμενα απαντηση, αλλα τιποτα.

05.06.2017 μου γραφουν παλι και μου λενε οτι τελικα δεν εχει καθολου δωματια και θα πρεπει να ακυρωσουν την κρατηση. Μου ειπαν οτι θα μου εκαναν μια εναλλακτικη προταση στα ιδια λεφτα.

Στο μεταξυ κοιταω μηπως και κλεισω ενα απο τα αλλα δυο εναλλακτικα που ειχα απο την αρχη, αλλα ειτε ηταν full booked ειτε ειχαν μονο ενα δικλυνο.

07.06.2017 μου στελνουν μια εναλλακτικη προταση, η οποια δεν ειχε καμια σχεση με αυτο που ειχα αρχικα κλεισει. Τους απανταω και τους λεω οτι αυτο ειναι απαραδεκτο και οτι τωρα πρεπει ειτε να διαλεξω αυτο που απο την αρχη ειχα απορριψει ειτε να κλεισω κατι αρκετα πιο ακρυβο, πραγμα το οποιο για εμενα ειναι αδυνατο. Να υπενθυμησω οτι στους ορους της κρατησης ηταν οτι αμα το ακυρωσω εστω και μια μερα μετα την κρατηση θα εχανα το 50% των χρηματων μου. Ετσι τους ζητησα 50% αποζημειωση ωστε με αυτα τα χρηματα να κλεισω κατι μεσω της σελιδας τους εως 50% πιο ακριβο μιας και μετα απο κια εβδομαδα οι τιμες ειχαν αυξηθει τουλαχιστον 20% και επισης οι επιλογες ηταν πολυ λιγοτερες . Ουτε καν εχουν μπει στο κοπο να απαντησουν.

Μπορει καποιος να μου πει τι μπορω να κανω σε αυτην την περιπτωση? Μπορω να κανω κατι μεσω του συνηγορου του καταναλωτη?

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μάλλον κάποιο λάθος έχεις κάνει και μιλας με τον ξενοδόχο ,όπως είπα πάρε στο τηλέφωνο την booking και πες τους τα ,θα σου βρούνε λύση.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ όταν θέλω να κλείσω δωμάτιο, κοιτάω στο booking τι παίζει απο τιμές, δωμάτία

Και τι παρεχει το ξενοδοχείο και όταν αποφασίσω παίρνω τηλ στο ξενοδοχείο και κλείνω δωμάτιο..

Δεν εμπιστεύομαι να κάνω online κράτηση..

Μάλλον την πάτησες..

Δημοσ.

Μάλλον κάποιο λάθος έχεις κάνει και μιλας με τον ξενοδόχο ,όπως είπα πάρε στο τηλέφωνο την booking και πες τους τα ,θα σου βρούνε λύση.

 

Και εμενα αυτο μου φαινεται ως το πιο πιθανο, η booking.com ειναι τεραστια εταιρια η οποια βγαζει πολλα λεφτα και δεν θα αφηνε ετσι ευκολα να γινει τετοια μαλακια, και αν γινοταν μου φαινετε πιθανο να σε αποζημιωνε, παρε τηλεφωνο στην booking και πες μας τι εγινε.

Δημοσ.

Και εμενα αυτο μου φαινεται ως το πιο πιθανο, η booking.com ειναι τεραστια εταιρια η οποια βγαζει πολλα λεφτα και δεν θα αφηνε ετσι ευκολα να γινει τετοια μαλακια, και αν γινοταν μου φαινετε πιθανο να σε αποζημιωνε, παρε τηλεφωνο στην booking και πες μας τι εγινε.

Ετσι πιστευα και εγω.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλημερα παιδια,

 

Ανοιγω αυτο το θεμα για να περιγραψω ενα περιστατικο που μου συναιβει με το βοοκινγκ.κομ

Η ιστορια εχει ως εξης:

 

Ειχα κανα δυο εβδομαδες που εψαχνα να κλεισω τις διακοπες μου. Κατεληξα σε 3 επιλογες απο τις οποιες στις 01.06.2017 κλεινω δυο δυκλινα δωματια με θεα θαλασσα στην Κερκυρα για αρχες αυγουστου.

03.06.2017 μου γραφουν απο booking.com και μου λενε οτι ειχε γινει ενα λαθος καιδεν εχει δωματια με θεα θαλασσα, οποτε αν θελω να μου κρατησουν χωρις θεα. Τους απανταω με εμαιλ και τους εκφραζω την δυσαρεσκεια μου. Περιμενα απαντηση, αλλα τιποτα.

05.06.2017 μου γραφουν παλι και μου λενε οτι τελικα δεν εχει καθολου δωματια και θα πρεπει να ακυρωσουν την κρατηση. Μου ειπαν οτι θα μου εκαναν μια εναλλακτικη προταση στα ιδια λεφτα.

Στο μεταξυ κοιταω μηπως και κλεισω ενα απο τα αλλα δυο εναλλακτικα που ειχα απο την αρχη, αλλα ειτε ηταν full booked ειτε ειχαν μονο ενα δικλυνο.

07.06.2017 μου στελνουν μια εναλλακτικη προταση, η οποια δεν ειχε καμια σχεση με αυτο που ειχα αρχικα κλεισει. Τους απανταω και τους λεω οτι αυτο ειναι απαραδεκτο και οτι τωρα πρεπει ειτε να διαλεξω αυτο που απο την αρχη ειχα απορριψει ειτε να κλεισω κατι αρκετα πιο ακρυβο, πραγμα το οποιο για εμενα ειναι αδυνατο. Να υπενθυμησω οτι στους ορους της κρατησης ηταν οτι αμα το ακυρωσω εστω και μια μερα μετα την κρατηση θα εχανα το 50% των χρηματων μου. Ετσι τους ζητησα 50% αποζημειωση ωστε με αυτα τα χρηματα να κλεισω κατι μεσω της σελιδας τους εως 50% πιο ακριβο μιας και μετα απο κια εβδομαδα οι τιμες ειχαν αυξηθει τουλαχιστον 20% και επισης οι επιλογες ηταν πολυ λιγοτερες . Ουτε καν εχουν μπει στο κοπο να απαντησουν.

Μπορει καποιος να μου πει τι μπορω να κανω σε αυτην την περιπτωση? Μπορω να κανω κατι μεσω του συνηγορου του καταναλωτη?

 

 

Από την περιγραφή σου, συνάγω ότι μάλλον μιλάς με το ξενοδοχείο μέσω του booking.com - όχι με το booking.com. 

 

Το booking.com ούτε θα σου ακύρωνε κράτηση ούτε μπορούσε να σου χρεώσει κάρτα ούτε θα σου έκανε εναλλακτική πρόταση. Δεν έχουν ούτε τη δικαιοδοσία ούτε και τη δυνατότητα. 

  • Like 7
Δημοσ.

Από την περιγραφή σου, συνάγω ότι μάλλον μιλάς με το ξενοδοχείο μέσω του booking.com - όχι με το booking.com. 

 

Το booking.com ούτε θα σου ακύρωνε κράτηση ούτε μπορούσε να σου χρεώσει κάρτα ούτε θα σου έκανε εναλλακτική πρόταση. Δεν έχουν ούτε τη δικαιοδοσία ούτε και τη δυνατότητα. 

κατάλαβες τι έχει γράψει;

η κράτηση πχ. ήταν για 100 ευρώ και τους ζήτησε  50 ευρώ αποζημίωση. :-D :-D :-D :-D :-D

 

δεν έχει πληρώσει κάτι.

μήπως θέλεις να αναλάβεις την υπόθεση;

  • Like 1
Δημοσ.

κατάλαβες τι έχει γράψει;

η κράτηση πχ. ήταν για 100 ευρώ και τους ζήτησε 50 ευρώ αποζημίωση. :-D :-D :-D :-D :-D

 

δεν έχει πληρώσει κάτι.

μήπως θέλεις να αναλάβεις την υπόθεση;

Δεν ζητησα να παρω χρηματα, ζητησα να να μπορω μα διαλεξω κατι με πχ 150ευρω και να πληρωσω 100 μιας και μεσα σε αυτες τις 10μερες εχουν γινει κρατηση οι εναλλακτικες επιλογες που ειχα στα 100 συν οτι οι τιμες εχουν αυξηθει. Επισης αμα ακυρωνα εγω την κρατησει αυτοι θα μου κρατουσαν 50ευρω.

Από την περιγραφή σου, συνάγω ότι μάλλον μιλάς με το ξενοδοχείο μέσω του booking.com - όχι με το booking.com.

 

Το booking.com ούτε θα σου ακύρωνε κράτηση ούτε μπορούσε να σου χρεώσει κάρτα ούτε θα σου έκανε εναλλακτική πρόταση. Δεν έχουν ούτε τη δικαιοδοσία ούτε και τη δυνατότητα.

Στο τελος υπογραφει το customer service τπυ μπουκινγκ.

-

Marianna AbdelShahid

Booking.com Customer Service Team"

 

 

Στο δευτερο εμαιλ υπογραφει ως:

 

Revekka Korokida

Booking.com Customer Service Team

 

Στο τριτο εμαιλ υπογραφει ως:

Eleftheria Papadimitriou

Booking.com Customer Service Team

Δημοσ.

Από την περιγραφή σου, συνάγω ότι μάλλον μιλάς με το ξενοδοχείο μέσω του booking.com - όχι με το booking.com.

 

Το booking.com ούτε θα σου ακύρωνε κράτηση ούτε μπορούσε να σου χρεώσει κάρτα ούτε θα σου έκανε εναλλακτική πρόταση. Δεν έχουν ούτε τη δικαιοδοσία ούτε και τη δυνατότητα.

Κι όμως είχα και εγώ ίδιο πρόβλημα Περισυ και με κάλεσαν από το booking από Αγγλία (ελληνίδα). Τα ίδια μου είπαν. Απαράδεκτες οι εναλλακτικές τους. Έφαγαν άσχημο κράξιμο, ζήτησα την υπεύθυνη μου έδωσαν μια Αγγλίδα η οποία και μου προσέφερε τη λύση να μου καλύψει οικονομικά τη διαφορά των 30€/βραδιά * 3 βραδιές για το αμέσως καλύτερο περίπου αντιστοιχο με αυτό που είχα κλείσει. Τα χρήματα μου τα έβαλαν μετά η διαμονή μου και αφού τους έστειλα την απόδειξη σε ένα ειδικό λινκ που μου είχαν δώσει.

Δημοσ.

Λοιπον για να μην υπαρχουν παρανοησεις

 

-Το ξενοδοχειο καθοριζει τις διαθεσιμοτητες που φαινονται στο Booking. Γενικα υπαρχει ενας κανονας για τον ελαχιστο αριθμο δωματιων που πρεπει να διαθεσεις μεσω Booking αλλα αυτον ολα τα ξενοδοχεια τον καλυπτουν γιατι ειναι μικρος. 

 

-Το ξενοδοχειο ειναι υπευθυνο να σου βρει εναλλακτικη, οχι η Booking. Οταν δεν μπορεις να διαθεσεις το δωματιο που πουλουσες, πρεπει να βρεις στον πελατη ιδιο ή καλυτερο. Ειναι στους ορους που εχεις συμφωνησει σαν επιχειρηση με το Booking. 

 

-Την πουστια στην εκανε το ξενοδοχειο, οχι η Booking. Αυτο ειχε λαθος διαθεσιμοτητες, αυτο σε αφησε κρεμασμενο. 

 

-Αυτο που ζητας ειναι απλα παραλογο. Το ξενοδοχειο σε χρεωνει (προκαταβολη, κανονικη χρεωση, ακυρωτικα) και εκ των υστερων πληρωνει μια προμηθεια στην Booking (στα περισσοτερα μικρα ειναι 15%). Εσυ ζητας να σου κανουν εκπτωση €50 απο την Booking επειδη ανεβηκαν οι τιμες. 

 

-Απο τη στιγμη που μιλας με το Customer Support, προφανως μιλας με εναν εκπροσωπο της Booking ο οποιος με τη σειρα του μιλαει με το ξενοδοχειο προκειμενου να σου βρει λυση. Ειναι απλα ο μεσαζοντας, δεν εχει δικα του δωματια, δεν καθοριζει τις τιμες, δεν καθοριζει τις διαθεσιμοτητες, δεν μπορει να σου βρει αλλη λυση. Απλα σε φερνει σε επαφη με τον ξενοδοχο. 

  • Like 2
Δημοσ.

κατι βασικο γιατι δεν ξερετε απο αυτα

η συνομιλια που ειχες με την μπουκινγκ εχει να κανει με το ξενοδοχειο..πιθανοτατα το ξενοδοχειο ειχε αυτες τις πρακτικες και απαιτησεις και οχι η booking..η booking απλα ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ με εσενα και το ξενοδοχειο και περνει προμηθεια(ή και οχι ενιοτε) απο την τιμη.. οποτε το ξενοδοχειο φταιει και οχι η Booking.. απλα επρεπε να σου βρει λυση το ξενοδοχειο ακομα και αν πληρωσει απο την τσεπη του για το λαθος...

για την ιστορια δες την booking σαν search engine αλλα για ξενοδοχεια..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...