Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aγαπητέ σκοπιανέ φίλε, τσοντομπλογκ είναι μεταφορική έννοια.Εννοούμε ότι γράφουνε αρλούμπες για να πουλήσουν.

Όπως και η λέξη τσόντα δεν είναι πάντα πορνό.

Δεν πειράζει,θα τα μάθεις με τον καιρό.

  

Μήπως είσαι κοντοκουρεμένος και έχεις παχύ σβέρκο; Για να ξέρω τί έχεις να μου μάθεις.

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος νόμος που σε υπροχρεώνει να φοράς σταυρό, ούτε κάποια κοινωνική πίεση στο να το κάνεις. Τουλάχιστον στην Ελλάδα, μπορείς να πας οπουδήποτε χωρίς να φοράς σταυρό.

1b. ...πέρα από κάτι εποχές που ήταν της μόδας να φοράνε μοντέρνους σταυρούς μαζί με διάφορα χαΪμαλιά.

 

2. [...] Δε νομίζω κάνένα κοριτσάκι στο Πακιστάν στη Μαλαισία ή αλλού να γεννήθηκε και να επέλεξε πραγματικά να το φορέσει.

 

3. ...συχνά παραβλέπεται, ...ότι το να φορά μια γυναίκα hijab ή όχι είναι συχνα δηλωτικό της κοινωνικής της τάξης...

Ο βαφτιστικός σταυρός δεν νομίζω να είχε ποτέ τέτοιο ζήτημα.

 

 

 

 

1. Εγώ όμως πρόλαβα την εποχή που συγκεκριμένοι πολιτικοί σε διόριζαν στο δημόσιο.

1β. Kαλά τα λες, υπήρξαν εποχές που έγινε μόδα,

τους φορούσαν και άτομα που ο τρόπος ζωής τους δεν ταίριαζε με τις ηθικές διδασκαλίες της θρησκείας.

 

2. Και τι γίνεται με τις εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνες που γεννήθηκαν σε Δυτικές και Αγγλοσαξονικές χώρες, μεγάλωσαν φορώντας αποκλειστικά δυτικά ρούχα και μαγιό και άλλη στα 20 άλλη στα 40 ανακάλυψε για τις βραδινές εξόδους (και μόνο) το hijab ή το μπουρκίνι σε παραλίες; (το 30% όσων φοράνε το τελευταίο δεν είναι μουσουλμάνες και οι περισσότερες μουσουλμάνες που το φόρεσαν μεγάλωσαν φορώντας «κανονικό» μαγιό κατά τον Guardian).

 

3. Επίσης πρόλαβα την εποχή που σχεδόν όλες οι γυναίκες στα Δυτικά προάστια φορούσαν σταυρό και πολλές μαντήλι όταν πήγαιναν στην εκκλησία, την ίδια εποχή-με εξαίρεση τις οικιακές βοηθούς-σχεδόν καμία κυρία στον Άγιο Διονύσιο στο Κολωνάκι.

Δημοσ.

Απλά παραθέτω κάποια πράγματα για το πόσο "ελεύθερα" φοράνε τα τσαντόρια(ή όπως αλλιώς λένε αυτές τις τέντες) οι σουνίτισες μούσλιμ εν Δανία(δεν ξέρω αλλού). 

Αυτά πριν την εισροή περισσότερο "φιλελεύθερων" μούσλιμ από προοδευτικές χώρες.

 

According to a poll conducted by Wilke for Jyllands-Posten, Danish Muslims pray more now than they did in 2006, are more likely to believe in the literal word of the Quran and to support the idea that Muslim women should cover their heads in public. 

 

The number who think that Muslim girls should wear head scarves also increased significantly, from 28.6 percent in 2006 to 42.7 percent[2015]. 
Δημοσ.

1. Εγώ όμως πρόλαβα την εποχή που συγκεκριμένοι πολιτικοί σε διόριζαν στο δημόσιο.

1β. Kαλά τα λες, υπήρξαν εποχές που έγινε μόδα,

τους φορούσαν και άτομα που ο τρόπος ζωής τους δεν ταίριαζε με τις ηθικές διδασκαλίες της θρησκείας.

 

2. Και τι γίνεται με τις εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνες που γεννήθηκαν σε Δυτικές και Αγγλοσαξονικές χώρες, μεγάλωσαν φορώντας αποκλειστικά δυτικά ρούχα και μαγιό και άλλη στα 20 άλλη στα 40 ανακάλυψε για τις βραδινές εξόδους (και μόνο) το hijab ή το μπουρκίνι σε παραλίες; (το 30% όσων φοράνε το τελευταίο δεν είναι μουσουλμάνες και οι περισσότερες μουσουλμάνες που το φόρεσαν μεγάλωσαν φορώντας «κανονικό» μαγιό κατά τον Guardian).

 

3. Επίσης πρόλαβα την εποχή που σχεδόν όλες οι γυναίκες στα Δυτικά προάστια φορούσαν σταυρό και πολλές μαντήλι όταν πήγαιναν στην εκκλησία, την ίδια εποχή-με εξαίρεση τις οικιακές βοηθούς-σχεδόν καμία κυρία στον Άγιο Διονύσιο στο Κολωνάκι.

 

1. Υπήρχαν πολιτικοί που σε διόριζαν στο δημόσιο επειδή φορούσε σταυρό? εντάξει είπαμε το ρουσφέτι ήταν/είναι κανόνας αλλά όχι κι έτσι, παραειναι απλό.

 

2. Δε καταλαβάινω τι ρωτάς ακριβώς.

 

3. το "όταν πηγαίναν" εκκλησία κάνει μεγάλη διαφορά για τον απλούστατο λόγο ότι δεν αφορά τον γενικό πλυθησμό ούτε την "κανονική" ζωή. Το περπατά κανείς ξυπόλυτος πχ είναι ένα πράγμα, το να βγάζει τα παπούτσια του όταν μπαίνει σε ένα τζαμί είναι ένα άλλο.

Δημοσ.

2. Δε καταλαβάινω τι ρωτάς ακριβώς.

 

 

Είναι προσωπική επιλογή ή αποτέλεσμα κοινωνικής πίεσης,

αν είναι το δεύτερο πως επηρεάζει η όποια μουσουλμανική παροικία και τις μη μουσουλμάνες γυναίκες.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μπουρκα δεν εχει καμια σχεση με τον σταυρο, γενικα οι μουσουλμανοι δεν πιστευουν καν στα παγανιστικα συμβολα, στις εικονες κτλ. ισα ισα, σε χωρες που εχει επιβληθει θρησκευτικος νομος, το να απεικονισεις τον ψευδο προφητη τους, απαγορευεται, αυτα σημερα, πριν καποια χρονια το κορανι το επετρεπαι, απο εδω καταλαβαινεις ποσο λαστιχο εχουν κανει ενα βιβλιο φαντασιας και πως το ερμηνευουν μυαλα που εχουν μεινει στον μεσαιωνα, εν μερη φυσικα, γιατι τις υλιστικες τους αναγκες μια χαρα τις καλυπτουν με εισαγωγες απο τον δυτικο κοσμο, απο φερραρι μεχρι και δελφινια για τις πισινες τους.

 

Το γιατι δεν πετανε οι γυναικες αμεσα με το που πατησουν το ποδι τους σε δυτικες χωρες την μπουρκα, εχει να κανει με την πλυση εγκεφαλου που εχουν δεχτει απο την νηπιακη ηλικια για το ποια ειναι η θεση τους στην κοινωνια, αυτα δεν αλλαζουν σε 2 ωρες, αυτα πρεπει να περασουν ολοκληρες γενιες σε δυτικες χωρες για να τα αποβαλουν και καλο ειναι να γινετε με την θεληση τους, οχι δια της απαγορευσης.

 

Για να το δουμε και πιο σφαιρικα σκεψου να σου λενε μια ζωη απαγορευεται να μην εχεις καλυμμενα τα μαλλια σου και το σωμα σου και ξαφνικα να σου λενε αλλοι, απαγορευεται να καλυπτεις τα μαλλια σου, πως θα το παρει καποιος;

 

Απο την αλλη ομως ας υποθεσουμε οτι πολλες γυναικες το φορανε δια της βιας και πατανε το ποδι τους σε δυτικη χωρα, δεν θα επρεπε το κρατος να τους προστατευει απο τις μεσαιωνικες αντιληψεις του συζυγου, της θρησκειας τους και του θεοκρατικου κρατους που ζουσανε πριν;

 

Ειναι λεπτες οι ισορροπιες που πρεπει να κρατηθουν.

Δημοσ.

Χριστιανισμός και παγανιστικά σύμβολα, «σχήμα οξύμωρον και αδόκιμη έκφρασις».

 

Σε δημόσια συζήτηση και μάλιστα σε τεχνολογικό forum δεν καταργούμε τις επιστήμες επειδή μας αρέσει να ονομάζουμε τη γάτα κατσούλα και πιστεύουμε ότι ανήκει στα κατσουλοειδή και όχι στα αιλουροειδή.

 

«Ειναι λεπτες οι ισορροπιες που πρεπει να κρατηθουν»

  • Moderators
Δημοσ.

το να απεικονισεις τον ψευδο προφητη τους, απαγορευεται, αυτα σημερα, πριν καποια χρονια το κορανι το επετρεπαι,

 

Δεν ισχύει αυτό. Υποτίθεται πιστεύουν ότι αν εσύ ζωγραφίσεις μια εικόνα ενός ζωντανού πράγματος είναι σα να κοροϊδεύεις τον Αλλάχ, επιχειρώντας να δημιουργήσεις ζωή. Γι' αυτό και τη μέρα της ανάστασης θα κληθείς να εμφυσήσεις πνοή στη ζωγραφιά σου, και μιας και δε θα μπορείς θα είναι σα να βλασφημείς. Κάπως έτσι τέλος πάντων.

http://www.answering-islam.org/Muhammad/pictures.html

Δημοσ.

στο χριστιανισμό η λατρεία αντικειμένων κανονικά δεν υπάρχει, στη πράξη όμως τα αντικείμενα τα βγάζουν για προσκύνημα.

 

όταν υποδέχονται μια φλόγα με τιμές αρχηγού κράτους πχ..

 

αλλά και οι μουσουλμάνοι κάνουν φάσεις με αντικείμενα

παράδειγμα

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Stone

Δημοσ.

Χριστιανισμός και παγανιστικά σύμβολα, «σχήμα οξύμωρον και αδόκιμη έκφρασις».

 

Σε δημόσια συζήτηση και μάλιστα σε τεχνολογικό forum δεν καταργούμε τις επιστήμες επειδή μας αρέσει να ονομάζουμε τη γάτα κατσούλα και πιστεύουμε ότι ανήκει στα κατσουλοειδή και όχι στα αιλουροειδή.

 

«Ειναι λεπτες οι ισορροπιες που πρεπει να κρατηθουν»

 

Τι εστι παγανιστικο συμβολο;

 

Ο σταυρος υπηρχε ως συμβολο πολυ πριν εσταυρωθει ο χριστος.

 

Ακομα και επι βυζαντιου αμφισβητηθηκε αν οι εικονες ειναι ειδωλολατρια η οχι, χιλιαδες χρονια πριν και οχι και με ιδιαιτερο τακτ, ειναι ταμπου η ζητηση στο τεχνολογικο φορουμ εν ετη 2017; 

 

Κατσουλα την γατα την εβγαλαν οι χριστιανοι, οταν γκρεμιζαν τους ειδωλατρικους ναους και εχτιζαν τους δικους τους, γεματους εικονες, συμβολα και ιστοριες φαντασιας κλεμμενες απο παγανιστικες θρησκειες του παρελθοντος. Η ορθοδοξια μεχρι και σημερα προσκυναει αντικειμενα, σκευη, εικονες, τιμια ξυλα και χρησιμοποιει διαφορα θρησκευτικα συμβολα ως αξεσουαρ και οχι μονο πανω στο σωμα, αλλα και στους τοιχους σπιτιων, αξεσουαρ αυτοκινητου κτλ. 

 

Οι λεπτες ισορροπιες ειναι στο αν το απαγορευεις η οχι, φυσικα και δεν το απαγορευεις. Οι περισσοτεροι ανθρωποι ειναι εξυπνοι και απο μονοι τους τα εχουν αφησει στην ακρη, οπως και πολλες γυναικες εχουν πεταξει την μπουρκα και μακαρι καποια στιγμη, οσες ζουνε σε θεοκρατικα κρατη και δικτατοριες, να μπορεσουν να ζησουν ελευθερες σε ενα συγχρονο κοσμικο κρατος.

 

Αυτο πρεπει να το προστατεψουμε και να μην το θεωρουμε δεδομενο, οι ακραιες φωνες υπαρχουν και στην Ελλαδα και θα ηταν ιδιαιτερα χαρουμενοι, για μια χουντα και γιατι οχι και για ενα θεοκρατικο καθεστως, δεν θελει και πολυ στην Ελλαδα της κρισης.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως είσαι κοντοκουρεμένος και έχεις παχύ σβέρκο; Για να ξέρω τί έχεις να μου μάθεις.

Ναι ρε συ,μα πως το κατάλαβες;Έχω και μεγάλη κοιλιά,το ξέχασες.

Επεξ/σία από palawiaris
Δημοσ.

Εννοειται πως δεν τον αναγκαζεις αν δεν θελει αλλα εσυ πιστευεις οτι τους δοθηκε ποτε η επιλογη?Η οτι υπηρχε ο εκφοβισμος?

 

Αυτό φροντίζεις λοιπόν πρώτα, να άρεις αυτόν τον εκφοβισμό. Ωστόσο μην έχεις αμφιβολία πως πολλές γυναίκες θα την φορούσαν και χωρίς τον εκφοβισμό πλέον, διότι όλες αυτές οι αντιλήψεις έχουν εσωτερικευτεί, όπως π.χ. η γιαγιά μου φορούσε μαύρα για χρόνια μετά τον θάνατο του παπού μου και ντρεπόταν να τα αλλάξει ένα πράγμα. Παράλογο μεν, αλλά της έχει περάσει ως το "ηθικό".

 

1. Φυσικά και μπορείς σε κάποιες περιπτώσεις.

 

2. Το ότι θέλει να φορά μπούρκα, μονοκίνι ή μαγιό μπορατ είναι διακίωμά του φυσικά, όπως δικαίωμα κάποιου ιδρύματος πχ είναι να έχει όρους / dress code.

 

3. Φυσικά και οι θρησκευτικές πεποιθήσεις αλλάζουν δια της βίας. Ιστορικά είναι μάλλον ο συνχότερος τρόπος.

 

1&2. Συμφωνώ ότι μπορείς σε κάποιες περιπτώσεις και ίσως είναι και το σωστό.

 

3. Ναι, και πιο ήταν το αποτέλεσμα; Περισσότερος φανατισμός ή αντικατάσταση της μιας θρησκευτικής καταπίεσης με μία άλλη.

Στο Ιράν στις αρχές του 20ου αιώνα, έγινε μια συνολική προσπάθεια βίαιου εκσυγχρονισμού, ακόμη και με απαγόρευση του τσαντόρ για μία περίοδο κ.α. Αυτό που έφερε τελικά ήταν τον Χομεϊνί στην εξουσία και μια οπισθοδρόμηση μισού και βάλε αιώνα πίσω στις ισλαμικές αξίες.

Δημοσ.

ειμαι σιγουρος οτι μενει το θεμα ανοιχτο γιατι καποιοι το παρακολουθουν για να γελανε

ανατρεπτικο θεμα γεματο εκπληξεις,


κανεις δεν ειναι φανατικος, ολοι δκαιοι,ολοι σεβονται τις αποψεις των αλλων αλλα ο καθενας υπερασπιζει την αποψη του φανατικα 

  • Like 1
Δημοσ.

ειμαι σιγουρος οτι μενει το θεμα ανοιχτο γιατι καποιοι το παρακολουθουν για να γελανε

ανατρεπτικο θεμα γεματο εκπληξεις,

κανεις δεν ειναι φανατικος, ολοι δκαιοι,ολοι σεβονται τις αποψεις των αλλων αλλα ο καθενας υπερασπιζει την αποψη του φανατικα 

δεν νομιζω πως ειδα κατι αστειο εκτος και αν ειναι τοσο ευκολο να σε διασκεδασει καποιος.Καθολου ανατρεπτικο θα ελεγα λιγο πολυ οτι περιμενα να διαβασω και απο τις δυο πλευρες...σχεδον καμια προτοτυπια αν εξαιρεσεις το καστανο που ηταν μαλλον προσφατη προσθηκη στα νεα

Δημοσ.

Δηλαδή για να καταλάβω τους όλοι εσάς τους  υπερασπιστές της μπούρκας/ hijab ,

 

θα ήσασταν τότε υπέρ της υποχρεωτικής αναγραφής του θρησκεύματος στην αστυνομική ταυτότητα

 

ή έστω της προαιρετικής αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες 

 

δηλαδή  με τον Χριστόδουλο   πριν μερικά χρόνια ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...