Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρε αδελφέ μου, το ότι αυξάνεται το GPU usage αυξάνοντας την ανάλυση, δεν σημαίνει ότι μειώνεται το Bottleneck. Σημαίνει ότι αυξάνεται το GPU usage σκέτο.

Το ότι αυξάνεται το GPU αλλάζοντας επεξεργαστή και αγοράζοντας έναν πιο γρήγορο, τότε μειώνεται το Bottleneck.

Βλέπεις ότι περιορίζει τα FPS στο βίντεο στα 30;

Ναι στα ίδια FPS ότι ανάλυση και να έχεις,αν την αντέχει η gpu,η CPU θα δουλεύει το ίδιο.

 

Αυτό λένε και εδώ,αν έχεις π.χ. 100FPS με έναν συνδυασμό CPU+GPU αλλά π.χ. 50FPS με μια άλλη GPU τότε έχεις διαφορετικά FPS με την δεύτερη, η CPU χρειάζεται να βγάλει εργασία μόνο για 50 και όχι ποια για 100FPS.

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν ξέρω, δεν έχω δει συγκριτικό. Το λάθος που δεν λες να καταλάβεις τόση ώρα είναι ότι ο CPU δεν αποτελεί bottleneck για μια GPU για όλες τις αναλύσεις, εκτός και αν είναι τόσο ισχυρή η κάρτα που αποδίδει τρελά ακόμα και σε 4K και δεν πέσουν και τα minimum στο max που μπορεί να βγάλει η GPU.

Δημοσ.

Τι σχέση έχει η RAM; Η ποσότητα μετράει και λιγότερο η ταχύτητα. Σε λίγες περιπτώσεις μετράει το δεύτερο.

Μετράει η ταχύτητα. Αν φτάσουμε σε σημείο να μην μας φτάνει η ποσότητα, έχουμε τρελό πρόβλημα στην απόδοση.

Δημοσ.

Τι σχέση έχει η RAM; Η ποσότητα μετράει και λιγότερο η ταχύτητα. Σε λίγες περιπτώσεις μετράει το δεύτερο.

 

Αρχίσαμε πάλι τα ίδια ; Τα έχουμε πει πολλές φορές και ο Spartan έχει ποστάρει ένα σωρό συγκριτικά με την ταχύτητα στις RAM να κάνει ΤΡΕΛΕΣ διαφορές.

 

Πάρε τώρα έναν 8700K@5Ghz/2133Mhz RAM να είναι πιο αργός από 8700K@stock/3000Mhz RAM.

 

Στο 12:00

 

https://www.youtube.com/watch?v=CZIVaGcax70

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω, δεν έχω δει συγκριτικό. Το λάθος που δεν λες να καταλάβεις τόση ώρα είναι ότι ο CPU δεν αποτελεί bottleneck για μια GPU για όλες τις αναλύσεις, εκτός και αν είναι τόσο ισχυρή η κάρτα που αποδίδει τρελά ακόμα και σε 4K και δεν πέσουν και τα minimum στο max που μπορεί να βγάλει η GPU.

Οι αναλύσεις και τα συγκριτικά υπάρχουν επειδή δεν μπορούμε να φέρουμε μία κάρτα γραφικών από το μέλλον και να τεστάρουμε τα CPUs. Γι' αυτό το λόγω μειώνουμε την ανάλυση ώστε η κάρτα γραφικών να είναι άνετη.

Αν στο μέλλον βάλεις μια κάρτα γραφικών στον 8700K που είναι 4 φορές πιο γρήγορη από την 1080Ti, θα δεις διαφορά σε 4K ανάλυση μεταξύ του 8700K και του Ryzen 1700.

Δημοσ.

Αυξανοντας αναλυσεις κλπ μπορεις να μεταφερεις το bottleneck απ το cpu στο gpu. Αν πχ σε 1080 εισαι με 60% gpu usage μπορει και max ενα νημα πχ του cpu αν το game ειναι single thread, πολυ πιθανον πηγαινοντας σε 4K να πας σε 100% usage στη cpu και το ενα νημα που μαξαρε στη cpu να χαλαρωσει.

 

Αλλα...... Αυτο δε σημαινει οτι μετεφερες το load σε καμια περιπτωση και ο λογος ειναι οτι το load δν ειναι ιδιο με πριν πλεον. Αυτο που πραγματικα συμβαινει ειναι οτι εχεις αυξησει τοσο πολυ το load στη gpu που πλεον η gpu καθυστερει περισσοτερο απο το cpu (ο οποιος εχει το ιδιο load με πριν) κ ετσι πλεον το bottleneck ειναι η gpu.

 

Τι σημαινει αυτο στην πραξη?? Οτι θα εχεις χαμηλοτερα fps απ οτι ειχες πριν με την καρτα να υπολειτουργει.

Τα μιν μπορει να μεινουν ιδια γιατι μπορει να ειναι απο ακραιες περιπτωσεις οπου το cpu παλι μπορει κ να μπουκαλιαζει στιγμιαια κ να παει πολυ χαμηλα στα ιδια μιν αλλα τα μαξ θα ειναι σιγουρα χαμηλοτερα απ οτι πριν.

  • Like 2
Δημοσ.

Οι αναλύσεις και τα συγκριτικά υπάρχουν επειδή δεν μπορούμε να φέρουμε μία κάρτα γραφικών από το μέλλον και να τεστάρουμε τα CPUs. Γι' αυτό το λόγω μειώνουμε την ανάλυση ώστε η κάρτα γραφικών να είναι άνετη.

Αν στο μέλλον βάλεις μια κάρτα γραφικών στον 8700K που είναι 4 φορές πιο γρήγορη από την 1080Ti, θα δεις διαφορά σε 4K ανάλυση μεταξύ του 8700K και του Ryzen 1700.

 

Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο ισχυρός ο 8700Κ, όχι ότι ο Ryzen αποτελεί bottleneck για την 1080Τi. Μην γράφετε ό,τι να 'ναι.

Δημοσ.

Αρχίσαμε πάλι τα ίδια ; Τα έχουμε πει πολλές φορές και ο Spartan έχει ποστάρει ένα σωρό συγκριτικά με την ταχύτητα στις RAM να κάνει ΤΡΕΛΕΣ διαφορές.

 

 

 

 

Μάλλον έχεις δίκιο. Πόσο πήρες τις RAM σου και απο που; Μπήκα σε σκέψεις τώρα... :-D

Δημοσ.

Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο ισχυρός ο 8700Κ, όχι ότι ο Ryzen αποτελεί bottleneck για την 1080Τi. Μην γράφετε ό,τι να 'ναι.

Αυτό σημαίνει ότι το προηγούμενο CPU που είχες δεν αποτελούσε Bottleneck για την κάρτα γραφικών σου, απλά ο 8700K είναι πιο ισχυρός.  :-D

Καλά τώρα σοβαρά; Νόμιζα ότι αυτά τα ήξερες ή τουλάχιστον θα καταλάβεις αμέσως.

Δημοσ.

Δεν ξέρετε βασικά πράγματα, προσπαθώ να εξηγήσω αλλά μάταια. Μου λες ότι για μια 1080Ti ο Ryzen δεν αποτελεί bottleneck για 4K, αλλά αν βάλεις μια δυνατότερη κάρτα θα έχουν διαφορά οι δύο επεξεργαστές. Τι έφαγες πρωί πρωί :P


Αυξανοντας αναλυσεις κλπ μπορεις να μεταφερεις το bottleneck απ το cpu στο gpu.

 

Αυτό λέω τόση ώρα και ο Heat επιμένει ότι ακόμα και σε 8Κ ο CPU θα αποτελεί bottleneck :D

Δημοσ.

Ρε παιδιά, όταν ένα studio φτιάχνει ένα παιχνίδι, δεν μετράει frames per second, μετράει frame time. 16ms good, 30ms bad. Πρέπει λοιπόν μέσα στο frame time να γίνουν κάποιες δουλειές στον cpu και κάποιες στον gpu, ΚΑΙ κάποιες από τον δίσκο ή την μνήμη. Όταν ανεβάζεις την ανάλυση, τότε οι δουλείες στην gpu κάνουν παραπάνω ώρα -> άρα το frame time το καθορίζει η gpu και ο cpu "περιμένει" την gpu μέσα στο frame time για να πάει στο επόμενο -> λιγότερο utilization για την cpu. 

  • Like 1
Δημοσ.

Για να καταλαβετε με ενα πολυ τραβηγμενο παραδειγμα. Πες οτι φτιαχνεις μπαλονια με ηλιο κ εχεις 2 μοναδες οπου η μια φτιαχνει τα μπαλονια κ τα στελνει στη δευτερη να τα γεμισει...

Η πρωτη μοναδα μπορει κ σου φτιαχνει 100 μπαλονια την ωρα. Η δευτερη μοναδα με τη αποδοση που εχει πχ μπορει να σου γεμιζει 150 μπαλονια την ωρα αλλα με 4λ αερα το καθενα. Αρα οταν της ζητας τα μπαλονια να εχουν 4λ την ωρα σημαινει οτι η δευτερη ομαδα θα γεμιζει λιγοτερα μπαλονια απ οσα μπορει γιατι θα περνει μονο 100μπαλονια την ωρα απο την αρχικη μοναδα. Αρα θα υπολειτουργει. Το bottleneck ειναι στην πρωτη ομαδα γιατι δουλευει οσο μπορει κ η δευτερη υπολειτουργει.

Πας τωρα εσυ με τις ρυθμισεις και τις λες, ξες τι? Θελω το καθε μπαλονι να εχει μεσα 8λ αερα κ οχι 4.

 

Η πρωτη μοναδα συνεχιζει να φτιαχνει 100 μπαλονια την ωρα αλλα τωρα η δευτερη ομαδα μπορει να γεμιζει μονο 75 μπαλονια την ωρα γιατι τα γεμιζει με τη διπλασια ποσοτητα αερα. Αρα τι γινεται? Η πρωτη μοναδα αρχιζει κ τις στελνει μονο 75 μπαλονια την ωρα γιατι τοσα μπορει να γεμισει. Αρα πλεον το bottleneck εχει παει στη 2η ομαδα.

 

Δεν μεταφερθηκε το load αλλα αυξηθηκε τοσο πολυ στη 2η ομαδα που πλεον η πρωτη ειναι χαλαρη. Το αποτελεσμα? Ενω πριν ειχες 150 μπαλονια την ωρα, τωρα εχεις 75.

 

Μια πολυ ελευθερη μεταφραση του γιατι αλλαζει το bottleneck οταν αλλαζουμε ρυθμισεις και αναλυσεις.

Δημοσ.

Δεν αλλάζει κάτι στις εργασίες που εκτελεί η κάθε μονάδα. 

Όσο ανεβαίνει η ανάλυση τόσο αργεί η GPU να εκτελέσει έργο και προλαβαίνει η CPU να καλύψει το δικό της. 

 

Για αυτο και το utilisation της CPU δουλευει περισσοτερο οσο χαμηλοτερη η αναλυση και μη gpu bound που δεν πανε χαμενα τα draw calls στην αναμονη .. Το εχεις.. ;)

Δημοσ.

@Psycho_Warhead
Σου το έχω εξηγήσει 3 φορές, σου έχω βάλει κουβέντα από ξένο Forum, σου έχω βάλει και Video. Κάνε και εσύ τη δική σου έρευνα στο Google και θα δεις πως αρκετοί που έχουν καταλάβει λάθος όπως εσύ, παίρνουν την εξήγηση που πρέπει.
Είτε παίζεις σε 4K, είτε σε 32K, το CPU δεν έχει διαφορά. Το μόνο που κάνεις είναι να αυξάνεις τον φόρτο στην κάρτα γραφικών (GPU usage), με αποτέλεσμα να είναι περιοριστικός παράγοντας η κάρτα γραφικών μέχρι που από Pentium 4, μέχρι 8700K να έχεις 10FPS.

 

Δεν μεταφέρεται τίποτα.
Ο επεξεργαστής λέει στην κάρτα γραφικών που βρίσκεται το αντικείμενο και η κάρτα γραφικών το ζωγραφίζει. Ότι ανάλυση και να βάλεις το έργο του CPU θα είναι να λέει στην κάρτα γραφικών που βρίσκεται το αντικείμενο. Η κάρτα γραφικών και σε 32K ποτέ δεν θα πάρει αυτό το έργο από το CPU αποφασίζοντας μόνη της που βρίσκεται το αντικείμενο. Δεν μεταφέρεται το έργο που έχουν να κάνουν τα δύο υποσυστήματα είτε το θέλεις είτε όχι.

 

Μία 1080Ti στα 4K έχει στο Watch dogs 45FPS.

45FPS έχει μία 970 σε 1080p στο ίδιο παιχνίδι.

Όταν μου λες λοιπόν ότι σε 4K μειώνεται το Bottleneck στο CPU με μία 1080Ti, απλά έχεις μία 970 σε 1080p, δεν μειώνεις το Bottleneck. Έχεις ξελιγώσει την κάρτα γραφικών και κοιτάς το πράγμα από άλλη οπτική γωνία. Είναι το ίδιο όμως.

  • Like 3
Δημοσ.

To Bottleneck είναι αποτέλεσμα ... άρα όσο αυξάνεται το βάρος επεξεργασίας της κάρτας τόσο μειώνεται ... 

Η ίδια η έννοια της έκφρασης το αναλύει , όταν πολλές εργασίες δεν μπορούν να περάσου ταυτόχρονα από ένα σημείο. Όταν μειώνεται ο αριθμός των εργασιών τόσο μειώνεται το φαινόμενο. 

Τι να κάνουμε τώρα ...

720p full μπουκάλι .... :D , 1080P = Μέτριο Bottleneck από την CPU , 1440p = λίγο η ελάχιστο , 4K = καθόλου ...
Πόσο πιο απλό ? 

Το ξαναγράφω λόγω του φόρτου εργασιών στην GPU προλαβαίνει η CPU και εκτελεί το δικό της φορτίο. 

Προφανώς και με καλύτερο CPU θα μειωθεί το Bottleneck εκεί που προκαλείτε ( στην ελαφρύτερη, μη απαιτητική ανάλυση )
 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...