Προς το περιεχόμενο

Δημιουργία δυναμικού site με συνεργασία


kostasxiaomi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα και από μένα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια.

Δεν θα αναφερθώ στα του τεχνικού / αισθητικού θέματος, αυτό θα το αφήσω για μεταγενέστερο post.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω εγώ είναι το πως εξετάζεις την ορθότητα και την εγκυρότητα των στοιχείων των εγγεγραμμένων χρηστών. Για παράδειγμα, πως μπορείς να διασφαλίσεις εσύ ότι εγώ (ο Χ, Υ) δεν θα δημιουργήσω προφίλ για μία εταιρία η οποία δεν είναι ιδιοκτησία μου, και βάλω δικά μου άτομα να την αξιολογήσουν αρνητικά;  Και δεν αναφέρομαι σε υβριστικά ή απρεπή σχόλια αλλά σε αρνητικά σχόλια που σκοπό θα έχουν π.χ. να πλήξουν τον ανταγωνισμό.

Υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας ως προς αυτό το κομμάτι όσον αφορά τα "Πρόσωπα" και τις "Επιχειρήσεις", διότι αν δεν υπάρχουν αμέσως δημιουργείτε ένα τεράστιο θέμα όσον αφορά την αξιοπιστία των αξιολογήσεων που είναι και η πιο βασική λειτουργία της ιδίας της ιστοσελίδας.

Διότι αν ο οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει προφίλ επιχείρησης ή προσώπου χωρίς να του ανήκει ή να είναι ο ίδιος και οι φίλοι / γνωστοί του μπορούν να το προωθήσουν / κακολογήσουν το εκάστοτε πρόσωπο ή επιχείρηση τότε πιο είναι το νόημα της κριτικής.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Φιλικά πάντα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Δυστυχώς στο διαδίκτυο πολλές φορές ότι δηλώσεις είσαι αλλά τουλάχιστον για εμάς όταν αντιληφθούμε "στοχευμένες" αρνητικές κριτικές θα ερχόμαστε σε επικοινωνία με την επιχείρηση-κατάστημα για να διαπιστώσουμε εάν επρόκειτο για ένα έγκυρο προφίλ. Ομοίως και για μια αρνητική κριτική θα ζητάμε απο τον χρήστη κάποιο παραστατικό ότι όντως υπήρξε μια πραγματική συναλλαγή με την επιχείρηση. 

Οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση η απορία είναι καλοδεχούμενη 😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που αναφέρεις είναι πλήρως αντιπαραγωγικό όσον αφορά τη λειτουργία της ιστοσελίδας. Επίσης το "πείραγμα" των αξιολογήσεων δεν αφορά μόνο αρνητικές αξιολογήσεις αλλά και θετικές.

Θα πρέπει να βρεις έναν μηχανισμό ελέγχου διαφορετικά θα χάσεις εσύ ο ίδιος τον έλεγχο και φυσικά την εμπιστοσύνη των μελών της ιστοσελίδας σου.

Ενδεικτικά και μόνο καλό θα ήταν να επιτρέπετε την δημιουργία προφίλ μόνο κατόπιν διασταύρωσης των στοιχείων των μελών και όχι να δίνεται αυτή τη δυνατότητα αλόγιστα σε οποιονδήποτε απλά γίνει μέλος.

Προφανώς και δεν μπορείς να ελέγξεις τον κόσμο που θα αξιολογεί, αλλά εφόσον θα έχει διαπιστωθεί η πραγματική θέληση και ταυτότητα του προσώπου ή της επιχείρησης που θα έχει κάνει το προφίλ είναι κάτι που εσένα σαν ιστοσελίδα δεν θα σε απασχολεί πλέον.

Με παρόμοια μοντέλα λειτουργούν και πλατφόρμες όπως το e-food, deliveras κτλ. κτλ. 

Όσον αφορά τη συγκεκριμένη παρατήρηση σου σχετικά με την ερώτηση κάποιου παραστατικού από τον εκάστοτε χρήστη δεν νομίζω ότι θα μπει κάποιος στον κόπο να σκανάρει μία απόδειξη ή τιμολόγιο που έχει στην κατοχή του σε μη ηλεκτρονική μορφή για να μπορέσει απλά να ασκήσει κριτική όταν υπάρχουν πολύ πιο φιλικές ως προς τον χρήστη μέθοδοι να γίνει η παραπάνω διαδικασία.

Νομίζω ότι είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι για το οποίο φαίνεται πως δεν έχει γίνει η κατάλληλη μελέτη από μέρους σου πριν ξεκινήσεις την υλοποίηση της ιστοσελίδας. Προς Θεού δεν σε κατηγορώ για κάτι απλά παραθέτω την άποψη μου, γιατί βασιζόμενος στα λεγόμενα σου ήταν κάτι που πάντα ήθελες να υλοποιήσεις, οπότε θεωρώ πως ενδιαφέρεσαι να το βελτιώσεις και να το εξελίξεις στον μέγιστο δυνατό βαθμό.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/17/2018 στις 4:23 ΜΜ, becoming_I είπε

@kostasxiaomi Είδα το site σου αλλά κάπως μου χτυπάει το concept κριτικές σε άτομα. Δηλαδή αν εγώ έχω πρόβλημα με κάποιο μέλος θα μπω και θα τον κράξω στα ίσα; Εντάξει για προϊόντα και επιχειρήσεις το βλέπω δόκιμο αλλά για άτομα;

@kostasxiaomi  Δημόσια κριτική σε μεμονωμένα ή μη πρόσωπα;

giphy.gif.7aa2afa047fc8e38fb0efb101a29cfff.gif

Επεξ/σία από The King
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@.:Cabal:.

Μέσα απο τον αντίλογο θα μπορέσουμε να εξελίξουμε την ιδέα μας και θα "πατάω πιο γερά" όταν ξεκινήσω με την συστηματική προώθηση της σελίδας γι αυτό, Σε Ευχαριστώ για το post σου! 

Δεν νομίζω να ανέφερα κάπου "πείραγμα" αξιολογήσεων και ως εκ τούτου δεν ξέρω που αναφέρεσαι; Να ενημερώσω οτι ούτε εγω ο ίδιος εχω την δυνατότητα να τροποποίησω μια κριτική για ευνόητους λόγους. Το μόνο που μπορω να κάνω είναι να στην στείλω πίσω για διόρθωση! Οπότε... δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης. 

Σε καμία περίπτωση δεν θελουμε να δημιουργήσουμε ενα κλειστό lobby αξιολογήσεων. Όπως αναφέρεις πιο κάτω κανένας δεν θα κάτσει να διασταυρώσει τα στοιχεία του σε μια σελίδα η οποία δεν είναι ακόμα ανταγωνιστική. 

Όσον αφορά τα site που αναφέρεις δεν τα εχω δουλέψει και πρόκειται για εντελώς διαφορετικό concept διότι έχουμε να κάνουμε με χρηματικές συναλλαγές κλπ. Επίσης δεν θα πάω με την "περπατημένη" θέλουμε να έχουμε κατι διαφορετικό. Προς Θεού, οχι τσίρκο αλλά γι αυτό και ολες οι κριτικές περνάνε το στάδιο του ελέγχου. 

Εννοείται οτι κάποιος θα μπει στον κόπο να στείλει μια φωτογραφία(οχι σκαναρισμα) την απόδειξη όταν θα θελήσει να κάνει μια αρνητική κριτική για δύο λόγους 1ον Υπάρχει αρκετή κακία έξω και 2ον Μπορεί να έπεσε όντως στην χάλια επιχείρηση και κάπως πρέπει να δικαιωθεί. 

Θα σου ήμουν ευγνώμων εαν μου παρέθετες τους πιο φιλικούς τρόπους για αξιολόγηση. Ερευνούμε συνέχεια και θέλουμε να εξελιχθούμε! 

Ελπίζω με τα παραπάνω να μπόρεσα να σε "βαλω" στο concept της σελίδας και να σου κάλυψα τις απορίες. Θα αναμένω σε κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις-προτασεις εαν υπάρχουν. 

Ευχαριστώ και πάλι... 

2 hours ago, The King said:

@kostasxiaomi  Δημόσια κριτική σε μεμονωμένα ή μη πρόσωπα;

giphy.gif.7aa2afa047fc8e38fb0efb101a29cfff.gif

Δημόσια κριτική για εγγεγραμμένα μέλη τα οποία ενδεχομένως να έχουν κάποιο "όφελος" απο αυτό. Οπως έχω προαναφέρει, π.χ. έναν καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα σε σπίτι ή μια αισθητικό ή οποιοσδήποτε θέλει να συγκεντρώσει την εκτιμηση του κόσμου για κάτι που κάνει καλά και ενδεχομένως να τον κάνει ανταγωνιστικόστην αγορά εργασία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ συμφορουμίτη, νομίζω πως παρερμήνευσες τα λεγόμενα μου. Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή και θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο περιγραφικός γίνεται.

Όταν μίλησα για "πείραγμα" δεν αναφερόμουν σε εσένα ή σε οποιονδήποτε διαχειριστή, αλλά στους ίδιους τους χρήστες της σελίδας.

Π.χ. Έρχομαι εγώ και δημιουργώ ένα προφίλ μιας επιχείρησης στην οποία ήπια καφέ και ήμουν δυσαρεστημένος. Την ονοματίζω κανονικά δημιουργώ το προφίλ κτλ κτλ και το λέω σε 5-10 φίλους μου. Μπείτε και "κράξτε" ελεύθερα. Με αποτέλεσμα να αναρτηθούν 10 αρνητικές κριτικές. Χωρίς να γνωρίζει κάτι ο πραγματικός ιδιοκτήτης προφανώς και εγώ θα έχω δημιουργήσει ήδη ένα αρνητικό κλίμα. Αυτό είναι η μία πλευρά.

Η άλλη πλευρά είναι η εξής:

Είμαι όντως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης και όντως δημιουργώ ένα προφίλ για την επιχείρηση μου, η οποία δεν πηγαίνει καθόλου καλά και ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος. Οπότε τι κάνω; Βάζω τους ίδιους φίλους μου να μου κάνουν θετικές αξιολογήσεις.

Καταλαβαίνεις τώρα νομίζω τι σημαίνει "πείραγμα".

Το πρόβλημα όπως είπα δεν είναι να βάλει κάποιος φίλους και γνωστούς να αξιολογήσουν (αυτό συμβαίνει σε όλες τις πλατφόρμες αξιολόγησης). Το πρόβλημα είναι ότι εδώ μπορεί να δημιουργήσει προφίλ ο οποιοσδήποτε για τον οποιονδήποτε. Και ίσως το θέμα πηγαίνει και ακόμα παρά πέρα σε νομικά πλαίσια. Γιατί αν εγώ δημιουργήσω ένα προφίλ μιας επιχείρησης και την αξιολογήσουν όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί αρνητικά με ψευδή γεγονότα και δεδομένα, ποιος σου λέει ότι δεν μπορεί κάποιος να κάνει αγωγή στην ιστοσελίδα για δυσφήμιση;  Δεν λέω ότι θα γίνει αλλά σου δίνω τροφή για σκέψη.

Όσον αφορά τις πλατφόρμες delivery που σου ανέφερα, δεν το έκανα για  να δεις τον τρόπο που πραγματοποιούν τις παραγγελιοληψίες ή τις διάφορες λειτουργίες τους, αλλά για τον τρόπο που διαχειρίζονται τις αξιολογήσεις. Εκεί μπορεί να αξιολογήσει μόνο κάποιος ο οποίος είναι εγγεγραμμένος στην πλατφόρμα και μάλιστα έχει πραγματοποιήσει και παραγγελία (διαπιστευτήριο για την αυθεντικότητα της αξιολόγησης του)

Τώρα όσον αφορά το κομμάτι που αναφέρεις πως ένα μέλος (ιδιώτης) θα στείλει με φωτογραφία στην ιστοσελίδα, ένα αποδεικτικό αγοράς, (τιμολόγιο, απόδειξη) που αναγράφει ακριβώς τι αγόρασε νομίζω ότι καταλαβαίνεις κι εσύ πως ποτέ δεν πρόκειται κάποιος να διαμοιράζει δεξιά και αριστερά έτσι αυτά τα δεδομένα.

Αυτό που πρέπει να κάνεις εσύ προφανώς είναι να δίνεις τη δυνατότητα στους ελεύθερους επαγγελματίες και στις επιχειρήσεις να δημιουργούν αυτοί και μόνο τα προφίλ τους μέσω μιας διαδικασίας επιβεβαίωσης των δεδομένων τους. Πως θα το επιτύχεις αυτό; Προφανώς μέσω επικοινωνίας με την ίδια την εταιρία που ενδιαφέρεται ή τον αντίστοιχο ελεύθερο επαγγελματία. Εφόσον μαζέψεις αρκετές επιχειρήσεις με αυτό τον τρόπο, τότε μπορείς να αυτοματοποιήσεις την διαδικασία (εφόσον θα έχει αναπτυχθεί και η απαιτούμενη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο της ιστοσελίδας). Και εκεί μετά θα στηριχθεί και όλη η διαδικασία αληθινής αξιολόγησης από τους χρήστες. Δηλαδή θα μπορείς να εκδίδεις είτε ένα μοναδικό QR Code που θα μοιράζεις στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεσαι (που θα το δίνουν στους πελάτες με κάθε αγορά) είτε οποιασδήποτε μορφής κωδικό, με οποιοδήποτε τρόπο θέλεις.

Διαφορετικά ο καθένας θα δημιουργεί ότι θέλει και θα αξιολογεί όπως θέλει παραπληροφορώντας τα μέλη της ιστοσελίδας.

Αυτά τα λίγα είχα να πω, περιμένω απόψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, kostasxiaomi είπε

Να ενημερώσω οτι ούτε εγω ο ίδιος εχω την δυνατότητα να τροποποίησω μια κριτική για ευνόητους λόγους. Το μόνο που μπορω να κάνω είναι να στην στείλω πίσω για διόρθωση! Οπότε... δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης.

Απο τη στιγμη που διαχειριζεσαι τη βαση δεδομενων μπορεις να κανεις οτι θελεις με την κριτικη, μη το πεις πουθενα παραεξω αυτο γιατι ισως εχει αρνητικο αντικτυπο στην ολη ιστορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, .:Cabal:. said:

(αυτό συμβαίνει σε όλες τις πλατφόρμες αξιολόγησης)

Όπως το είπες φίλε μου ... σε όλες τις πλατφόρμες αξιολόγηση και μη έχω εγώ να προσθέσω. Στο facebook δεν μπορώ να φτιάξω ένα προφίλ και να ισχυρίζομαι ότι είμαι ο οποιοσδήποτε;

Με απλά λόγια όταν εντοπιστούν στοχευμένες αρνητικές κριτικές θα ερχόμαστε σε επικοινωνία με την επιχείρηση και θα ζητάμε και κάποιο αποδεικτικό. Ο skroutz έτσι το δουλεύει σου ζητάει αποδεικτικό άρα....εάν δουλεύει εκεί μπορεί να δουλέψει και σε εμάς. Με τις θετικές αξιολογήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα (κανέναν δεν τον πείραξαν :P) Επίσης έχουμε συμβουλευτεί και νομικούς συμβούλους οι οποίοι φτιάξανε όρους χρήσης έπειτα από αρκετή μελέτη της ιδιομορφίας της δουλειάς μας. 

Αγαπητέ cabal δεν έχουν καταφέρει να τιθασεύσουν το διαδίκτυο και τους χρήστες γιγάντιες εταιρίες, πως περιμένεις εμείς να το κάνουμε; Θα πορευτούμε όπως έχουν τα πράγματα και σίγουρα κάτι θα γίνει στο μέλλον για να γίνει πιο αξιόπιστη η κριτική που θα διαβάζεις. Πάρε το insomnia που μετά τα τόσα χρόνια, φέτος ξεσκάρταρε τους «πραγματικούς» χρήστες. Η συμβουλή σου για το QR κλπ είναι καταπληκτική και ήδη την δούλευα για το πως θα την κάνουμε πράξη! 

Σε ευχαριστώ πολύ!

57 minutes ago, Predatorkill said:

Απο τη στιγμη που διαχειριζεσαι τη βαση δεδομενων μπορεις να κανεις οτι θελεις με την κριτικη, μη το πεις πουθενα παραεξω αυτο γιατι ισως εχει αρνητικο αντικτυπο στην ολη ιστορια.

Χαχα...το ξέρω ότι μπορούν να επεξεργαστούν και να είσαι σίγουρος Predatorkill ότι το ξέρουν και αρκετοί χρήστες πλέον. Ο διαχειριστής μπορεί να κάνει τα πάντα στην σελίδα του. Απλά εμείς δεν τις «ακουμπάμε» καθόλου γι αυτό δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τον παραέξω κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...