Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρονική Παραγγελία απο τα Public - Επιεικώς Απαράδεκτοι


Gkostas2007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχουμε και λέμε... Λόγω της προσφοράς που έβγαλαν τα Public και η Eurobank, είπα να πάρω νέο λάπτοπ, μιας και το παλιό τα έχει φτύσει. Βρίσκω ένα Dell και κάνω κράτηση Κυριακή βράδυ για το Public στο Κέντρο. Τα στοιχεία της κράτησης έλεγαν ότι θα είναι έτοιμο Τρίτη με Πέμπτη... Αφού περνάει η Τρίτη και η Τετάρτη χωρίς κανένα νέο, είπα να πάρω τηλέφωνο την τηλεφωνική τους "εξυπηρέτηση"... Απο κει και πέρα αρχίζει το μεγάλο μπάχαλο που ονομάζεται "Οταν Κάτι Πάει Όπως Δεν Το Περιμέναμε Στην Ηλεκτρονική Παραγγελία"...

 

Απ' ότι φαίνεται το συγκεκριμένο λαπτοπ, ξέχασε να το κάνει κράτηση ο υπάλληλος που έπρεπε με αποτέλεσμα να έχει ξεχαστεί (απορία νο1: Δεν υπάρχει κάποιο σύστημα που να υπενθυμίζει ότι κάτι έχει κολλήσει χωρίς λόγο; ). Αφού τους πήρα τηλ και κατάλαβαν οτι παιζει πατάτα, μου λενε οτι έκαναν δέσμευση απο άλλο κατάστημα της Επαρχίας (γιατι πλέον το συγκεκριμένο λαπτοπ δεν υπήρχε στην Αθήνα) και την Παρασκευή θα ειναι στο κατάστημα που θέλω (απορία νο2: δλδ αν δεν τους έπαιρνα τηλ θα περίμενα ακομα να θυμηθεί ο υπάλληλος οτι δεν εχει κάνει κράτηση; ), Υποσημείωση σε όλα αυτά, οτι έπρεπε να παρω 2 τηλέφωνα... 1 τηλεφωνο οταν διαπιστωσαν οτι δεν εχει γινει ακομα η δεσμευση του προϊοντος 4 μερες μετά την παραγγελία μου, όπου και που μου ειπαν οτι θα με πάρουν αυτοι για να με ενημέρωσουν τι θα γινει και ένα 2ο τηλέφωνο όταν μετά απο 5 ώρες που δεν με πήραν τηλ να με ενημερώσουν, τους ξαναπήρα εγώ και μου ειπαν ότι τελικά έγινε δέσμευση και το φέρνει κουριερ στην Αθήνα.

 

Ερχεται η Παρασκευή... μέχρι τη 1 το μεσημέρι δεν εχω ενημέρωση... Τους παίρνω πάλι τηλ... Μου λένε οτι πήγε Αθήνα και δεν ξέρουν τι παιζει... Το ψάχνουν και αντιλαμβάνονται ότι η παράδοση στο κατάστημα απο το κούριερ έγινε σαν "Απλή Παράδοση" (πως δίνω ένα γράμμα πχ σε μια εταιρεία) και όχι ως παράδοση παραγγελίας... Αφού με διαβεβαιώνουν ότι θα εχω το λαπτοπ την Παρασκευή μου λενε οτι θα μιλησουν, θα λυθεί το θέμα και θα με ειδοποιήσουν... Αφού μετά απο 4 ώρες πάλι δεν με ειδοποίησαν, τους ξαναπήρα και μου είπαν ότι το λαπτοπ έχει χαθεί(!!!!) κάπου στο κατάστημα του Συντάγματος και οτι το αρμοδιο τμήμα για τις παραγγελίες στο Σύνταγμα δεν σηκώνει το τηλέφωνο (απορία νο3: Δημόσιο φάση; Δλδ αν έχει παίξει μαλακία στην παραγγελία, αυτοί στα τέτοια τους; ) και μου ξαναλένε οτι θα με πάρουν ξανά τηλ και οτι θα το έχω το Σάββατο...

 

Αφού τους έβρισα και τους είπα να πάψουν να με δουλεύουν και τους ρώτησα αν θα πάρω ποσοστό απο τον μισθό τους, αφού αν δεν πάρω ΕΓΩ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ τηλ να συντονίσω, αυτοί δεν κάνουν τίποτα, τους ενημέρωσα οτι το πρόμο της εκπτωσης της Eurobank τελειώνει το Σάββατο, οπότε αν δεν έχω νεα μέχρι το βράδυ δεν παραλαμβάνω τπτ (ευτυχώς που δεν έδωσα προκαταβολή)... Προφανώς και με έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι και σήμερα Σάββατο (3 μέρες μετά την τελική προθεσμία παραλαβής και 5 μετά την πρώτη), ακομα ψάχνουν το λαπτοπ στο Σύνταγμα (δεν τους πήρα καν τηλ γιατι πολύ απλά και τζάμπα να μου το δώσουν, δεν θα πάω να το πάρω)... Την παραγγελία δεν την έχω ακυρώσει, απλά για να πάρω την χαρά οταν με πάρουν να μου πουν οτι είναι έτοιμη να τους πω να την βάλουν εκεί που με έγραψαν τόσες μέρες...

 

Μάθημα της ημέρας;

1. Μακριά απο τα Public στις ηλεκτρονικές παραγγελίες μεγάλου ποσού

2. Γενικά προσοχή στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. ΠΟΤΕ δεν προπληρώνουμε... ΠΑΝΤΑ αντικαταβολή... Αν είχα δώσει έστω και 10 ευρώ τώρα θα έτρεχα και δεν θα έφτανα για να κάνουν αυτοι την δουλειά τους...

 

ΥΓ Είχα παραγγείλει στο παρελθον απο κει βιβλία κλπ που ήταν σχετικά μικρά ποσά (€10-20). Εκεί ήταν οκ, προφανώς γιατί το βιβλίο λειτουργεί πιο καλά ή γιατι υπάρχει αρκετό σε απόθεμα στα καταστήματα... Αλλά στα ηλεκτρονικά είναι επιεικέστατα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε μπορουσες να περιμενεις 10 ωρες για να κανεις την παραγγελια σου τηλεφωνικα;

 

Ωραία απάντηση! Και γιατί να πάρει τηλέφωνο; Καλύτερα να πάει από το κατάστημα...

Αν δε μπορούν, να το κλείσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπορουσες να περιμενεις 10 ωρες για να κανεις την παραγγελια σου τηλεφωνικα;

Βριζεις υπαλληλους των 400 ευρω.

Την ειπες την εξυπναδα σου?

 

Συγνωμη που δεν ηξερα οτι τα συστηματα τους ειναι της πλακας και επελεξα μια μεθοδο παραγγελιας ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ... Αλλη φορα θα μυριζω τα νυχια μου για να δω ποια απο ολες τις μεθοδους παραγγελιας που προσφερουν, λειτουργει κανονικα.

 

Οσο για τους υπαλληλους οταν απο τα 5 τηλεφωνα που εκανα στα 4 ημουν ευγενικος και οταν αντι να με ενημερωσουν οπως οι ιδιοι μου ειπαν, με εγραψαν κανονικα και επρεπε εγω να παιρνω τηλ για να κανουν την δουλεια τους, συγνωμη και παλι που δεν συγκρατηθηκα και τους ειπα εντονα οτι δεν θα παραλαβω την παραγγελια και αν θα παρω ποσοστο απο το μισθο για την δουλεια που δεν κανουν οπως οφειλαν (αυτες ηταν η βρισιες εξυπνε).

 

BTW εσυ οταν πας καπου και οι υπαλληλοι σε γραφουν και δεν σε εξυπηρετουν σωστα τα λες στο αφεντικο ή κανεις 10 ωρες υπομονη για να επιλεξεις μια αλλη μεθοδο αγορας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πολύ καλές εντυπώσεις από τα public. Και από τα φυσικά και από το ηλεκτρονικό κατάστημα, τα θεωρώ οργανωμένη επιχείρηση. Τώρα δεν ξέρω ποιος φταίει στην περίπτωσή σου, έχει γίνει μπέρδεμα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πολύ καλές εντυπώσεις από τα public. Και από τα φυσικά και από το ηλεκτρονικό κατάστημα, τα θεωρώ οργανωμένη επιχείρηση. Τώρα δεν ξέρω ποιος φταίει στην περίπτωσή σου, έχει γίνει μπέρδεμα.

Μα πραγματικά μπέρδεμα μπορεί να γινει παντού και το καταλαβαίνω. Αυτό που με ενοχλεί είναι να μην προσπαθούν καν να λύσουν το μπέρδεμα... Να τους λέω ότι ο μόνος λογος που αγοράζω το λαπτοπ απο εκεί ειναι η προσφορά της Eurobank που λήγει σήμερα και αντί να βοηθήσουν μιας και υπάρχει μια προθεσμία, να με κοροϊδεύουν ότι θα με ενημερώσουν και όποτε τους έπαιρνα τηλ τότε να καταλάβαιναν ότι κάτι πήγε στραβά, οτι δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη κλπ...

 

Στην τελική αν δεν θέλουν να το πουλήσουν, δικό τους θέμα. Όχι δικό μου. Λες και μου το δίνουν τζάμπα δλδ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπορουσες να περιμενεις 10 ωρες για να κανεις την παραγγελια σου τηλεφωνικα;

Βριζεις υπαλληλους των 400 ευρω.

μη τα μπερδευεις Δημητρη. οι υπαλληλοι περνουν αυτο το ποσο που υπεγραψαν στην συμβαση τους για να εξυπηρετουν τους πελατες της επιχείρησης.

πολλα, λιγα αυτα ειναι δυστυχώς. η συγκεκριμενη περιπτωση δεν ξερω να ειναι απο αμέλεια υπαλληλου ή μπερδεμα στο συστημα τους.

βεβαια το λογικοτερο ολων ειναι και εμεις οι πελατες  πρεπει να ειμαστε ευγενικοι απεναντι σε αυτους που προσπαθουν να μας εξυπηρετησουν κατω απο τις οποιεσδηποτε συνθηκες εργάζονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω να πω, οτι ολοι κανουμε λαθη στις δουλειες μας. Προφανως εφταιξε ο υπαλληλος που ξεχαστηκε.

Ωστοσο οταν θες να αγορασεις κατι και εισαι εντος ενος συγκεκριμενου χρονικου περιθωριου, το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας ο ιδιος στο καταστημα.

Το αμεσως επομενο ειναι να παρεις τηλεφωνο η εστω να τηλεφωνησεις για επιβεβαιωση παραγγελιας/κρατησης. Εαν δεν ειναι διαθεσιμο το προιον, επιλεγεις αλλη εταιρεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βριζεις υπαλληλους των 400 ευρω.

 

Δε διάβασα το original post αλλά η απάντηση με κάνει να γράψω αυτό που πάντα είχα απορία.

 

Ας αφήσουμε στην άκρη ότι δεν είναι ωραίο να βρίζεις γενικά ... γιατί έχει κάποια σημασία πόσος είναι ο μισθός κάποιου για να δικαιούμαι να τον βρίζω?  Δηλαδή αν ο μισθός του ίδιου ανθρώπου ήταν 1400 ευρώ θα ήταν ΟΚ ?

 

Δε λέω ότι δε πρέπει να "βρίζουμε" ποτέ ... αλλά αν διακιολογείται το "βρίσιμο" από μια χάλια υπηρεσία/προϊόν, γιατί έχει σημασία ο μισθός του υπαλλήλου ?

Δε μπορουσες να περιμενεις 10 ωρες για να κανεις την παραγγελια σου τηλεφωνικα;

 

Μπορεί κα να μη μπορούσε ... όταν ανοίξεις εσύ κατάστημα βάλε στο σίτε σου "δε δεχόμαστε ηλεκτρονικές παραγγελίες, δε μπορείτε να περιμένετε 10 ώρες" ?

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι αυτοι οι υπαλληλοι ομως που δεν εκαναν σωστα την δουλεια τους ,στο τέλος του μηνα, περιμενουν να πληρωθουν κανονικα  ,εστω αυτα τα 400 ευρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα μου δεν ειναι ο Α ή ο Β υπαλληλος. Το θεμα μου οπως λεει και ο Σπυρος, ειναι οτι ολοι δεν εκαναν σωστα την δουλεια τους. Δεν γινεται να λες στον πελατη οτι θα τον ειδιποιησεις και τελικα να τον γραφεις. Και αυτο εγινε οχι μια, αλλα 2 φορες. Επισης δεν γινεται αν δεν το κυνηγησει ο πελατης, το αρμοδιο Τμημα να μην κανει τπτ... Οσες φορες τους πηρα εκςινη την στιγμη ανακαλυπταν ενα προβλημα (ξεχασμενη δεσμευση για 3 μερες που μετα απο το τηλ μου εγινε σε 3 ωρες, χασιμο της παραγγελιας στο καταστημα που το καταλαβαν μετα το τηλ μου, επικοινωνια με το καταστημα που εγινε αφου παλι πηρα τηλ). Επισης, χανεται μια παραγγελια, δεν γινεται το αρμοδιο Τμημα στο Συνταγμα να μην σηκωνει τα τηλεφωνα. Τελος, λεω οτι υπαρχει μια συγκεκριμενη προθεσμια που ειναι η προσφορα και αυτοι με ξαναγραφουν... Δεν λεω οτι εφταιγε το παιδι που τα ακουσε στο τελος (χωρις να τον βρισω), αλλα δεν ξερω καποιον τοσο Ζεν που ενα ολοκληρο Τμημα να μην κανει σωστα την δουλεια του και ο αλλος να ειναι με τα σεις και τα σας... Αν ειχες προπληρωσει κιολας εκει να εβλεπα ποσο κυριος θα ησουν.

 

Επισης το προιον υπηρχε ΜΟΝΟ επαρχια. Γι αυτο δεν πηγα απο καποιο καταστημα να το παρω. Και στο κατω κατω της γραφης θα επιλεξω οποιον τροπο βολευει εμενα απο τους διαθεσιμους για να κανω μια αγορα. Αν δεν λειτουργει το πραγμα να το κλεισουν το e-shop...

 

Btw το Chat του Public που σε παραπεμπουν στην αρχη οταν παιρνεις τηλ... Ουτε αυτο λειτουργει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσική περίπτωση καβατζωματος του προϊόντος εκ των έσω και άσε τον πελάτη να ψάχνει, θα βαρεθεί αφού τον κανουμε μπαλάκι και αφού του αραδιασουμε οτι ηλιθιοδεστατη δικαιολογία ξέρουμε. Μη χαλιέσαι φιλος, περίμενε άλλη προσφορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι αυτοι οι υπαλληλοι ομως που δεν εκαναν σωστα την δουλεια τους ,στο τέλος του μηνα, περιμενουν να πληρωθουν κανονικα ,εστω αυτα τα 400 ευρω.

Οταν δεν είναι σοβαρός ο μισθός τοτε δεν θα γίνετε και σοβαρή δουλειά, ετσι πάει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσική περίπτωση καβατζωματος του προϊόντος εκ των έσω και άσε τον πελάτη να ψάχνει, θα βαρεθεί αφού τον κανουμε μπαλάκι και αφού του αραδιασουμε οτι ηλιθιοδεστατη δικαιολογία ξέρουμε. Μη χαλιέσαι φιλος, περίμενε άλλη προσφορά.

Και γω φοβαμαι οτι κατι τετοιο εχει γινει. Ισως να μην ηθελαν να πουλησουν και λαπτοπ μεσω της προσφορας αφου ουσιαστικα εχαναν το 20% της αξιας. Στην σελιδα της Eurobank παντως ειδα πολλα παραπονα απο καταναλωτες που πηγαν να παρουν Mac με αυτο τον τροπο και οι πωλητες τους ελεγαν ψεμματα οτι η προσφορα δεν ισχυει για Mac... H ιδια η Eurobank στο τελος εβγαλε ανακοινωση οτι στην προσφορα περιλαμβανονται και τα Μac

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν δεν είναι σοβαρός ο μισθός τοτε δεν θα γίνετε και σοβαρή δουλειά, ετσι πάει.

Λαθος λογικη αλλα τεσπα...................

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...