Προς το περιεχόμενο

Βίντεο για το Tesla Μodel S εξηγεί μέσω illustration τη λειτουργία των ηλεκτρικών Ι.Χ.


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το σχεδόν ίδιο δεν λέτε ( ; )

Στην Αμερική το ~65% της παραγωγής ηλεκτρισμού γίνεται με φυσικό αέριο και κάρβουνο και διάφορα άλλα και πάει στο 85,1% αν βάλεις και τα πυρηνικά.

Στην Κίνα το 73% και πάει στο 76% αν βάλεις και τα πυρηνικά.

Όχι ακριβώς. Υποστήριξε ότι δεν υπάρχουν ανανεώσιμες και έχουμε κολλήσει στο τρέχων ενεργειακό μείγμα ενώ η αλήθεια είναι ότι οι μεγαλύτερες αγορές σιγά σιγά φεύγουν από τον άνθρακα και περνάνε στις ανανεώσιμες (με ή χωρίς πυρηνικά, ανάλογα το στρατόπεδο όπως έγραψα).

 

Αν κοιτάξεις τα ποσοστά παρελθόντων ετών μπορείς να δεις το trend. Και από την στιγμή που η Κίνα έχει βάλει στόχο να μπορεί να βλέπει στα 5 μέτρα το συντομότερο το παιχνίδι έχει λίγο πολύ κριθεί.

 

Στα συν οι θέσεις εργασίας που στις ανανεώσιμες είναι πολλαπλάσιες αυτών που χάνονται στα ορυκτά καύσιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το ότι λες ψέματα για να υποστηρίξεις τα όσα έγραψες είναι πολύ ενοχλητικό.

 

US Energy Mix: https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=427&t=3

 

EU Energy Mix: https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/files/documents/pocketbook_energy_2017_web.pdf

 

China Energy Mix: https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_sector_in_China

 

Το δίκτυο καθαρίζει μέρα με την μέρα αλλά κάποιοι έχετε μείνει στο 1900.

 

Μερικά άρθρα με γραφήματα για τις εκπομπές ρύπων και την ανωτερότητα των ηλεκτρικών όταν συνυπολογίσουμε όλες τις εκπομπές:

 

https://greentransportation.info/energy-transportation/evs-need-clean-electricity.html

 

http://www.ucsusa.org/clean-vehicles/electric-vehicles/life-cycle-ev-emissions

 

 

Electricity Sources and Annual Vehicle Emissions (US total και per state): https://www.afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.php

 

 

Περιμένω να υποστηρίξεις με πηγές τα εκτός τόπου και χρόνου νούμερα που παραθέτεις ή να παραδεχτείς ότι λες ψέματα.

αν εσύ δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις δεν φταίω εγώ , τα ίδια τα άρθρα που παραθέτεις λένε 60+  % ρεύμα απο λιγνίτη,φυσικό αέριο και καύση γενικά άρα ρύπους......

τώρα το ότι δεν παράγονται μέσα στις πόλεις δεν σημαίνει ότι δεν παράγονται και αν και πάλι ΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΠΕ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ τότε και ΜΟΝΟ θα θεωρούμε ότι είναι λιγότερα ρυπογόνα τα ηλεκτρικά.

και ψεύτης δεν είμαι , εσύ είσαι τσαρλαντάνος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla θέλει να πουλήσει μπαταρίες, και οι υπόλοιποι τσακώνονται για το marketing στα αυτοκίνητα.

 

1. Η απόδοση των μοντέρνων ICE είναι 35% για βενζίνη και 45% για πετρέλαιο. https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_efficiency

 

2. Η  θερμική απόδοση των εργοστασίων παραγωγής ενέργειας στις ΗΠΑ που τσακώνεστε ότι τα coal είναι καλύτερα κιόλας από τις ICE είναι 33% για coal, petroleum και nuclear, και 43% για φυσικό αέριο. https://www.eia.gov/electricity/annual/html/epa_08_01.html

Heat Rate ονομάζεται, και όχι efficiency. Διαιρείς την ενέργεια μιας kWh, 3412 BTU, με την ενέργεια που χρειάζεται για να παραχθεί από το καύσιμο.

Τα πιο μοντέρνα high efficient Coal power plants έχουν θερμική απόδοση 40-45%. https://www.worldcoal.org/reducing-co2-emissions/high-efficiency-low-emission-coal

 

3. Η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων είναι max 95%, και των Inverters 90%. οπότε έχεις στην καλύτερη απώλειες 15% στο ρεύμα που παίρνεις από την παροχή τους σπιτιού σου + τις απώλειες δικτύου. Οπότε ακόμα και 40% να έχουν απόδοση τα εργοστάσια παραγωγής, η ενεργειακή απόδοση της ηλεκτροκίνησης θα είναι στην καλύτερη  33%.

Η μόνη διαφορά είναι ότι μετατοπίζεις τους ρύπους από τις πόλεις σε περιοχές με μικρή πολιτική δύναμη για τις οποίες χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι για την ποιότητα του αέρα της περιοχής αυτής.

 

Ο μόνος τρόπος για να είναι ενεργειακά αποδοτική η ηλεκτροκίνηση είναι με απευθείας παροχή από την πηγή ενέργειας χωρίς την μετατροπή σε AC και ξανά μετά σε DC, και σε αυτό ποντάρει η tesla με τις μπαταρίες και τα φωτοβολταϊκά της.

 

PV, wind-turbine-> μπαταρία -> ηλεκτροκινητήρας

ή

ICE ->μπαταρία->ηλεκτροκινητήρας στο ίδιο το αυτοκίνητο (πχ νέα υβριδικά)

 

Οπότε ναι, οι σύγχρονοι ICE είναι πιο αποδοτικοί σε θέματα ενέργειας, από την ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν η ενέργεια προέρχεται από συμβατικά καύσιμα.

Όταν παράγεις ενέργεια από ΑΠΕ, υδροηλεκτρικά, πυρηνικά, τότε συμφέρει να ανταλλάξεις απόδοση, για περιβαλλοντικούς λόγους για λόγους κρατικής ενεργειακής ανεξαρτησίας, εμπορικό ισοζύγιο κλπ , και σε αυτό παίζουν Νορβηγία (υδροηλεκτρικά) και Γαλλία (πυρηνικά) και προωθούν τα ηλεκτρικά με τεράστιες φορολογικές εκπτώσεις (ειδικά η Νορβηγία που δίνει 50% φορολογική έκπτωση στα ηλεκτρικά -90000 δολάρια έκπτωση στο tesla S)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ δεν καταλαβαίνεις αλλά θα δούμε παρακάτω γιατί.

Ωραία άρα πληγώθηκε ο εγωισμός σου και απο το να συζητήσουμε πολιτισμένο θα πρέπει να μετρήσουμε ποιός την έχει μεγαλύτερη κλασικό ελληνικό forum :P φέρνω popcorn.... (δεν περίμενα και κάτι άλλο ειναι η αλήθεια αφού ήδη ήσουν εριστικός νομίζοντας ότι εφεύρες τον τροχό και -με τα δικά σου λόγια- οι άλλοι νομίζουν ότι ακόμη ζούμε στον 19 αιώνα... που παρεμπιπτόντως η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος με οποιοδήποτε τρόπο ήταν περιορισμένη έτσι και αλλιώς μάλλον ήθελες να πεις 20ό)

 

 

Δεν αναφέρθηκα ποτέ στο efficiency.

 

Αν ήξερες να διαβάζεις θα έβλεπες ότι μπροστά από κάθε link γράφει Energy Mix.

 

Αυτό μας δείχνει πως παράγει κάθε χώρα τον ηλεκτρισμό της.

 

Εγώ ξέρω τι δείχνει αυτό στο εξήγησα εξάλλου το θέμα είναι ότι απαντάς στο "αν τα βάλεις όλα κάτω" τι μας επιβαρύνει περισσότερο.

 

ή αλλιώς μιλάς για efficiency (κόστος για να παραχθεί 1kW ενέργειας δηλαδή)

 

 

Ο georgepppo ψευδώς έγραψε ότι όλοι καίνε πετρέλαιο (που δεν καίει πρακτικά κανένας), φυσικό αέριο και πυρηνικά ενώ στην πραγματικότητα ένα συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό της παραγωγής προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές (με ή χωρίς πυρηνικά, ανάλογα το στρατόπεδο).

Πρακτικά το 8% της ενέργειας παγκοσμίως παράγεται καίγοντας πετρέλαιο ή παράγωγα του επίσης κάποιος χώρες όπως Σαουδική Αραβία Αγκόλα κτλ το χρησιμοποιούν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό απο άλλες πηγές.

 

 

Τέλος και οι χώρες που δεν παράγουν ενέργεια κυρίως απο το πετρέλαιο χρησιμοποιούν γεννήτριες πετρελαίου για backup το ίδιο και ιδιώτες αλλά και εταιρίες (όλα τα datacenter στον κόσμο αυτό κάνουν) Έπειτα η περισσότερη ενέργεια που προορίζεται για θέρμανση προέρχεται απο το πετρέλαιο κυρίως.

 

Αλλά πέρα απο αυτό μικρή σημασία έχει το λάθος του georgepppo γιατί η ουσία παραμένει η ίδια και που δεν είναι δηλαδή το πετρέλαιο κύρια πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας παγκοσμίως είναι η καύση υδρογονανθράκων

 

που έχει τα ίδια ή και χειρότερα επώδυνα αποτελέσματα για την οικονομία και το περιβάλλων αν αυξηθεί (λόγω μεγαλύτερης ζήτησης που μπορεί να προκληθεί απο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα λέω εγώ τώρα.. )

 

 

Πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο επικά γελοίος είναι ο συνειρμός που κάνεις.

 

Όχι μόνο υποστηρίζεις ότι τα ηλεκτρικά δίκτυα Ευρώπης και Αμερικής έχουν διασυνδεθεί αλλά μας λες ότι η Αμερική θα εξάγει και φθηνό ρεύμα στην Ευρώπη για να φορτίζουν οι Ευρωπαίοι τα ηλεκτρικά οχήματά τους;

 

Πες μου ότι τρολάρεις σε παρακαλώ.

To μην μπόρεσες να καταλάβεις τι λέω ούτε σου περνάει απο το μυαλό γιατι φυσικά ειναι πιο πιθανό να είμαι εγώ γελοίος και όχι εσύ ... λιγότερο..χμμ ενημερωμένος.. :P

 

b5eab4c065e2346bad148c958bff485eba0be293

 

Καταρχήν το να δανείζεσαι κατευθείαν ενέργεια απο άλλες χώρες δεν ειναι πρωτόγνωρο εμείς δανειζόμαστε απο την Βουλγαρία ας πούμε και άλλες χώρες κάνουν το ίδιο όχι απαραίτητα τριτοκοσμικές πχ η Αγγλία δανείζεται απο την Γαλλία...

 

Αλλά εγώ όταν αναφερόμουν σε "κυριαρχία" φυσικά δεν είχα στο μυαλό μου αθώες συναλλαγές σαν τις απο πάνω.. αλλά στην άσκηση πολιτικών πιέσεων στην πολιτική/διπλωματική υποδούλωση κτλ διότι για να παραχθεί περισσότερη ενέργεια πρέπει απο κάποια πηγή να την πάρουμε (πχ φυσικό αέριο) και μάντεψε ποιος θα ελέγχει την κάνουλα και ποιος θα βάζει τιμές στον τιμοκατάλογο... και αν τον στεναχωρήσουμε τι θα μπορεί να κάνει... πιο απλά δεν γίνεται να στο πω.. αν πάλι δεν καταλαβαίνεις ειναι δικό σου θέμα. 

 

Ενδεικτικά τα σχέδια της Αγγλίας για το μέλλον: http://fes.nationalgrid.com/fes-document/

Καταρχήν ενώ μες λες γελοίο μου δείχνεις κάτι pdf με αξία χαρτί υγείας σαν να μου δείχνεις ψηφισμένα νομοσχέδια σοβαρού κράτους (που και αυτά αλλάζουν βλέπε brexit που ήδη το μετάνιωσαν και θέλουν να γυρίσουν πίσω)

 

Αυτά είναι κάτι σχέδια σαν τα νέα του insomnia που διαβάζουμε ότι πχ το 2018 θα έχουμε 30000 χιλιάδες GB στο σπίτι μας γιατι η MS άρχισε να ποθυκεύει δεδομένα σε DNA... :P

 

θέλουν να καλύψουν την επιπλέον ενέργεια με heatpumps σε κάθε καμινάδα κάθε σπιτιού... δηλαδή πραγματικά νασαι καλά χέστηκα στο γέλιο :P

 

 

Πιο αγγλική χαζή καρικατούρα για σχέδιο δεν πίστευα να άκουγα :P είναι σαν να σχεδιάζει η τουρκιά να παράγει ενέργεια απο τις ψησταριές κεμπάπ :P

 

Αλλά και όντως να το υλοποιήσουν αυτό τα έξοδα για την παραγωγή μεταφορά και εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων σε κάθε σπίτι κάθε Άγγλου ποιος θα τα πληρώσει;; ο πολίτης δια μέσω των φόρων... άρα πάλι στα λόγια μου έρχεσαι..

 

δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσαι τις επιπλέον απαιτήσεις σε ενέργεια.. θες ~90 kW για να φορτίσεις ένα tesla απο 0 στο 100%

 

πολλαπλασίασε το αυτό επι τον μισό πληθυσμό της Αγγλίας αυτό θα είναι το ελάχιστο peak production που θα πρέπει να έχει η Αγγλία προκειμένου επιπλέον όλων των άλλων αναγκών της προκειμένω να μπορεί να εξασφαλίσει την δυνατότητα στους μισούς πολίτες της να έχουν ηλεκτροκίνητο όχημα χωρίς να γίνουν Ινδία και να τρεμοπαίζουν τα φώτα ή να έχουν blackout.

 

Το ότι δεν θα πάνε όλοι ταυτόχρονα κάθε μέρα να φορτίσουν δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει το δίκτυο να αντέχει κάτι τέτοιο γιατι μπορεί να μην είναι κάτι που θα γίνεται κάθε μέρα είναι κάτι που θα συμβεί όμως μέσα στον χρόνο κτλ.

 

 

Γράψε στο Google "Renewables Curtailment" να δεις το πρόβλημα με την υπερπαραγωγή ενέργειας και διάφορους τρόπους επίλυσης του προβλήματος.

Δεν χρειάζεται να googlάρω τίποτα.. απλά δεν καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά θα συμβούν τον επόμενο αιώνα και άν

 

Σήμερα η μεγαλύτερη παραγωγή γίνεται με κάρβουνο. και αν στα επόμενα δέκα χρόνια (που ζήτημα αν αυξηθεί η παραγωγή ενέργειας απο τις εναλλακτικές πηγές κατα 10% ΑΝ θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι) αρχίζουν και παράγονται περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα σημαίνει πως η τα εργοστάσια που καίνε κάρβουνο και που είναι ήδη πάρα πολλά θα καίνε περισσότερο κάρβουνο...

 

αλλαγές στις παγκόσμιες σταθερές όπως είναι η παραγωγή ενέργειας και μάλιστα σε καθοριστικό βαθμό δεν γίνονται απο την μια μέρα στην άλλη.. δεν γίνεται πχ η παραγωγή απο κάρβουνο απο το ~40% που είναι τώρα να πέσει στο 10% και vise versa για τις άλλες πηγές και όλα αυτά μεσα σε λίγα χρόνια... ποιος θα τα κάνει όλα αυτά με τι λεφτά; την κίνα την ρώτησες την Ελλάδα την ρώτησες γενικά ξέρει  τι σκαλωσιές ενέργειες πρέπει να συμβούν για να γίνει μια τέτοια αλλαγή; με 3ο παγκόσμιο ίσως συμβεί κάτι τέτοιο... (ο 1ος και ο 2ος είναι ο λόγος που αλλάξαμε το energy-mix μας στο σημερινό μετά απο χιλιάδες χρόνια. )

 

Δεν αντιλαμβάνεσαι καθόλου τα μεγέθη που εμπλέκονται μου φαίνεται νομίζεις το να αλλάξει το σκηνικό στην ενέργεια παγκοσμίως ειναι μια αλλαγή τύπου το να αλλάξει ένας δήμος τις λάμπες στους δρόμους σε LED....

 

 

Όπως έγραψα, το δίκτυο καθαρίζει μέρα με την μέρα οπότε μας ενδιαφέρει το trend και ο προγραμματισμός των μεγαλύτερων αγορών.

 

Ούτε ο Ανδρέας στα μπαλκόνια τέτοιες υπερβολές... το σκηνικό θα αλλάξει απο μέρα σε μέρα... είμαστε δυό είστε τρεις...

 

σε περίπτωση που δεν το έπιασες αυτό με την παράγραφο που έγραψα πριν..

 

Τα αισιόδοξα projections μοιάζουν κάπως έτσι

 

2052-forecast-energy-consumption.png

 

enrgy_dmnd_by_type_full.jpg?as=1&h=639&w

 

(πρόσεξε τις χρονολογίες.. δεν μιλάμε για 2020 25 κτλ αλλά για το 2040 και το 2052!!!!! αυτό δεν ειναι απο μέρα σε μέρα.. αυτό είναι καλή ψυχή νάχουμε...  )

 

Επίσης όταν διαβάζεις πχ ότι οι εναλλακτικές πηγές ενέργειας θα αυξηθούν κατά 40% το 20φεύγα.. (πέρα ότι δεν είναι συμβόλαιο αυτό και παίζει και να μην συμβεί) δεν σημαίνει ότι οι ανανεώσιμες πηγές θα αποτελέσουν το 40% του παγκόσμιου ενεργειακού χάρτη!!!

 

σημαίνει για παράδειγμα ότι πχ αν είναι 10% τώρα τότε το 20φεύγα θα γίνουν 14%!!!! (αυτό είναι αύξηση 40%)

 

 

Το efficiency (~40% για coal fired plants btw) είναι ολίγον άχρηστο γιατί αυτό που κοιτάμε στο τέλος είναι η μόλυνση που προκύπτει από την κίνηση ενός οχήματος.

 

3 πουλάκια κάθονται δεν ξέρω καν γιατι τα γράφω όλα αυτά απότι φαίνεται δεν κατάλαβες ούτε τα βασικά...

 

Τι λέμε τόση ώρα φίλτατε; ότι αν αυξηθούν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αυξηθεί η κατανάλωση ρεύματος (γιατι οι μπαταρίες ξελιγώνουν και χρειάζονται φόρτιση όπως γράψαμε πιο πάνω ~90kW το κάθε ντιντί )

 

Αυτό το ρεύμα αφού η κύρια πηγή του ειναι το κάρβουνο (αυτό σημαίνει όταν βλέπεις 40% solid fuel στο global energy mix) σημαίνει ότι αν αυξηθεί η ανάγκη για ρεύμα (για να φορτίζουμε τα tesla ντε) θα αυξηθεί και το κάψιμο των υδρογονανθράκων που σημαίνει ότι θα αυξηθούν οι ρύποι λόγω αυτής της καύσης...

 

 

Επίσης θα πρέπει να μεγαλώσει η υποδομή και μεγάλωμα της υποδομής σημαίνει έργα και επιπλέον προσωπικό και έργα με επιπλέον προσωπικό σημαίνουν κόστος και κόστος σημαίνει φόροι και φόροι σημαίνει πχ απο 24% στο 30% ο ΦΠΑς

 

το κατάλαβες τώρα;

 

 

Μόνο που εκείνοι έχουν πηγές και εσύ είσαι άσχετος. Αν μπορούσε να υποστηρίξεις όσα έγραφες θα έβαζες και καμία πηγή.

 

Είσαι μάλλον ο κλασικός νεοέλληνας που ότι και να του λένε οι επιστήμονες αυτός θα φοράει το καπελάκι του και θα φυλάγεται από τους ψεκασμούς χωρίς ποτέ να μπορεί να παραθέσει στοιχεία που υποστηρίζουν τα όσα λέει.

Σκ#$@$τά έχουν πούντες οι πηγές; θες να μας πείς ότι τα οχήματα γίνονται όντως πιο ρυπογόνα κάθε χρόνο όπως πλάκα μας κάνεις; Όσο για τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας που μεγαλώνουν μέρα με την μέρα όπως λες και εσύ μούφες και αυτό απλά out of context..

 

αν είσαστε 2 άτομα και οι άλλοι 1000 και εσείες αυξηθείτε 100% κάθε χρόνο χρειάζεστε 9 χρόνια για να τους φτάσετε... τα ποσοστά δεν σημαίνουν κάτι αν δεν περιγράψουμε την γενικότερη κατάσταση... στο παράδειγμα εδώ η αύξηση ειναι 100% κάθε χρόνο αλλά στην πραγματικότητα μιλάμε για 9 χρόνια αναμονής απλά για να φτάσεις το ποσό των άλλων ...

 

τέλος φαίνεται και απο τα domain name είναι σαν να  θέλεις να βρεις στοιχεία για τον κομουνισμό διαβάζοντας άρθρα του ριζοσπάστη

 

 

Το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ βασίζεται στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ;

 

Καλά εντάξει. Το κάψαμε και τρώμε και την ζάντα.

 

Ωραία επειδή δεν βλέπω να καταλαβαίνεις τι λέω ας στο προσπαθήσω να στο ζωγραφίσω μπας και καταλάβεις..

 

Εδώ βλέπουμε 2 μεγάλα no no

 

1) Ο ενεργειακός χάρτης των ΗΠΑ δεν είναι ίδιος με τον ενεργειακό χάρτη του κόσμου μιας και η προτεύουσα πηγή ενέργειας ειναι το φυσικό αέριο (εμάς μας ενδιαφέρει ο κόσμος τι κάνει όμως γιατι αν παγκοσμίως αυξηθούν τα ηλεκτρικά τότε το ρεύμα θα έρχεται απο τις πηγές του παγκόσμιου χάρτη ενέργειαςα και όχι του αμερικάνικού βάλε αστεράκι σε αυτή την παρένθεση γιατι θα μας χρειαστεί)

 

2) Βλέπουμε πως έχει όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούν βενζίνη (φορτηγά κάρα παπάκια μιας και στο "assumptions" πορτοκαλί κουμπάκι παίρνει τα στοιχεία αυτά απο το GREET 2015 το οποίο δείχνει την συνολική εικόνα για όλα τα οχήματα που καίνε το συγκεκριμένο καύσιμο) σε μια μπάρα (υπογραμμισμένη με μαύρο) αλλά τα ηλεκτροκίνητα τα έχει σε 3 ξέχωρες μπάρες (υπογραμμισμένες με πράσινο )

 

Έτσι πετυχαίνει (τσουβαλιάζοντας όλα μη ηλεκτρικά οχήματα και παράλληλα διαιρώντας τα ηλεκτρικά σε ξέχωρες τάξεις) να κάνει τις μπάρες μικρότερες για τα ηλεκτρικά

 

qwMGKU.jpg

 

Αν βάλουμε τα κουτάκια των ηλεκτροκίνητων το ένα πάνω στο άλλο όμως έχουμε αυτή την εικόνα

 

PtMSpn.jpg

 

Δεν έχει διαφορά;;

 

εεεε κάτσε θα μου πεις τα hyprid και τα hyprid plugin δεν χρησιμοποιούν μόνο ρεύμα αλλά και άλλες πηγές ενέργειας (αέριο, βιομάζα, ντίζελ, βενζίνι κτλ)

 

οκ ναι έχεις δίκαιο.

 

ΑΛΛΑ τα hybrid ΟΤΙ καίνε σε καύσιμο (όποιο και αν είναι αυτό) το καίνε για να τρέξουν την γεννήτρια άρα όλοι οι ρύποι πάνε για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. άρα καλώς και πρέπει να προστεθούν.

 

Τα hybrid plugin είναι αυτά που έχουν κινητήρα που προχωράει τις ρόδες και για να τα φορτίσεις πρέπει να βάλεις καλώδιο στην μπρίζα (εξού και το plug in)

 

πχ σαν το prius

 

Αυτά οκ δεν παράγουν το 100% των ρύπων τους εξαιτίας της ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και εξαιτίας της βενζίνης..

 

οκ έστω να βάλουμε πως 30% χρησιμοποιείται η ηλεκτρική ενέργεια και 70% οι βενζίνη (αν και σε περιβάλλον πόλης μάλλον το αντίθετο συμβαίνει αλλά είμαι τόσο καλός που βάζω το καλύτερο σενάριο για εσένα)

 

άρα μοιράζοντας 30 70 την μπάρα των hybrid plug in η εικόνα θα έπρεπε να είναι κάπως έτσι:

 

qYu1T8.jpg

 

Όπως είπαμε με την παράλογη αναλογία ότι τα οχήματα hybrid καίνει 70% βενζίνη και 30% ρεύμα μέσα στην πόλη... και επίσης ότι συγκρίνουμε με πάσης φύσεως όχημα που παίρνει βενζίνη δεξιά...

 

 

αλλά σου είπα πιο πάνω να βάλεις αστεράκι.. το έβαλες;;;

 

πάμε να δούμε τώρα πως θα διαμορφωθεί το σκηνικό αν ο ενεργειακός χάρτης αρχίσει να μοιάζει περισσότερο με τον παγκόσμιο ενεργειακό χάρτη

 

και αυτό θα το κάνουμε διαλέγοντας μια πολιτεία (απο την ίδια σελίδα) που να παράγει ενέργεια με τρόπο που θα μοιάζει με τον παγκόσμιο χάρτη αν αυξηθεί η κατανάλωση ρεύματος σε περίπτωση που τα ηλεκτροκίνητα αντικαταστήσουν τα συμβατικά οχήματα.

 

 

WxycrV.jpg

 

 

πάμε τώρα να δούμε πώς θα είναι οι μπάρες με το ίδιο μοίρασμα..

 

6N5cfr.jpg

 

και είπαμε αυτό κάνοντας σου την χάρη να θεωρήσουμε το 70-30 υπέρ των ηλεκτρικών αν και σίγουρα συμβαίνει το αντίθετο (και αφού εδώ μιλάμε για όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα και όχι μόνο σενταν κουπε κτλ ΙΧ άρα δηλαδή αν μιλούσαμε μόνο για αυτά η μπάρα τους θα ήταν μικρότερη και έχει σημασία αυτό γιατι τα ηλεκτρικά κυκλοφορούν μόνο σε τέτοια αν βάλουμε πχ ηλεκτρικές μηχανές και ηλεκτρικά φορτικά βανάκια κτλ θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο οι ρύποι τους. )

 

Είδες λοιπόν τι σημαίνει "μαγειρεύω" στατιστικά; δεν λες ψέματα απλά πλασάρεις τα στοιχεία με τέτοιο τρόπο ο οποίος μπορεί να ξεγελάσει τον ευκολόπιστο ή άσχετο ή αυτόν που δεν θα κάτσει να την ψάξει κτλ μπρος στα μάτια σου είχαν όλες τις μπάρες και τις επιλογές και τα στοιχεία.. αλλά έπρεπε να στο ζωγραφίσω για να το καταλάβεις.. τέτοιοι ειναι γιαυτό μας κυβερνούν :P

 

 

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ!

 

Πραγματικά όμως.

 

Διάβασε το στα γρήγορα μπας και καταλάβεις τι γράφεις: http://blog.ucsusa.org/josh-goldman/comparing-electric-vehicles-hybrid-vs-bev-vs-phev-vs-fcev-411

 

ώχ γκάφα μου :P όταν ζωγράφιζα τα παραπάνω για να σου δώσω να καταλάβεις τι γίνεται δεν έφτασα μέχρι εδώ που μάλιστα μου λες ότι δεν έχω ιδέα τι ειναι ηλεκτρικό όχημα και μου βάζεις λινκ για να μου διδάξεις :P

 

b5eab4c065e2346bad148c958bff485eba0be293

 

η ειρωνεία είναι ότι εκτός ότι δεν καταλαβαίνεις τιποτα και έχεις το θράσος να προσβάλλεις τον άλλον αυτό που συμβαίνει είναι που και ακόμη μέσα στον μικρόκοσμό σου (όπου εγώ είμαι ο γελοίος βλάκας) πάλι άδικο έχεις γιατι οκ έστω δεν ήξερα τι ειναι ηλεκτρικό όχημα εσύ το link που μου έβαλες καταλαβαίνεις τι δείχνει ρε ΒΡΕΣΤΗΝΛΕΞΗ ;;;

 

Τι είναι τα FCEVs;; δεν θα έπρεπε να μπούνε στην ίδια μπάρα με τα υπόλοιπα ηλεκτροκίνητα όσο αφορά τα στατιστικά που δείχνουν πόσο ρυπένουν τα ηλεκτροκίνητα μιας και το 100% των ρύπων των FCEVs πάει ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΟΥΝ τις μπαταρίες έτσι ώστε να κινηθούν με ρεύμα;;;;

 

όσο BEVs αυτά είναι εκείνα που σου έκανα την χάρη να τα βάλω 70-30 που είναι το αντίθετο στην πραγματικότητα...

 

 

Το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ βασίζεται στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ;

 

Καλά εντάξει. Το κάψαμε και τρώμε και την ζάντα.

Ε ναι ρε μάστορα σε τι θες να βασίζεται μιλάει απλά για τοπικά (εντός ΗΠΑ) στατιστικά

 

κάθε χώρα έχει διαφορετικό ενεργειακό χάρτη δεν μοιάζουν όλες με των ΗΠΑ (και επίσης διαφορετικές καταναλώσεις) στην Ελλάδα ας πούμε 0% ειναι απο nuclear energy και σίγουρα πάνω απο 60% (βαριέμαι να ψάξω ακριβώς) απο λιγνίτη κτλ ...τι άλλο θα ακούσω...

 

 

Ναι, ακόμα και στο Wyoming που 86%+ του ρεύματος προέρχεται από καύση κάρβουνου τα ηλεκτρικά είναι πιο καθαρά!

ΝΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ !

 

hqdefault.jpg

 

.... NOT!

 

Ελπίζω τώρα που στο ζωγράφισα πιο πάνω να βλέπεις πως έχουν τα πράματα... :P

 

 

Όσο για το τελευταίο για να μην γράφω τζάμπα και άλλο quote (γιατί αρχίζει και bugάρει με τα τόσα quote η σελίδα)

 

1) η κίνα είναι βρώμική αλλά στο θέμα μας δεν διαφέρει απο πολλές άλλες χώρες εμείς ας πούμε παίζει άνετα να έχουμε μεγαλύτερο ποσοστό εργοστασίων που παράγουν ρεύμα απο κάρβουνο

 

1β) η βρώμικη κίνα ειναι η πρώτη χώρα που είχα στόλο απο ηλεκτρικά ταξί

 

2) ναι οκ Insert good morning song here  Όλα γίνονται πανεύκολα και ανέξοδα σε αυτόν τον κόσμο

 

ο καθένας έχει τον χώρο για την επιφάνεια των πάνελ που θα είναι τέτοια ώστε να μπορούν να φορτίσουν 90kW αυτοκίνητο.. έχει το χρήμα για να τα αγοράσει και την  υποδομή για να αποθηκεύει το ρεύμα τους (γιατι χωρίς υποδομή μόνο με panel ρεύμα είναι και φεύγει σαν να στριμάρεις βίντεο.. χρειάζεσαι buffer (ή αλλιώς μπαταρίες)  αν δεν το χρησιμοποιείς την στιγμή ακριβώς που παράγεται ...  α και επίσης οι μπαταρίες αυτές ειναι απο τοξικό μόλυβδο.. που εκτός απο τοξικός ανάθεμα αν έχουμε σε τέτοια ποσότητα για να βάλει ολη η γη panel....

 

επίσης όλοι μένουν σε 100% ηλιόλουστες περιοχές χωρίς ομίχλες συννεφιά κτλ...

 

τι τέλεια.. πόσο μαλάκες είμαστε που πληρώνουμε την ΔΕΗ και δεν βάλαμε όλοι panel... και άντε εμεις καλά... οι άγγλοι και οι αμερικάνοι τι ζώα...  έπρεπε εσένα να είχαμε για πρωθυπουργό θα μας τα έλυνες όλα τα προβλήματα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla θέλει να πουλήσει μπαταρίες, και οι υπόλοιποι τσακώνονται για το marketing στα αυτοκίνητα.

 

1. Η απόδοση των μοντέρνων ICE είναι 35% για βενζίνη και 45% για πετρέλαιο. https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_efficiency

 

2. Η  θερμική απόδοση των εργοστασίων παραγωγής ενέργειας στις ΗΠΑ που τσακώνεστε ότι τα coal είναι καλύτερα κιόλας από τις ICE είναι 33% για coal, petroleum και nuclear, και 43% για φυσικό αέριο. https://www.eia.gov/electricity/annual/html/epa_08_01.html

Heat Rate ονομάζεται, και όχι efficiency. Διαιρείς την ενέργεια μιας kWh, 3412 BTU, με την ενέργεια που χρειάζεται για να παραχθεί από το καύσιμο.

Τα πιο μοντέρνα high efficient Coal power plants έχουν θερμική απόδοση 40-45%. https://www.worldcoal.org/reducing-co2-emissions/high-efficiency-low-emission-coal

 

3. Η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων είναι max 95%, και των Inverters 90%. οπότε έχεις στην καλύτερη απώλειες 15% στο ρεύμα που παίρνεις από την παροχή τους σπιτιού σου + τις απώλειες δικτύου. Οπότε ακόμα και 40% να έχουν απόδοση τα εργοστάσια παραγωγής, η ενεργειακή απόδοση της ηλεκτροκίνησης θα είναι στην καλύτερη  33%.

Η μόνη διαφορά είναι ότι μετατοπίζεις τους ρύπους από τις πόλεις σε περιοχές με μικρή πολιτική δύναμη για τις οποίες χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι για την ποιότητα του αέρα της περιοχής αυτής.

 

Ο μόνος τρόπος για να είναι ενεργειακά αποδοτική η ηλεκτροκίνηση είναι με απευθείας παροχή από την πηγή ενέργειας χωρίς την μετατροπή σε AC και ξανά μετά σε DC, και σε αυτό ποντάρει η tesla με τις μπαταρίες και τα φωτοβολταϊκά της.

 

PV, wind-turbine-> μπαταρία -> ηλεκτροκινητήρας

ή

ICE ->μπαταρία->ηλεκτροκινητήρας στο ίδιο το αυτοκίνητο (πχ νέα υβριδικά)

 

Οπότε ναι, οι σύγχρονοι ICE είναι πιο αποδοτικοί σε θέματα ενέργειας, από την ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν η ενέργεια προέρχεται από συμβατικά καύσιμα.

Όταν παράγεις ενέργεια από ΑΠΕ, υδροηλεκτρικά, πυρηνικά, τότε συμφέρει να ανταλλάξεις απόδοση, για περιβαλλοντικούς λόγους για λόγους κρατικής ενεργειακής ανεξαρτησίας, εμπορικό ισοζύγιο κλπ , και σε αυτό παίζουν Νορβηγία (υδροηλεκτρικά) και Γαλλία (πυρηνικά) και προωθούν τα ηλεκτρικά με τεράστιες φορολογικές εκπτώσεις (ειδικά η Νορβηγία που δίνει 50% φορολογική έκπτωση στα ηλεκτρικά -90000 δολάρια έκπτωση στο tesla S)

ε τι λέμε τόση ώρα ρε μάστορα δεν διαβάζεις τα ποστ και αμέσως να αρχίσεις χαρακτηρισμούς και εξυπνάδες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν επειδή ο grayden δεν ξέρει τι του γίνεται αρχίζει και μας λέει ψεύτες,πετάει θεωρίες που δεν έχει πάρει καν βρόμα τι είναι όχι να καταλάβει και να κατανοήσει, ας παραθέσω και εγώ κάτι απο την λογική μου και όποιος έχει αντίθετη άποψη ας την εκφράσει.. τώρα ας πούμε ότι υπάρχει ένα Χ ποσοστό παραγωγής ενέργειας απο κάρβουνο,πετρέλαιο,φυσικό αέριο και γενικά απο καύση ωραία και υπάρχει και μια y παραγωγή απο απε και πυρηνικά,εσείς πιστεύετε πως αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά , ξέρετε πόσο παραπάνω ρεύμα θα χρειάζεται ? έχετε σκεφτεί ότι τα σημερινά ΑΠΕ ακόμα και αν υπερδιπλασιαστούν δεν φτάνουν ούτε καν για να το καλύψουν αυτό ? και που θα στραφεί ο κόσμος ? στην καύση άνθρακα/υδρογονανθράκων άμεσα και γρήγορα αν κάτι τέτοιο γίνει, επομένως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το αύριο, είναι το μεθαύριο αφού έχεις φτιάξει την παραγωγή σου για να λες ότι το κάνεις για το καλό του περιβάλλοντος να προέρχεται απο ΑΠΕ η πυρηνικά και να μην χρειαστεί να καλύψεις τα peak με κάρβουνο και τέτοια.

επίσης είναι τα δίκτυα πόλης που θα πρέπει να αναβαθμιστούν για να αντέξουν όλο αυτό το ρεύμα.

αλλά ο φίλος μας ο gryden διάβασε 5 πραγματα στο ίντερνετ,ανάθεμα αν κατάλαβε έστω και τα μισά απο αυτά που διάβασε, έφτιαξε μια εικόνα στο μυαλό του επιστημονικής φαντασίας και μας λέει και ψεύτες, έχω άδικο η λέω κάτι παράλογο ? 

σίγουρα όποιος κάτσει και διαβάσει 5 πράγματα στο ιντερνετ μαθαίνει αλλά ας έχει και την υπομονή να ακούσει κάτι πέρα απο αυτό που πιστεύει να το διασταυρώσει, και να κατανοήσει την πραγματικότητα γιατί δεν μπορεί ένα άρθρο να του μάθει τα πάντα αλλιώς όλοι επιστήμονες θα ήμασταν , σε τέτοια ζητήματα ειδικά πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν τα πάντα,γιατί δεν τα κάνουν αύριο όλα ηλεκτρικά? γιατί οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις δεν διάβασαν ένα άρθρο στο ιντερνετ, είναι επιστήμονες και ξέρουν τι τους γίνεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Tesla θέλει να πουλήσει μπαταρίες, και οι υπόλοιποι τσακώνονται για το marketing στα αυτοκίνητα.

 

1. Η απόδοση των μοντέρνων ICE είναι 35% για βενζίνη και 45% για πετρέλαιο. https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_efficiency

 

Νομιζω πως κανεις 2 λαθη/απλουστευσεις:

α) αναφερεις το peak efficiency των ICE και οχι το μεσο efficiency που εχει μεγάλη διαφορα στους ICE. Αντίθετα, τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας δουλευουν σχεδόν μονιμα πολυ κοντα στο peak efficiency.

β) για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπολογιζεις το efficiency των εργοστασιων παραγωγης ενέργειας, αλλα δεν κανεις το ιδιο για τα αυτοκίνητα με ICE οπου πρέπει να υπολογισεις το efficiency για "παραγωγη" βενζινης. Η βενζίνη δεν εμφανίζεται ξαφνικα στο ντεπόζιτο ενος ICE αυτοκινήτου και πρέπει να υπολογισεις τις απωλειες.

------------

εσείς πιστεύετε πως αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά , ξέρετε πόσο παραπάνω ρεύμα θα χρειάζεται ? έχετε σκεφτεί ότι τα σημερινά ΑΠΕ ακόμα και αν υπερδιπλασιαστούν δεν φτάνουν ούτε καν για να το καλύψουν αυτό ? και που θα στραφεί ο κόσμος ? στην καύση άνθρακα/υδρογονανθράκων άμεσα και γρήγορα αν κάτι τέτοιο γίνει, επομένως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το αύριο,

Κανένας δεν ειπε οτι θα γινουν αυριο ολα ηλεκτρικα. Υπάρχουν εν ενέργεια τοσα ICE που δεν πρόκειται να αντικατασταθουν αυριο απο ηλεκτρικα.

 

Σταδιακα γινεται η αυξηση πωλησεων των ηλεκτρικων, όπως ακριβως σταδιακα γινεται η μειωση συμμετοχής καυσης ορυκτων για παραγωγή ενέργειας με αυξηση συμμετοχής των ΑΠΕ.

Μαλιστα, η προσθηκη σε MWh απο ΑΠΕ καθε χρόνο είναι αισθητα μεγαλύτερη απο την αναγκη υψηλότερης κατανάλωσης ρεύματος που προκυπτει απο τα νεα ηλεκτρικα αυτοκίνητα που προστίθενται καθε χρόνο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης να προσθέσω ότι πέρα από τις αποδόσεις του εκάστοτε κινητήρα πρέπει να μιλήσουμε για την απόδοση του αυτοκινήτου ως ΣΥΣΤΗΜΑ. Ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ έχει εκατοντάδες κινούμενα μέρη (κιβώτιο, αντλία λαδίου, αντλία νερού κτλ) που σημαίνει ότι ένα μέρος της αποδιδόμενης ισχύος του κινητήρα καταναλώνεται σε παρασιτικά φορτία το οποίο δεν συμβαίνει στο αντίστοιχο ηλεκτροκίνητο . Η ΜΕΚ επίσης (καθώς και το σύστημα αυτοκίνητο το οποίο την φέρει) έχει πολλές φθορές λόγω των κινουμένων μερών γεγονός που απαιτεί και λίπανση. Τα λιπαντικά ως αποστάγματα του πετρελαίου φέρουν κι αυτά ευθύνη για την ατμοσφαιρική ρύπανση τόσο στην φάση της παραγωγής τους και της λειτουργίας του κινητήρα (ειδικά ενός κακοσυντηρημένου) όσο και στην φάση της ανακύκλωσής του. Δεν θα μιλήσω περισσότερο για συστήματα ανάκτησης ενέργειας φρεναρίσματος που μειώνουν και τις φθορές του συστήματος φρένων με επακόλουθο κι εκεί το χαμηλότερο ενεργειακό αποτύπωμα σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα. Για να μπορέσουμε να αντιληφθούμε τα προτερήματα των ηλεκτροκινητήρων έναντι των ΜΕΚ πρέπει να έχουμε μια ολιστική προσέγγιση στο θέμα. Εκεί, τα οφέλη είναι αδιαμφισβήτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως κάνεις 2 λάθη/απλουστεύσεις:

α) αναφέρεις το peak efficiency των ICE και όχι το μέσο efficiency που έχει μεγάλη διαφορά στους ICE. Αντίθετα, τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας δουλεύουν σχεδόν μόνιμα πολύ κοντά στο peak efficiency.

β) για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπολογίζεις το efficiency των εργοστάσιων παραγωγής ενέργειας, αλλά δεν κάνεις το ίδιο για τα αυτοκίνητα με ICE όπου πρέπει να υπολογίσεις το efficiency για "παραγωγή" βενζίνης. Η βενζίνη δεν εμφανίζεται ξαφνικά στο ντεπόζιτο ενός ICE αυτοκινήτου και πρέπει να υπολογίσεις τις απώλειες.

....

 

22g CO2 / km το υπολόγισε κάποιος στην Mazda το well to tank για την βενζίνη.

 

Επίσης να προσθέσω ότι πέρα από τις αποδόσεις του εκάστοτε κινητήρα πρέπει να μιλήσουμε για την απόδοση του αυτοκινήτου ως ΣΥΣΤΗΜΑ. Ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ έχει εκατοντάδες κινούμενα μέρη (κιβώτιο, αντλία λαδίου, αντλία νερού κτλ) που σημαίνει ότι ένα μέρος της αποδιδόμενης ισχύος του κινητήρα καταναλώνεται σε παρασιτικά φορτία το οποίο δεν συμβαίνει στο αντίστοιχο ηλεκτροκίνητο . Η ΜΕΚ επίσης (καθώς και το σύστημα αυτοκίνητο το οποίο την φέρει) έχει πολλές φθορές λόγω των κινουμένων μερών γεγονός που απαιτεί και λίπανση. ...

Οι οποίες απώλειες έχουν υπολογιστεί για το efficiency του κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι οποίες απώλειες έχουν υπολογιστεί για το efficiency του κινητήρα.

Οχι ακριβώς :

Εχει υπολογιστει το efficiency του ΚΙΝΗΤΗΡΑ(engine efficiency), οχι του αυτοκινήτου.

 

Τελος, όπως ηδη ειπαμε, αυτό είναι το peak efficiency ενος ICE και διαφέρει απο το μεσο efficiency του ιδιου ICE. Αντίθετα, ενας ηλεκτροκινητηρας ή ενα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας δουλεύει σχεδόν παντα πολυ κοντά στο peak efficiency.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

22g CO2 / km το υπολόγισε κάποιος στην Mazda το well to tank για την βενζίνη.

 

 

Οι οποίες απώλειες έχουν υπολογιστεί για το efficiency του κινητήρα.

 

Το efficiency του κινητήρα είναι το κλάσμα της αποδιδόμενης ισχύος προς την προσδιδόμενη ενέργεια. Με λίγα λόγια είναι το πραγματικό output του κινητήρα. Από κει και πέρα όμως υπάρχουν περαιτέρω απώλειες (γι'αυτό θα ακούσεις πολλές φορές να λέμε ισχύς στον στρόφαλο, ισχύς στον τροχό κτλ). Το 1ο μετράται σε δυναμόμετρο πάγκου και το δεύτερο σε δυναμόμετρο τροχού. Αν δεις την διαφορά μεταξύ των δύο τιμών θα καταλάβεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ακριβώς :

Έχει υπολογιστεί το efficiency του ΚΙΝΗΤΗΡΑ(engine efficiency), όχι του αυτοκινήτου.

Όπως και το 95% που αναφέρεται πιο πάνω είναι για τον ηλεκτροκινητήρα και όχι για όλο το αυτοκίνητο.

Και πήγαινε κυρίως εκεί που έλεγε για αντλίες λαδιού, νερού κ.τ.λ. μετά είδα το κιβώτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και το 95% που αναφέρεται πιο πάνω είναι για τον ηλεκτροκινητήρα και όχι για όλο το αυτοκίνητο.

Και πήγαινε κυρίως εκεί που έλεγε για αντλίες λαδιού, νερού κ.τ.λ. μετά είδα το κιβώτιο.

Ακριβως, αλλα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο εχει μικροτερες απώλειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως, αλλα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο εχει μικροτερες απώλειες.

 

Όχι απλά μικρότερες. Είναι σχεδόν αμελητέες καθώς ακόμα και τα υποσυστήματα του οχήματος (π.χ κλιματισμός) τροφοδοτούνται απευθείας από την μπαταρία και δεν "επιβαρύνουν" τον ηλεκτροκινητήρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...