Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Είπα να ανοίξω αυτό το θέμα γιατί πρόσφατα είχα την πρώτη μου άσχημη εμπειρία, με ένα αντικείμενο που πούλησα και έστειλα με αντικαταβολή, και ο αγοραστής δεν το πήρε και μου επιστράφηκε πίσω.

 

Έδωσα 6,5€ περίπου για αποστολή τα οποία προφανώς τα έχασα τώρα, έφαγα το βάρος να το πάω στο ταχυδρομείο που είναι λίγο μακρυά, και περίμενα επιπλέον και 1 ώρα εκεί πέρα για να εξυπηρετηθώ.

 

Δε θα έπρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του πωλητή σε τέτοιες περιπτώσεις;

ή τουλάχιστον κάποια ποινή για αυτόν που δεν παίρνει το δέμα;

Δημοσ.

Φίλτατε απλά να προσέχεις μελλοντικά να κάνεις συναλλαγές με άτομα που έχουν καλές αξιολογήσεις. Προσωπικά έχω κόψει τις αντικαταβολές ολόκληρου του ποσού σε χρήστες με μηδενική αξιολόγηση και ζητώ κατάθεση τουλάχιστον των εξόδων αποστολής, αν αρχίσουν και τα μασάνε μετά πέφτει άκυρο, ούτε χρόνος ούτε χρήμα υπάρχει για χάσιμο.

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

Ποιός είναι αυτός που κατα την γνώμη σου θα έπρεπε να παρέχει προστασία στον πωλητή?

 

και επισης πως και γιατι να το κανει

Δημοσ.

Κανε αρνητικη αξιολογηση. Καπου σε αλλη ενοτητα αναφερθηκε απο modarator οτι η συναλλαγη αφου εστειλες εσυ το αντικειμενο ειναι ολοκληρωμενη. Ασχετα αν δεν παρελαβε αυτος.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ήταν η αγγελία στο insomnia. Από το facebook σε ομάδα αγγελιών.


Ποιός είναι αυτός που κατα την γνώμη σου θα έπρεπε να παρέχει προστασία στον πωλητή?
 

Ξέρω γω; Όπως υπάρχει προστασία καταναλωτή, ή υπάρχει προστασία αγοραστή στο ebay, paypal κτλ., λέω μήπως να υπήρχε και πωλητή.

Δεν είμαι νομοθέτης, δεν ξέρω ποιός θα μπορούσε να είναι αρμόδιος.

Δημοσ.

Δεν ήταν η αγγελία στο insomnia. Από το facebook σε ομάδα αγγελιών.

Ξέρω γω; Όπως υπάρχει προστασία καταναλωτή, ή υπάρχει προστασία αγοραστή στο ebay, paypal κτλ., λέω μήπως να υπήρχε και πωλητή.

Δεν είμαι νομοθέτης, δεν ξέρω ποιός θα μπορούσε να είναι αρμόδιος.

Ναι, γιαυτό σε ρωτάω και εγώ για να σε βοηθήσω να δεις το αδιέξοδο της ερώτησης σου...

 

Πχ το ebay εχει ένα συστημα προστασίας μέσα στα πλαίσια των αγοραπωλησιών μέσω του ebay... έχει κάποιους "αρμόδιους" όπως αναφέρεις για τις διαδικασίες που αφορούν το ebay...

Εσύ αναζητάς προστασία του πωλητή, σε ποιο ακριβώς πλαίσιο? του facebook? του internet? του κράτους γενικά?

Δημοσ.

Ρε μαν τι λες,εδω γινονται καταθεσεις ολου του ποσου ( και μεγαλου καμια φορα ) ,τρωνε τα λεφτα οι "πωλητες" και δεν ανοιγει μυτη,θα ασχοληθει κανεις με τα 6,5 ευρω τα δικα σου?

Πηρες ρισκο,δε σε καλυπτει κανεις περαν του εαυτου σου.

Μη σπαταλατε πορους για απλα και ξεκαθαρα ζητηματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε μαν τι λες,εδω γινονται καταθεσεις ολου του ποσου ( και μεγαλου καμια φορα ) ,τρωνε τα λεφτα οι "πωλητες" και δεν ανοιγει μυτη,θα ασχοληθει κανεις με τα 6,5 ευρω τα δικα σου?

Πηρες ρισκο,δε σε καλυπτει κανεις περαν του εαυτου σου.

Μη σπαταλατε πορους για απλα και ξεκαθαρα ζητηματα.

 

Δεν είναι τα 6,5€ τόσο.  Είναι το γαμώτο, η όλη ταλαιπωρία (έχω και ένα πρόβλημα με τα χέρια μου και επιβαρύνθηκα αρκετά μέχρι να το πάω το πακέτο στο ταχυδρομείο), και ο άλλος που σε κοροϊδεύει και σε μπλοκάρει κιόλας στο facebook όταν ζητάς εξηγήσεις!

 

Τελοσπάντων, εγώ θα πρότεινα το εξής αν γινόταν:

Τα ελτά να εφαρμόζουν μια ποινή.

Αν σου ερχόταν κάτι με αντικαταβολή (που σημαίνει ότι ΕΣΥ το πήρες), αν δεν το έπαιρνες να χρεωνόσουν ένα πχ. 25% της αξίας της αντικαταβολής.

Έτσι και θα μάζευαν λεφτά τα ΕΛΤΑ αν δεν το έπαιρνες, και θα το ξανασκεφτόσουν να το αφήσεις το πακέτο για να μη χρεωθείς.

Όχι δηλ. να είναι ο άλλος μ.......ς και να στο στέλνει!

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή αν μου τη βάραγε εμένα και σου έστελνα αντικαταβολή ένα πακέτο τσίχλες ζητώντας ένα χιλιάρικο, θα βρισκόσουν εσύ με 250 ευρώ χρέος στα ΕΛΤΑ

 

Έξυπνη ιδέα...

  • Like 2
Δημοσ.

@ ts

 

Ωραία όσα λες και βολικά για σένα αλλά δεν παίζει με την καμία να σε καλύψει κανένας.

Ο AristidisZ ήδη σου είπε ένα σενάριο.

Κι έτσι κι αλλιώς το ότι στέλνεις κάτι αντικαταβολή δεν λέει κάτι ως προς το "τι", "ποιος", "πως", γιατί".

Η διαφορά ανάμεσα σε ένα φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα και σε συναλλαγές ιδιωτών είναι ότι το όποιο κατάστημα πρέπει να ακολουθεί κάποιους κανόνες και αν κάτι δεν γίνει σωστά (είτε από την πλευρά του καταστήματος είτε από τον αγοραστή) υπάρχουν διαδικασίες που ίσως να βρεις το δίκιο σου.

Μεταξύ ιδιωτών υπάρχουν οφέλη (πχ καλύτερη τιμή, μαύρα φράγκα, κλπ) αλλά και ρίσκα (να μην παραλάβει το δέμα ο αγοραστής ή να στείλει άπλυτες κάλτσες ο πωλητής)

Δημοσ.

 

Τελοσπάντων, εγώ θα πρότεινα το εξής αν γινόταν:

Τα ελτά να εφαρμόζουν μια ποινή.

Αν σου ερχόταν κάτι με αντικαταβολή (που σημαίνει ότι ΕΣΥ το πήρες), αν δεν το έπαιρνες να χρεωνόσουν ένα πχ. 25% της αξίας της αντικαταβολής.

Έτσι και θα μάζευαν λεφτά τα ΕΛΤΑ αν δεν το έπαιρνες, και θα το ξανασκεφτόσουν να το αφήσεις το πακέτο για να μη χρεωθείς.

Όχι δηλ. να είναι ο άλλος μ.......ς και να στο στέλνει!

 

 

τρομερη ιδεα

 

ενημερωσε ποτε θα εφαρμοστει ν΄αρχισω να παραγγελνω με αντικαταβολη

 

Νικο Καρανίκα με λενε, διευθυνση: Ηρώδου Αττικου 19, 10674, Αθηνα

  • Like 2
Δημοσ.

Οκ, οκ, δε χρειάζεται να είστε αγενείς.

 

Μια ιδέα είπα της στιγμής σκεφτόμενος πως και οι πωλητές είναι ειλικρινείς.

 

Τελοσπάντων, την πάτησα τώρα, και έπρεπε από την αρχή να εμπιστευτώ το ένστικτό μου, που κάτι δε μου πήγαινε καλά, όταν ο τύπος είχε 2 προφίλ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...