Προς το περιεχόμενο

Μπαταρία της Toshiba παρέχει αυτονομία 320 χλμ. σε ηλεκτρικά οχήματα μετά από μόλις 6 λεπτά φόρτισης


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Όταν οι μπαταρίες τετραπλασιάσουν των αποθηκευτικό τους χώρο στο ίδιο βάρος με ένα κελί 18650GA(τεσλα μπαταρια) ,μειώσουν την φυσική γήρανση της μπαταρίας κατα 90% και έχουν πάνω από 10000 κύκους 100% φόρτιση 100% αποφόρτιση στην ίδια τιμή που έχουν σήμερα τότε ναι αξίζει να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο,

Δεν έχεις βαρεθεί να παραμένεις άσχετος; Γράφεις κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια χωρίς στοιχεία ενώ η πραγματικότητα σε διαψεύδει.

 

Τα περί 10000 κύκλων πλήρους αποφόρτισης πάντως είναι μέγιστη ηλιθιότητα και θα έπρεπε να ντρέπεσαι που τα γράφεις και δημόσια.

 

Αν έχουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βγάζει 300 χιλιόμετρα με πλήρη αποφόρτιση της μπαταρίας οι 10000 κύκλοι μας δίνουν κατ' ελάχιστο 3.000.000 χιλιόμετρα και με μέσο όρο 14000 χιλιόμετρα οδήγηση από τον μέσο άνθρωπο τον χρόνο συμπεραίνουμε ότι η μπαταρία θα κρατήσει 214 χρόνια.

 

Κάποιοι μπορεί να παριστάνουν τους έξυπνους αλλά στην πραγματικότητα είναι απλά ηλίθιοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

στο συνεχες ...

 

 

 

Ο νόμος του Ohm είναι τόσο θεμελιώδης που ισχύει και στο συνεχές και στο εναλλασόμενο και όταν η αντίσταση είναι σύνθετη ή μή γραμμική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι αυτό. Ότι στο τέλος θα πληρωνεις αλλη τιμη για ρεύμα σπιτιού και άλλη για αμαξι και παλι θα παει στο 70-100€ το γεμισμα. Ειναι τοσο αλήτες που δεν θα το αφησουν ουτε αυτο. Κατά τα άλλα είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης

 

Αυτό είναι δεδομένο οτι θα γίνει στο μέλλον, και λέγεται Advanced Metering Infrastructure, οπου ο "έξυπνος" μετρητής ηλεκτρικής ενέργειας του σπιτιού θα καταλαβαίνει ποιές κιλοβατώρες πήγαν στη φόρτιση ηλεκτρικού οχήματος και ποιές για άλλες χρήσεις, και θα τις χρεώνει με διαφορετική ταρίφα.

 

Και κατα τη γνώμη μου είναι πιό δίκαιο να γίνεται έτσι.

 

Άχετα με το τί λένε τα fanboys της ηλεκτροκίνησης, η πραγματικότητα είναι οτι το ηλεκτρικό δίκτυο θα χρειαστεί μεγάλης έκτασης και πολυδάπανες αναβαθμίσεις (που θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων σκαψίματα δρόμων για επιπλέον καλώδια, απαλλωτριώσεις κτλ) για να αντέξει το επιπλέον φορτίο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 

Αυτές οι αναβαθμίσεις θα πρέπει κάπως να πληρωθούν. Μία λύση είναι να ανέβει η τιμή της κιλοβατώρας γενικά, αλλά αυτό θα είναι άδικο για όσους χρησιμοποιούν ηλεκτρισμό μόνο για φωτισμό, θέρμανση, μαγείρεμα και δέν έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

 

Επίσης στις ευρωπαικές χώρες το ακριβό καύσιμο λειτουργεί και σαν αντικίνητρο για τη χρήση του αυτοκινήτου. Αν το καύσιμο είναι φτηνό τότε γίνεται όλο και μεγαλύτερη χρήση των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα μποτιλιάρισμα, φθορές στους δρόμους κτλ.

 

Οπότε το ακριβότερο ρεύμα "κίνησης" είναι πιό δίκαιο κοινωνικά απο όλες τις απόψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος του Ohm είναι τόσο θεμελιώδης που ισχύει και στο συνεχές και στο εναλλασόμενο και όταν η αντίσταση είναι σύνθετη ή μή γραμμική.

ο τυπος που εγραψε δεν ηταν για εναλασσομενο. αυτο ηταν το point μου

και απ οσο ξερω οι κινητηρες στα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι με AC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι και ενα cosθ στη μεση

 

Facepalm...

 

Το οποίο cosθ που λες προκύπτει από την αντικατάσταση του I με το Imax*sin(ωt - φ)...

 

Ένας είναι ο νόμος του Ohm. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...