Προς το περιεχόμενο

Το Tesla Roadster θα γίνει ακόμα ταχύτερο μέσω ενός βελτιωτικού πακέτου


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πες στο στον Pagani αυτό :-D

Καλά ρε την παλεύετε? Αν μπείτε μέσα θα σας φύγει το τσερπέλο. Επαναλαμβάνω έχει την ίδια σχέση με την 360 Μodena με την σχέση που έχει η 360 Μοdena με ένα αυτοκίνητο πόλης 90 ίππων.

 

Και που το ξέρεις ότι θα τους φύγει το τσέρπελο? 15 αυτοκίνητα μόνο υπάρχουν που φτάνουν ταχύτητες >400km/h, από 3-4 εταιρείες. Καμιά ferrari, καμιά Lambo, καμιά Mclaren δεν βρίσκεται σε αυτά.  Κάποιος λόγος λογικά θα υπάρχει.

 

Μέχρι να βγει τελικό αυτοκίνητο, και να δοκιμαστεί επίσημα, αυτά είναι μόνο αερολογίες κατά την παρουσίαση του, από τον δημιουργό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ξεχνιώμαστε βάλτε το στο 43 δευτερόλεπτο. Όπως βλέπετε ο ήχος της Ferrari χάνεται γρήγορα...

 

 

Φιλική συμβουλή: όταν ποστάρετε βιντεάκια κλπ, με ferrari, lamborghini κλπ, από "αγώνες" drag, απλά το μόνο που δείχνει, είναι πόσο λίγο κατέχεται το θέμα.

 

Φιλικά πάντα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες η Modena θέλει 40% περισσότερο χρόνο από το Roadster για το 400άρι (~12.5s vs 8.9s).

Αντίστοιχα το 90 ίππων πόλης θέλει 40% περισσότερο χρόνο από την Modena για το 400άρι (κάπου 17+ δευτερόλεπτα vs 12.5).

 

Το αυτοκίνητο προφανώς δεν είναι μόνο επιτάχυνση. Αλλά και στα υπόλοιπα το ηλεκτρικό από την φύση του έχει πλεονεκτήματα. Απόκριση στο γκάζι, δεν χρειάζεται να "βάλεις μπροστά", δεν χρειάζεται ταχύτητες κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες η Modena θέλει 40% περισσότερο χρόνο από το Roadster για το 400άρι (~12.5s vs 8.9s).

Αντίστοιχα το 90 ίππων πόλης θέλει 40% περισσότερο χρόνο από την Modena για το 400άρι (κάπου 17+ δευτερόλεπτα vs 12.5).

 

Το αυτοκίνητο προφανώς δεν είναι μόνο επιτάχυνση. Αλλά και στα υπόλοιπα το ηλεκτρικό από την φύση του έχει πλεονεκτήματα. Απόκριση στο γκάζι, δεν χρειάζεται να "βάλεις μπροστά", δεν χρειάζεται ταχύτητες κλπ.

 

Δεν μας λες όμως και πόσο κάνει το 150-250-300?

 

Με βάση πραγματικά νούμερα, και όχι αερολογίες του στυλ θα θα θα, συγκρίνοντας το Tesla P85D 700 ίππους, 930Νm ροπής, με την Modena 360 του 1999, των 400 ίππων και 373 Nm ροπής, θέλουν σχεδόν τον ίδιο χρόνο για 0-200 14.7s vs 15.2 υπερ του Τεσλα.

Συγκρίνοντας το με κάτι  ελαφρός πιο σύγχρονο, την 458 των 570 ίππων, θέλει 12.2s για τα 200.

Αν πάμε σε κάτι πιο κοντά στους ίππους, την 720Mclaren, θέλουμε 7.1 για τα 0-200. 

 

Οπότε όπως βλέπεις, τα  πραγματικά supercars, δεν πρέπει καν να τα πιάνουμε στο στόμα μας για τέτοιου είδους συγκρίσεις

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ξεχνιώμαστε βάλτε το στο 43 δευτερόλεπτο. Όπως βλέπετε ο ήχος της Ferrari χάνεται γρήγορα...

 

Και? Βάλτα σε μια πίστα με στροφές ή σε πίστα χιλιομέτρων να τρέξουν, να δούμε ποιο θα τερματίσει πρώτο. Το ότι κάποιοι συκρίνετε το αγωνιστικό επίπεδο δυο αυτοκινήτων αποκλειστικά βάσει επιτάχυνσης, με ξεπερνάει απλά... 

Παίδες η Modena θέλει 40% περισσότερο χρόνο από το Roadster για το 400άρι (~12.5s vs 8.9s).

Αντίστοιχα το 90 ίππων πόλης θέλει 40% περισσότερο χρόνο από την Modena για το 400άρι (κάπου 17+ δευτερόλεπτα vs 12.5).

 

Αυτό είναι λογική τύπου τα πορτοκάλια είναι φρούτα, τα μήλα είναι φρούτα άρα τα μήλα είναι πορτοκάλια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επιδόσεις του Tesla ακούγονται εντυπωσιακές, αλλά θα ήθελα να ακούσω και σχόλια από οδηγούς αγώνων σε οτι αφορά την οδική του συμπεριφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά η διαφορά σε επιδόσεις είναι τόσο μεγάλη που είναι δύσκολο να την καταλάβουμε μέσα από τα νούμερα που καθώς μικραίνουν "κρύβουν" τις χαωτικές διαφορές.

 

Στο θέμα επιτάχυνσης ό,τι σχέση έχει (ή δεν έχει) μια 360 με ένα αμάξι πόλης έχει το Τέσλα με την 360.

Όντως δεν υπάρχει σχέση και μάλλον ούτε νόημα σύγκρισης.


Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, με τις μπαταρίες στο πάτωμα και το torque vectoring θα είναι πολύ καλή. Δυστυχώς δεν έχει 4 μοτέρ για 100% torque vectoring αλλά και πάλι θα κάνει πράγματα που τα άλλα απλά δεν μπορούν. Είμαι σίγουρος ότι το λίγο αυξημένο βάρος του θα το κρύβει πολύ καλά.

 

Για το torque vectoring αν θέλετε περισσότερα ψάξτε για την ηλεκτρική SLS (που δείχνει και για το πόσα είναι ικανή η Mercedes αν θέλει να τολμήσει!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά η διαφορά σε επιδόσεις είναι τόσο μεγάλη που είναι δύσκολο να την καταλάβουμε μέσα από τα νούμερα που καθώς μικραίνουν "κρύβουν" τις χαωτικές διαφορές.

 

Στο θέμα επιτάχυνσης ό,τι σχέση έχει (ή δεν έχει) μια 360 με ένα αμάξι πόλης έχει το Τέσλα με την 360.

Όντως δεν υπάρχει σχέση και μάλλον ούτε νόημα σύγκρισης.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, με τις μπαταρίες στο πάτωμα και το torque vectoring θα είναι πολύ καλή. Δυστυχώς δεν έχει 4 μοτέρ για 100% torque vectoring αλλά και πάλι θα κάνει πράγματα που τα άλλα απλά δεν μπορούν. Είμαι σίγουρος ότι το λίγο αυξημένο βάρος του θα το κρύβει πολύ καλά.

 

Για το torque vectoring αν θέλετε περισσότερα ψάξτε για την ηλεκτρική SLS (που δείχνει και για το πόσα είναι ικανή η Mercedes αν θέλει να τολμήσει!)

 

Btw. Για πραγματικό electric torque vectoring. Δες το NIO EP9 (1.2 εκατομμύρια, αλλά λεπτομέρειες)

 

Δες και αυτό αφού σου αρέσουν τα drag βιντεάκια

https://www.youtube.com/watch?v=99ozeVChNI4

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θέμα επιτάχυνσης ό,τι σχέση έχει (ή δεν έχει) μια 360 με ένα αμάξι πόλης έχει το Τέσλα με την 360.

Όντως δεν υπάρχει σχέση και μάλλον ούτε νόημα σύγκρισης.

 

 

Ναι αλλά δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο η επιτάχυνση (όταν είναι σε κοντινά επίπεδα πάντα και όχι πχ 2 δευτερα vs 10 δευτερα) όταν μιλάμε για τις αγωνιστικές δυνατότητες δυο αυτοκινήτων. Η αγωνιστική συμπεριφορά φαίνεται σε πίστες πολλών χιλιομέτρων με ΣΤΡΟΦΕΣ και διαφορετικές κλίσεις. Εκεί θα φανεί ο κινητήρας, εκεί θα φανούν τα κρατήματα και πόσο θα πρέπει να χαμηλώσεις για να μην φύγεις από το δρόμο, εκεί θα φανεί πόσο "κόβει" το τιμόνι, εκεί θα καταλάβεις ποιο αμάξι είναι ταχύτερο και ποιο όχι. Άλλο ταχύτητα, άλλο γρηγοράδα. Άλλο πιάνω τα 100 σε 2 δεύτερα σε ίσιο δρόμο σε 300 μέτρα και άλλο τερματίζω πρώτος σε πίστα που παρουσιάζει οδηγικές δυσκολίες.

 

Τι σχέση έχει λοιπόν η 360 με το πχ Hyundai i20? Τι σύγκριση υπάρχει ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που ανέφερα πριν πέραν ενός αναλογικού 40%? Καμία.

 

Με λίγα λόγια, η 360 ρίχνει σκόνη στο Roadster της Tesla σε συνθήκες αγώνων. Γιατί? Διότι το ένα είναι φτιαγμένο να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά ενώ το άλλο είναι κατασκευασμένο από μια εταιρεία άσχετη στο χώρο των αγώνων που δεν έχει κανένα απολύτως πλεονέκτημα πλην μιας εξαιρετικά χαμηλής επιτάχυνσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, δεν ξέρω τι νομίζεις ότι είναι το τυπικό "σούπερκαρ" αλλά αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν είναι. Αν πάρεις μια Ferrari παραγωγής ή 911 ή Lambo και την βάλεις στα Μέγαρα μια καλοκαιρινή μέρα μετά από λίγους γύρους τα λάστιχα θα είναι off ή/και τα φρένα θα έχουν βράσει.

 

Επίσης από την φύση του το ηλεκτρικό είναι πιο εύκολο να το στήσεις (πχ. επίπεδο πάτωμα, απόλυτη συμμετρία στο σύστημα μετάδοσης κλπ.).

 

Σε κάθε περίπτωση, κρίνουμε με αυτά που έχουμε. Οι χρόνοι στις πίστες θα έρθουν και αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά supercars είναι στημμένα για να αποδίδουν κατά κάποιο τρόπο ως αγωνιστικά (όχι στο επίπεδο των καθαρά αγωνιστικών -εκτός γραμμής παραγωγής- εκδόσεων φυσικά), κάτι που το tesla roadster δεν είναι. Εταιρείες όπως Porsche, Ferrari κτλ έχουν τεράστια τεχνογνωσία που είναι άγνωστη στην Tesla όσον αφορά το στήσιμο ενός αυτοκινήτου. Το αν θα βράσουν τα φρένα ή όχι στα Μέγαρα μια καλοκαιρινή μέρα είναι εντελώς άσχετο με τη σύγκριση που κάνουμε. Μην πιάνεις μια ακραία περίπτωση για να την ορίσεις ως κανόνα.

 

Επίσης, τα ηλεκτροκίνητα της Tesla δεν έχουν δοκιμαστεί και δεν έχουν κριθεί σε απαιτητικές συνθήκες συνεπώς ότι ακούγεται περί "μοναδικών χαρακτηριστικών" είναι λόγια του αέρα. Αυτά τα πράγματα αποδεικνύονται στην πράξη. Να δούμε στη πράξη πως θα συμπεριφέρεται το ηλεκτροκίνητο αν χρειάζεται να τρέχει για ώρα με 250χλμ, να κόβει απότομα, να στρίβει και να ξαναδίνει. Εκεί θα δούμε τα φρένα του, τα κρατήματα, το σύστημα διεύθυνσης, τη ροπή κτλπ. Όχι από drag tests σε αποστάσεις 300 μέτρων. Γιατί έτσι στα λόγια, και το Challenger SRT με τη χάλια πρόσφυση στο δρόμο ρίχνει χώμα στην Spyder επειδή...έχει καλύτερη επιτάχυνση (γιατί στη πράξη θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι).  Όταν ο Musk υλοποιήσει αυτά που λέει περι 1.9 δευτερολέπτων στη γραμμή παραγωγής και το δούμε και στο δρόμο, τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε θα μιλάμε υποθετικά βασισμένοι σε βιντεάκια και άρθρα τεχνολογικών ιστοσελίδων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε κάθε περίπτωση, κρίνουμε με αυτά που έχουμε. Οι χρόνοι στις πίστες θα έρθουν και αυτοί.

 

http://fastestlaps.com/tracks/red-bull-ring

 

93. Mini Copper JCW GP - 2.02.90 -  218hp

94. Tesla Model S P85D -  2.03.20 - 701hp

 

ίδιος οδηγός - The Stig

 

Οι επιδόσεις στα χαρτιά, δεν έχουν καμιά σχέση με πίστα. Πόσες φορές να το πούμε

 

xdig50.jpg

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...