christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Θεωρητικα η dell, με βαση τους σειριακους αριθμους, γνωριζει σε ποιο μαγαζι σταλθηκε αρχικα. Αφου ειναι καταχωρημενο κλεμμενο, απο καπου αγοραστηκε. Πριν το μαγαζί υπάρχει ο προμηθευτής και ίσως διάφοροι μεσάζοντες. Άρα μπορεί η δήλωση περί κλοπής να έγινε πολύ πριν φτάσει στο κατάστημα. Οπότε το στέλνεις πίσω στην αφασία; Σε καμία των περιπτώσεων. Πρέπει να αποφανθεί το νομικό τμήμα της Dell.
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Ok, θα στείλω και εγώ email λίγο αργότερα. Αυτό όλο μπορεί να πάρει πολύ καιρό όμως μέχρι και αν βγει άκρη. Ως τότε τι κάνουμε. 1
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Το κρατάμε(αυτό δήλωσε ο υπάλληλος). Λογικά θα δώσει κάποια λύση η Dell. Απλά πρέπει να το πιέσουμε το ζήτημα. Καλό είναι στο e-mail να συμπεριλάβεις και την απόδειξη αγοράς.
VasKag Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Πριν το μαγαζί υπάρχει ο προμηθευτής και ίσως διάφοροι μεσάζοντες. Άρα μπορεί η δήλωση περί κλοπής να έγινε πολύ πριν φτάσει στο κατάστημα. Σε καμία των περιπτώσεων. Πρέπει να αποφανθεί το νομικό τμήμα της Dell. Σιγουρα. Απλα νομιζα οτι εννοιυσες οτι δηλωθηκε κλεμενο απο ιδιωτη. (αγοραστη)
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Σιγουρα. Απλα νομιζα οτι εννοιυσες οτι δηλωθηκε κλεμενο απο ιδιωτη. (αγοραστη) Δε μου διευκρίνισε σε ποιο σημείο δηλώθηκε ως κλεμμένο.Πρέπει να διερευνηθεί. Αλλά είναι αδύνατο καινούριο λάπτοπ να δηλωθεί κλεμμένο από αγοραστή. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για 3 τουλάχιστον.
iakoboss7 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Εφικτό να το κρατήσουμε γιατί να μην είναι, δεν νομίζω να ασχοληθεί περαιτέρω η Dell, εμένα μου είπαν απλά πως πρέπει να μιλήσω με το μαγαζί και να βρω άκρη με εκείνους. ξεχνα την εγγυηση αν η dell τα ζητησει πισω.
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 ξεχνα την εγγυηση αν η dell τα ζητησει πισω. Μα ήδη δεν έχει εγγύηση.
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Μα ήδη δεν έχει εγγύηση. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε εγγύηση. Τα μηχανήματα είναι δηλωμένα ως κλεμμένα.
Gana Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 η επισημη θεση του afasia υπαρχει? ειχε παρει κανεις και οθονη 2517 που την ειχε προσφορα? to link για check της εγγυησης καποιος?
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Ορίστε: Dell Warranty Η επίσημη θέση του είναι ότι δε γνωρίζουν τίποτα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Ποοοο ήττα... Είναι δίλημμα, να πάρεις τα λεφτά πίσω και να ξεμπερδεύεις ή να τους τρέξεις?
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Αφασία τελικά το κατάστημα Δε θέλω να κατηγορώ χωρίς στοιχεία. Η μέχρι τώρα υπόθεση δείχνει ότι η παρατυπία έγινε πριν το κατάστημα. Ο υπάλληλος της Dell ανέφερε και πιθανή εμπλοκή της αστυνομίας στην υπόθεση. Ποοοο ήττα... Είναι δίλημμα, να πάρεις τα λεφτά πίσω και να ξεμπερδεύεις ή να τους τρέξεις? Ας τους τρέξει η Dell. Εμείς τα μηχανήματα μας θέλουμε. Δε φταίμε σε τίποτα. Μάλιστα τη βοηθάμε να διευθετήσει την κατάσταση. ΥΓ. Οσοι αγοράσαμε ας φτιάξουμε μια ομάδα για να μιλάμε πιο προσωπικά. Είτε ομαδική συνομιλία εδώ είτε κάπου αλλού.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Κάτι είναι κι αυτό αν το κάνει η Dell...
Προτεινόμενες αναρτήσεις