Προς το περιεχόμενο

Εχει υποχρέωση το e-shop να αναλαβει την μεταφορά της οθονης μου στο service?


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά , εχω ενα πρόβλημα με μια dell 27 η οποία τρεμοπαίζει ελαφρός , μετά απο επικοινονία που είχα με την Dell ο κύριος εκει μου ειπε να την στείλω αθήνα και αν εχει πρόβλημα θα μου την αντικαταστήσουν , το πρόβλημα ειναι η μεταφορά γιατί ειμαι 700 χμ απο την αθήνα και οπως τα υπολογίζω θελω 50 60 ευρώ για πανε έλα..  οπότε πρόβλημα..  Αναρωτιέμε αν το μαγαζί που αγοράζεις την οθόνη ειναι υποχρεωμενο και να την στίλει στο service, δυστηχώς δεν πρόλαβα το τηλεφωνικό κέντρο του eshop να ρωτήσω , απλά θα ηθελα να γνωρίζω τον κανονισμό πριν κάνω οτιδήποτε. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι ειναι υποχρεωμενοι. Θα προσπαθησουν να σου πουν διαφορα αλλα κανονικα πρεπει να την στειλουν αυτοι. Το μονο αρνητικο σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι ισως παρει περισσοτερο χρονο απο οτι θα επαιρνε αν την εστελνες εσυ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησες με το μαγαζί; Μίλα πρώτα μαζί τους, δεν θα έχεις πρόβλημα πιστεύω. Όσες φορές έχει χρειαστεί δεν μου είπαν ποτέ να στείλω εγώ το κομμάτι που είχε πρόβλημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Long story short. Laptop MSI παρουσιάζει πρόβλημα. Το πάω στο e-shop το βλέπουν και λένε ναι οντως έχει πρόβλημα πρέπει να το στείλετε αντιπροσωπεία. Τους λέω είστε υποχρωμένοι να το αναλάβετε εσείς, γιατί λήγει κιόλας αυριο η εγγύηση. Εντάξει λενε αλλά θ απεράσει από το δικό μας service για έλεγχο και μπορεί να καθυστερήσει. Το παραλαμβάνουν μετά απο μερικές μέρες τηλέφωνο από service οτι όντως έχει πρόβλημα το laptop(Κβαντομηχανική, θόρυβος απο ανεμιστηράκι) να μου το στείλουν πίσω για να το στείλω στην αντιπροσωπεια. Είσαι σοβαρός; Εσύ πρέπει να το αναλάβεις γιατί και έχει λήξη η εγγυηση και τι θα πω και στην αντιπροσωπεια; Και τελικά το ανάλαβε. Γενικά εσυ το πας εκει που το πήρες και αυτός κάνει τα κουμάντα του. Αν τον προσπεράσεις κερδίζεις απλά χρόνο αλλά χάνεις σε χρήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω που βρισκεσαι αλλά αν το πας στο κοντινοτερο κατάστημα eshop point ειναι υποχρεωμένοι να το στειλουν αυτοι και μετα να το παραλάβεις απο εκει. Νομοθεσία γαρ. Αν δε σε βολευει αυτό τοτε η εταιρεία δεν ειναι υποχρεωμένη να χρεωθεί τα μεταφορικά απο το σπιτι σου μεχρι το service και επιστροφη. Αν το κάνεις εσυ σιγουρα κερδίζεις σε χρόνο αλλά το κόστος ειναι σημαντικος παραγοντας, ειδικα σε ογκωση αντικείμενα συν το ρίσκο της ζημιας κατά τη μεταφορα.

 

Κάποιες εταιρείες εχουν συμβαση με τοπικούς επισκευαστες και το πας εκει. Π.χ. για τηντηλεοραση lg που εχω (αγοραστηκε απο αλλου) επιβεβαιωσα (μιλώντας με lg) πριν την αγοράσω οτι σε περιπτωση βλάβης θα ερθει ντοπιος τεχνικος να τη δει και αν εχει προβλημα θα την παρει και θα κανει αυτος το τρέξιμο. 

 

Τι να κάνεις. Παρε πρωτα τη dell hellas και με βαση το serial δες τι μπορει να γινει. Μπορει να σου καλυπτουν αυτοι τα μεταφορικα. Αν ναι, προχωρα το για να τελειώνεις πιο γρήγορα. Αν οχι, βάλε την ομορφα στο κουτί της (με σελοφαν, χαρτόνια,, κλπ), πηγαινε σοτο πιο κοντινο σου eshop point και ζήτα να την στειλουν για ελεγχο/service

 

Τι πραγματικα συμβαίνει. Πολλα απο τα προιόντα του eshop (και οχι μονο) ειναι αγορασμενα απο αλλα κράτη (π.χ. lenovo παιρνει απο πολωνία) και οι ντόπιοι αντιπροσωποι τους κάνουν τη ζωή δυσκολη. Καλύτερα λοιπον να τρέξει ο πελάτης και αν γίνει και ζημια στη μεταφορα, δεν υπάρχει προβλημα (για το μαγαζι, οχι για τον πελάτη). Απο την άλλοι, πολλοί πελάτες τους πάνε τα προιόντα χύμα και περιμενουν απο το μαγαζι να αναλάβει το αμπαλαζ και την αποστολή. Το μαγαζί για να μην τους χάσει απο πελάτες, δεν θελει να τους πει το αυτονόητο, φέρε το κουτί με τα φελιζολ (που ειναι το ασφαλεστερο για τη μεταφορα του), οποτε προσπθαεί να "αποφύγει" τον μπελά (και το κόστος). Οταν αγοράζω προιόντα κρατώ τις συσκυασίες για μεγαλο διαστημα. Οποτε χρειαστηκε έλεγχος/επισκευη, πηγα το προιόν μεσα στο κουτί και δεν ειχα ποτέ προβλημα (τελευταία περιπτωση πριν ενα μήνα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι η dell έχει δικη της πολυ καλη εγγυηση.

 

Καλύτερα απευθυνσου απευθείας στην dell.

Γράφει ότι μίλησε με τη dell και του είπαν να το στείλει Αθήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι παιδιά δεν είναι έτσι, δεν είναι υποχρεωμένος πάντα ο πωλητής να πληρώσει τα μεταφορικά*

*Αν την αγόρασε απο site (σκρουτζομάγαζο) το οποίο βρίσκεται Αθήνα τότε θα πρέπει να πληρώσει μεταφορικά ΠΡΟΣ το σκρουτζομάγαζο. (απο εκει και πέρα ναι θα πρέπει να του έρθει πίσω χωρίς χρέωση ΑΝ καλύπτεται απο εγγύηση και δεν βγήκε πόρισμα ότι φταίει ο ιδιοκτήτης κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω καποιους να απαντανε αγνοωντας τι εχει γραφτει στο αρχικο ποστ.

Μηπως να διαβαζατε καλυτερα πριν απαντησετε?

Υποθετουμε οτι μιλησε σημερα με το eshop,οποτε αναμενουμε νεοτερα για να συνεχιστει η συζητηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...