Προς το περιεχόμενο

Secure Wallet Πειραιώς


thanasisdoul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια εχει κανει κανεις το Secure Wallet καποιας τραπεζας ή Πειραιως ? Πηγα σημερα στην τραπεζα για να κανω αντικατασταση της καρτας μου και ξεκινησε η υπαλληλος τον προλογο και με πουλουσε παπα οτι ενας πελατης πηρε χθες 200 ευρω κ εσυ δεν το εχεις κ ειναι μονο 2 ευρω και και και .. βλεπω οτι ειναι 25 ευρω το χρονο αλλα αν πεις οτι εχασες το κινητο σου μαζι με την καρτα σε αποζημιωνουν 200 ευρω πχ ... πως θα ξερουν οι ιδιοι αν το εχασες οντως ? δεν μπορω να βρω πληροφοριες στο site τους γιατι γραφει αυτο * Αναλυτική περιγραφή των καλύψεων, ασφαλισμένων ποσών, προϋποθέσεων και εξαιρέσεων γίνεται στους γενικούς όρους του ασφαλιστηρίου οι οποίοι είναι διαθέσιμοι στο κατάστημα.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

hello dear,

brother i advice you dont make this insurance its fraud when they want to sell they will tell you too much good things as they told me but when you will have loss or when you will loss your phone or money or card they will teach you too many terms and conditions, 

i am the customer  Piraeus and they told me like this how they told you yesterday i lost my i phone and also i lost my 600euro i went to police i registered there i got slip from them and also i block my sim and also imei number of my phone and also i block the bank card and i got the paper from wind that i block eimie and also i block sim i complete all documents when i call to insurance company then they told me million of terms and contentions so i loss my day from my  office and i run for noting, and now what is my loss its my loss i will not get any thing,

so its a fraud and cheat dont make that insurance ,  

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλες οι πληροφορίες είναι στο winbank, αλλά θα τις κάνω ένα copy κι εδώ:

Spoiler

Για την αποζημίωση συμβολαίου ERGO My Home Content, διαβάστε το ασφαλιστήριο σας, για να ελέγξετε, αν η ζημιά σας καλύπτεται και αν τα αντικείμενα που υπέστησαν ζημία περιλαμβάνονται στην ασφάλιση σας.

Εάν έχετε πέσει θύμα κλοπής ενημερώστε αμέσως τις Αστυνομικές Αρχές περιγράφοντας λεπτομερώς τα απολεσθέντα & κλαπέντα αγαθά. Η καταγγελία κλοπής στην Αστυνομία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να εισπράξετε τη σχετική αποζημίωση σας. Για να δηλώσετε οποιαδήποτε ζημιά σας, παρακαλούμε άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση να αποστείλετε σχετικό e-mail στην διεύθυνση [email protected] αναφέροντας τις συνθήκες και τα αίτια της ζημιάς, το ΑΦΜ σας, τον αριθμό του συμβολαίου σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Για την αποζημίωση συμβολαίου ERGO Secure Wallet παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο  2103380860  προκειμένου να σας δοθούν οδηγίες για την αποζημίωση σας. Εάν έχετε πέσει θύμα κλοπής ενημερώστε αμέσως (εντός 48 ωρών) τις Αστυνομικές Αρχές περιγράφοντας λεπτομερώς τα απολεσθέντα & κλαπέντα αγαθά. Η καταγγελία κλοπής στην Αστυνομία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να εισπράξετε τη σχετική αποζημίωση.

Επιπλέον, σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε και με την υπηρεσία winbank Phone Banking στο τηλέφωνο 18 28 38 για την ακύρωση της κάρτας σας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποζημίωση προϊόντων ERGO μπορείτε να βρείτε  εδώ .

Για οποιαδήποτε τροποποίηση στο ERGO ασφαλιστήριο σας, παρακαλούμε για την αποστολή του αιτήματός σας στο e-mail [email protected] αναγράφοντας το ΑΦΜ, τον αριθμό του συμβολαίου σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Η ERGO θα επικοινωνήσει μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσει για την υλοποίηση του αιτήματος σας.

Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να προχωρήσετε στην διακοπή ή ακύρωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας στέλνοντας σχετικό e-mail στο [email protected]. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα εναντίωσης ή υπαναχώρησης παρακαλούμε για την αποστολή του σχετικού εντύπου στο [email protected].

Η εξόφληση της ανανέωσης του ασφαλιστηρίου σας θα γίνει με πάγια εντολή χρέωσης του λογαριασμού ή της πιστωτικής σας κάρτας, εφόσον είχε οριστεί πάγια εντολή κατά την αγορά και δεν έχετε ζητήσει τη διακοπή της, φροντίζοντας για την ύπαρξη επαρκούς διαθέσιμου υπολοίπου. Εναλλακτικά, μπορείτε να εξοφλήσετε το ασφαλιστήριό σας μέσω winbank, επιλέγοντας από το μενού Πληρωμές > Ανά κατηγορία > Ασφαλιστικοί Πράκτορες > Πειραιώς Πρακτορειακή , κάνοντας χρήση του κωδικού πληρωμής που σας έχει αποσταλεί. Σε περίπτωση που δεν έχετε τον κωδικό πληρωμής μπορείτε να μας καλέσετε στο 2103288000.

 

Συνεπώς, γίνεται να το ακυρώσεις, αλλά δεν ξέρω αν παίρνεις πίσω λεφτά για το τρέχον έτος, θα πρέπει να ρωτήσεις. Επίσης, η ασφάλιση είναι απλά συνεργασία της Πειραιώς με την ERGO, δεν είναι από την ίδια την τράπεζα, οπότε δεν έχει να κάνει με το ότι οι τράπεζές μας είναι μπατιροτράπεζες 😜. Και δεν ξέρω τι ακριβώς χρειάζεται να τους αποδείξεις ότι υπήρξε κλοπή/απώλεια, αλλά ξέρω ότι φίλος που το χρειάστηκε, τα πήρε τα λεφτά που έπρεπε.

Το θέμα είναι ότι όλες οι ασφαλιστικές σε όλες τις ασφάλειες, όχι μόνο το Secure Wallet, στο κάνουν πολύ πολύ δύσκολο να κάνεις claims για να αποφύγουν κυρίως τις απάτες και δευτερευόντως, αν γλυτώσουν και κανένα legit αίτημα γιατί βαρέθηκες να κάνεις τη διαδικασία, κερδισμένες είναι. Ωστόσο, αν διαβάσετε καλά το συμβόλαιο (πριν το χρειαστείτε, όχι τελευταία στιγμή) και φροντίσετε να καλύψετε ό,τι ζητάνε, σας καλύπτουν κι αυτοί με το μέρος τους γιατί δε μπορούν να κάνουν αλλιώς. Διαβάζετε τα συμβόλαια!

Επεξ/σία από MobiusTesseract
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παρόμοια περίπτωση σήμερα, μου είπαν ότι η επανέκδοση κάρτας σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας κοστίζει πλέον 31 ευρώ και αφορά είτε αντικατάσταση λόγω φθοράς, απώλειας ή λήξης.

Είναι όντως πολιτική της τράπεζας ή ο υπάλληλος προσπαθεί να πουλήσει συμβόλαιο;

Θέλω να ξέρω αν η σύναψη συμβολαίου ήταν καταχρηστική καθώς δεν εξηγήθηκε επαρκώς η διαδικασία από τον υπάλληλο και δηλώθηκε ότι είναι υποχρεωτική πλέον η καταβολή 31 ευρώ για αντικατάσταση κάρτας, και αν μπορεί να καταγγελθεί η σύμβαση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, japetus είπε

Σε παρόμοια περίπτωση σήμερα, μου είπαν ότι η επανέκδοση κάρτας σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας κοστίζει πλέον 31 ευρώ και αφορά είτε αντικατάσταση λόγω φθοράς, απώλειας ή λήξης.

Είναι όντως πολιτική της τράπεζας ή ο υπάλληλος προσπαθεί να πουλήσει συμβόλαιο;

Θέλω να ξέρω αν η σύναψη συμβολαίου ήταν καταχρηστική καθώς δεν εξηγήθηκε επαρκώς η διαδικασία από τον υπάλληλο και δηλώθηκε ότι είναι υποχρεωτική πλέον η καταβολή 31 ευρώ για αντικατάσταση κάρτας, και αν μπορεί να καταγγελθεί η σύμβαση..

Τράπεζα;
Είναι πάγια τακτική των (Υπάλληλων) στης τράπεζες να προωθούν τα ασφαλιστικά προϊόντα τους με πιεστικό τρόπο όταν ο πελάτης δεν γνωρίζει τι πραγματικά συμβαινει.Αν βρω το topic που υπήρχε συζήτηση για αυτό το θέμα θα το προσθέσω σε αυτό το μήνυμα.    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, asdfnikos είπε

Τράπεζα;
Είναι πάγια τακτική των (Υπάλληλων) στης τράπεζες να προωθούν τα ασφαλιστικά προϊόντα τους με πιεστικό τρόπο όταν ο πελάτης δεν γνωρίζει τι πραγματικά συμβαινει.Αν βρω το topic που υπήρχε συζήτηση για αυτό το θέμα θα το προσθέσω σε αυτό το μήνυμα.    

Έχεις δίκιο... 

Σε επικοινωνία με το τηλ κέντρο της τράπεζας, επιβεβαίωσαν ότι το ασφαλιστικό προϊόν που πήγαν να μου πουλήσουν δεν είναι υποχρεωτικό, ζήτησαν στοιχεία και ονοματεπώνυμο υπαλλήλου για να υποβληθεί αναφορά και διαβεβαιωσαν ότι το συμβόλαιο μπορεί να ακυρωθεί και να επιστραφούν στο ακέραιο τα χρήματα με έγγραφη ένσταση σε κατάστημα εντός 30 ημερών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Καλησπέρα παιδιά, επειδή το έχω κάνει το πρόγραμμα και το έχω χρησιμοποιήσει κι όλας...

Έχασα ηιυ έκλεψαν το τσαντάκι από το καρότσι του μικρού ,και είχα μέσα πορτοφόλι 2 κάρτες  λεφτά και τα κλειδιά του αυτοκινήτου,το κινητό το είχα πάνω μου...

Έκανα απευθείας λοιπόν δήλωση απώλειας στην αστυνομία,που εγραφα τι έχασα ακριβώς και που περίπου,ακύρωσα κάρτες στην τράπεζα που δήλωσα είχα απώλεια...

Επικοινωνήσα λοιπόν με ergo και έκανα δήλωση απώλειας με μια υπεύθυνη δήλωση μαζί με την δήλωση αστυνομίας από την αστυνομία...

Με ενημέρωσαν λοιπόν ότι μπορώ να λάβω αποζημίωση αφού καταθέσω τις αποδείξεις αγοράς...

 

Έλαβα αποζημίωση λοιπόν 100 ευρώ για τσαντάκι και πορτοφόλι αφού αγόρασα καινούργια και έστειλα την απόδειξη...

Τα 50 ευρώ που είχα δηλώσει ως μετρητά...

Το ανώτατο όριο για κλειδιά αυτοκινήτου 200 ευρώ ...

Αν είχα έγγραφα μέσα θα ήταν καλυμμένα και αυτά τα έξοδα, επίσης τα κλειδιά του σπιτιού...

Καλύπτει και το κινητό αν έχεις προβεί σε δήλωση απώλειας και διακοπή σιμ...

Για το κινητό θα υπάρχει ένα πλαφόν...δεν θυμάμαι τι λέει το συμβόλαιο,

Να τονίσω ότι για τις κυρίες που έχουν ακριβά αξεσουάρ πχ τσάντες...αν έχουν την απόδειξη αγοράς αυτού που έχασαν είναι καλύτερο...Αν όχι υπάρχει ένα τυπικό όριο κάλυψης σαν αυτό που πήρα εγώ που δήλωσα ότι έχασα ένα δερμάτινο τσαντάκι και πορτοφόλι χωρίς να έχω τις αποδείξεις...και είχα κάλυψη μέχρι 150 ευρώ και για τα δύο...

Ξανά λέω όμως ότι τα πληρώνεις όλα,καταθέτεις αποδείξεις και μετά πληρώνεστε...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, gio2011 said:

Καλησπέρα παιδιά, επειδή το έχω κάνει το πρόγραμμα και το έχω χρησιμοποιήσει κι όλας...

Έχασα ηιυ έκλεψαν το τσαντάκι από το καρότσι του μικρού ,και είχα μέσα πορτοφόλι 2 κάρτες  λεφτά και τα κλειδιά του αυτοκινήτου,το κινητό το είχα πάνω μου...

Έκανα απευθείας λοιπόν δήλωση απώλειας στην αστυνομία,που εγραφα τι έχασα ακριβώς και που περίπου,ακύρωσα κάρτες στην τράπεζα που δήλωσα είχα απώλεια...

Επικοινωνήσα λοιπόν με ergo και έκανα δήλωση απώλειας με μια υπεύθυνη δήλωση μαζί με την δήλωση αστυνομίας από την αστυνομία...

Με ενημέρωσαν λοιπόν ότι μπορώ να λάβω αποζημίωση αφού καταθέσω τις αποδείξεις αγοράς...

Έλαβα αποζημίωση λοιπόν 100 ευρώ για τσαντάκι και πορτοφόλι αφού αγόρασα καινούργια και έστειλα την απόδειξη...

Τα 50 ευρώ που είχα δηλώσει ως μετρητά...

Το ανώτατο όριο για κλειδιά αυτοκινήτου 200 ευρώ ...

Αν είχα έγγραφα μέσα θα ήταν καλυμμένα και αυτά τα έξοδα, επίσης τα κλειδιά του σπιτιού...

Καλύπτει και το κινητό αν έχεις προβεί σε δήλωση απώλειας και διακοπή σιμ...

Για το κινητό θα υπάρχει ένα πλαφόν...δεν θυμάμαι τι λέει το συμβόλαιο,

Να τονίσω ότι για τις κυρίες που έχουν ακριβά αξεσουάρ πχ τσάντες...αν έχουν την απόδειξη αγοράς αυτού που έχασαν είναι καλύτερο...Αν όχι υπάρχει ένα τυπικό όριο κάλυψης σαν αυτό που πήρα εγώ που δήλωσα ότι έχασα ένα δερμάτινο τσαντάκι και πορτοφόλι χωρίς να έχω τις αποδείξεις...και είχα κάλυψη μέχρι 150 ευρώ και για τα δύο...

Ξανά λέω όμως ότι τα πληρώνεις όλα,καταθέτεις αποδείξεις και μετά πληρώνεστε...

Πριν κάποιο καιρό που είχα ελέγξει, στο κινητό κάλυπταν μόνο 200- 300 ευρώ εάν θυμάμαι καλά. Για γέλια εντελώς. Το αναφέρω μιας και πλέον το κινητό είναι πιο απαραίτητο ακόμα και απο την αστυνομική ταυτότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλησπέρα

Έσπασαν το αυτοκίνητο της αδερφής μου και τις έκλεψαν ένα σακβουαγιάζ που μέσα είχε τα πάντα (κάρτες Πειραιώς, τάμπλετ, πορτοφόλι, ρολόγια, ταυτότητα, δίπλωμα, κλειδιά σπιτιού, κλειδιά του άλλου αυτοκινήτου, ρούχα και διάφορα άλλα).

Έχει ενεργοποιημένο το πρόγραμμα Secure Wallet και μάλιστα στο WinBank της το εμφανίζει 2 φορές ενεργοποιημένο με διαφορετικό κωδικό και μάλλον χρεωμένο 2 φορές (50€).

Έκανε κανονικά δήλωση στην αστυνομία για την κλοπή και τα περιεχόμενα του σακβουαγιάζ...

Μπορεί κάποιος να μου πει από εμπειρία τι παίζει με την αποζημίωση?

Πρέπει να πάει αποδείξεις από τα προϊόντα που τις κλέψανε?

Πρέπει να τα ξαναγοράσει και να πάει τις καινούριες αποδείξεις?

Το tablet καλύπτεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, vagelisfil είπε

Καλησπέρα

Έσπασαν το αυτοκίνητο της αδερφής μου και τις έκλεψαν ένα σακβουαγιάζ που μέσα είχε τα πάντα (κάρτες Πειραιώς, τάμπλετ, πορτοφόλι, ρολόγια, ταυτότητα, δίπλωμα, κλειδιά σπιτιού, κλειδιά του άλλου αυτοκινήτου, ρούχα και διάφορα άλλα).

Έχει ενεργοποιημένο το πρόγραμμα Secure Wallet και μάλιστα στο WinBank της το εμφανίζει 2 φορές ενεργοποιημένο με διαφορετικό κωδικό και μάλλον χρεωμένο 2 φορές (50€).

Έκανε κανονικά δήλωση στην αστυνομία για την κλοπή και τα περιεχόμενα του σακβουαγιάζ...

Μπορεί κάποιος να μου πει από εμπειρία τι παίζει με την αποζημίωση?

Πρέπει να πάει αποδείξεις από τα προϊόντα που τις κλέψανε?

Πρέπει να τα ξαναγοράσει και να πάει τις καινούριες αποδείξεις?

Το tablet καλύπτεται?

" Για να δηλώσετε τη ζημιά σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο 210 3380860 από Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 17:00 προκειμένου να σας δοθούν οδηγίες για την αποζημίωση σας.
Επιπλέον, σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε και με την υπηρεσία Winbank Phone Banking στο τηλέφωνο 18 28 38 για την ακύρωση της κάρτας σας."
Για της καλύψεις βλέπεις μια γενική περίληψη εδώ https://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/asfaleia/lifestyle/asfaleia-piraeus-secure-wallet/piraeus-secure-wallet 
Ειδικότερα στο συμβόλαιο που υπέγραψε και στο τηλέφωνο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα ξέρω, πήρα και το απόγευμα τηλέφωνο αλλά είναι κλειστά.

Ήθελα να την προετοιμάσω πριν πάρει αύριο να ξέρει τι παίζει, και γενικά να ξέρουμε στην πράξη τι ισχύει, γιατί οι ασφαλιστικές τάζουν πολλά αλλά στις δύσκολες ώρες μη τις είδατε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...