Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Είχε που είχε εντελώς τραγικό Presales η Tesla στην Ελλάδα, προέκυψε και το παγκόσμιο θέμα με τον Elon.

Άντε γειά, από εδώ και πέρα.

Δεν νομίζω να επηρεάσουν τις  πωλήσεις στην Ελλάδα τουλάχιστον, οι απόψεις του Μασκ. 

Ο ανταγωνισμός ίσως, οι δηλώσεις όχι.. 

Εδώ αγοράζαμε γερμανικά προϊόντα και μάλιστα τα θεωρούμε και καλύτερα. 

 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν νομίζω να επηρεάσουν τις  πωλήσεις στην Ελλάδα τουλάχιστον, οι απόψεις του Μασκ. 

Να λάβουμε υπόψιν και το γεγονός ότι δεν έχει ξεδιπλωθεί όλη η υπόθεση ακόμα. Θα φανεί μέσα στην υπόλοιπη χρονιά.

Δημοσ.

Πολύ ενδιαφέρον απο το 3:50 και μετά

Ο σαφής διαχωρισμός του εντερπρενέρ και κάποιον που διψά για δύναμη. Και ο Έλωνας το έδειξε ξεκάθαρα τι θέλει πλέον.

Οι εταιρείες του πλέον είναι όχημα για τα δικά του μοναρχικά όνειρα (ρώξεις; )

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Vagosman said:

Πολύ ενδιαφέρον απο το 3:50 και μετά

Ο σαφής διαχωρισμός του εντερπρενέρ και κάποιον που διψά για δύναμη. Και ο Έλωνας το έδειξε ξεκάθαρα τι θέλει πλέον.

Οι εταιρείες του πλέον είναι όχημα για τα δικά του μοναρχικά όνειρα (ρώξεις; )

 

Φίλε δεν μπορείς να βρεις κάποιο άλλο group/thread να τα συζητάτε αυτά με τους ομοιδεάτες σου; εδώ δεν βλέπω να συμμετέχει κανεις.

Επεξ/σία από alexiosdimitriadis
Δημοσ.

Το thread δεν ειναι καθαρα για τα αυτοκίνητα, ειναι για την Τεσλα και τον Μασκ.

Τα παραπάνω επηρεάζουν την Τεσλα. Δεν ειμαι οφτοπικ.

  • Like 1
Δημοσ.
24 minutes ago, Vagosman said:

Το thread δεν ειναι καθαρα για τα αυτοκίνητα, ειναι για την Τεσλα και τον Μασκ.

Τα παραπάνω επηρεάζουν την Τεσλα. Δεν ειμαι οφτοπικ.

image.png.ec4b0da64e93d42fac4ac0822a9dd7c8.png

Δημοσ.

Μιλαμε για brand που ειναι συνδεδεμενο 100% με τον ιδιοκτητη του, γιατι να μην αναφερουμε τα τερτιπια του? Λαλιστατο σε βλεπω παντως, μιας που σε βρηκα ορεξατο δεν μας λες ποσο πεσαν οι πωλησεις στη Γερμανια το Φλεβαρη? Για καποιον περιεργο λογο ακομα κουακ κουακ ακουω απο την προηγουμενη βδομαδα που σε ρωτησα γιατι με ειρωνευεσαι.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν οι φανατικοί έγραφαν για τις καινοτομίες του μεγάλου μυαλού του Elon και έφτιαξαν ένα δυνατό hype γύρω από το όνομα του και ΟΧΙ από το εκάστοτε εταιρικό, όλα ήταν καλά.

Τώρα που ξεφουσκώνει το hype, η ίδια συζήτηση ξαφνικά προσδιορίζεται από μερικούς ως off-topic.

🤣🤓🤣

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά η κάθετη μονάδα στη Θεσσαλονίκη που «ανοίγει στο επόμενο διάστημα», εδώ και 2 χρόνια με τις ψευτιές που μοιράζουν ανενόχλητα οι πωλητές της Tesla στην Ελλάδα, θα ανοίξει ή μπα; 😂

  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 11/03/2025 at 14:48, malakudi said:

Εσείς που βλέπετε μειώσεις 40-50-300% θα περιμένω να δω πως θα το δικαιολογήσετε όταν το νέο Model Y είναι πάλι best selling car το 2025, όπως ήταν και το 2024 ( https://www.statista.com/statistics/239229/most-sold-car-models-worldwide/ ). Φαντάζομαι θα είναι όλοι υπερασπιστές του Τραμπισμού και του φασισμού;

Η μείωση της μετοχής της Tesla δεν έχει να κάνει μόνο με την Tesla, δείτε λίγο πως πάει και ο S&P 500, τα crypto κτλ κτλ.  Γενικά έχουμε μπει σε μια περίοδο που κλωνίζονται διάφορες χρηματιστηριακές αξίες. 

θα ανακαμψει στα επομενα 3μηνα.

https://www.energymag.gr/ilektrokinisi/107511_teslaptosi-sta-kerdi-pligma-stin-eikona-ti-deihnoyn-ta-apotelesmata-triminoy

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δεν υπάρχει κανένα τακτικό service στα tesla. 

Για service χρειάζεται να πάει κάποιος (στην Αθήνα) μόνο όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα/βλάβη. 

Αλλιώς, "τακτικές" αλλαγές είναι: 

- τα λάστιχα αλλαγή τα εμπρός με τα πίσω όταν τα πίσω ειναι εμφανώς πιο φαγωμένα απο τα εμπρός. (Κάτι που είναι επικίνδυνο σε όλα τα αυτοκίνητα. Είχα γράψει και ενημερωτικό thread, ότι τα πιο φρέσκα ελαστικά πρεπει πάντοτε πισω). Αυτό το κάνει οποιοδήποτε συνεργείο. 

- αλλαγή φίλτρου καμπινας/air-conditioning. Αυτο μπορει ισως καποιος να το κανει και μόνος του. Υποτίθεται στα 2 χρόνια. Εγώ έχω περάσει τα 2 χρόνια και δεν το έχω κάνει ακόμα... Αφού δεν ειναι κάτι επείγον, εύκολα το αφηνει καποιος για οταν τυχει και πάει Αθήνα. (Αν δεν  αναλαμβάνει κάποιος μάστορας να το κάνει εκεί κοντά). 

- τακάκια φρένων. Άγνωστο πότε θα χρειαστούν  αλλαγή. Αφού το αυτοκινητο φρενάρει κατά κύριο λογο με τον ηλεκτροκινητήρα και το regenerative braking, υπάρχει ελάχιστη φθορά στα φρένα. 

- νερό για τους υαλοκαθαριστήρες. 😄

 

Πραγματικά, το μόνο που ανησυχεί κάποιον που μενει μακριά από το service είναι μόνο μην τύχει καμμια βλάβη. Δηλαδή μια ατυχία. Αν δεν τύχει κάποια τέτοια ατυχία, δεν πας ποτέ στο service. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδη η tesla δεν ζητα τακτικο έλεγχο πχ της μπαταρίας;

Ουτε καποιον τακτικο ελεγχο της γενικης καταστασης του αυτοκινητου ωστε να συνεχισει να καλυπτεται από εγγυηση;

Πχ  byd και vw απαιτούν τα κατωθι στα ηλεκτρικά:

 VW ID3, service κάθε δύο χρόνια ανεξαρτήτως km, έλεγχος τακάκια, αλλαγή φίλτρου αέρα, αλλαγή υγρών φρένων αν χρειάζεται, έλεγχος 12V μπαταρίας, έλεγχος εγκεφάλου κτλ, κόστος 195 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

 

Η τεσλα αφηνει τα ανωτέρω στην ελεύθερη κριση του ιδιοκτήτη;

Επεξ/σία από koostas2001
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, koostas2001 είπε

Δηλαδη η tesla δεν ζητα τακτικο έλεγχο πχ της μπαταρίας;

Ουτε καποιον τακτικο ελεγχο της γενικης καταστασης του αυτοκινητου ωστε να συνεχισει να καλυπτεται από εγγυηση;

Πχ  byd και vw απαιτούν τα κατωθι στα ηλεκτρικά:

 VW ID3, service κάθε δύο χρόνια ανεξαρτήτως km, έλεγχος τακάκια, αλλαγή φίλτρου αέρα, αλλαγή υγρών φρένων αν χρειάζεται, έλεγχος 12V μπαταρίας, έλεγχος εγκεφάλου κτλ, κόστος 195 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

 

Η τεσλα αφηνει τα ανωτέρω στην ελεύθερη κριση του ιδιοκτήτη;

Oχι, η Tesla δεν ζητάει τίποτα απο αυτές τις παπάτζες! 

- Έλεγχο της μπαταρίας?! Τι είναι αυτο?! 🤣 η μπαταρια δεν χρειάζεται κανένα "προληπτικο" έλεγχο. Η μπαταρια είναι φτιαγμένη να κρατησει περισσοτερο απο όσο κράτησει το όχημα, και αν τυχόν συμβεί κάποια αστοχία υλικού και χαλάσει, γι' αυτό έχει και 8 χρόνια εγγύηση. 

- Έλεγχος 12V μπαταρίας? Ειδικά τωρα που και η 12V μπαταρία είναι λιθίου, δεν προβλέπεται να χαλάσει ποτε. Και δεν χρειάζεται κανένα "προληπτικο" έλεγχο. 

- Έλεγχος εγκεφάλου?! Τι ειναι αυτο?!! Η μητρική με τους 2 επεξεργαστές της Tesla δουλεύει κάθε μέρα στο φουλ ελέγχοντας τα πάντα μέσα στο αυτοκίνητο και κάνει ΟΤΑ update το λειτουργικό 10 φορές πιο συχνά απο οτι κάνουνε τα iphone και τα Samsung κινητά.

Θα το καταλάβαινες μέσα σε 1 sec αν ειχε καποιο προβλημα, ή θα το καταλάβουν μέσω απομακρυσμενης διαχείρισης οι τεχνικοι της Tesla αν εχεις κάποια υποψία προβλήματος και ανοίξεις αίτημα στο app.  

Δεν χρειάζεται "προληπτικο" έλεγχο, να τρέχεις στο σέρβις που ζητανε οι παπάτζες!!!! 🤣🤣🤣

 

- Για το φίλτρο καμπίνας και τα τακάκια, το έγραψα πιο πανω.

Τα τακάκια τα βλέπεις και με το μάτι. Μπορει να κανουν 8 χρονια να φαγωθούν στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις απο το σερβις για να σου δουν αν φαγώθηκαν!!!

Για το φίλτρο καμπινας, σου λεει αλλαξε το κάθε 2 χρονια και εσύ κανε οτι θέλεις. Θέλεις μην το αλλάξεις και ποτέ. Θέλεις αλλαξε το μονος σου, ή στον μαστρο Μήτσο. Θέλεις κλείσε ραντεβού στο service οποτε σου γουστάρει και σε βολεύει. 

- Αλλαγή υγρών φρένων, δεν εχω ακούσει και δεν γνωρίζω να ειναι απαραίτητο.  Ευκαιρία ισως να το ψάξουμε συγκεκριμένα. 

 

Με λίγα λόγια, το business plan να βασιζεις τα κέρδη σου και άρα την υπαρξη της εταιρίας στα service του οχήματος, ηταν το business plan των παλιών ICE κατασκευαστων, που η Tesla το καταργησε και τους στειλνει όλους τωρα να αντιμετωπίσουν το KODAC moment τους. 

Το Tesla service ειναι μονο για να αντιμετωπιζει τυχόν ατυχίες. Οχι για να σε κανει μόνιμο πελάτη και τακτικό εισόδημα. 

Επεξ/σία από sattack

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...