Προς το περιεχόμενο

Έρχονται αυξήσεις στην κινητή τηλεφωνία


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δεν το λεω για περιπτωσεις κεντρικου τηλεφωνου που αν το χρησιμοποιεις συχνα οντως θες πολλα παραπανω απο τα 10ευρω(8 και κατι με τους φορους),αλλα για την ολη φιλοσοφια πισω απο αυτο.

Νταξει πας και βαζεις σε ενα καταστημα του φορεα σου, 10,11,12,15€ (-ΦΠΑ) οσα χρειαζεσαι τελος παντων.

Παλι φτηνα ειναι για μηνα.

Παλια φοβομασταν να μιλησουμε με αλλο κινητο και στελναμε sms αρχες 00's..!

Τωρα ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα απο αυτη την αποψη, απλα με τα viber, whatsup, messenger τους την εχει δωσει και κανουν αυξησεις για να τα αρπαξουν την φορα που οντως θα χρειαστεις να στειλεις sms, ή να παρεις ενα γρηγορο τηλεφωνο αν δεν εχεις προγραμμα ή εχεις καποια ευρω μεσα στην καρτα που δεν σου εγγυαται προγραμμα αγορα.

Χτυπανε και στα data βεβαια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω και η γυναικα μου εχουμε καρτα vodafone.

κανω ανανεωση μεσο app οποτε υπαρχει μπονους mb οπως επισης 100 δωρο οταν ο καθε ενας βαζει στον αλλο.

επισης αυτοματα μπαινει πακετο talk a lot 600.

την βγαζουμε χαλαρα με 10 ευρω εκαστος και απλα δεν ελενχω.

αυτη τη στιγμη απο περιεργεια εχω 1300mb ,725 λεπτα προς cu και 450 προς ολους,788 sms προς cu και 360 προς ολους.

μιλαμε για ψωμι!!!!

μου στελνει μηνυμα πριν ληξει και ανανεωνω.

κοιταξτε τα συμβολαια σας παιδια και μη βαριεστε μια διαδικασια 5 λεπτων το μηνα και τα υπολοιπα να τα κανετε χοληστερινη (σουβλακια).

  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, voltmod said:

Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, οι πρόσφατες ανακοινώσεις δεν ισοδυναμούν απαραιτήτως και σε αυξήσεις αφού σε αρκετές περιπτώσεις στους καταναλωτές γίνονται προσφορές χαμηλότερες των τιμοκαταλόγων. Επιπλέον υπενθυμίζουν ότι η νέα τιμολογιακή πολιτική κρίθηκε απαραίτητη για να υποστηρίξουν την είσοδο τους σε μία νέα φάση επενδύσεων σε υποδομές δικτύων 4ης και 5ης γενιάς, που απαιτούν σημαντικά κεφάλαια.

 

"Παιδιά μην ανησυχείτε, μερικές φορές κάνουμε συμφέρουσες προσφορές σε αυτούς που έχουν τεράστιο λογαριασμό έτσι κι αλλιώς, αυτούς δε θα τους σκίσουμε τόσο όσο εσάς".

"Έχουμε το καλύτερο δίκτυο 4G με κάλυψη στο 99.999994356346786% της επικράτειας.... αλλά μια νέα φάση επενδύσεων για τις 4G υποδομές όσο να το πεις χρειάζεται".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά κάτι λάθος πρέπει η να κάνω εγώ ή εσείς. Τόσα μα τόσα χρόνια είμαι με κάρτα. Μια κάρτα τον μήνα 10 ευρώ και αγοράζω πρόγραμμα και πολλές φορές πάει τσάμπα η αγορά αφού μένουν λεπτά που δεν έχω μιλήσει. Vodafone cu έχω με την ανανέωση διαλέγω εάν θέλω δώρο 500 mb η κάτι ώρες δώρο για ένα μήνα. Πέρα από αυτό αγορά πακέτου 400 προς όλους και 400 προς cu και 60 mb πακέτο. Πέρα από αυτό 3 άτομα που έχω προσθέσει παίρνουν από 100 mb δώρο από εμένα και εγώ 100 έξτρα mb δημη 960 mb έχω τον μήνα Internet. Γιατί τόσα λεφτά σε συνδέσεις; και έχει και πακέτο με 1 ευρώ παραπάνω και έχω και sms 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι από όλα να σχολιάσω και παραθέτω μερικές σκέψεις για σχολιασμό:

  • Καταρχήν πρέπει να σκεφτούμε ότι για πολύ κόσμο το κινητό δεν είναι μέρος του life style αλλά εργαλείο για την δουλεία τους ή ακόμα και καθημερινή αναγκαιότητα (π.χ. απομακρυσμένες περιοχές, λόγοι υγείας κ.α.)
  • Θεωρητικά σπρώχνουν τους καταναλωτές προς τη καρτοκινητή από όπου πρώτα εισπράττουν  το αντίτιμο και μετά παρέχουν την υπηρεσία άρα δεν έχουν χασούρα από απλήρωτους λογαριασμούς κτλ π.χ. λόγω και κρίσης (βλέπε εδώ ανακοίνωση στις 15/2/2018 της wind https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=486&accept=1&refer=https%3A%2F%2Fwww.google.gr%2F για τροποποίηση χρεώσεων και παροχής υπηρεσιών καρτοκιντών με κορύφωση το εξης: " Τέλος ανακοινώνεται πως από τις 15 Μαρτίου 2018 τροποποιείται η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων για τους συνδρομητές καρτοκινητής WIND Card, Q και F2G. Συγκεκριμένα από την ανωτέρω ημερομηνία, η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων από ανανέωση τροποποιείται από 91 σε 60 ημέρες. Εάν κατά το χρονικό διάστημα των 60 ημερών από την τελευταία ανανέωση δεν πραγματοποιηθεί εκ νέου ανανέωση χρόνου ομιλίας, τότε τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων θα διαγράφεται και δεν θα επιστρέφεται στο συνδρομητή. " Σε λίγο μπορεί κάποιος να υποθέσει οτι και το καρτοκινητό θα πάρει μια μορφή συμβολαίου που αν δεν κάνεις κάποια "κίνηση¨μέσα στο μήνα θα διακόπτεται
  • θα γίνουν 100-200 αναρτήσεις εδω μέσα και σε μερικές ημέρες το παρόν thread θα είναι ανενεργό γιατί πολύ απλά τα γεγονότα τρέχουν και θα ξεχαστεί
  • Αφού οι μισθοί στην Χώρα μας έχουν μειωθεί, και το μισθολόγικο κόστος υποτίθεται οτι είναι η νούμερο 1 επιβάρυνση για μια επιχείρησή, πως είναι δυνατόν τα τελευταία χρόνια να έχουμε συνεχώς αυξήσεις στα τιμολόγια, έμμεσα και άμεσα, πέραν απο τις αυξήσεις ΦΠΑ και άλλων φόρων?
  • Τέλος η ανθρωπότητα προχώρησε και πριν την ανακάλυψη του κινητού αν θέλουν να το διακόψουμε ας μας το πούνε, έτσι και αλλίως, όπως και τα περισσότερα πράγματα σε αυτό το τόπο, δεν έχουν οργάνωση, σκέψη και σχεδιασμό.....

αυτά.

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια είναι η υπηρεσία που υποτίθεται ότι ελέγχει για την ύπαρξη καρτέλ στην αγορά ;

Είμαι ο μόνος που νομίζω ότι  υπάρχει  καρτέλ στις τηλεπικοινωνίες ;

 

Επεξ/σία από siracos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαμβάνοντας υπόψη την τελευταία παράγραφο, είναι σαν την πολιτική που ασκείται ως σύνηθες κατα την περίοδο των εκπτώσεων όπου φουσκώνουν ελαφρά* τις τιμές των προϊόντων και μετά τις ξεφουσκώνουν, φυσικά κάποιες αγορές είναι πραγματικές ευκαιρίες (ξεπούλημα) για ευνόητους λόγους και πάλι κατά το δοκούν, άλλες πάλι τυγχάνουν πλασματικές. Παρεμφερές αποτέλεσμα μπορεί να επιτύχει κανείς υποβάλλοντας αίτηση για υπαγωγή σε άλλη εταιρία και λόγω της αντιπροσφοράς της προηγούμενης, κάνει υπαναχώρηση. Συνειδητοποιημένος αγοραστής που παρακολουθεί το εύρος των τιμών μέσα στο ακαδημαϊκό έτος για αγαθά που τον αφορούν, δύσκολα θα παραπλανηθεί. Εν κατακλείδι και στην προκείμενη περίπτωση ο καταναλωτής θα πληρώνει πάνω κάτω τα ίδια όπως ισχύουν αλλά με την διαφορά πως μετά τις τιμολογιακές αυξήσεις θα πρέπει να αισθάνεται και ευνοημένος όπου αν δεν υπήρχε αυτή η επερχόμενη μεταβολή, θα μπορούσε να πετύχει καλύτερη προσφορά και συνεπώς μικρότερο κόστος.

Επεξ/σία από tsf
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, _Στεργιος_ είπε

Βάζετε φοιτητικό και τελειώνετε για 4 χρόνια 

και με τον υφιστάμενο αριθμό τι κάνουμε? έναν αριθμο για εισερχόμενες κλήσεις και έναν για εξερχόμενες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, mobile_32 είπε

Δεν ξέρω τι από όλα να σχολιάσω και παραθέτω μερικές σκέψεις για σχολιασμό:

  • Καταρχήν πρέπει να σκεφτούμε ότι για πολύ κόσμο το κινητό δεν είναι μέρος του life style αλλά εργαλείο για την δουλεία τους ή ακόμα και καθημερινή αναγκαιότητα (π.χ. απομακρυσμένες περιοχές, λόγοι υγείας κ.α.)
  • Θεωρητικά σπρώχνουν τους καταναλωτές προς τη καρτοκινητή από όπου πρώτα εισπράττουν  το αντίτιμο και μετά παρέχουν την υπηρεσία άρα δεν έχουν χασούρα από απλήρωτους λογαριασμούς κτλ π.χ. λόγω και κρίσης (βλέπε εδώ ανακοίνωση στις 15/2/2018 της wind https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=486&accept=1&refer=https%3A%2F%2Fwww.google.gr%2F για τροποποίηση χρεώσεων και παροχής υπηρεσιών καρτοκιντών με κορύφωση το εξης: " Τέλος ανακοινώνεται πως από τις 15 Μαρτίου 2018 τροποποιείται η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων για τους συνδρομητές καρτοκινητής WIND Card, Q και F2G. Συγκεκριμένα από την ανωτέρω ημερομηνία, η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων από ανανέωση τροποποιείται από 91 σε 60 ημέρες. Εάν κατά το χρονικό διάστημα των 60 ημερών από την τελευταία ανανέωση δεν πραγματοποιηθεί εκ νέου ανανέωση χρόνου ομιλίας, τότε τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων θα διαγράφεται και δεν θα επιστρέφεται στο συνδρομητή. " Σε λίγο μπορεί κάποιος να υποθέσει οτι και το καρτοκινητό θα πάρει μια μορφή συμβολαίου που αν δεν κάνεις κάποια "κίνηση¨μέσα στο μήνα θα διακόπτεται
  • θα γίνουν 100-200 αναρτήσεις εδω μέσα και σε μερικές ημέρες το παρόν thread θα είναι ανενεργό γιατί πολύ απλά τα γεγονότα τρέχουν και θα ξεχαστεί
  • Αφού οι μισθοί στην Χώρα μας έχουν μειωθεί, και το μισθολόγικο κόστος υποτίθεται οτι είναι η νούμερο 1 επιβάρυνση για μια επιχείρησή, πως είναι δυνατόν τα τελευταία χρόνια να έχουμε συνεχώς αυξήσεις στα τιμολόγια, έμμεσα και άμεσα, πέραν απο τις αυξήσεις ΦΠΑ και άλλων φόρων?
  • Τέλος η ανθρωπότητα προχώρησε και πριν την ανακάλυψη του κινητού αν θέλουν να το διακόψουμε ας μας το πούνε, έτσι και αλλίως, όπως και τα περισσότερα πράγματα σε αυτό το τόπο, δεν έχουν οργάνωση, σκέψη και σχεδιασμό.....

αυτά.

Υπο δοκιμή τα νέα τέλη, αν ζημιωθούν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών θα υπαναχωρήσουν (αυτό βέβαια θα ήταν πιο εφικτό να συμβεί στην περίπτωση της σταθερής όπου πολύς κόσμος δεν χρειάζεται και αναφέρομαι στους ιδιώτες και όχι τις εταιρίες - για την ώρα -, γι' αυτό άλλωστε την έχουν συγχωνεύσει με το internet όπου ως dsl θα μπορούσε να είναι ανεξάρτητη η σύνδεση και άρα φθηνότερο το πάγιο)

Επεξ/σία από tsf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...