Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The-Division-2-logo-672x372.png

The Division 2 announced, will be powered by Snowdrop Engine and will be present at E3 2018

Η Ubisoft ανακοίνωσε το The Division 2. Η ανάπτυξή του γίνεται από την Massive Entertainment. Θα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της Snowdrop Engine και θα δούμε για πρώτη φορά το παιχνίδι στην φετινή E3.

The game’s press release got leaked earlier than planned (thanks 4-traders), and you can find it below:

“Today, we have an important announcement from the development team of Tom Clancy’s The Division for you.

The past few years have been incredible for the team here at Massive ! When we started working on The Division, it was immediately clear to us that we had something very special here and something we really wanted to do right from the start. But we also knew that we would not be able to achieve this ambitious goal without your help.

Since the release of The Division 2 years ago, we have remained true to this philosophy. We have repeatedly used opportunities to interact with you. Be it via livestreams, polls or just social media. Also, the introduction of the Public Test Server was a way to immediately get feedback from you before we implement new extensive features or make changes to the game. We’ve never stopped striving to make The Division even better, and our recent update 1.8 is testimony to how we can see your overwhelming feedback and support.

All these new opportunities and experiences have also improved the team’s internal processes. We have become quicker and can thus respond better to your feedback. But our vision of what matters to us and what makes The Division so memorable for so many people has never been clearer.

However, when we released our game in 2016, it was clear to us that it was just the opening chapter of a much bigger saga, so we’re excited to share more with you today about what awaits you in The Division Universe next.

We are very pleased to announce that we are currently working on Tom Clancy’s The Division 2. The development is led by Massive Entertainment and driven by close collaboration with Ubisoft Annecy, Redstorm, Reflections, Ubisoft Bucharest and Ubisoft Shanghai. The Division 2 will be based on an updated version of the Snowdrop Engine that will help us realize our ambitions for this title. More importantly, we can also invest all the experience we’ve accumulated over the past two years in this sequel to make sure everything is going well.

But that is not all. The division continues. After the celebrations of our 2 year anniversary, we will support the game with 2 more title updates. These will be 2 brand new Global Events; Include more Legendary difficulty missions and an Xbox One X update that will rediscover the beautiful and emblematic New York City with all its stunning details in both 4K and 1080p.

In addition, as of June 2018, players will also be able to play ‘Crests’, which are specific achievements that will allow them to unlock The Division 2 rewards.

The teams are extremely grateful for all the support over the past two years and we can not wait to show you what we have planned for The Division 2 during the E3 2018 in June.”

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άντε για να δούμε...

Τους πήρε 2 χρόνια για να ισιώσουν το πρώτο (1.8 patch), θα συνεχίσουν από εκεί ή θα έχει τα προβλήματα και το λειψό περιεχόμενο που φάγαμε στα μούτρα στην αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Tecton είπε

Άντε για να δούμε...

Τους πήρε 2 χρόνια για να ισιώσουν το πρώτο (1.8 patch), θα συνεχίσουν από εκεί ή θα έχει τα προβλήματα και το λειψό περιεχόμενο που φάγαμε στα μούτρα στην αρχή.

το patch 1.8 διορθωσε τα θεματα με τους hackers ; Ηταν ο λογος που σταματησα.

Επεξ/σία από Sartiv
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Sartiv said:

το patch 1.8 διορθωσε τα θεματα με τους hackers ; Ηταν ο λογος που σταματησα.

Παίζω τις τελευταίες 10 μέρες περίπου,θα εννοείς τα διάφορα glitches,hacks,exploits,crash  (:-))  που υπήρχαν στην αρχή.Αυτήν την στιγμή δεν υπάρχουν ή  τουλάχιστον δεν μου έχουν συμβεί / δεν έχω συναντήσει εγώ.

Στο pve κομμάτι με το οποίο ασχολούμαι έχουν προσθέσει περιεχόμενο,παραμένει ένα loot grind game αλλά με μεγαλύτερο ενδιαφέρων,ωραίο third person, το οποίο προσωπικά μου αρέσει. Πιστεύω για κάποιον που το είχε και "σκονιζόταν" αξίζει να το ξανά δει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρεσε το πρωτο γιατι εχει και στοιχεια tactical μεσα δεν ειναι πχ σε στυλ just cause που ειναι γιουργια στον ταβλα με τα κουλουρια, μου αρεσε το γεγονος οτι εβαλαν co-op pve τα προβληματακια του τα ειχε βεβαια αλλα διορθωθηκαν, αν δεν κανουν προχειροδουλεια θα το τσιμπισω και αυτο σιγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλη ειδηση,το πρωτο μου αρεσε πολυ το υφος του.Αν και δεν ασχοληθηκα και πολυ,κανα διμηνο επαιξα μετα το multiplayer του δεν με τρελανε τοσο οσο θα ηθελα και επαιζα λιγο. Για να δουμε αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά έχει μια τάση ή Ubisoft να πετσοκοβει τα παιχνίδια της.ποιος δεν θυμάται το πετσόκομμα στο ghost recon future soldier την διαφορά που είχε η αποστολή στα χιόνια στην παρουσίαση με το τελικό release 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

False advertising λέγεται και γίνετε για να δημιουργήσει hype και να πάρει pre-orders. Αδιάφορο το πρώτο για μένα και τελείως άνοστο το rpg element. Επίσης αντιπαθώ bullet sponge enemies. Ένα Tom Clancy με ποιότητα δεν έχει μείνει και zero trust σε ubisoft αν και το AC:Ο όταν ok.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

False advertising λέγεται και γίνετε για να δημιουργήσει hype και να πάρει pre-orders. Αδιάφορο το πρώτο για μένα και τελείως άνοστο το rpg element. Επίσης αντιπαθώ bullet sponge enemies. Ένα Tom Clancy με ποιότητα δεν έχει μείνει και zero trust σε ubisoft αν και το AC:Ο όταν ok.

και εγω συμφωνω. δεν καταλαβα γιατι πρεπει να αδειασω 5 γεμιστηρες για να πεθανει ενα npc. μια βδομαδα αντεξα πριν το μονιμο unistall. τα γραφικα και το χιονισμενο περιβαλλον μου αρεσαν. αλλα ειχε 0 βαθος. πεταμενα λεφτα ητανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τίτλος βρίσκεται ήδη δύο χρόνια υπό ανάπτυξη στο studio.

Quote

Η πληροφορία έρχεται από τον creative director του στούντιο, Justin Gerighty, ο οποίος είπε ότι ξεκίνησαν να εργάζονται από την κυκλοφορία του πρώτου μέρους, αρχίζοντας να σκέφτονται τα σχέδια για το 2ο μέρος πριν ακόμη κυκλοφορήσει το 1ο μέρος της σειράς. Με την κυκλοφορία του The Division, μια μικρή ομάδα του στούντιο ξεκίνησε να εργάζεται και να πειραματίζεται από τον Απρίλιοτου 2016.

πηγή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...