sotirisxp Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) To παιχνιδι εχει θεμα με το dx12 απο την εποχη του 1.Oυτε με τα συστηματα εχει να κανει, ουτε με τις συνδεσεις(internet), ουτε με το anticheat(στο 1 δεν υπηρχε) ουτε και ξερω με το τι εχει να κανει κ μαλλον ουτε η ιδια η ubi ξερει τι φταιει.Αυτο που ξερω ειναι οτι τα CRASH σε dx12 δεν εχουν συκγεκριμενο timing,Μπορει να σου το κανει καθε ωρα,καθε μερα και μπορει να περασει 1 μηνας+ χωρις καθολου crash(οπως μου εχει τυχει) αλλα το προβλημα θα επανελθει Εχω σταματησει να ασχολουμε με το 12 καιρο τωρα.Ομως διαβαζω και ανακριβιες οτι το 12 εχει τεραστια διαφορα σε αποδοση η ειναι καλυτερο οπτικα πραγματα που δεν ισχυουν. Παιζω σε dx11 se 144hz 2k 50mbs 1080gtx+8700k ειναι απολυτα smooth οπως και στο 1 ουτε stuttering ουτε lag+stuttering. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από sotirisxp 2
_Xistenze Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 45 λεπτά πριν, sotirisxp είπε To παιχνιδι εχει θεμα με το dx12 απο την εποχη του 1.Oυτε με τα συστηματα εχει να κανει, ουτε με τις συνδεσεις(internet), ουτε με το anticheat(στο 1 δεν υπηρχε) ουτε και ξερω με το τι εχει να κανει κ μαλλον ουτε η ιδια η ubi ξερει τι φταιει.Αυτο που ξερω ειναι οτι τα CRASH σε dx12 δεν εχουν συκγεκριμενο timing,Μπορει να σου το κανει καθε ωρα,καθε μερα και μπορει να περασει 1 μηνας+ χωρις καθολου crash(οπως μου εχει τυχει) αλλα το προβλημα θα επανελθει Εχω σταματησει να ασχολουμε με το 12 καιρο τωρα.Ομως διαβαζω και ανακριβιες οτι το 12 εχει τεραστια διαφορα σε αποδοση η ειναι καλυτερο οπτικα πραγματα που δεν ισχυουν. Παιζω σε dx11 se 144hz 2k 50mbs 1080gtx+8700k ειναι απολυτα smooth οπως και στο 1 ουτε stuttering ουτε lag+stuttering. αυτή είναι η πιο σωστη αποψη που εχει γραφτει σε ολοκληρο το thread. 1 ώρα πριν, Zus είπε Ρε φίλε, πραγματικά τι γράφεις; Τριετίας είναι, δεν είναι δεκαετίας... Μπλέξαμε με Division fanboy... 1 ώρα πριν, Zus είπε Ρε φίλε, πραγματικά τι γράφεις; Τριετίας είναι, δεν είναι δεκαετίας... Μπλέξαμε με Division fanboy... ρε φιλε ...τι φανμποι γραφεις και ιστοριες? δε φτανει που ψαχνω να βρω λυση στο πρόβλημα σου...κοροιδευεις κι από πανω. Κατσε παιξε με crash τοτε
rofl Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, sotirisxp είπε Εχω σταματησει να ασχολουμε με το 12 καιρο τωρα.Ομως διαβαζω και ανακριβιες οτι το 12 εχει τεραστια διαφορα σε αποδοση η ειναι καλυτερο οπτικα πραγματα που δεν ισχυουν. 12 11 Ι rest my case αφου ειναι ανακριβειες εξαρταται φυσικα απο καρτες γραφικων και επεξεργαστες... Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από rofl 2
_Xistenze Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Με dx 11...συγκρινοντας και το τεστ πιο πανω το συμπερασμα είναι το εξης. Σε καρτες Radeon η μεταβαση από dx11 se 12 ...αυξανεις δραματικα τα frames. Σε καρτες Nvidia ...η αποδοση είναι ιδια...ισως και χειροτερη
Zus Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, _Xistenze είπε ρε φιλε ...τι φανμποι γραφεις και ιστοριες? δε φτανει που ψαχνω να βρω λυση στο πρόβλημα σου...κοροιδευεις κι από πανω. Κατσε παιξε με crash τοτε Αδερφέ, το να λες εντελώς αβάσιμα ότι φταίει ο επεξεργαστής μου δεν δίνει καμία λύση στο πρόβλημά μου, ελπίζω ότι το καταλαβαίνεις!
Παναής Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Για του sniperofans , είναι MUST ! Μέχρι 4m έχει ρίξει Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Παναής 1
_Xistenze Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 27 λεπτά πριν, Zus είπε Αδερφέ, το να λες εντελώς αβάσιμα ότι φταίει ο επεξεργαστής μου δεν δίνει καμία λύση στο πρόβλημά μου, ελπίζω ότι το καταλαβαίνεις! φιλε μου εικασιες κανω...προσπαθω να βρω πιθανες αιτιες.
rofl Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, _Xistenze είπε Με dx 11...συγκρινοντας και το τεστ πιο πανω το συμπερασμα είναι το εξης. Σε καρτες Radeon η μεταβαση από dx11 se 12 ...αυξανεις δραματικα τα frames. Σε καρτες Nvidia ...η αποδοση είναι ιδια...ισως και χειροτερη σε 970 φυσικα. το dx 11 ειναι μονοδρομος. μονο η vεα σειρα εχει πολυ καλες επιδοσεις σε dx12 αλλα οπως βλεπεις δεν ειναι ο επεξεργαστης το θεμα. και φαινεται ποση ειναι η βελτιωση σε dx 12. ο 860 οδηγει καλυτερα και πιο δυνατη καρτα σε dx 12 απο οτι ο 8600 πιο αδυναμη καρτα σε dx11. και παρολο που συμβαινει μονο σε dx 12 για καποιους, 90% κατι με το anticheat παιζεται για μενα. τις πρωτες μερες που ασχοληθηκα μου εκλεινε λογω του anticheat λογω του ασχετου dll plugin για τα ματια, και μολις το μετονομασα μετα μου ελεγε οτι to anticheat ειδε προβλημα στο direct3d, αν και συνηθως κρασαρε χωρις προειδοποιηση. η αληθεια ειναι οτι οταν εκλεισα afterburner riva κτλ εστρωσε αλλα σε συνδυασμο με τo mouse και το polling rate που εφαγα αλλη μια μερα να βρω τι φταιει που η καμερα δεν ηταν smooth, ξενερωσα αρκετα + οτι ειχαν κλειδωμενο το τελευταιο stronghold και χαμηλο gear cap, και επειδη εχω 1-2 αλλα παιχνιδακια που θελω να παιξω, εγω θα το πιασω απο μαη Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από rofl
rofl Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) α και ενα αλλο πιθανο fix που ξεχασα ειναι να βαλετε virtual memory στον ιδιο δισκο με το division ~2-3 γβ η ubi παντα ηταν λιγο δυσκαμπτη με το vm θυμαμαι στα prince of persia μου ζητουσε να το ενεργοποιησω Επεξ/σία 20 Απριλίου 2019 από rofl
glight Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Ενεργοποίησα το Dx12 και παρατήρησα ότι μου έδωσε μια πιο ομαλή κίνηση. Με βοήθησε περισσότερο στην στόχευση. Παρακάτω είναι το benchmark από το μηχάνημα της υπογραφής μου σε DX11 και DX12: DX11 DX12
Alex21121988 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στο game από το πρώτο Division τα πρώτα 2 που έβγαζες από το game ήταν το Reduced Latency και αλλαγή το dx12 σε dx11. Για να έχεις όσες λιγότερες πιθανότητες να φας crash που και πάλι μπορεί να το έτρωγες. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε πιο πάνω με το dx12 και τα crash στο Division 2 είναι θέμα timing, το έχω αναφέρει εδώ πολλάκις. Δεν τρέχει κάτι με τα συστήματα σας ντε και καλά οπότε μην ψάχνετε φαντάσματα στην προσπάθεια σας να βοηθήσετε ένα παλικάρι εδώ. Ναι, το game στρεσάρει τα cpu, όπως τα περισσότερα open world της Ubisoft αλλά τα πιο πολλά crash ενδεχομένως είναι και από την διαχείριση που κάνει το game όπως και imo από τους servers του game. Διαβάζω στο μεταξύ σχόλια ότι το game δεν έχει bugs κτλ, λεβέντες μου έχω πυκνό μαλλί και κόντεψα να γίνω Τζόλε.. Όποιος έχει χιλιάδες ώρες στο ένα και τώρα 200+ στο td2 βλέπει και καταλαβαίνει κάποια κουσούρια που παραμένουν ίδια στο game. Επεξ/σία 20 Απριλίου 2019 από Alex21121988 1
virginkiller Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 23 ώρες πριν, sotirisxp είπε To παιχνιδι εχει θεμα με το dx12 απο την εποχη του 1.Oυτε με τα συστηματα εχει να κανει, ουτε με τις συνδεσεις(internet), ουτε με το anticheat(στο 1 δεν υπηρχε) ουτε και ξερω με το τι εχει να κανει κ μαλλον ουτε η ιδια η ubi ξερει τι φταιει.Αυτο που ξερω ειναι οτι τα CRASH σε dx12 δεν εχουν συκγεκριμενο timing,Μπορει να σου το κανει καθε ωρα,καθε μερα και μπορει να περασει 1 μηνας+ χωρις καθολου crash(οπως μου εχει τυχει) αλλα το προβλημα θα επανελθει Εχω σταματησει να ασχολουμε με το 12 καιρο τωρα.Ομως διαβαζω και ανακριβιες οτι το 12 εχει τεραστια διαφορα σε αποδοση η ειναι καλυτερο οπτικα πραγματα που δεν ισχυουν. Παιζω σε dx11 se 144hz 2k 50mbs 1080gtx+8700k ειναι απολυτα smooth οπως και στο 1 ουτε stuttering ουτε lag+stuttering. Εγώ έχω θέμα με "lag spikes" και σε 11 και σε 12. Γενικά καμία διαφορά
_Xistenze Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, Alex21121988 είπε Στο game από το πρώτο Division τα πρώτα 2 που έβγαζες από το game ήταν το Reduced Latency και αλλαγή το dx12 σε dx11. Για να έχεις όσες λιγότερες πιθανότητες να φας crash που και πάλι μπορεί να το έτρωγες. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε πιο πάνω με το dx12 και τα crash στο Division 2 είναι θέμα timing, το έχω αναφέρει εδώ πολλάκις. Δεν τρέχει κάτι με τα συστήματα σας ντε και καλά οπότε μην ψάχνετε φαντάσματα στην προσπάθεια σας να βοηθήσετε ένα παλικάρι εδώ. Ναι, το game στρεσάρει τα cpu, όπως τα περισσότερα open world της Ubisoft αλλά τα πιο πολλά crash ενδεχομένως είναι και από την διαχείριση που κάνει το game όπως και imo από τους servers του game. Διαβάζω στο μεταξύ σχόλια ότι το game δεν έχει bugs κτλ, λεβέντες μου έχω πυκνό μαλλί και κόντεψα να γίνω Τζόλε.. Όποιος έχει χιλιάδες ώρες στο ένα και τώρα 200+ στο td2 βλέπει και καταλαβαίνει κάποια κουσούρια που παραμένουν ίδια στο game. Αμα είναι κουσουρι το ότι αργει 1 λεπτο παραπανω να φορτωσει η αρχικη οθονη...οκ τοτε παω πασο. Αυτό εχω βρει μονο εως τωρα
gildo Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δυομιση ωρες χωρις να εχω lag.Μακαρι να παει ετσι και στη συνεχεια.Mπαρμπα gildo build. 29000 damage 50 crit damage 22 crit chance 70%headshot damage 45% all weapons damage 28% lmg damage bonus 15% rifle damage bonus 60% damage to elites 30% accuracy 30% stability 25% reload speed bonus Aπο αυτα που εχω βρει μεχρι τωρα.Tο αλλαξα τωρα με τα νεα αντικειμενα. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από gildo
Alex21121988 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Όσοι παίζετε ar πάρτε αυτό copy paste it και πηγαίνετε Skirmish/Domination. Mην παίζετε chc στα ar for fs sake.. Τουλάχιστον όχι όσο υπάρχουν talents όπως το On the Ropes και Compensated. *Mπορείτε να παίξετε και Custom/military P416 υπόψιν, εγώ επέλεξα CTAR-21 λόγω rpm που όσοι έχετε παίξει pvp παίζει είναι το win situation τις περισσότερες των περιπτώσεων. Το FAMAS αν δεν παίξεις glass cannon με τα πάντα στα offensives δεν το προτείνω καθαρά λόγω του ότι δεν παίρνει magazine mod. Στα weapons mods παντού accuracy. 95%ΗS dmg, 12Κ base dmg στο CTAR-21, (17.2K στο P416) δεν χρειάζεται να δείξω details. Οffensives με AR dmg μόνο σε gloves έχω βάλει, τα υπόλοιπα είναι από τα offensive mod slots. Το build μπορεί να στηθεί με λίγο διαφορετικό τρόπο πχ να είχα επιλέξει fenris kneepads αντί του Vest αλλά έτσι μου βγήκαν τα δικά μου κομμάτια. Δεν είναι εύκολο να συνδυάσεις κομμάτια και talents και είναι γενικώς στο πως θα σου κάτσουν τα attributes και φυσικά τα mod slots στα pieces. Γιατί κάποιος θα πεταχτεί και θα μου πει ότι έχει 15K base dmg με το CTAR-21 ενώ εγώ έχω 12Κ. Αλλά είπαμε, είναι τα ταλέντα, Compensated 15% dmg, on the ropes 25% dmg και το Precise 15% Hs Dmg που θα μπορούσε να είναι 5% dmg με το Devastating αν δεν νιώθετε ότι μπορείτε να πετυχαίνετε πολύ στο κεφάλι και πάτε για body shots. Eπαναλαμβάνω αυτό δεν είναι για pve είναι για normalized pvp action. Ενδεχομένως να πάει καλά και στο ODZ αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα εκεί οπότε θέλω να είμαι σίγουρος πάνω σε αυτά που γράφω. Αυτά τα ολίγα, δεν θέλω να δώσω SMG/LMG Build γιατί ήδη βρωμάει ο κόσμος από αυτά και τα ar σύντομα (είναι confirmed) θα πάρουν buff. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από Alex21121988 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα