Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's The Division 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω αυτα που λες δεν τα βλεπω.Παιζω conflict συνεχεια,συγκεκριμενα μονο conflict...και κοσμο εχει και τα σωβρακα τους παιρνω και ολα μια χαρα...Τολμω να πω οτι θυμιζει τις επικες μαχες στο dz  που συνηθως γινονταν κοντα σε checkpiont.Eιναι σαφως καλυτερο απο το 1 skirmish

Τωρα ολα αυτα για bug κλπ(δεν ξερω σε τι αναφερεσαι) υπηρχαν και στο 1 αντιστοιχα +glitch.Nα σου πω την αληθεια δεν πολυ θελω το patch,βαριεμαι να φαρμαρω,να φανταστεις ολος ο χαρτης  ειναι κοκκινος ουτε που ασχολουμαι.Να βαλει περισσοτερες και ομορφες πιστες στο skirmish οχι να βαλει για να βαλει και να ειναι αηδιες.Να κανει κατι με dz γιατι μονο το conflict δεν φτανει

Επεξ/σία από sotirisxp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή εγώ είμαι άπιστος και καχύποπτος, για δώσε username να δούμε τα kills σου στο Divisiontracker. Αν δεν δω τίποτα 3Κ (+), δεν ξέρω σε τι εσώρουχα ακριβώς αναφέρεσαι.. :P 

Στο conflict αν δεν έχεις δικό σου team ή αν δεν έχεις ευνοϊκό matchmaking, δεν είσαι σε θέση να πάρεις απολύτως τίποτα. Υπόψιν πολλές φορές τι να το κάνω αν κάνω πχ 12 Kills σε ένα match και έχω feedάρει 6+ Deaths. Κ/D ratio που λέμε και στο χωριό μου. 

Ξεκάθαρα από αυτά που γράφεις δεν έχεις παίξει αρκετά ή έχεις φτωχή μνήμη. Τα ίδια άτομα βλέπεις στο conflict να παίζουν εδώ και 3 εβδομάδες. Έχει φύγει ο κόσμος. Δες πως πάει και το game στο twitch σε views κτλ, λέει πολλά και αυτό.. 

 Τα exploits/abuses που αναφέρομαι έχουν να κάνουν με generic mods που δεν θα έπρεπε να κουμπώνουν σε high end 30lvl  χαρακτήρα και δίνουν τρομερό advantage σε όποιον τα χρησιμοποιεί.  

Scope που σου δίνει 48% headshot dmg και το χρησιμοποιούν δίχως να μπαίνουν σε zoom με ar, (digital scope του Sharpshooter), abuse το defender drone όλοι, που την επόμενη εβδομάδα με το patch τελειώνει το πανηγύρι με αυτό. Exploit με το Preparation Talent του Nemesis και με scope επίσης για το  headshot dmg.

Glitch πχ με τον τοίχο που εσύ δεν βλέπεις τον άλλο και ο άλλος σε βλέπει καθαρά στο pick and hide και στις ρίχνει. Iσχύει από το πρώτο Division και δυστυχώς υπάρχει και στο 2 και γίνεται και εκεί abuse από πολλούς.

Υπάρχουν πολλά και διάφορα ακόμα που μπορώ να αναφέρω γιατί τα έχω φάει με το κουτάλι και είμαι σε θέση να καταλάβω ποιος χρησιμοποιεί τι και πως αλλά δεν έχει νόημα να τα λέμε αυτά συνέχεια.

 

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν παίζεις solo σε matchmaking πόσο **λος πρέπει να είσαι. Σου κάθονται έστω παίχτες που νιώθουν. Αντιθέτως εμένα μου τυχαίνουν 9/10 φορές σαν και αυτούς που έχω κάνει expose σε βίντεο μoυ στο yt.

Να προσθέσω ότι τα kills τα παίρνεις με το finish. Δεν ακυρώνω τα stats σου, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου άλλωστε, αλλά εγώ αναφέρομαι συνολικά στο mode του game.  'Εχεις λιγότερες ώρες από εμένα στο game, από ότι φαίνεται έχεις μεγαλύτερη υπομονή όμως στο Skirmish. Εμένα δεν μου αρκεί όπως είπα το ατομικό, απλά να πάρω τα finish ή πχ να feedαρω στην προσπάθεια μου να γράψει σκορ. Θέλω να νικάω τα παιχνίδια που παίζω, και έτσι όπως είναι πάντα τα team deathmatch, όταν οι άλλοι δεν κουβαλιούνται δεν έχω την υπομονή/ανοχή να κάτσω να παίξω μαζί τους. Προσπαθώ έστω να μπω με δικούς μου με επικοινωνία, μόνο έτσι μου αρέσουν αυτά τα modes. Αλλιώς ρίχνεις ξεκάθαρα ζάρι στο matchmaking που στην δική μου περίπτωση δεν με πάει καλά.

Λίγα ματσάκια έχω κάνει ντέρμπι, είτε τους παίρνουμε 16 0 είτε γίνεται το αντίθετο διότι το matchmaking τους δεν λειτουργεί με K/d ratio, σε βάζει εναντίον πχ της top conflict clan που πως γίνεται να μην τους έχει πετύχει anw..

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχην solo παιζω  group vs random ειναι για τους αμπαλους.Το kill το παιρνεις οταν κανεις kill+finish, αν κανεις μονο finish, το kill το παιρνει αυτος που κανει το down δλδ το kill και οχι εσυ

To kolofardos που λες καταλαβαινεις οτι το βγαζεις απο το μυαλο σου. Bαση πιθανοτητων δεν υπαρχει αυτο που λες.Τα victory μου συνηθως ειναι περισσοτερα δλδ στα 10 match τα 6 με 7 ειναι victory,Tωρα αν κατσει κανενα καλο group απενατι και εγω με noobades εννοειται οτι θα λυγισω φυσιολογικα πραγματα δλδ.

Επεξ/σία από sotirisxp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά το έβγαλα από το μυαλό μου, έτσι αρχίζει η διαδικασία :P

Πρόσεξε, όταν λέω ότι τα matchmaking είναι unfair και random πως θα σου κάτσει, έβαλα και το mατς που νικάει και η ομάδα μου. Δεν με ευχαριστεί όπως και να έχει το πράγμα. Όσο περισσότερο παίζεις ανεβαίνει το kill ratio σου, αν δεν είσαι και feeder, ακόμα καλύτερα. Το **λος που σου είπα πάει στο γεγονός ότι δεν γίνεται συνέχεια να σου τυχαίνουν καλοί teammates. Μόνος σου δεν μπορείς να γυρίσεις ματς όταν είσαι πραγματικά με κακούς παίχτες μαζί. Κάτι το οποίο συμβαίνει όχι μόνο στο Division.

Μπορεί να νικάς τα 7/10 με matchmaking, μπορεί και όχι γιατί ξεκάθαρα ρίχνεις ζάρι στο τι θα σου κάτσει μαζί σου και φυσικά απέναντι καθώς το game δεν μπορεί να ξεχωρίσει το noob από τον φονιά και μου έχουν τύχει τέτοια unfair ματσάκια τέτοιου τύπου που είτε τα έχασα είτε τα νίκησα. Το majority είναι κάκιστη εμπειρία και είναι λυπηρό που εκεί έφτασε το pvp στο Division.

Το pvp γενικώς στο Division ήθελε δάχτυλα και mechanics knowledge. Τώρα απλά σήκωνε ένα defender εσύ και όλο το team σου, positioning και ποιος δει πρώτος ποιον, + τα boosts,  και έχεις πάρει νίκη έτσι απλά. 

Λίγο να νιώθεις από position, λίγο να πρέπει να κάνεις το push εκεί που πρέπει, και αδάχτυλος να είσαι σε αυτό το Division παίρνεις kill. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιζει ρολο και ο παιχτης σαν μοναδα ομως, δεν ειναι μονο τι θα σου κατσει.Πολλα macth που εχω παρει victory εξαρτηθηκαν απο μενα και δεν το λεω για να το παιξω σπουδαιος, δεν ειμαι.Υπαρχουν καλυτεροι απο μενα

Εχει τυχει αρκετες φορες να μπω σε match αφου εχει ξεκινησει(προφανως καποιος κλασικος καραγκιοζης εκανε leave επειδη τα βρηκε σκουρα lol) να χανει η ομαδα 10-6 πχ και να το γυρισω....Ειναι ζαρια εν μερει ναι ΑΛΛΑ εξαρταται κι απο σενα

Επεξ/σία από sotirisxp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λεβέντη μόνος σου δεν γυρνάς ματς ότι και να λες. Αν έχεις απέναντι κάκιστους παίχτες/κάκιστα builds που δεν παίζουν μαζί, ναι καλημέρα μπορείς να κάνεις την διαφορά. Αλλά πόσα τέτοια ματσάκια έχεις κάνει αλήθεια; Κοντά στις 400 ώρες έχω στο game, άντε πες οι 60 στο Skirmish γιατί δεν μου λέει και πολλά σαν mode, δεν το καίω, να το έχω κάνει 2 φορές βαριά αλλά είχα απέναντι πραγματικά κακούς παίχτες για να γίνει το comeback. 

 Και επειδή έτυχε χθες να σε πετύχω για του λόγου του αληθές στο conflict. Παίξαμε 2 ματσάκια, το ένα το πήρε η ομάδα σου το άλλο το πήρε η δική μου. Εγώ έπαιζα με έναν φίλο μου και 2 randoms, στο ένα σου έτυχαν εσένα 3 σκουπιδάκια, στο άλλο σας κουβάλησε ο καρκίνος ο HOHOHOHOHOHO και είχατε και άλλον έναν καλό παίχτη μαζί ενώ εμείς είχαμε 2 κάκιστους μαζί που feedαραν, είχαμε και ένα **μησε τα Spawn εκεί που σας είχαμε κοντά, πήρατε το boost γεια μας. Έτσι είναι. 

  Έχω και το ανάλογο screenshot στο ματς που έχασες, που ήταν τέρμα unfair το matchmaking και σου έδωσε κακούς/μέτριους παίχτες. Εκεί ακριβώς πως μπορούσες σαν μονάδα να κάνεις το οτιδήποτε; 

Όταν έχεις παίχτες που έρχονται κατά πάνω σου σαν orcs ξέχνα το, δεν μετράς. Ούτε εγώ ούτε εσύ ούτε κανείς.  Ειδικά σε αυτό το Division με την μορφή που έχει το pvp και τα mechanics του.

Δηλαδή όταν σε πετυχαίναμε εγώ και ο teammate μου, που είχαμε και επικοινωνία μέσω Discord, που νιώθουμε από game, που έχουμε min/maxed builds, τι ακριβώς μπορείς να κάνεις σαν μονάδα;

Θα σου πω. Τίποτα. Όλα θέμα focus είναι, positioning και απαξ και σε δω πρώτα έφυγες χωρίς πολλά πολλά.

Το ''χέρι'' που λέμε δεν μετρά και τόσο όταν σου έρχεται ο άλλος με shield/defender και Vector ή LMG και hip fire. Βάλε στην εξίσωση να έχεις 2+ τέτοιους πάνω σου.

Κανείς δεν ξεχωρίζει στο 2 ιδιαίτερα. Κανείς όμως. Το σύνολο μετράει και όταν το matchmaking τύχει να είναι δίκαιο μπορεί και να γίνει ντέρμπι. Πολύ σπάνιο, αλλά μπορεί και να συμβαίνει.

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Παναής είπε

Πως το είδατε το patch με τις αλλαγές? Μου άρεσε που στο τέλος κάθε mission βγάζει και τα stats σου. 

RIP strained

To summary το ζητούσαν οι παίχτες από το πρώτο Division. Τους πήρε λίγο.. xD

Rip Berserk also θα προσθέσω όπως και τα smg's στο game όσο αφορά πάντα το στοιχείο που θέλω να απασχολούμαι. Το pvp.. 

To Unbreakable δεν καταλαβαίνω γιατί να έχει requirement 11 defensives.. Eίναι υπερβολή imo σε ένα πολύ imba talent που δεν μπορούσες ούτως ή αλλως να κάνεις abuse λόγω cooldown..

To defender drone (με μια πρόχειρη ματιά) finally μοιάζει να μην μαζεύει τόσα bullets όσα πριν, θα κοπούν πολλοί players που βασίζονταν σε αυτό.

Το πιο σημαντικό στο patch είναι ξεκάθαρα το buff στο armor/health που ήταν αναμενόμενο και αναγκαίο. Το έκαναν, καλό θα κάνει από την μια, για να διαρκούν περισσότερο οι μάχες, αλλά εγώ προβλέπω LMG hip fire fest μέχρι νεοτέρας. 

Πάλι farming καθώς όση ''καβάτζα'' και να είχαμε κρατήσει, τα cap στα rolls έφυγε, θα μπορούμε να παίρνουμε μεγάλα attributes από τα κομμάτια και να μένει το value ως έχει.

Παράπονο μου, το ότι άφησαν τα blue generic mods στο game και τα nerfαραν ελάχιστα, μόλις 1% κάτω.. Είχαν πει ότι θα μπορούσαμε να τα craftαρουμε αλλά τουλάχιστον για την ώρα μόνο mod blueprints για τα skills βλέπω.. Θεωρώ πως δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα και αλλοιώνουν το pvp και γενικώς όλο το χτίσιμο του εκάστοτε set.. Θα ήταν καλό είτε να είναι available σε όλους μέσω crafting είτε να μην μπορούσες να τα βάλεις σε utility slot από την στιγμή που παίρνεις dmg..

Αυτά τα ολίγα, αναμονή για το  raid για να πούμε περισσότερα. :P 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Λεβέντη μόνος σου δεν γυρνάς ματς ότι και να λες. Αν έχεις απέναντι κάκιστους παίχτες/κάκιστα builds που δεν παίζουν μαζί, ναι καλημέρα μπορείς να κάνεις την διαφορά. Αλλά πόσα τέτοια ματσάκια έχεις κάνει αλήθεια; Κοντά στις 400 ώρες έχω στο game, άντε πες οι 60 στο Skirmish γιατί δεν μου λέει και πολλά σαν mode, δεν το καίω, να το έχω κάνει 2 φορές βαριά αλλά είχα απέναντι πραγματικά κακούς παίχτες για να γίνει το comeback. 

 Και επειδή έτυχε χθες να σε πετύχω για του λόγου του αληθές στο conflict. Παίξαμε 2 ματσάκια, το ένα το πήρε η ομάδα σου το άλλο το πήρε η δική μου. Εγώ έπαιζα με έναν φίλο μου και 2 randoms, στο ένα σου έτυχαν εσένα 3 σκουπιδάκια, στο άλλο σας κουβάλησε ο καρκίνος ο HOHOHOHOHOHO και είχατε και άλλον έναν καλό παίχτη μαζί ενώ εμείς είχαμε 2 κάκιστους μαζί που feedαραν, είχαμε και ένα **μησε τα Spawn εκεί που σας είχαμε κοντά, πήρατε το boost γεια μας. Έτσι είναι. 

  Έχω και το ανάλογο screenshot στο ματς που έχασες, που ήταν τέρμα unfair το matchmaking και σου έδωσε κακούς/μέτριους παίχτες. Εκεί ακριβώς πως μπορούσες σαν μονάδα να κάνεις το οτιδήποτε; 

Όταν έχεις παίχτες που έρχονται κατά πάνω σου σαν orcs ξέχνα το, δεν μετράς. Ούτε εγώ ούτε εσύ ούτε κανείς.  Ειδικά σε αυτό το Division με την μορφή που έχει το pvp και τα mechanics του.

Δηλαδή όταν σε πετυχαίναμε εγώ και ο teammate μου, που είχαμε και επικοινωνία μέσω Discord, που νιώθουμε από game, που έχουμε min/maxed builds, τι ακριβώς μπορείς να κάνεις σαν μονάδα;

Θα σου πω. Τίποτα. Όλα θέμα focus είναι, positioning και απαξ και σε δω πρώτα έφυγες χωρίς πολλά πολλά.

Το ''χέρι'' που λέμε δεν μετρά και τόσο όταν σου έρχεται ο άλλος με shield/defender και Vector ή LMG και hip fire. Βάλε στην εξίσωση να έχεις 2+ τέτοιους πάνω σου.

Κανείς δεν ξεχωρίζει στο 2 ιδιαίτερα. Κανείς όμως. Το σύνολο μετράει και όταν το matchmaking τύχει να είναι δίκαιο μπορεί και να γίνει ντέρμπι. Πολύ σπάνιο, αλλά μπορεί και να συμβαίνει.

Αν διαβασει καποιος την κουβεντα που καναμε μεχρι τωρα θα βγαλει το συμπερασμα,οτι ειπα ολα τα match τα γυρναω? η οτι δεν παιζει ρολο το group ? η οτι εγω ειμαι ο κλαυτερος και δεν υπαρχει δευτερος σαν εμενα?lol Ειπα και το ξαναλεω οτι ολα αυτα που ελεγες δεν τα βλεπω, μια χαρα παιζω οπως ηταν στο ενα(skirmish) και καλυτερα,Τωρα αν εσενα δεν σου αρεσε το skirmish ουτε στο ενα, αυτο ειναι αλλο θεμα(εγω το λάτρευα)

Παμε τωρα στα match αφου αναφερθηκες.Να σε ενημερωσω οτι τα match που εχουμε παιξει μαζι ειναι 4  και οχι 2. Προφανως στα 2 προηγουμενα δεν ηξερες το ονομα μου(user) και δεν εδωσες σημασια.Τι εγινε τοτε?Στο 1ο παιξαμε στο ιδιο group πηραμε win, βγηκα πρωτος, ο φιλος σου δευτερος και εσυ τελευταιος.Στο καπακι παιξαμε 2ο απεναντι ομως αυτη την φορα.Εγω πηρα παλι win βγηκα πρωτος στην ομαδα μου, εσεις δεν θυμαμαι (2-3 νομιζω).+defeat

Στα χθεσινα.Δεν επαιξα καλα χτες, μολις ειχα γυρισει απο την δουλεια οπως τωρα και το πρωτο match πετυχα εσενα και τον φιλο σου παλι(ολες οι ωρες δεν ειναι ιδιες). Παρολα αυτα (αφηνω το πρωτο οπως ειπες) στο 2ο match αν δεν υπηρχε η συνεννοηση στο group και δεν ηταν μονο στους 2 σας, αλλα σε ολο το group, αλλιως πως θα πηγαινατε ολοι μαζι στην βαση οταν παιρναμε εμεις boost? Και εμεις σαν γνησιοι randomades την πεφταμε γιουργια στην βαση σας με σπασμενα armor lol.Και η πλακα  ποια ειναι?οτι παραλιγο να χασετε και το 2ο γιατι τελειωσε στον ποντο.Περιμενα να παιτσουμε και 3-4ο αλλα εσεις την κανατε με ελαφρα. Δηλαδη αν παιζαμε στα ισα οπως εχω πει random vs random ειχες χασει και το 2ο σορυ το 4ο. Αρα μια χαρα μπορει να παιξει τον ρολο του ο παιχτης.Αν υποθεσουμε οτι παιζουμε 10 match με τους ιδιους παιχτες random.Tις ιδιες νικες θα παρω εγω?τις ιδιες εσυ? τις ιδιες ο hoho...πχ? η ο φιλος σου?

 

Επεξ/σία από sotirisxp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

To summary το ζητούσαν οι παίχτες από το πρώτο Division. Τους πήρε λίγο.. xD

Rip Berserk also θα προσθέσω όπως και τα smg's στο game όσο αφορά πάντα το στοιχείο που θέλω να απασχολούμαι. Το pvp.. 

To Unbreakable δεν καταλαβαίνω γιατί να έχει requirement 11 defensives.. Eίναι υπερβολή imo σε ένα πολύ imba talent που δεν μπορούσες ούτως ή αλλως να κάνεις abuse λόγω cooldown..

To defender drone (με μια πρόχειρη ματιά) finally μοιάζει να μην μαζεύει τόσα bullets όσα πριν, θα κοπούν πολλοί players που βασίζονταν σε αυτό.

Το πιο σημαντικό στο patch είναι ξεκάθαρα το buff στο armor/health που ήταν αναμενόμενο και αναγκαίο. Το έκαναν, καλό θα κάνει από την μια, για να διαρκούν περισσότερο οι μάχες, αλλά εγώ προβλέπω LMG hip fire fest μέχρι νεοτέρας. 

Πάλι farming καθώς όση ''καβάτζα'' και να είχαμε κρατήσει, τα cap στα rolls έφυγε, θα μπορούμε να παίρνουμε μεγάλα attributes από τα κομμάτια και να μένει το value ως έχει.

Παράπονο μου, το ότι άφησαν τα blue generic mods στο game και τα nerfαραν ελάχιστα, μόλις 1% κάτω.. Είχαν πει ότι θα μπορούσαμε να τα craftαρουμε αλλά τουλάχιστον για την ώρα μόνο mod blueprints για τα skills βλέπω.. Θεωρώ πως δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα και αλλοιώνουν το pvp και γενικώς όλο το χτίσιμο του εκάστοτε set.. Θα ήταν καλό είτε να είναι available σε όλους μέσω crafting είτε να μην μπορούσες να τα βάλεις σε utility slot από την στιγμή που παίρνεις dmg..

Αυτά τα ολίγα, αναμονή για το  raid για να πούμε περισσότερα. :P 

Εγώ δεν έχω θέμα με το berserk τα έχω τα κόκκινα , με πονάει  το strained όμως γιατί εκεί ήταν όλα τα builds μου. Τουλάχιστον πλέον με 260κ health και 200κ armor δεν πεθαίνω :P

Στην ουσία ότι dmg έχασα , το αναπληρώνω παίζοντας πάντου χωρίς armor για να κερδίζω από το berserk

Όσο για το patch  , περίμενα στο bank τουλάχιστον να βάλουν ξεχωριστο σλοτ για τα mods μόνο γιατί είμαστε τιγκαρισμένοι...

Και για τα ταλεντς να μπορούμε να "σπάμε" το item να κρατάμε το κόκκινο , μπλέ κίτρινο που θέλουμε σε ξεχωριστό μέρος και όχι όλο το item.

Επεξ/σία από Παναής
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίζοντας κυριολεκτικά all day long χθες, έπεσα έξω στην εκτίμησή μου περί LMG.

Στα νούμερα ενώ φαίνεται να είναι σαν σύνολο ένα build το οποίο σε αυτό το update δεν έχει δεχτεί κάποιο ουσιαστικό nerf, το ίδιο το weapon και τα talents τα οποία αποτελούν ένα LMG build, πιο πολύ boost έχουν πάρει, μοιαζει να μην βγάζει ζημιά.  Το feeling αυτο είναι.

Εξήγηση υπάρχει φυσικά. 

Τα AR έχουν πάρει τρελό buff απλώς το description τους περνάει στο ντούκου και γενικώς η Massive το πέρασε υπογειως αυτό. 

Αυτό το dmg to health που έχουν τα AR πρέπει να περναει γενικά στο dmg του όπλου και μεταφράζεται σε νουμερακι. pvp & pve. 

Τα SMG, έχουν πλεονέκτημα λόγω του buff που πήρε το health, οπότε τώρα είναι ακόμα πιο εύκολο το life stealing με τo clutch. Τώρα όσο αφορά την ζημιά που βγάζουν, οκ μπορεί να μην είναι όπως πριν αλλά είναι ακόμα στο game. Δεν το περίμενα και αυτό. Βέβαια οι SMG players/Berserk users είναι ότι πιο εύκολο υπάρχει να τους αντιμετωπίσεις, απλώς αφήνοντας στο 1v1 να σε βαρεσουν πρώτοι με full armor. Δεν κόβουν ούτε με βαλε..

Anw 

Το recalibration το θεωρώ γενικά μια καλή ιδέα, αλλά πρέπει να το φτιάξουν λίγο διαφορετικα imo.  Για να μην παίζει τοσο rng στο εκάστοτε κομμάτι μπορούσαν να αφήσουν να γινονται 2 recab ανά piece. Ένα για talent, ένα για attribute. Επίσης είναι τέρμα ενοχλητικό να έχεις βρει τελειο κομμάτι για αυτό που θέλεις να κάνεις και να μην σου βγάζει το mod slot που χρειάζεσαι πχ και δεν υπάρχει η επιλογή καπως να αλλάξει αυτό. 

Θα πρέπει να δουμε περισσότερα πράγματα όσο αφορά τις αλλαγές, γιατί όλο και κάτι μπορεί να μας έχει ξεφύγει. 

Είμαι ήδη στο χτίσιμο για νέο AR build, πιο πολύ για pvp θα το φτιάξω και αν ποτέ αποφασίσουν να βάλουν rogue system στο Occupied (γιατί αυτό είναι το true pvp στο Division, όχι το conflict) θα είναι πανέτοιμο το σετακι..

Μέχρι τότε, ειδωμεν.

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...