Προς το περιεχόμενο

Η Epic Games δείχνει το μέλλον της Unreal Engine με ray tracing σε πραγματικό χρόνο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μαλλον θα απογοητευτουν οι περισσοτεροι, αν περιμενουν οτι συντομα θα γινει κατι τετοιο mainstream.

To hardware που απαιτειται ειναι εξωπραγματικο.

https://hothardware.com/news/nvidia-volta-powered-dgx-1-and-dgx-station-ai-supercomputers-debut-at-gtc-2017

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nekrik είπε

Να σημειωθεί βέβαια ότι το παρών Star Wars demo τρέχει σε ένα nvidia DxG σύστημα με 4x Volta gpu's σε με κόστος 60k $  σε ανάλυση 1080p και 24fps . Η λύση  επίσης δεν είναι full ray traced σκηνή αλλά μια υβριδική λύση μεταξύ κλασικού rasterizing και raytracing με ray traced special effects όπως glossy reflections - shadows και AO. Μη περιμένουμε δηλαδή αυτά τα γραφικά σε μια gtx 2080, ούτε καν σε 2080 ti θα τολμήσω να πω !Όλη η αλήθεια θα φανεί όταν θα δούμε πως θα τρέχει το με το RTX - DXR το Metro Exodus.

Η πηγή για όσα είπες. 36:45:

Spoiler

 

 

Όνειρο μακρινό και απατηλό. Μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε κοντά στο τέλος της συρρίκνωσης των τρανζίστορ. Όποιος περιμένει διπλασιασμό επιδόσεων των καρτών κάθε 1 με 2 χρόνια αιθεροβατεί. Θα είμαστε τυχεροί αν προλάβουμε τέτοια γραφικά το 2025-30.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντιο η δουλεια του ηθοποιού (και κομπαρσου) ταινιων σε πολυ λιγα χρονια.  

Θα πάνε και αυτοι να διαβασουν βιβλια και να κανουν τα χομπι τους. 

 

Υ.Γ. Το Matrix ένα  βήμα πιο κοντά 

Επεξ/σία από Talepwros
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Talepwros είπε

Αντιο η δουλεια του ηθοποιού (και κομπαρσου) ταινιων σε πολυ λιγα χρονια.  

Θα πάνε και αυτοι να διαβασουν βιβλια και να κανουν τα χομπι τους. 

Θα τους χρειάζονται για το motion capture. Πάντως όχι με τα λεφτά που παίρνουν σήμερα :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η πηγή για όσα είπες. 36:45:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Όνειρο μακρινό και απατηλό. Μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε κοντά στο τέλος της συρρίκνωσης των τρανζίστορ. Όποιος περιμένει διπλασιασμό επιδόσεων των καρτών κάθε 1 με 2 χρόνια αιθεροβατεί. Θα είμαστε τυχεροί αν προλάβουμε τέτοια γραφικά το 2025-30.

Αλλαζει δραματικα η τεχνολογία λογω του νομου του moore.και θα περασει και στις καρτες γραφικών.Πολλα πραγματα θα αλλάξουν στο περασμα αυτο και μετα για χρονια παλι θα εχουμε τα ιδια.Οταν εχουν ηδη ετοιμασει cpu στα 7nm και περιμενουν να ριξουν πρωτα την πιο παλια τεχνολογια στην αγορά τοτε απλα περιμενεις να παρεις τα φρεσκα.Φαντασου τωρα σε 4 χρονια απο σημερα και πολυ λεω...gpu στα 800 ευρω (αν εχουμε ευρω τοτε) που θα εχει τοση διαφορα με την 1080 οδη και η 1080 με την gtx295.c'est la technologie mon ami...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται ότι η unreal engine είναι η κορυφή στον χώρο. Εννοείται ότι η τεχνολογία του motion capture και η επεξεργαστική ισχύς των καρτών γραφικών έχουν φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα. Εννοείται ότι τα textures πλέον σε μια σκηνή είμαι μερικά gigabytes και σε συνδυασμό με την προχωρημένη engine και τα τρυκ στον κώδικα όλα μαζί μας προσφέρουν απίστευτο ρεαλισμό. 

Εκεί όμως που ακόμη δεν το έχουν καταφέρει στην unreal engine είναι το περιβάλλον. Ρεαλιστικό μεν αλλά με περιορισμούς. Το κόλπο όλο είναι να μην κάνει render μόνον τα γραφικά και την γεωμετρία σε μια σκηνή. Αλλά και τα ίδια τα textures! Εκεί είναι που η κατάσταση θα ξεφύγει και θα δούμε πράγματα και θαύματα σε παιχνίδια.

Αυτό που παρατήρησα στην κοπέλα είναι μια από τα ίδια στην κίνηση των χεριών. Πάντα και ποτέ δεν έχουν καταφέρει να εξομοιώσουν καλά τα χέρια από τον καρπό έως τα δάχτυλα. Δεν με εντυπωσιάζουν οι τεχνικές το υποτιθέμενο ray tracing και τα τεράστια textures γιατί πολύ απλά είναι μια μικρή σκηνή σε ένα μόλις τετραγωνικό μέτρο ως χώρος. Το ίδιο και το κεφάλι του τέρατος. Σκοπός είναι να δούμε ένα τεράστιο χώρο να κινούνται αυτοί οι χαρακτήρες και όταν τους πλησιάζουμε και τους μιλάμε να έχουν αυτά τα εκπληκτικά γραφικά που βλέπουμε στα ντέμο. Αυτό όμως είναι μακριά.

Ίσως όμως και να μην είναι τόσο μακριά? Μια άγνωστη εταιρία έχει να επιδείξει κάτι παρόμοιο. Η Euclideon με την τεχνολογία SOLIDSCAN. Φανταστείτε ότι το βίντεο αυτό δεν έχει textures και τα πάντα είναι real time σε απίστευτα μικρό μέγεθος. Αναλογιστείτε μια τέτοια engine να συνδυαστεί με textures και τέτοιους χαρακτήρες όπως στην unreal engine 4 και εκεί θα μιλάμε για κάτι πραγματικά συνταρακτικό. Δείτε το βίντεο στο τέλος του μακροσκελούς ποστ μου :P

Όσο για το real time ray tracing δεν είναι καθόλου real time τουλάχιστον για την καθημερινότητα μας και για τον μέσο χρήστη. Τα μηχανήματα που το έκαναν σε πραγματικό χρόνο κοστίζουν μια μικρή περιουσία αφού μιλάμε για 50.000+ ευρώ για κάποιον που έχει την δυνατότητα και την πρόσβαση να διαθέσει τέτοιο ποσό για να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.

Το τελικό αποτέλεσμα θα το δούμε μετά από κάποια χρόνια που θα έχουν βγει ποιο ισχυρές κάρτες γραφικών και που θα υποστηρίζουν το πρωτόκολλο της Microsoft DXR . Προς το παρόν απλώς δείχνουν την εξέλιξη που ενώ χρειάζονταν ώρες για κάθε καρέ τώρα γίνεται σε πραγματικό χρόνο με 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Δηλαδή για gaming ούτε να το σκεφτούμε καν. 

Αν αναλογιστούμε επίσης ότι ο χώρος που διαδραματίζεται το demo είναι και αυτός πολύ μικρός και οι πηγές φωτός πολύ λίγες τότε απλά μιλάμε για μια μικρή εξέλιξη και όχι για κάτι συνταρακτικό. Αν σκεφτούμε ότι μια σκηνή με 4 φώτα και 4 αντικείμενα που αντανακλούν το φως και τα αντικείμενα γύρω που υπάρχουν και αυτά τα αντικείμενα αντανακλά με την σειρά του το ένα το άλλο και  θέλει μια ώρα rendering φανταστείτε σε μια σκηνή παιχνιδιού όπου τα φώτα είναι χιλιάδες και τα αντικείμενα επίσης. Απλά αδύνατον. 

Καλός ο τίτλος αλλά μακριά από συνταρακτικός. Τα βιντεάκια με τα ντέμο επίσης πολύ όμορφα αλλά έχουμε μέλλον ακόμη για πραγματικό real time ray tracing σε παιχνίδι. Ίσως μια τεχνολογία σαν αυτήν που περιέγραψα ποιο πάνω και αφού θα μπορεί να κάνει render/generate με pixels τα textures με κάποια τεχνική επίσης να αντανακλά το φωτισμό και τα αντικείμενα στον εαυτό του.

 

Και εδώ εξηγεί την τεχνολογία. Euclideon Demonstrates Unlimited Detail: Fast Rendering of LiDAR Point Cloud Data

Επεξ/σία από nectons
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TsoliasGR είπε

Αλλαζει δραματικα η τεχνολογία λογω του νομου του moore.

 

Επειδή τον λέμε "νόμο του Χ", εσύ νομίζεις ότι είναι ένα φυσικό φαινόμενο, κάτι σαν την βαρύτητα ε; :D

Για να μην μπερδεύεσαι, σκέψου το σαν "παρατήρηση του Moore".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που λένε τα παιδιά παραπάνω. Το raytracing είναι πολύ παλιό σαν τεχνολογία, και ο λόγος που χρησιμοποιείται μόνο πολύ επιλεκτικά είναι πως οι απαιτήσεις του σε υπολογιστική ισχύ είναι από άλλο γαλαξία. Δεν εννοώ πέντε ή δέκα ή πενήντα φορές παραπάνω από τις mass market τεχνικές rendering που έχουμε σήμερα, εννοώ από άλλο γαλαξία.

Πολλές φορές έχει ακουστεί κάτι του στυλ "τεχνικές raytracing στο σαλόνι σας", οπότε βάστα και ένα τοσοδά μικρούλι καλαθάκι.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paparovic είπε

Επειδή τον λέμε "νόμο του Χ", εσύ νομίζεις ότι είναι ένα φυσικό φαινόμενο, κάτι σαν την βαρύτητα ε; :D

Για να μην μπερδεύεσαι, σκέψου το σαν "παρατήρηση του Moore".

Ξερω τι είναι ο νομος του moore και λεω τώρα που εχει ξεπεραστει το εμποδιο/οριο των 10νανομετρων που υποτιθεται πως υπήρχε το 2022 τα i5/7 7ης και 8ης γενιας θα ομοιαζουν στα ματια μας με p4 και lga775.

Ομοιως η τεχνολογια εχει προχωρησει και σε αλλους τομείς οπως θα ξέρεις οπότε θα βλεπεις ram 1dimm 64gb@10240Mhz μητρικες που ισως εχει εκλειψει ο χαλκός...Και φυσικα την πορεια των cpu ακολουθουν οι gpu.Οι δυνατοτητες που θα εχει η αντίστοιχη Gtx1080 του 2022 θα ειναι εικαζω σαν 6 σημερινες η και παραπανω.Με τα ιδια λεφτα λοιπον θα παρω τοτε μηχανημα και οχι τωρα γιατι οι δυνατοτητες αναβαθμισης θα ειναι σε αλλο επιπεδο.Και επειδη κανω την δουλεια μου τωρα με τα λαπτοπ μου και τους σταθερους μου.ενας 6100 με 8 γιγα μνημη και μια 750ti και ενας 4690k με 32 γιγα και μια 1050ti lp με καλυπτουν πλήρως για οτι θελω...με χαμηλο πλεον κοστος κτησης αν θες να πας σε used.Και καλυπτουν και εναν enthusiast gamer αρκετα καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, nectons είπε

Εννοείται ότι η unreal engine είναι η κορυφή στον χώρο. Εννοείται ότι η τεχνολογία του motion capture και η επεξεργαστική ισχύς των καρτών γραφικών έχουν φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα. Εννοείται ότι τα textures πλέον σε μια σκηνή είμαι μερικά gigabytes και σε συνδυασμό με την προχωρημένη engine και τα τρυκ στον κώδικα όλα μαζί μας προσφέρουν απίστευτο ρεαλισμό. 

Εκεί όμως που ακόμη δεν το έχουν καταφέρει στην unreal engine είναι το περιβάλλον. Ρεαλιστικό μεν αλλά με περιορισμούς. Το κόλπο όλο είναι να μην κάνει render μόνον τα γραφικά και την γεωμετρία σε μια σκηνή. Αλλά και τα ίδια τα textures! Εκεί είναι που η κατάσταση θα ξεφύγει και θα δούμε πράγματα και θαύματα σε παιχνίδια.

Αυτό που παρατήρησα στην κοπέλα είναι μια από τα ίδια στην κίνηση των χεριών. Πάντα και ποτέ δεν έχουν καταφέρει να εξομοιώσουν καλά τα χέρια από τον καρπό έως τα δάχτυλα. Δεν με εντυπωσιάζουν οι τεχνικές το υποτιθέμενο ray tracing και τα τεράστια textures γιατί πολύ απλά είναι μια μικρή σκηνή σε ένα μόλις τετραγωνικό μέτρο ως χώρος. Το ίδιο και το κεφάλι του τέρατος. Σκοπός είναι να δούμε ένα τεράστιο χώρο να κινούνται αυτοί οι χαρακτήρες και όταν τους πλησιάζουμε και τους μιλάμε να έχουν αυτά τα εκπληκτικά γραφικά που βλέπουμε στα ντέμο. Αυτό όμως είναι μακριά.

Ίσως όμως και να μην είναι τόσο μακριά? Μια άγνωστη εταιρία έχει να επιδείξει κάτι παρόμοιο. Η Euclideon με την τεχνολογία SOLIDSCAN. Φανταστείτε ότι το βίντεο αυτό δεν έχει textures και τα πάντα είναι real time σε απίστευτα μικρό μέγεθος. Αναλογιστείτε μια τέτοια engine να συνδυαστεί με textures και τέτοιους χαρακτήρες όπως στην unreal engine 4 και εκεί θα μιλάμε για κάτι πραγματικά συνταρακτικό. Δείτε το βίντεο στο τέλος του μακροσκελούς ποστ μου :P

Όσο για το real time ray tracing δεν είναι καθόλου real time τουλάχιστον για την καθημερινότητα μας και για τον μέσο χρήστη. Τα μηχανήματα που το έκαναν σε πραγματικό χρόνο κοστίζουν μια μικρή περιουσία αφού μιλάμε για 50.000+ ευρώ για κάποιον που έχει την δυνατότητα και την πρόσβαση να διαθέσει τέτοιο ποσό για να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.

Το τελικό αποτέλεσμα θα το δούμε μετά από κάποια χρόνια που θα έχουν βγει ποιο ισχυρές κάρτες γραφικών και που θα υποστηρίζουν το πρωτόκολλο της Microsoft DXR . Προς το παρόν απλώς δείχνουν την εξέλιξη που ενώ χρειάζονταν ώρες για κάθε καρέ τώρα γίνεται σε πραγματικό χρόνο με 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Δηλαδή για gaming ούτε να το σκεφτούμε καν. 

Αν αναλογιστούμε επίσης ότι ο χώρος που διαδραματίζεται το demo είναι και αυτός πολύ μικρός και οι πηγές φωτός πολύ λίγες τότε απλά μιλάμε για μια μικρή εξέλιξη και όχι για κάτι συνταρακτικό. Αν σκεφτούμε ότι μια σκηνή με 4 φώτα και 4 αντικείμενα που αντανακλούν το φως και τα αντικείμενα γύρω που υπάρχουν και αυτά τα αντικείμενα αντανακλά με την σειρά του το ένα το άλλο και  θέλει μια ώρα rendering φανταστείτε σε μια σκηνή παιχνιδιού όπου τα φώτα είναι χιλιάδες και τα αντικείμενα επίσης. Απλά αδύνατον. 

Καλός ο τίτλος αλλά μακριά από συνταρακτικός. Τα βιντεάκια με τα ντέμο επίσης πολύ όμορφα αλλά έχουμε μέλλον ακόμη για πραγματικό real time ray tracing σε παιχνίδι. Ίσως μια τεχνολογία σαν αυτήν που περιέγραψα ποιο πάνω και αφού θα μπορεί να κάνει render/generate με pixels τα textures με κάποια τεχνική επίσης να αντανακλά το φωτισμό και τα αντικείμενα στον εαυτό του.

 

Και εδώ εξηγεί την τεχνολογία. Euclideon Demonstrates Unlimited Detail: Fast Rendering of LiDAR Point Cloud Data

H Τεχνολογία που αναφέρεις είναι πολύ εντυπωσιακή,την είχα δει πρίν 4-5 χρόνια και η αρχή της με τα Voxels είναι γνωστή εδω και αρκετές δεκαετίες,όμως δυστυχώς Ως Μεθόδους γραφικής απεικόνισης συνεχίζουμε επί αρκετές δεκαετίες με τα πολύγωνα και δώσε περισσότερα και δώσε κάθε τρείς και λίγο βελτιώσεις ίδιων μηχανών γραφικών με πολύ λίγες νέες μηχανές να βγαίνουν στο Κοινό.

Το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα της τεχνολογίας που περιγράφεται πιο πάνω,είναι πως δεν χρειάζονται ούτε σούπερ ντούπερ Νέες κάρτες γραφικών,ούτε υπερ υπολογιστές για να τρέξουν προγράμματα που έχουν φτιάξει ! Βέβαια τις περισσότερες εταιρίες Δεν τις συμφέρουν αυτά να γίνουν γνωστά και να τελειοποιηθούν,αφού θέλουν να αγοράζεις κάθε τρείς και λίγο νέες Κάρτες γραφικών/hardware.

 Γιαυτό δεν βλέπω να έχει προχωρήσει όσο έπρεπε η Euclidion και η τεχνολογία Solidscan με σημεία αντί για πολύγωνα και μου κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί δεν έχουμε ακούσει περισσότερα εδω και κάνα 2 χρόνια ! είναι παραπάνω απο πιθανόν,να τρώει η εταιρία μεγάλο σαμποτάζ,σε πολλά επίπεδα,γιατί οι γνωστές εταιρίες των γνωστών μηχανών γραφικών,έχουν κάνει μεγάλες συμβάσεις/συνεργασίες με εταιρίες Hardware & Software και "τρώνε" πολλά χρήματα επί χρόνια ολιγοπωλιακά απο τα δικαιώματα και την διατήρηση αυτών των γνωστών μηχανών γραφικών. 

 

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, mordred είπε

Ρε βγάλτε κανα unreal tournament και αφήστε τις βλακείες... :rolleyes:

Βγήκε πριν κάτι μήνες και είναι σε Alpha version αν κατεβάσεις το Epic Launcher θα το βρείς.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Η πηγή για όσα είπες. 36:45:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Όνειρο μακρινό και απατηλό. Μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε κοντά στο τέλος της συρρίκνωσης των τρανζίστορ. Όποιος περιμένει διπλασιασμό επιδόσεων των καρτών κάθε 1 με 2 χρόνια αιθεροβατεί. Θα είμαστε τυχεροί αν προλάβουμε τέτοια γραφικά το 2025-30.

40,960 CUDA cores (5,120 Tensor cores)

20-core Intel Xeon E5-2698 CPUs, 512GB of RAM, four 1.92TB SSDs in RAID 0

Πριν 10 χρονια μια 8800 ultra ειχε 612 cuda cores και ενα hi end desktop ειχε 4core cpu και 8gb ram

Σημερα μια 1080ti εχει 3584 cuda cores και ενα hi end pc εχει 6-8cores και 32gb ram 

Πρακτικα θεωρω ρεαλιστικο μια hi end καρτα γραφικων το 2030 να εχει πανω απο 20.000 cuda cores και μαλιστα πολυ πιο αποδοτικα απο pascal/volta, πιθανοτατα 2x αποδοτικα, οπως επισης οτι θα υπαρχουν 32 core cpus πιο αποδοτικα απο  2x e5-2698, η ram δεν πιστευω σε desktop περιβαλλον να ξεπερασει τα 128gb και η vram τα 64gb.

Οποτε λογικα παντα, το 2030 θα ειναι εφικτα αυτα τα γραφικα, το θεμα ειναι το 2030 θα θελουν καποιοι και 4Κ σε 144fps, που απλα δεν παιζει, οποτε μονο ενα μερος θα βρει πρακτικη εφαρμογη και μην ξεχναμε και ολα τα πιο αδυναμα συστηματα και τις κονσολες. Οποτε καλο 2040 να ειμαστε μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...