Προς το περιεχόμενο

Volvo: Στόχος από το 2025 το 50% των πωλήσεων από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, hakunamatata είπε

omnigeek δυστυχως με ιντερνετικους ξερολες που μαλιστα ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχουν καποια σχεση με το αντικειμενο δεν εχει νοημα να ερθω σε αντιπαραθεση...το να πετας ξερα λινκ απο αμφιβολου αξιοπιστιας πηγες προφανως ομως δεν αποδεικνυει κατι....τα δε λινκ μαλιστα που εβαλες, λενε αλλα πραγματα απο αυτα που εσυ ισχυριζεσαι...

δε πειραζει, τα διαφημιστικα φυλλαδια μια χαρα κανουν τη δουλεια τους και μαθαινει ο κοσμος τα παντα γρηγορα, ευκολα διαβαζοντας ενα δυο χαζοσαιτ...well played

Δουλειά του είναι να βάζει πηγές που να λένε τα αντίθετα απ ότι αυτός. Διαβάζει τους τίτλους μόνο, και αυτούς μερικώς.  Όπως και να το αφαιρεί πράγματα μετά που του απάντησε άλλος. Ότι κατά το γνώμη του τα υβριδικά παίρνουν τα χειρότερα και από τους δυο κόσμους και είναι για αυτούς με range anxiety κλπ κλπ.  

1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

 

Ας πάρουμε το tesla model 3 για παράδειγμα. Δείξε μου ένα premium βαρύ diesel με <5 δευτερόλεπτα τα 100km που καίει λιγότερο από 15kwh/100km = 1.8ευρώ/100χλμ δηλαδή κάτι παραπάνω από 1 λιτρο τα 100km!

Εδώ υποστηρίζει κιόλας ότι οι 15kWh θα στοιχίζουν 1.8 Ευρώ = 12cents την κιλοβατώρα, που σχεδόν πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει τέτοια τιμή. Το average οικιακό είναι 21cents . Εκτός αν θα πηγαίνει να παίρνει ρεύμα από τις βιομηχανίες.  Εδώ και στις ΗΠΑ, η Τεσλα  σε μια νύκτα αύξησε και σχεδόν διπλασίασε σε ορισμένες περιπτώσεις την τιμή της kWh στα superchargers και τώρα είναι 0.24cents+.  0.24 στη ΝΥ, 0.26 στην Καλιφόρνια, 0.34 στην Χαβάη

δλδ πχ στην ΝΥ (με 15kwh/100km) θες 3.6$ για 100km, και με ένα bmw 330d xdrive (αφού λέει για diesel) με κατανάλωση 5.2Lt/100km , και τιμή diesel (Νέας Υόρκης)  3.3$/gallon (0.87cents/lt) κάνει 4.52$/100km.  Όχι και ιδιαίτερη ανωτερότητα αν κρίνεις ότι το BMW  είναι του 2011 κυκλοφορίας μοντέλο, και ότι στις ΗΠΑ οι τιμές βενζίνης - diesel είναι σχεδόν ισάξιες σε φόρους με το ηλ. ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PCharon είπε

Ε, ξέρω εγώ, αστάθμητοι παράγοντες. Δεν είναι εύκολο να το πάθεις (μιας και το θυμήθηκα, κάποτε που είχα μη επαρκή βενζίνη για συγκεκριμένο ταξίδι ερχόμενος αργά το βράδυ, πάταγα μέχρι τα 110 και το άφηνα να κόψει με νεκρά μέχρι τα 70, έβαζα και νεκρά στις κατηφόρες και τελικά κατάφερα να κάνω ρεκόρ σε τούρμπο δίλιτρο αυτοκίνητο του 2005 να καίει 5,9 l/100χλμ κι από εκεί που δε με έφτανε ούτε για πλάκα καθώς συνήθως στο ίδιο ταξίδι καίει πάνω από 7, τελικά έφτασα σπίτι μου και περίσσεψε κιόλας), αλλά μπορεί να συμβεί. Μπορεί πχ εκεί που έχω βρεθεί σε μια εθνική οδό και το ταξίδι μου είναι υπολογισμένο χιλιομετρικά να γίνει ένα ατύχημα μπροστά και να χρειαστεί να παρακάμψω, οτιδήποτε, απλά μου ήρθε η απορία. Βέβαια, όπως σωστά λέτε όταν θα γεμίσουμε ηλεκτροκίνητα θα γεμίσουμε και σταθμούς φόρτισης, αλλά υποθέτω στην αρχή θα είναι κάπως η προσαρμογή. Τέλος πάντων.

Πάντως ρε παιδιά πριν λίγο καιρό έβλεπα το τράξιον κι έδειχνε ένα αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο VW golf. Το κοίταζα με παρέα και τους λέω «μισό για περιμένετε να μας πει και τιμή» και τελικά... δεν την είπε καν. Μόλις είδα στο site από που ξεκινάει, ε, τα διπλά από εκεί που ξεκινάει το βενζινοκίνητο. Γουστάρω τρελά ηλεκτροκίνηση και, ναι, ωραία τα 2,5€ κατανάλωση ανά 100χλμ, αλλά με τέτοιο αρχικό κόστος για ένα medium αυτοκίνητο... δε το βλέπω. Άραγε θα πέσουν αυτές οι τιμές κάποτε; Ίδωμεν...

Καλα ειδες, τα ηλκ ειναι 2 φορες πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα εκ. Σιγουρα θα πεφτουν σιγα σιγα οι τιμες, αλλα αλλο τοσο θα ανεβαινουν τα εξοδα (νεοι φοροι, οι σταθμοι θα χουν χαρατσι στη κιλοβατορα, κλπ) οποτε μια ή αλλη σε βαθος χρονου.

Γενικα μη το βλεπεις σαν οικονομια, το κρατος θα φροντισει να παρει κομματι, τα οφελη των ηλκ ειναι πιο πολυ κοινωνικα (εξηγω σε αλλο ποστ πιο πανω)

Και χωρις να θελω να σε θιξω, αλλα στη κατηφορα αφηνουμε ταχύτητα στο κιβωτιο, και πιο ασφαλες και καταναλωνει λιγοτερο απ οτι η νεκρα

Παντως εχεις δικιο η περιοδος προσαρμογής θα ναι βασανο. ειδικα απο το κρατος δεν νομιζω να βιάζονται να στησουν σταθμους, στην αρχη μαλλον θα βολευομαστε μονο αμα εχει βαλει κανας βενζινας :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η ηλεκτροκίνηση ωραία είναι στα χαρτιά.. Στην πράξη έχει θέματα σοβαρά που δύσκολα κάποτε (και όχι σήμερα) θα ξεπεραστούν. Τα έχουμε πει και ξαναπεί. Κάποιοι δεν το καταλαβαίνουμε.. 

  1. πας από Θεσσαλονίκη στην Μάνη στην Λακωνία περίπου 850χλμ. Σήμερα με βενζίνη/ντιζελ κάνεις στάση στη Θήβα και ξαναγεμίζεις κερδίζοντας άλλα 500 χλμ αυτονομία. Και αυτό μέχρι να κατουρήσεις στην τουαλέτα του βενζινάδικού. Με μπαταρίες πως το κάνεις αυτό; Πόση ώρα πρέπει να περιμένεις για να ξανακερδίσεις 500χλμ αυτονομίας; ;Ότι quick charge και να έχεις κτλ απλά ΔΕΝ γίνεται να περιμένεις για να έχεις αυτοκίνητο λειτουργικό όπως πριν (να μη φοβάσαι να σου ξαναμείνει σε λίγο ειδικά όταν θα πέσουν οι μπαταρίες δες παρακάτω). Το "σενάριο" βράδυ κάπου είμαι και φορτίζει δεν παίζει. Ο μέσος Έλληνας δεν μπορεί να διαχειριστεί τη φόρτιση του κινητού του που έχει και power bank να του βγάλει τη μέρα και θα διαχειριστεί του αυτοκινήτου του σε διακοπές; μπα..
  2. Η κοροϊδία με τις μπαταρίες έχει δύο σκέλη. α) θα χαλάνε σε το πολύ 5 χρόνια (γελάω με την εγγύηση 10 ετών πραγματικά και θέλω να δω τι αστεράκια έχει σε προϋποθέσεις και υποθέσεις). Ακόμα και 10 χρόνια που δεν το αμάξι μετά είναι άχρηστο και απαξιωμένο (δεν αξίζει επισκευής λόγω κόστους νέων μπαταριών) ενώ σήμερα δεν είναι. Αυτό και αν δεν είναι οικολογικό να ξαναφτιάχνεις αυτοκίνητα λόγω αχριστείας. και β) ακόμα και να είναι φτηνές οι μπαταρίες καθώς ήμαστε 7.350.000.000 άτομα σε αυτόν τον πλανήτη αμφιβάλλω να επαρκούν τα "σπάνια" υλικά που θέλουν οι καλές μπαταρίες για να κατασκευαστούν οχήματα για όλους και αν αυτό συμβεί μία φορά (γύρα) αμφιβάλω αν επαρκεί και για την επόμενη γενιά. 

Άρα για μένα εντάξει τα όνειρα αλλά δεν έχουν δράκο (για σήμερα μιλάμε, στο μέλλον με άλλες μπαταρίες τα ξαναλέμε). Είναι μια φούσκα των αυτοκινητοβιομηχανιών να ξαναπουλήσουν μετά το "παραμύθι" μετα "καθαρά" ντίζελ που μας πουλούσαν το 2010 (και τάχα καθαρότερα από την βενζίνη και τι σούπερ που είναι λες και δεν ξέραν τα σωματίδια και ουσίες που βγάζουν τότε και απλά ξέχασα να σου πω για το DPF και ότι έχει 3500 να το αλλάξεις και ξέχασα να σου πω ότι πείραξα τον εγκέφαλο για να κλέβει).

Κερασάκι το Υδρογόνο (κάποιο γκατζετάκιδες που γράφουν τώρα για τα ηλεκτρικά γράφαν για τα υδρογόνοκινητα). Τελικά και αυτό (προς το παρόν) ξέμεινε από "δράκο".

 

Το ντίζελ/βενζίνη θα είναι για πολλά χρόνια εδώ γιατί δουλεύει και αν σου επιβάλουν ηλεκτρικά ειδικά η πρώτη γενιά θα βρίζει και θα βλαστημά την ώρα που τα επέλεξε. Ως λύση αυτοκινήτου πόλεως είναι πιο πιθανό και βιώσιμο. 

Επεξ/σία από keysmith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμαμαι οταν το 2005 σποφασισαμε να αγορασουμε για πρωτη φορα αυτοκινητο (εννοω καινουργιο και οχι μεταχειρισμενο) εγω κσι η γυναικα μου μελετησαμε ποια μοντελα αυττου θα επιλεγαμε. Ειχαν προστεθει στον οικογενειακο προυπολογισμο μας και καποιο extra ποσο και ετσι οι επιλογες μας ειχαν διευρυνθει. Τελικα μετα απο δυο μηνες ερευνας στην αγορα αποφαδισαμε οτι το Prius μας ταιριαζε.

Αλλα δεν μπορειτε να φανταστειτε τη καζουρα, την κοροιδια, την εκφραση αμφιβολιων που "φαγαμε" σπο φιλους και γνωστους. Ασε που στο δρομο μας ζητουσαν να τους δειξουμε που ειναι το καλωδιο που μπαινει στη πριζα και αλλα πολλα ευτραπελα.

Το Prius το πουλησα φετος τον Ιανουαριο. Ο μονος λογος ηταν οτι ειχε φτασει την ηλικια των 12 χρονων, χωρις φυσικα το υβριδικο συστημα (μηχανικο και ηλεκτρικο) να δειχνει το παραμικρο ιχνος κοπωσης). Μεχρι και φετος δεν πληρωσα ποτε τελη κυκλοφοριας. Θα αγοραζα και παλι Prius αλλα δεν ειχα τοσα χρηματα πλεον. Αρκεστηκα σε ενα βενζινοκινητο.

Τα παραπανω δεν τα αναφερω για να παινεψω τη Toyota αλλα για να δειξω τον εντονο βαθμο δυσπιστιας που υπηρχε το 2005 σχετικο με την εισοδο νεας τεχνολογιας στην αυτοκινηση.

Υ.Γ. Σε πρισφατο ταξιδι μου στη Ν.Υορκη διαπιστωσα οτι το μεγαλυτερο μετος των taxi που κυκλογορουσαν ηταν υβριδικης τεχνολογιας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα υβριδικά (και όχι αμιγώς ηλεκτροκίνητα) είναι άλλη περίπτωση από τα ηλεκτρικά. Το να φορτίζει τις μπαταρίες του μέσω του φρεναρίσματος (πέδηση/επιβράδυνση) είναι θεμιτό και λογικό αλλά λειτουργεί πρακτικά μόνο σε περιβάλλοντα πόλης όπου υπάρχει συχνή πέδηση. 

Ζω στην "επαρχία"  και βλέπω κάποιους να τα επιλέγουν για αυτοκίνητα "εθνικής οδού" λες και εκεί θα κερδίσουν τπτ. Μα τίποτα δε θα κερδίσουν καθώς εκεί το υβριδικό δεν κάνει τίποτα! Οι μπαταρίες δεν φορτίζουν για να συνεισφέρουν ουσιαστικά και όποια οικονομία προσδοκούσες δεν υπάρχει εφόσον δεν το κινείς επαρκώς σε αστικό περιβάλλον (να έχει φανάρια να σταματάς κάθε τόσο). 

Και ύστερα για το prius ακόμα και για αστικό περιβάλλον μάλλον δεν ήταν τόσο οικονομικό/αποδοτικό διότι αν ήταν θα ήταν όλα τα ταξί τέτοια. Τόσο απλά! Είδα αρχικά κάποια λίγα ταξί που γρήγορα και αυτά ξανα-έγιναν diesel! Δεν νομίζω τα prius να ήταν θύματα συνωμοσίας και να μην "πέτυχαν" να εκθρονίσουν τα ντιζελ σε οικονομία για αυτό;. Βέβαια τα ντίζελ δεν είναι καλά για πόλεις σε θέμα ρύπων και το ξέραμε πριν μας παραμυθιάσουν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοκατασκευαστές για το αντίθετο. Σήμερα απλά το ξανα-διαπιστώνουμε βλέποντας να γίνονται χειρότερα με τα περισσότερα να αφαιρούν το πανάκριβο ανταλλακτικό DPF μόλις αυτό στουμπώσει και πάψει να λειτουργεί αντί να το αλλάξουν (3000€+ σε αυτοκίνητα τύπου άστρα).

Τώρα για το περιβάλλον αφού τόσο μας κόφτει.. Αν ρωτάτε εμένα τα καθαρότερα σε συνολικούς ρύπους (και από το ρεύμα που δεν παράγεται με ανανεώσιμες γιατί και ο λιγνίτης έχει ίχνος) και καλύτερα είναι το "αέριο"  (φυσικό ή υγρό). Και καθώς ως χώρα (μάλλον) έχουμε και αποθέματα ας στραφούμε προς αυτό αρκεί και οι κατασκευαστές να βγάζουν κινητήρες που αντέχουν (οι βαλβίδες κυρίως).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα καθαρότερα αυτοκίνητα (θα) είναι αυτά που λειτουργούν με υδρογόνο καθώς αυτά θα έχουν το πλεονέκτημα να τα γεμίζεις με οινόπνευμα (ή κάποιο παρόμοιο υγρό) και το οποίο θα μπορείς να ανεφοδιάζεις ξανά. τα ηλεκτροκίνητα είναι καθαρά αυτοκίνητα πόλεις και μάλιστα σε πόλεις που θα μπορούν να έχουν σταθμούς φόρτισης. ή να πρέπει να κάνεις στάση μισής ώρας για να φορτίσει το αυτοκίνητο. άρα τουλάχιστον για μακρινές αποστάσεις τα ηλεκτροκίνητα δεν κάνουν. επίσης κανείς δεν σκέφτεται πως πολλά κράτη στηρίζονται για παράδειγμα στην πυρηνική ενέργεια ή και άλλες μορφές που είναι πολύ επιβαρυντικές για το περιβάλλον. για τις ΑΠΕ, θα πέσει πολύ γέλιο καθώς εάν πράγματι το 50% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά τότε ο σχεδιασμός που γίνεται για τις ΑΠΕ πέφτει εντελώς έξω. όπως επίσης για χώρες στις οποίες τα αυτοκίνητα κάνουν εύκολα 30.000 χλμ τον χρόνο (Γερμανίες, Γαλλίες κτλ) πόσος χρόνος χρειάζεται ο οδηγός να χάσει στις φορτώσεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, james01gr είπε

τα καθαρότερα αυτοκίνητα (θα) είναι αυτά που λειτουργούν με υδρογόνο καθώς αυτά θα έχουν το πλεονέκτημα να τα γεμίζεις με οινόπνευμα (ή κάποιο παρόμοιο υγρό) και το οποίο θα μπορείς να ανεφοδιάζεις ξανά. τα ηλεκτροκίνητα είναι καθαρά αυτοκίνητα πόλεις και μάλιστα σε πόλεις που θα μπορούν να έχουν σταθμούς φόρτισης. ή να πρέπει να κάνεις στάση μισής ώρας για να φορτίσει το αυτοκίνητο. άρα τουλάχιστον για μακρινές αποστάσεις τα ηλεκτροκίνητα δεν κάνουν. επίσης κανείς δεν σκέφτεται πως πολλά κράτη στηρίζονται για παράδειγμα στην πυρηνική ενέργεια ή και άλλες μορφές που είναι πολύ επιβαρυντικές για το περιβάλλον. για τις ΑΠΕ, θα πέσει πολύ γέλιο καθώς εάν πράγματι το 50% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά τότε ο σχεδιασμός που γίνεται για τις ΑΠΕ πέφτει εντελώς έξω. όπως επίσης για χώρες στις οποίες τα αυτοκίνητα κάνουν εύκολα 30.000 χλμ τον χρόνο (Γερμανίες, Γαλλίες κτλ) πόσος χρόνος χρειάζεται ο οδηγός να χάσει στις φορτώσεις...

Δεν χρειάζεσαι οινόπνευμα κλπ. Γεμίζουν ήδη με υδρογόνο, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως τα συμβατικά. 5 λεπτά για 500+ km αυτονομίας, με τιμή £50 στο ΗΒ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ιδανικότερο όχημα θα ήταν υβριδικό με ΜΕΚ φυσικού αερίου και plugin. Για τα αμιγώς ηλεκτρικά συμφωνώ απόλυτα να χρησιμοποιούνται στην πόλη καθώς ούτε δύναμη θες ούτε τεράστια αυτονομία και επιπλέον δεν έχουν θέμα κατανάλωσης με το σταμάτα-ξεκίνα.

Σίγουρα τα ηλεκτρικά είναι μια μόδα αλλά όταν θα βρεθεί κάποιος να επιχειρήσει την κατασκευή ενός all around αυτοκινήτου όπως ανέφερα παραπάνω τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.

Επίσης θα ήταν εξαιρετικό ένα αμιγώς ηλεκτρικό, plug in με γεννήτρια οποιουδήποτε καυσίμου. που θα μπορούσε να δώσει μια αυτονομία πάνω από 1000χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

To ιδανικότερο όχημα θα ήταν υβριδικό με ΜΕΚ φυσικού αερίου και plugin. Για τα αμιγώς ηλεκτρικά συμφωνώ απόλυτα να χρησιμοποιούνται στην πόλη καθώς ούτε δύναμη θες ούτε τεράστια αυτονομία και επιπλέον δεν έχουν θέμα κατανάλωσης με το σταμάτα-ξεκίνα.

Σίγουρα τα ηλεκτρικά είναι μια μόδα αλλά όταν θα βρεθεί κάποιος να επιχειρήσει την κατασκευή ενός all around αυτοκινήτου όπως ανέφερα παραπάνω τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.

Επίσης θα ήταν εξαιρετικό ένα αμιγώς ηλεκτρικό, plug in με γεννήτρια οποιουδήποτε καυσίμου. που θα μπορούσε να δώσει μια αυτονομία πάνω από 1000χλμ.

Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα το plug in (πέρα από tricks ρύπων και μάρκετινγκ), εάν θα έχεις ΜΕΚ για range extender, τον οποίο θα μπορείς να κατασκευάσεις και μετά να τον χρησιμοποιείς σταθερά στο σημείο μέγιστης απόδοσης. H toyota χρησιμοποιεί εδώ και καιρό κινητήρες με 38% peak thermal efficiency, ενώ έχει παρουσιάσει και με 40-41%.  H mazda  με την SkyActive X έχει ακόμη μεγαλύτερη στο 44%, και λέει πως θα πάει στο 56% στην επόμενη γενιά της. Ενδεικτικά τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας έχουν πχ στις ΗΠΑ το 2016 μέση απόδοση 32-33% για coal-petroleum και 43% για φυσικό αέριο. Και από αυτό αφαίρεσε 7-10% απώλειες δικτύου, και μετά 10% απώλειες inverter και φόρτισης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα το plug in (πέρα από tricks ρύπων και μάρκετινγκ), εάν θα έχεις ΜΕΚ για range extender, τον οποίο θα μπορείς να κατασκευάσεις και μετά να τον χρησιμοποιείς σταθερά στο σημείο μέγιστης απόδοσης. H toyota χρησιμοποιεί εδώ και καιρό κινητήρες με 38% peak thermal efficiency, ενώ έχει παρουσιάσει και με 40-41%.  H mazda  με την SkyActive X έχει ακόμη μεγαλύτερη στο 44%, και λέει πως θα πάει στο 56% στην επόμενη γενιά της. Ενδεικτικά τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας έχουν πχ στις ΗΠΑ το 2016 μέση απόδοση 32-33% για coal-petroleum και 43% για φυσικό αέριο. Και από αυτό αφαίρεσε 7-10% απώλειες δικτύου, και μετά 10% απώλειες inverter και φόρτισης. 

 

Που έχεις βρει για το 44% της Mazda ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, NT1G είπε

Που έχεις βρει για το 44% της Mazda ;

Επισήμως η mazda δεν ανακοίνωσε νούμερο, κάπου είπε ότι είναι η πιο thermal efficient μηχανή, οπότε πρέπει να είναι >41% που έχει η toyota.

Επίσης αυτό, βάζει το νούμερο στο 44%.

Αναφορά σε κείμενο

Speaking at an automotive technical conference, Mazda powertrain boss Mitsuo Hitomi confirmed plans for Skyactiv-3. The new mill will increase thermal efficiency, reducing the amount of combustion energy lost to heat. Compared to Skyactiv-X, Mazda wants to increase thermal efficiency by 27 percent to 56 percent. At this level, the engine can claim emission levels on par with an EV, Hitomi said.

 

Πάντως, κατάφεραν (εργαστηριακά προς το παρών) και 56-59% thermal efficiency, σε dual fuel RCCI μηχανές

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, hakunamatata είπε

omnigeek δυστυχως με ιντερνετικους ξερολες που μαλιστα ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχουν καποια σχεση με το αντικειμενο δεν εχει νοημα να ερθω σε αντιπαραθεση...το να πετας ξερα λινκ απο αμφιβολου αξιοπιστιας πηγες προφανως ομως δεν αποδεικνυει κατι....τα δε λινκ μαλιστα που εβαλες, λενε αλλα πραγματα απο αυτα που εσυ ισχυριζεσαι...

δε πειραζει, τα διαφημιστικα φυλλαδια μια χαρα κανουν τη δουλεια τους και μαθαινει ο κοσμος τα παντα γρηγορα, ευκολα διαβαζοντας ενα δυο χαζοσαιτ...well played

Εγώ είμαι ξερόλας που σου παρέθεσα στοιχεία (πίνακες NEDC και EPA, αξιολόγηση tesla model 3 26 kwh/100miles, κόστος μπαταριών σήμερα από nissan κτλ) και εσύ είσαι ειδικός που πέταξες 5 νούμερα και μερικές ανυπόστατες θεωριούλες καφενείου που έβγαλες από το κεφάλι σου. Μάλιστα. Καλή συνέχεια στην συζήτηση με τους λοιπούς ινσομνιοειδικούς που είναι πολύ πονηροί για να μασάνε από αυτά που λένε οι επιστήμονες και ολόκληρος ο πλανήτης που γυρίζει μαζικά στην ηλεκτροκίνηση.

 

 

 

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Εγώ είμαι ξερόλας που σου παρέθεσα στοιχεία (πίνακες NEDC και EPA, αξιολόγηση tesla model 3 26 kwh/100miles, κόστος μπαταριών σήμερα από nissan κτλ) και εσύ είσαι ειδικός που πέταξες 5 νούμερα και μερικές ανυπόστατες θεωριούλες καφενείου που έβγαλες από το κεφάλι σου. Μάλιστα. Καλή συνέχεια στην συζήτηση με τους λοιπούς ινσομνιοειδικούς που είναι πολύ πονηροί για να μασάνε από αυτά που λένε οι επιστήμονες και ολόκληρος ο πλανήτης που γυρίζει μαζικά στην ηλεκτροκίνηση.

Αφού αυτά που παραθέτεις είναι αντίθετα ή δείχνουν αντίθετα πράγματα από αυτά που λές. Επίσης 9 στους 10 επιστήμονες οδοντίατροι συνιστούν colgate στις διαφημίσεις. 

 

Αναφορά σε κείμενο

Ας πάρουμε το tesla model 3 για παράδειγμα. Δείξε μου ένα premium βαρύ diesel με <5 δευτερόλεπτα τα 100km που καίει λιγότερο από 15kwh/100km = 1.8ευρώ/100χλμ δηλαδή κάτι παραπάνω από 1 λιτρο τα 100km!

Σε αυτό δεν απάντησες πως εφτασες σε αυτά τα νούμερα, στα 0.12c kWh κλπ κλπ. Η στην τρομερή οικονομία που ισχυρίζεσαι χρησιμοποιώντας τα νούμερα της Νέας Υορκης

Αναφορά σε κείμενο

Ολες οι έρευνες και τα στοιχεία δείχνουν ότι οι μπαταρίες πρακτικά δεν θα χρειάζονται αντικατάσταση στην διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου.

The trend line currently suggests that the average battery pack could cycle through over 300,000 km (186,000) before coming close to 90% capacity. (link)

Η γραφική αυτή είναι από χρήστες και χρησιμοποιεί και αυτοκίνητα που επιδιορθώθηκαν και είχαν μερική ή ολική αλλαγή μπαταριών (άρα biased).  Στατιστικά είναι και ανούσιο γιατί εάν πάρεις τα δεδομένα, τα αυτοκίνητα με τα πολλά χιλιόμετρα είναι μικρά σε αριθμό καμιά 10ρια -20ρια. Δεν είναι κάθε κουκκίδα ένα αυτοκίνητο.

Επίσης αναφέρει αυτό, που αφήνεις "ασχολίαστο". 

Αναφορά σε κείμενο

Τι να κάνω ένα αυτοκίνητο που έδωσα 45 000-100 000 να αγοράσω όταν θα πρέπει να περιορίσω και στο 70% την ήδη μειωμένη εμβέλεια του εάν θέλω να μου κρατάνε οι μπαταρίες ---> δείχνει ότι υπάρχει ακόμα μεγάλο πρόβλημα με τις μπαταρίες.

Επίσης αφήνεις και αυτό ασχολίαστο.

Αναφορά σε κείμενο

A recent study shows that with the original 24 kWh pack loses about 20% of their capacity over 5 years and Nissan’s more recent 30 kWh battery pack loses capacity more quickly than the older pack:

Σαφές ένδειξη ότι υπάρχει γενικά πρόβλημα με τις μπαταρίες.

Το εάν η Tesla συγκεκριμένα το έλυσε, η εάν κάνει "κομπίνες" πχ, σου βάζει physically 100kwh, σου ξεκλειδώνει 75 σαν χωρητικότητα, και τις άλλες τις 25 τις χρησιμοποιεί για ώρα ανάγκης ή όταν φθαρούν τα cells, για να φαίνεται ότι έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. cell προς cell ακόμα έχουν μικρή αντοχή, και φαίνεται και στις εργαστηριακές δοκιμές.

Αφού όπως λες οι μπαταρίες είναι απροβλημάτιστες και με μεγάλη διάρκεια ζωής, γιατί η Tesla δίνει εγγύηση μόνο για το 70% της χωρητικότητας στο model 3, στα 4 χρόνια ή 50k miles (80 000km)? Δλδ σου λέει, ε εντάξει. είναι φυσιολογικό το αυτοκίνητο που έδωσες 35 000+ για 350km εμβέλεια, να κάνει μόνο 245 σε 4 χρονάκια. 

PS. πρόσεξε και πως η χωρητικότητα που χάνεται στα Nissan που κράζει σαν υποδεέστερα το άρθρο της Tesla Funboy electrek, είναι μικρότερη από την εγγύηση που δίνει η Tesla για το model 3. 

 

Αναφορά σε κείμενο

και ακόμα και αν χρειαστεί το κόστος είναι ήδη σήμερα κάτω από 100 ευρώ/kwh, όσο μια σοβαρή ζημιά σε ένα MEK δηλαδή, και πέφτει καθημερινά εκθετικά. (link)

Εάν έπεφταν καθημερινά εκθετικά, οι μπαταρίες σε ένα μήνα θα είχαν μισό ευρώ. Το site λέει για 2850$ τα 24kwh, και είναι και refurbrished. Για ένα αυτοκίνητο των 60 kwh θές $7000+ μεταχειρισμένες μπαταρίες. Πόσο συχνά ακούς για σοβαρές "φυσικής φθοράς" ζημιές στις ΜΕΚ (που δεν φταίει η ηλιθιότητα του οδηγού, πχ ανάβει η ένδειξη της θερμοκρασίες και αυτός τον χαβά του) που θα αναγκαστεί κάποιος να δώσει $2850 - 7000 για μεταχειρισμένα εξαρτήματα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Επισήμως η mazda δεν ανακοίνωσε νούμερο, κάπου είπε ότι είναι η πιο thermal efficient μηχανή, οπότε πρέπει να είναι >41% που έχει η toyota.

Επίσης αυτό, βάζει το νούμερο στο 44%.

Πάντως, κατάφεραν (εργαστηριακά προς το παρών) και 56-59% thermal efficiency, σε dual fuel RCCI μηχανές

Thermal efficient στα αμάξια μόνο.

Το RCCI η Mazda το κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Thermal efficient στα αμάξια μόνο.

Το RCCI η Mazda το κάνει;

Προφανώς στα αμάξια. Αφού για αυτά μιλάμε. Σε diesel πλοία, φορτηγά κλπ υπάρχουν με 50% εδώ και καιρό. 

Όχι. Η συγκεκριμένη RCCI είναι του πανεπιστημίου του Wisconsin. Αλλά οκ. Ακόμα σε εργαστηριακό proof of consept prototype βρίσκεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...