Προς το περιεχόμενο

Συνεμπλοκ ψαλιδιων


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν θελει αλλαγμα ελαστικων το CRV .

Οχι δεν εχει μονιμη τετρακινηση .

Το πηγα στον λαστιχα που αλλαξα στο ΤΤ και το ελεγξε . Τα εχω δυο χρονια και εχω καναι κατω απο 20.000 χλμ.

Τακακια  αλλαξα αλλα δεν ξερω τι μαρκα εβαλε ο μηχανικος .Τον ξερω απο το 1988 και καλως ή κακως του εχω εμπιστοσυνη.50 ευρω με την τοποθετηση μου πηρε.

Αυτα που λες εχουν αγορα 40 ευρω αν δεν κανω λαθος και ανεβαινει η  τιμη χωρις να καταλαβαινω το γιατι .

https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/takakia-10130/honda/cr-v/cr-v-iii-re/57748-2-0-i?sort_supplier[0]=trw

Το θεμα για τα συνεμλοκ που ξεκινησα αφορα το Audi TT

 

To ψαλιδι που φοραει το ΤΤ του γιου σου,αλλαζει και το μπαλακι και τα συνεμπλοκ,τετοιο ψαλιδι αν δεν ειναι χτυπημενο εδω στην Καρδιτσα δεν στο αλλαζει ολοκληρο κανενας,ουτε να τους απειλησεις.Ολοι συνεμπλοκ σου αλλαζουν.Ειναι μαλακια (συγνωμη για την εφραση) να αλλαξεις ψαλιδι επειδη ο "μηχανικος" βαριεται να ξεπρεσαρει και να πρεσαρει 3-4 συνεμπλοκ.Ολη η φασαρια ειναι να βγει το ψαλιδι απο το αυτοκινητο,το να ξεπρεσσαρεις-πρεσσαρεις τα συνεμπλοκ ειναι 5 λεπτα δουλεια,και με μια μεγγενη τα πρεσσαρεις,δεν ειναι ρουλεμαν να πρεσσαριστει σε ακρο και σε μουαγιε.Επισης οσο θα κρατησει το συνεμπλοκ απο το καινουργιο ψαλιδι,τοσο θα κρατησει και το συνεμπλοκ που θα πρεσσαρει ο μαστορας στο παλιο ψαλιδι,ουτε μερα λιγοτερο(ιδια μαρκα παντα).Απο τιμες οι περισσοτεροι εδω παιρνουν 30€ το καθε ψαλιδι (give or take) εργασια,αν σου αλλαξουν και στα 2 ψαλιδια πες 50€.Τα συνεμπλοκ ειναι φθηνα,εχουν περιπου 10€ το καθενα στην πισω μερια και 7€ τα μπροστινα(τα συνεμπλοκ τα ξεχωριζουν :μπροστα ψαλιδι-μπροστα μερια και μπροστα ψαλιδι-πισω μερια).Τα πισω μερια βγαινει ενας κωδικος που ειναι ενισχυμενα,ειναι γεματα με λαστιχο,αν αλλαξεις και στα 2 ψαλιδια πες του να σου βαλει τα ενισχυμενα(αν θες να σου δωσω κωδικο),αν αλλαξεις μονο στο ενα ψαλιδι θα βαλεις οτι εχει το αλλο.Κατι τελευταιο,οταν προκειται για αλλαγη συνεμπλοκ(εδω τουλαχιστον αυτο κανουν οι περισσοτεροι μηχανικοι) πανε το αμαξι στο τζογομετρο(σε ενα ΚΤΕΟ πχ) και το ελεγχουν,με την μανελα να κουνας το ψαλιδι αν εχει κενα δεν γινεται δουλεια.Εκτος αν ειναι πολυ κομμενα και γκαριζουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης

Τον κωδικό του TTRS να βάλεις. Είναι ποιό σκληρά αλλά θα δεις διαφορά στο τιμόνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγα το αλλο ΤΤ  της ...οικογενειας σημερα στον μαστορα για αντλια βενζινης και μου ειπε οτι τα συνεμπλοκ αλλαζοντε και μονα τους .Οχι υποχρεωτικα με το ψαλιδι μαζι .

 

 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Πηγα το αλλο ΤΤ  της ...οικογενειας σημερα στον μαστορα για αντλια βενζινης και μου ειπε οτι τα συνεμπλοκ αλλαζοντε και μονα τους .Οχι υποχρεωτικα με το ψαλιδι μαζι .

Αντλία βενζίνης 1η φορά αλλάζετε;

Το φίλτρο καυσίμου το έχει μέσα στην αντλία ή υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αντλία βενζίνης 1η φορά αλλάζετε;

Το φίλτρο καυσίμου το έχει μέσα στην αντλία ή υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ;

Στα 5 χρονια που εχει το αμαξι με υγραεριο πρωτη φορα .Για πιο πριν δεν ξερω.Ηταν πανακριβη 250 ευρω αγορα αλλα αλλαξε μονο το μοτερ 100 ευρω με τοποθετηση

Hofer εβαλε μοτερακι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα σε όλους,

Σε αλλαγή που έκανα σε μπαλάκι ψαλιδιού σε colt, ο μάστορας έκανε τις παρακάτω κολλήσεις με tig όπου πιάνει το μπαλάκι με την πατούρα του ψαλιδιού από την κάτω μεριά. Σε ερώτηση μου γιατί το έκανε μου είπε ότι δεν εμπιστεύεται την ασφάλεια από το aftermarket μπαλάκι και πως το έκανε για ενίσχυση. 

Ερώτηση πρώτη, πως το κρίνετε εσείς, και δεύτερον, σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξω μπαλάκι, πιστεύτε ότι θα βγει χωρίς να γίνει ζημιά στο ψαλίδι

Τέλος έχω και στο άλλο ψαλίδι να αλλάξω το μπαλάκι και το σκέφτομαι...

Ευχαριστώ   

image.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, geodiv είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Σε αλλαγή που έκανα σε μπαλάκι ψαλιδιού σε colt, ο μάστορας έκανε τις παρακάτω κολλήσεις με tig όπου πιάνει το μπαλάκι με την πατούρα του ψαλιδιού από την κάτω μεριά. Σε ερώτηση μου γιατί το έκανε μου είπε ότι δεν εμπιστεύεται την ασφάλεια από το aftermarket μπαλάκι και πως το έκανε για ενίσχυση. 

 

Ερώτηση πρώτη, πως το κρίνετε εσείς, και δεύτερον, σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξω μπαλάκι, πιστεύτε ότι θα βγει χωρίς να γίνει ζημιά στο ψαλίδι

Τέλος έχω και στο άλλο ψαλίδι να αλλάξω το μπαλάκι και το σκέφτομαι...

Ευχαριστώ   

image.jpeg

Άρα το μπαλάκι ψιλιδιων είναι πρεσαριστό . Όσες φορές έχω αλλάξει δε μου έχει τύχει κάποιο θέμα μετ'έπειτα θέμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...