Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάνω farming κοντά στα outskirts stairway για όσο αντέχω ακόμα αν και διάβασα ότι το NG+ δίνει πολύ περισσότερο xp. έχω σχεδόν τερματίσει prosthetics και θέλω να παρώ κι όλα τα skills αλλά μπορεί να τα αφήσω για το δεύτερο playthrough.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

50 λεπτά πριν, farasi είπε

Πολύ καλό παιχνίδι αλλά θα έπρεπε να εχει difficulty levels για να είναι πιο user friendly και να μπορούν να το παίξουν όλοι 

Αυτό είναι το πρόβλημα που έχει η From. Έχει δημιουργήσει την αντίληψη ότι τα παιχνίδια της είναι πανδύσκολα κάτι που δεν ισχύει τουλάχιστον στο Sekiro. 

Για μένα το Sekiro είχε μια πολύ πιο casual προσέγγιση από τα υπόλοιπα και σου δίνει άπειρα εργαλεία για να το βγάλεις.

  • Μπορείς να κάνεις block τα πάντα 
  • μπορείς να κάνεις deflect τα πάντα με L1 spam 
  • τα λίγα που δε μπορείς να κάνεις block/deflect βγαίνει ένα τεράστιο κόκκινο πράγμα στην οθόνη
  • έχεις 2-3 εργαλεία που κάνουν stun στα bosses.

Επειδή όμως το παιχνίδι είναι φτιαγμένο έτσι όπως είναι δε μπορεί να έχει hard και easy mode γιατί το νόημα του είναι να βρεις το παράθυρο ανάμεσα στα attacks του αντιπάλου και να τον βαρέσεις. Πώς να άλλαζε αυτό? Να ήταν σε slow motion ο αντίπάλος ή σε fast forward? 

Η From πρέπει κάποια στιγμή να το κάνει πιο userfriendly και πιθανότατα λίγο πιο story driven ώστε να σε ωθεί και η ιστορία να πας αυτό το βήμα παραπάνω αντί να παίζεις μόνο για το personal achievement. Και γω πιθανότατα ζορίστηκα περισσότερο στη Lady Butterfly απ'ότι σε οποιοδήποτε άλλο boss επειδή ήταν τόσο νωρίς. Βέβαια τη βρήκα και άπειρα διασκεδαστική και μάλλον το καλύτερο boss του game και ήταν αυτό που με ανάγκασε να μάθω να παίζω το game. Αλλά το rage quit δεν ήταν και τόσο μακρυά. Επίσης, ο drunken είναι κακοφτιαγμένο battle. Μακράν το χειρότερο που έχω δει σε soulsborne παιχνίδι και επίσης ήταν σχεδόν το πρώτο boss που αντιμετώπιζες.

Προσωπικά έχω βρει άλλα παιχνίδια δυσκολότερα (όπως πχ. το MGS 5) αλλά αυτή τη ρετσινιά την έχει κολλήσει η From και πολύ φοβάμαι ότι της αρέσει και θα συνεχίσει να τη διατηρεί και αντί να κάνει invest στο battle system και να μας βγάλει ένα game με πωλήσεις επιπέδου GTA θα συνεχίσει να απευθύνεται στο niche κοινό και τους elitists που τη βρίσκουν χωρίς χάρτη. (χωρίς παρεξήγηση το τελευταίο αλλά έτσι είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kti23 είπε

Κάνω farming κοντά στα outskirts stairway για όσο αντέχω ακόμα αν και διάβασα ότι το NG+ δίνει πολύ περισσότερο xp. έχω σχεδόν τερματίσει prosthetics και θέλω να παρώ κι όλα τα skills αλλά μπορεί να τα αφήσω για το δεύτερο playthrough.

Ελπίζω να εννοείς στο endgame μετά το invasion.🤩

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ilos είπε

Ελπίζω να εννοείς στο endgame μετά το invasion.🤩

Σαφώς,5 mobs στη σειρά έχει σύνολο περίπου 3500xp μέχρι το επόμενο rest. Το πιο γρήγορο farming που έχω βρεί αλλά και πάλι χρονοβόρο για xp.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Αυτό είναι το πρόβλημα που έχει η From. Έχει δημιουργήσει την αντίληψη ότι τα παιχνίδια της είναι πανδύσκολα κάτι που δεν ισχύει τουλάχιστον στο Sekiro. 

Για μένα το Sekiro είχε μια πολύ πιο casual προσέγγιση από τα υπόλοιπα και σου δίνει άπειρα εργαλεία για να το βγάλεις.

  • Μπορείς να κάνεις block τα πάντα 
  • μπορείς να κάνεις deflect τα πάντα με L1 spam 
  • τα λίγα που δε μπορείς να κάνεις block/deflect βγαίνει ένα τεράστιο κόκκινο πράγμα στην οθόνη
  • έχεις 2-3 εργαλεία που κάνουν stun στα bosses.

Επειδή όμως το παιχνίδι είναι φτιαγμένο έτσι όπως είναι δε μπορεί να έχει hard και easy mode γιατί το νόημα του είναι να βρεις το παράθυρο ανάμεσα στα attacks του αντιπάλου και να τον βαρέσεις. Πώς να άλλαζε αυτό? Να ήταν σε slow motion ο αντίπάλος ή σε fast forward? 

Η From πρέπει κάποια στιγμή να το κάνει πιο userfriendly και πιθανότατα λίγο πιο story driven ώστε να σε ωθεί και η ιστορία να πας αυτό το βήμα παραπάνω αντί να παίζεις μόνο για το personal achievement. Και γω πιθανότατα ζορίστηκα περισσότερο στη Lady Butterfly απ'ότι σε οποιοδήποτε άλλο boss επειδή ήταν τόσο νωρίς. Βέβαια τη βρήκα και άπειρα διασκεδαστική και μάλλον το καλύτερο boss του game και ήταν αυτό που με ανάγκασε να μάθω να παίζω το game. Αλλά το rage quit δεν ήταν και τόσο μακρυά. Επίσης, ο drunken είναι κακοφτιαγμένο battle. Μακράν το χειρότερο που έχω δει σε soulsborne παιχνίδι και επίσης ήταν σχεδόν το πρώτο boss που αντιμετώπιζες.

Προσωπικά έχω βρει άλλα παιχνίδια δυσκολότερα (όπως πχ. το MGS 5) αλλά αυτή τη ρετσινιά την έχει κολλήσει η From και πολύ φοβάμαι ότι της αρέσει και θα συνεχίσει να τη διατηρεί και αντί να κάνει invest στο battle system και να μας βγάλει ένα game με πωλήσεις επιπέδου GTA θα συνεχίσει να απευθύνεται στο niche κοινό και τους elitists που τη βρίσκουν χωρίς χάρτη. (χωρίς παρεξήγηση το τελευταίο αλλά έτσι είναι)

Εντάξει δε το λες casual. Πχ εγώ πιστεύω το 80-90% από εμάς αν μπούμε ανάμεσα από 2-3 purple ninja shinobis σε κλειστό χώρο θα τον πιούμε κανονικά έτσι όπως σπαμάρουν fast attacks και σε κυνηγάνε ανελέητα ενώ έχουν και καλό posture/vitality. Αυτό που το κάνει πιο υποφερτό είναι τα stealthblows και το grapple out από την shit situation fast.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ilos είπε

Εντάξει δε το λες casual. Πχ εγώ πιστεύω το 80-90% από εμάς αν μπούμε ανάμεσα από 2-3 purple ninja shinobis σε κλειστό χώρο θα τον πιούμε κανονικά έτσι όπως σπαμάρουν fast attacks και σε κυνηγάνε ανελέητα ενώ έχουν και καλό posture/vitality. Αυτό που το κάνει πιο υποφερτό είναι τα stealthblows και το grapple out από την shit situation fast.

Για να βρεθείς σε τέτοια θέση πρέπει να έχεις κάνει κάποιο λάθος. Δε το λέω casual απλά θες με τα πιο πολλά bonfire θες με τα tools που σου δίνει το βρήκα πολύ ευκολότερο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, kti23 είπε

Σαφώς,5 mobs στη σειρά έχει σύνολο περίπου 3500xp μέχρι το επόμενο rest. Το πιο γρήγορο farming που έχω βρεί αλλά και πάλι χρονοβόρο για xp.

Tbh αν το έχεις τερματίσει και απλά φαρμάρεις για να δεις πως είναι τα υπόλοιπα skills, εγώ προσωπικά θα χρησιμοποιούσα CE ή κάποιον trainer. Το game ούτε anticheat έχει ούτε κάποιο competitive multiplayer mode.

4 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Για να βρεθείς σε τέτοια θέση πρέπει να έχεις κάνει κάποιο λάθος. Δε το λέω casual απλά θες με τα πιο πολλά bonfire θες με τα tools που σου δίνει το βρήκα πολύ ευκολότερο. 

Μια χαρά μπορείς να βρεθείς σε τέτοια θέση αν ρασάρεις ashina castle antechamber late game.😎 Είναι διαφορετικό game από τα souls για να συγκριθεί άμεσα. Κάποια στοιχεία του είναι πιο εύκολα, άλλα πιο δύσκολα.

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Αυτό είναι το πρόβλημα που έχει η From. Έχει δημιουργήσει την αντίληψη ότι τα παιχνίδια της είναι πανδύσκολα κάτι που δεν ισχύει τουλάχιστον στο Sekiro. 

Για μένα το Sekiro είχε μια πολύ πιο casual προσέγγιση από τα υπόλοιπα και σου δίνει άπειρα εργαλεία για να το βγάλεις.

  • Μπορείς να κάνεις block τα πάντα 
  • μπορείς να κάνεις deflect τα πάντα με L1 spam 
  • τα λίγα που δε μπορείς να κάνεις block/deflect βγαίνει ένα τεράστιο κόκκινο πράγμα στην οθόνη
  • έχεις 2-3 εργαλεία που κάνουν stun στα bosses.

Επειδή όμως το παιχνίδι είναι φτιαγμένο έτσι όπως είναι δε μπορεί να έχει hard και easy mode γιατί το νόημα του είναι να βρεις το παράθυρο ανάμεσα στα attacks του αντιπάλου και να τον βαρέσεις. Πώς να άλλαζε αυτό? Να ήταν σε slow motion ο αντίπάλος ή σε fast forward? 

Η From πρέπει κάποια στιγμή να το κάνει πιο userfriendly και πιθανότατα λίγο πιο story driven ώστε να σε ωθεί και η ιστορία να πας αυτό το βήμα παραπάνω αντί να παίζεις μόνο για το personal achievement. Και γω πιθανότατα ζορίστηκα περισσότερο στη Lady Butterfly απ'ότι σε οποιοδήποτε άλλο boss επειδή ήταν τόσο νωρίς. Βέβαια τη βρήκα και άπειρα διασκεδαστική και μάλλον το καλύτερο boss του game και ήταν αυτό που με ανάγκασε να μάθω να παίζω το game. Αλλά το rage quit δεν ήταν και τόσο μακρυά. Επίσης, ο drunken είναι κακοφτιαγμένο battle. Μακράν το χειρότερο που έχω δει σε soulsborne παιχνίδι και επίσης ήταν σχεδόν το πρώτο boss που αντιμετώπιζες.

Προσωπικά έχω βρει άλλα παιχνίδια δυσκολότερα (όπως πχ. το MGS 5) αλλά αυτή τη ρετσινιά την έχει κολλήσει η From και πολύ φοβάμαι ότι της αρέσει και θα συνεχίσει να τη διατηρεί και αντί να κάνει invest στο battle system και να μας βγάλει ένα game με πωλήσεις επιπέδου GTA θα συνεχίσει να απευθύνεται στο niche κοινό και τους elitists που τη βρίσκουν χωρίς χάρτη. (χωρίς παρεξήγηση το τελευταίο αλλά έτσι είναι)

1. υπάρχουν grabs και unblockable attacks

2. εάν σπαμάρεις deflect δεν παίζεις σωστά και τρως τεράστιο posture damage.

Τo hirata estate σου δίνει τη δυνατότητα να το επισκεφτείς και πολύ αργότερα μέσα στο παιχνίδι που βγαίνει για πλάκα.

Γιατί να αλλάξουν τον σχεδιασμό και το όραμα του παιχνιδιού? Η περίηγηση και η εξερεύνηση είναι μέρος της εμπειρίας. Ειδικά το sekiro είναι τρομερά γραμικό. Υπάρχει άτομο που ξέχναγε τις περιοχές και δεν ήξερε που να πάει?

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο ειλικρινά

5 λεπτά πριν, ilos είπε

Tbh αν το έχεις τερματίσει και απλά φαρμάρεις για να δεις πως είναι τα υπόλοιπα skills, εγώ προσωπικά θα χρησιμοποιούσα CE ή κάποιον trainer. Το game ούτε anticheat έχει ούτε κάποιο competitive multiplayer mode.

Μια χαρά μπορείς να βρεθείς σε τέτοια θέση αν ρασάρεις ashina castle antechamber late game.😎 Είναι διαφορετικό game από τα souls για να συγκριθεί άμεσα. Κάποια στοιχεία του είναι πιο εύκολα, άλλα πιο δύσκολα.

Το κάνω για τα achievements βασικά, το master of prosthetic και όλα τα arts . Σίγουρα θα βγουν σε δεύτερο playthrough

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kti23 είπε

1. υπάρχουν grabs και unblockable attacks

2. εάν σπαμάρεις deflect δεν παίζεις σωστά και τρως τεράστιο posture damage.

Τo hirata estate σου δίνει τη δυνατότητα να το επισκεφτείς και πολύ αργότερα μέσα στο παιχνίδι που βγαίνει για πλάκα.

Γιατί να αλλάξουν τον σχεδιασμό και το όραμα του παιχνιδιού? Η περίηγηση και η εξερεύνηση είναι μέρος της εμπειρίας. Ειδικά το sekiro είναι τρομερά γραμικό. Υπάρχει άτομο που ξέχναγε τις περιοχές και δεν ήξερε που να πάει?

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο ειλικρινά

1) Στα οποία βγαίνει ένα τεράστιο κόκκινο move the fuck away στην οθόνη σου στα κινέζικα

2) Δεκτό. Ανέφερα κάτι με μια δόση υπερβολής για να εξηγήσω αυτό που έλεγα.

Το GoW ή το RDR2 ή το Witcher 3 που έχουν χάρτη θεωρείς ότι δεν έχουν περιήγηση και εξερεύνηση? 

Όντως ήταν αρκετά πιο γραμμικό και αυτός ήταν και ο λόγος που ακόμη και εγώ το ολοκλήρωσα που δεν είμαι τόσο αυτών των game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tbh στο GoW τι είχαν χάρτη τι δεν είχαν το ίδιο ήταν, καθόλου δε βοήθαγε έτσι όπως τον υλοποίησαν. Δηλαδή δε μπορούσα να θυμηθώ σημείο/περιοχή μόνο από τον χάρτη, Ευτυχώς το waypoint σύστημα του ήταν όλα τα λεφτά και πήγαινες μπαμ εκεί που ήθελες. Στα RDR2. W3, ACO κλπ open world games θα πελάγωνες χωρίς χάρτη. Τo sekiro είναι σαν τα souls, γραμικό game με shortcuts/paths πίσω και backtracking. Με λίγα λόγια δε χρειάζεται κάποιο map από τη στιγμή κιόλας που έχεις ξεκλείδωτα από την αρχή unlimited homeward bones και fast travel από τις bonefires. Αν το έλεγες αυτό για το DS1 θα συμφωνούσα κάπως γιατί θα πρέπει να περάσεις από 1000 μύρια κύματα μέχρι να φας S+O για να έχεις τελικά το fast travel.

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, farasi είπε

Πολύ καλό παιχνίδι αλλά θα έπρεπε να εχει difficulty levels για να είναι πιο user friendly και να μπορούν να το παίξουν όλοι 

Είπαμε, ας υπάρχει και μια εταιρία διαφορετική, δεν είναι για όλους. Στην τελική αφού δεν σε νοιάζει να get gud ώστε να γουστάρεις fights και να γιορτάζεις τα boss finishers και να σε ακούει όλη η γειτονιά τότε βάλε cheats, απλά δεν θα νιώσεις ποτε αυτό το game για αυτό που είναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Επειδή όμως το παιχνίδι είναι φτιαγμένο έτσι όπως είναι δε μπορεί να έχει hard και easy mode

Οπως ολες οι υπολοιπες εταιρειες,δεν ειναι δα και καμια επιστημα εν ετη 2019.

Αλλαζεις ή το health ή το posture του αντιπαλου και επισης αλλαζεις και τις απωλειες σε καθε death πχ.

Ενα κλασσικο παραδειγμα ειναι η δυσκολια των devil may cry(που εχει και πολλες).

Βεβαια απο την εταιρεια που σου βγαζει εν ετη 2019 παιχνιδι χωρις επιλογη Vsync(αν ειναι δυνατον)και με κλειδωμενα forced 60fps δεν περιμενω πολλα,οπως δεν περιμενω και απο updates να βγαλει το κατι παραπανω.

Εδω μας χρεωσε στο Pc remastered του Dark Souls που κανονικα με βαση και το παρελθον της με το αρχικο παιχνιδι,επρεπε να το εδινε τσαμπα οπως κανουν ολες οι αλλες εταιρειες.

Το πιο τραγικο ειναι οτι τα παιχνιδια της εταιρειας χρυσο πουλανε στο PC και μας εχει φτυσει στα μουτρα απο πλευρας υποστηριξης και updates.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οπως ολες οι υπολοιπες εταιρειες,δεν ειναι δα και καμια επιστημα εν ετη 2019.

Αλλαζεις ή το health ή το posture του αντιπαλου και επισης αλλαζεις και τις απωλειες σε καθε death πχ.

Ενα κλασσικο παραδειγμα ειναι η δυσκολια των devil may cry(που εχει και πολλες).

Βεβαια απο την εταιρεια που σου βγαζει εν ετη 2019 παιχνιδι χωρις επιλογη Vsync(αν ειναι δυνατον)και με κλειδωμενα forced 60fps δεν περιμενω πολλα,οπως δεν περιμενω και απο updates να βγαλει το κατι παραπανω.

Εδω μας χρεωσε στο Pc remastered του Dark Souls που κανονικα με βαση και το παρελθον της με το αρχικο παιχνιδι,επρεπε να το εδινε τσαμπα οπως κανουν ολες οι αλλες εταιρειες.

Το πιο τραγικο ειναι οτι τα παιχνιδια της εταιρειας χρυσο πουλανε στο PC και μας εχει φτυσει στα μουτρα απο πλευρας υποστηριξης και updates.

και με τοση τραγικη-απαραδεκτη καμερα  ξεχασεις να αναφερεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dekulinkgr είπε

και με τοση τραγικη-απαραδεκτη καμερα  ξεχασεις να αναφερεις.

Η καμερα''προσθετει''στην εμπειρια/δυσκολια,τι παραπονα ειναι αυτα που κανεις :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, ababapanos είπε

Έχω κολλήσει στην μαντάμ πεταλούδα, έχω χάσει πάνω από 20 -25 φορές . Της κατεβάζω την μια ζωή αλλά χάνω στην δεύτερη. Θα έλεγα να την προσπεράσω και να μην την βγάλω , αλλά αν από τώρα τα βρίσκω τόσο σκούρα , φοβάμαι ότι πολύ σύντομα θα κολλήσω σε κάποιο άλλο πιο δύσκολο boss και θα το παρατήσω το παιχνίδι...

Μην ανησυχείς για το «αν απο τώρα τα βρίσκω σκούρα». Εμένα η πεταλούδα που ελεύθερα πετά δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα. Με δυσκόλεψε  όμως ο Seven Spears. (!)

Το point είναι ότι κάποια στιγμή όλοι βρίσκουμε σε ένα τοίχο, για καθέναν είναι διαφορετικός αυτός ο τοίχος, αλλά αυτός είναι που θα σε διδάξει τι γίνεται στο παιχνίδι. Μόλις υπερπηδήξεις το εμπόδιο θα νιώσεις πιο δυνατός και θα πεις καταλαβα τι παίζει. Αυτή είναι η στιγμή που το game θα σου μιλήσει. Ώσπου να σου εμφανίσει κάποιο άλλο, φαινομενικά απροσπέλαστο, εμπόδιο και ξανά προς τη δόξα τραβά κ.ο.κ..

Ο Άινσταϊν είχε πει ότι ο ορισμός της τρέλας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα συνέχεια και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα. Κάθε συνάντηση με τη μανδάμ πρέπει να σε κάνει περισσότερο οπλισμένο απέναντί της. Σούρικεν όταν είναι στον αέρα και να τιμωρείς κάθε επίθεση που αποφεύγεις. Βe aggressive. Δεν είναι Souls αυτό το παιχνίδι, δεν περιμένεις άνοιγμα, δημιουργείς το άνοιγμα.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...