Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση γενικά για Mini Cooper


nasia_mellou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, 

συνέχεια ακούω ότι τα mini cooper είναι προβληματικά και αν πάρω θα είμαι συνέχεια στο συνεργείο κλπ. Ισχύει ;; Ας παραθέσουν οι έχοντες mini cooper (πετρελαιοκίνητα κατά βάση) τη δική τους άποψη... 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, nasia_mellou είπε

Καλησπέρα σας, 

συνέχεια ακούω ότι τα mini cooper είναι προβληματικά και αν πάρω θα είμαι συνέχεια στο συνεργείο κλπ. Ισχύει ;; Ας παραθέσουν οι έχοντες mini cooper (πετρελαιοκίνητα κατά βάση) τη δική τους άποψη... 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Ναι είχαν αρκετά προβλήματα αλλά όχι όλα. Το diesel αν δε κάνω λάθος φοράει τον HDi της PSA οπότε μιλάμε για ένα από τα καλύτερα πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Από κει και πέρα πρέπει να καταλήξεις σε ποιας χρονολογίας και έκδοσης θες γιατί δεν έχουν όλα θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω μπορεις να δεις τις προσφορες τους.

 

Ειναι αρκετα ομορφο, προφανως και να το παρεις και να μην ακους τι λενε.  Τα προβληματα στη συντηρηση ειναι λιγο πολυ παντου τα ιδια.

 

Προβληματικο ειναι γιατι οι πιο πολυ, κανουν σερβις στον κυρ μπαμπη της γειτονιας. Το αφηνουν το πρωι, το παιρνουν το μεσημερι και δινουν 100-200€. Και ο κυρ μπαμπης, εχει συμπληρωσει λιγο λαδι και νερα.

 

Αν δεν γνωριζεις μηχανολογικα και δεν εισαι απο πανω στο αμαξι την ωρα του service και το πας στον καθε "μηχανικο στο επομενο στενο" μη νομιζεις πως θα αντεξει και πολλα χρονια.

 

Βασικο δε, οτι ακομα και στις αντιπροσωπειες δεν γνωριζουν ή δε θελουν να κανουν σωστη συντηρηση, πχ νερα-βαλβολινες-υγρα φρενων καθε 2 ετη(λεω παραδειγμα αλλου κατασκευαστη). Ετσι καποια στιγμη κατι απο αυτα χαλαει και ερχεται ο λογαριασμος μεγαλος μεγαλος.

 

Αποψη μου; Να το πηγαινεις στο επισημο αντιπροσωπο με σφραγιδα σε καθε service, και να εισαι μπροστα την ωρα του service, διαβαζοντας και κανοντας οτι λεει το βιβλιο του αυτοκινητου.

 

ΥΓ Τα λαδια του ΜΙΝΙ, οπου ειναι μονο για ΜΙΝΙ ειναι ψιλοακριβα, και πχ εχει και ακριβα μπουζια(r56). Κοστος 100€ περιπου δε θα θελει και αλλα 30-40 ο μηχανικος για ενα ελεγχο; ε σκεψου να μη σου αλλαξει τιποτα και να βαλει 130-140€ στη τσεπη και να πινει καφε. Και μετα σαν καταναλωτης, λες χαλασε. Κακια η BMW (οπου αυτη η εταιρια εχει την ΜΙΝΙ).

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, alkis13 είπε

ΥΓ Τα λαδια του ΜΙΝΙ, οπου ειναι μονο για ΜΙΝΙ ειναι ψιλοακριβα, και πχ εχει και ακριβα μπουζια(r56). Κοστος 100€ περιπου δε θα θελει και αλλα 30-40 ο μηχανικος για ενα ελεγχο; ε σκεψου να μη σου αλλαξει τιποτα και να βαλει 130-140€ στη τσεπη και να πινει καφε. Και μετα σαν καταναλωτης, λες χαλασε. Κακια η BMW

Τα λαδια του mini δεν είναι τα ίδια με των BMW? Γιατί αυτά που παίρνω εγώ γράφουν BMW group δεν είναι τα ίδια;; Πχ

https://www.skroutz.gr/s/9342004/BMW-Twin-Power-Turbo-Longlife-04-5W-30-1lt.html

 

γιατι μου φαίνεται παράλογο να κοστίζουν τα λαδια στο mini πιο πολύ από το BMW... εμένα στην αντιπροσωπεία μου παίρνουν 80€ λαδια-φιλτρο και σε εξειδικευμένο καλό δίνω 50-55€ για ακριβώς τα ίδια. Στο λινκ που έδωσες βλέπω oil service 85€ Στην αντιπροσωπεία άρα μάλλον δε στέκει αυτό με τα λαδια..! :?

για την ιστορία το αντιστοιχο oil service στην ford που πήγα το αμάξι (focus) μιας όλης πρόσφατα ήταν 90€... όταν εγώ στο BMW με 4.5 λ λάδι πληρώνω 80€!!

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιπροσωπεια δεν εχει τιμες skroutz.

 

Μιλαμε βεβαια γενικα για mini cooper, και οχι για συγκεκριμενο κινητηρα, τα κλασσικα των r53-r56 νομιζω ειναι αυτα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

What to watch out for

12-4-2016: Complaint of poorly painted set of alloys on 4 month old MINI One. Silver paint finish peeling to expose white undercoat and oxidation.

9-8-2016: Complaints about ex-demo MINI One 1.2 purchased in April 2015 with 3,500 miles. 13 July 2015 ‘Engine functions’ light was permanently on. 12 August 2015 – mileage 3882 car driven to dealer to replace the up and down stream oxygen sensors. Without car for 1 day. Dealer called early April 2016 to advise that there were 2 minor recall items (no detail provided). She was asked to book the vehicle in. 18 April 2016 – mileage 7253 car driven to dealer for the recall work to take place. High pressure fuel pump cover needed replacing. They also advised that they were retaining the vehicle to remove and replace the engine with a new one. This was done. 23 May 2016 – black smoke noticed smoke coming from the exhaust when the car drove away on more than one occasion. This did not occur prior to the engine replacement. Also excessive engine noise was also mentioned again. 8 July 2016 - mileage 8685 asked them dealer check the black smoke. Without car for 1 day. dealer said that black smoke must be a cold start problem and they would need the vehicle back overnight. Whilst checking the car they found a crack in the exhaust which needs to be replaced under warranty. They have ordered the new exhaust.

14-8-2017: Report of problem with opening sunroof of 2017 MINI Cooper S. Opened, but would not close. BMW MINI replaced the enntire sunroof structure.

2-9-2017: Report of March 2015 MINI Cooper being recalled in March 2015 for 'software updates'. Owner told a "new part" had been ordered for it. Car called back in during July 2017 to fit the "new part", which turned out to be a new engine.

27-9-2017: Report of electric power steering of 59k mile 2014 F56 MINI Cooper going "lumpy" after starting and at low speeds. Dealer wanted £126 (hourly rate) to diagnose the issue. Put it through one hour of diagnostics to find voltage wasn't getting through from the battery that was faulty (after 42 months). So £327 for the 'diagnostics', labour and battery.

5-11-2017: Report of rear brake of 27,000 mile 2015 MINI Cooper D locking on. Dealer eventually replaced the rear calliper, but brake still intermittently locks on. Suspect the parking brake mechanism.

13-4-2018: Report of lacquer over paint on front bumper and roof of 17 reg MINI One starting to peel. But owner did write that the car had been "professionally cleaned", begging the question as to what kind of degreasers the professional cleaner had been using.

Recalls

22-12-2014: BMW of North America recalled 2015 MINI Cooper 2 Doors built 12th August 12 2014, to 2nd September 2014 because the front passenger seatback adjustment mechanism may engage properly. This could result in the seaback falling flat in an impact. MINI to notify the specific owners, and dealers will re-align and re-tighten the seatback adjustment mechanisms, free of charge. The recall is expected to begin in December 2014. Owners can contact North American MINI customer service at 1-866-825-1525. Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.

24-11-2016: BMW TSB to replace crankshaft bearings on 1.5 litre 3-cylinder engines. 3 day job. Does not affect 1.2 litre Peugeot Puretech engined MINI One.

Επεξ/σία από Rzarector
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Η αντιπροσωπεια δεν εχει τιμες skroutz.

Μιλαμε βεβαια γενικα για mini cooper, και οχι για συγκεκριμενο κινητηρα, τα κλασσικα των r53-r56 νομιζω ειναι αυτα.

Το λινκ που παρέθεσες έλεγε 85€ πάντως για σέρβις λαδιών στην αντιπροσωπεία όταν για το δικό μου λέει 80 άρα δε θεωρώ ότι είναι και πολύ ακριβότερα... ισως 1-2€ παράπανω το λίτρο...

γενικα πάντως τα τυπικά σέρβις είναι φθηνά. Αυτό που ξεφεύγει οικονομικά σε σχέση με ένα αμάξι του κιλού είναι τα φρένα και τυχόν ζημιές που μπορεί να βγουν... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
Στις 26/6/2018 στις 7:44 ΜΜ, nasia_mellou είπε

Καλησπέρα σας, 

συνέχεια ακούω ότι τα mini cooper είναι προβληματικά και αν πάρω θα είμαι συνέχεια στο συνεργείο κλπ. Ισχύει ;; Ας παραθέσουν οι έχοντες mini cooper (πετρελαιοκίνητα κατά βάση) τη δική τους άποψη... 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

 

Στις 27/6/2018 στις 8:30 ΠΜ, paylidis είπε

Τα λαδια του mini δεν είναι τα ίδια με των BMW? Γιατί αυτά που παίρνω εγώ γράφουν BMW group δεν είναι τα ίδια;; Πχ

https://www.skroutz.gr/s/9342004/BMW-Twin-Power-Turbo-Longlife-04-5W-30-1lt.html

γιατι μου φαίνεται παράλογο να κοστίζουν τα λαδια στο mini πιο πολύ από το BMW... εμένα στην αντιπροσωπεία μου παίρνουν 80€ λαδια-φιλτρο και σε εξειδικευμένο καλό δίνω 50-55€ για ακριβώς τα ίδια. Στο λινκ που έδωσες βλέπω oil service 85€ Στην αντιπροσωπεία άρα μάλλον δε στέκει αυτό με τα λαδια..! :?

για την ιστορία το αντιστοιχο oil service στην ford που πήγα το αμάξι (focus) μιας όλης πρόσφατα ήταν 90€... όταν εγώ στο BMW με 4.5 λ λάδι πληρώνω 80€!!

Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησο αν οι προφυλακτηρες εμπρος κ πισω απο ενα mini cooper s μπαινουν σε ενα mini cooper one 2005

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/6/2018 στις 8:30 ΠΜ, paylidis είπε

για την ιστορία το αντιστοιχο oil service στην ford που πήγα το αμάξι (focus) μιας όλης πρόσφατα ήταν 90€... όταν εγώ στο BMW με 4.5 λ λάδι πληρώνω 80€!!

Η Ford είναι λίγο τσιμπημένη στη συντήρηση. Το ίδιο συζητούσαμε πριν καιρό και μ' ένα φίλο: εγώ είχα Polo (υποτίθεται πιο ακριβή μάρκα η VW) και εκείνος είχε Fiesta. Τα service μου έβγαιναν φτηνότερα... είχαμε πέσει απ'τα σύννεφα κι οι δύο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τα έχω πει για τα Φορντ. Πρώτη φορά πλήρωσα 127 ευρώ service και τους είπα και ευχαριστώ (λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα και 4 μπουζί) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Εγώ τα έχω πει για τα Φορντ. Πρώτη φορά πλήρωσα 127 ευρώ service και τους είπα και ευχαριστώ (λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα και 4 μπουζί) 

κουβεντα μην πεις τσαμπα σου βγηκε ολα αυτα 127 ευρω, οταν 89 εχουν τα λαδια-φιλτρα...!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε προσφορά 100 ευρώ service το οποίο περιλάμβανε λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας (εγώ έκανα τράμπα και άλλαξα του αέρα) τα 27 ήταν για τα μπουζί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/6/2018 στις 12:39 ΠΜ, alkis13 είπε

ΥΓ Τα λαδια του ΜΙΝΙ, οπου ειναι μονο για ΜΙΝΙ ειναι ψιλοακριβα, και πχ εχει και ακριβα μπουζια(r56). Κοστος 100€ περιπου

Φίλος ποιος σου τα λέει αυτα και παραμυθιάζεσαι ?

Δηλαδή υπάρχει εταιρία λιπαντικών που βγάζει παρτίδα μόνο για mini ? Και τι λάδια είναι αυτα , τιγανόλαδο με συνθετικό συν ορυκτέλαιο μόνο για mini ?

 

Τέλος πάντων υπάρχει μπόλικη ημιμάθεια.

Ημισυνθετικό λάδι παίρνει το αυτοκίνητο με ιξώδους 10-40

Τα πανάκριβα λάδια του mini τα βρίσκεις απο 6 με 7 ευρω το λίτρο  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Φίλος ποιος σου τα λέει αυτα και παραμυθιάζεσαι ?

Δηλαδή υπάρχει εταιρία λιπαντικών που βγάζει παρτίδα μόνο για mini ? Και τι λάδια είναι αυτα , τιγανόλαδο με συνθετικό συν ορυκτέλαιο μόνο για mini ?

Τέλος πάντων υπάρχει μπόλικη ημιμάθεια.

Ημισυνθετικό λάδι παίρνει το αυτοκίνητο με ιξώδους 10-40

Τα πανάκριβα λάδια του mini τα βρίσκεις απο 6 με 7 ευρω το λίτρο  

r56 ειπα. τουρμπινα με 10w40 ειναι δικια σου πρωτοτυπια;

Επεξ/σία από alkis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...