Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση γενικά για Mini Cooper


nasia_mellou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, alkis13 είπε

r56 ειπα. τουρμπινα με 10w40 ειναι δικια σου πρωτοτυπια;

Γιατί δε μπορεί ένα turbo αμάξι να παίρνει λάδι 10W40; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Haldol είπε

Γιατί δε μπορεί ένα turbo αμάξι να παίρνει λάδι 10W40; 

Άστο μην ασχολείσαι,  εδώ ο τύπος νομίζει ότι βγαίνουν ειδικά λάδια και μπουζί (μπουζια τα ονομάζει)  για το mini της BMW μόνο για αυτό το αυτοκίνητο. 

 

Επίσης το τούρμπο το ονομάζει τουρμπίνα,  τουρμπίνα είναι μέρος / εξάρτημα του τούρμπο. 

Επεξ/σία από panoskatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ιστορία πάντως δε νομίζω ότι το mini όπως και κανένα Bmw παίρνει 10-40. Λογικά τα γνωστά 5-30 ll04 θα είναι με ταμπέλα mini και κάλλιστα μπαίνει λάδι ίδιων προδιαγραφών και ισως και καλύτερης ποιότητας με πολύ χαμηλότερη τιμή (πχ Castrol  edge 5-30 ll04 με καπου 35€ το 4λιτρο)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Haldol είπε

Γιατί δε μπορεί ένα turbo αμάξι να παίρνει λάδι 10W40; 

το τουρμπο, θέλει λίπανση, σε περίπτωση,  πιο χοντρου λαδιου, δεν γινεται σωστα, με ο,τι αποτελεσμα μπορει να προκυψει.

3 ώρες πριν, panoskatos είπε

Άστο μην ασχολείσαι,  εδώ ο τύπος νομίζει ότι βγαίνουν ειδικά λάδια και μπουζί (μπουζια τα ονομάζει)  για το mini της BMW μόνο για αυτό το αυτοκίνητο. 

Επίσης το τούρμπο το ονομάζει τουρμπίνα,  τουρμπίνα είναι μέρος / εξάρτημα του τούρμπο. 

Πως το 5w30, 0w30, 0w20 και ολα αυτα full synthetic, εγιναν 10w40 πραγματικα αγνωστο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

1 ώρα πριν, alkis13 είπε

το τουρμπο, θέλει λίπανση, σε περίπτωση,  πιο χοντρου λαδιου, δεν γινεται σωστα, με ο,τι αποτελεσμα μπορει να προκυψει.

Πως το 5w30, 0w30, 0w20 και ολα αυτα full synthetic, εγιναν 10w40 πραγματικα αγνωστο.

Βάλε εσύ στην Ελλάδα των 50 βαθμών Κελσίου το καλοκαίρι  λάδι 0w20.

Ο Γερμανός προτείνει για το mini 5w30 και 5w40 .

Το 0w που γράφεις μεταφράζεται σε χειμώνα με θερμοκρασίες που μπορεί να αγγίξει τους -30 βαθμούς Κελσίου. 

 

Τώρα αν έχουμε εδώ στην Ελλάδα τέτοιο κλίμα εγώ πάω πάσο και βάλε ότι λάδι θέλεις στο mini σου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε νορμάλ συνθήκες 5W30 μπαίνει σε R56 Cooper S.  Εάν ζεις σε περιοχές που χτυπούν -25< βαθμοί βάζεις 0W30, εάν ζεις σε περιοχές που κτυπούν καύσωνες και θερμοκρασίες >35oC βάζεις 5W40, 10W40.  Το σημαντικό είναι να είναι Full συνθετικό. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες το πρώτο σκέλος στα λάδια (αυτό το "0W20", "5W30") κλπ αφορά το ιξώδες του λαδιού όταν το λάδι είναι κρύο. Γι' αυτό σε βόρειες χώρες προτιμούν μικρότερο βαθμό. Στο ελληνικό κλίμα δε θ' αλλάξει τίποτα είτε βάλετε 0, ή 5, και τα δύο καλύπτουν και τις πιο ακραίες (χαμηλές) θερμοκρασίες μας.

Ακόμα και άλλο βαθμό να βάλετε (π.χ. το manual λέει 5W30 κι εσείς βάλετε 0W30) δε θα πάθετε ζημιά.

Το δεύτερο κομμάτι (το "0W20", "5W30") είναι πιο σημαντικό, καθώς αφορά το ιξώδες σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αν βάλετε πιο λεπτόρευστο (π.χ. θέλει 0W30 και βάλετε 0W20) πιθανώς το αυτοκίνητο να κάψει λάδι και να μη λιπαίνεται σωστά (να σπάει πιο εύκολα το λιπαντικό φιλμ). Αν βάλετε πιο χοντρό, δε θα το κάψει, αλλά πιθανώς να δημιουργηθούν ανοχές και να καίει το 'δικό του' μετά...

Τέλος, δεν έχει σχέση αν είναι turbo-charged, super-charged ή ατμοσφαιρικό το αμάξι: κάθε κινητήρας έχει άλλη σχεδίαση. Υπάρχουν turbo που θέλουν 0W20. Υπάρχουν turbo που θέλουν 10W40. Υπάρχουν ατμοσφαιρικά που θέλουν 10W40. Κλπ, κλπ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, panoskatos είπε

Βάλε εσύ στην Ελλάδα των 50 βαθμών Κελσίου το καλοκαίρι  λάδι 0w20.

Ο Γερμανός προτείνει για το mini 5w30 και 5w40 .

Το 0w που γράφεις μεταφράζεται σε χειμώνα με θερμοκρασίες που μπορεί να αγγίξει τους -30 βαθμούς Κελσίου. 

Τώρα αν έχουμε εδώ στην Ελλάδα τέτοιο κλίμα εγώ πάω πάσο και βάλε ότι λάδι θέλεις στο mini σου. 

Aν ο κατασκευαστής ορίζει xW20 εσύ δε θα το βάλεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω ότι τα cooper s πρέπει να αποφεύγονται ειδικά όσα παίζουν κάτω από 10κ στις αγγελίες. Έχουν εργοστασιακά θέματα η απλά τα σκίζουν οι κάγκουρες ιδιοκτήτες και τα σκοτώνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, haris013 είπε

Διαβάζω ότι τα cooper s πρέπει να αποφεύγονται ειδικά όσα παίζουν κάτω από 10κ στις αγγελίες. Έχουν εργοστασιακά θέματα η απλά τα σκίζουν οι κάγκουρες ιδιοκτήτες και τα σκοτώνουν;

Ανεξαρτήτως χιλιομέτρων σπάνια θα βρεις s που δεν του έχουν πιει το αίμα οι κάγκουρες ιδιοκτήτες. Ξέρω δυο άτομα με s που ο ένας τουλάχιστον το πάει σχετικα νορμαλ και πάλι κ οι δυο κυκλοφορούν με το μπετονι τα λαδια στο πορτ μπαγκαζ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/1/2019 στις 10:48 ΜΜ, haris013 είπε

Διαβάζω ότι τα cooper s πρέπει να αποφεύγονται ειδικά όσα παίζουν κάτω από 10κ στις αγγελίες. Έχουν εργοστασιακά θέματα η απλά τα σκίζουν οι κάγκουρες ιδιοκτήτες και τα σκοτώνουν;

Ποιας γενιάς και ποιας χρονολογίας Coppers S. Έχει διαφορά. Ακόμα και το GEN 2, R56 βγαίνει με 2 μηχανές Ν14, Ν18, και η η πρώτη έφαγε ένα revision μέσα στο 2007 που της βάλαν start-stop κλπ. Επειδή είναι αυτοκίνητα που σε προκαλούν να τα ξεσκίσεις εγώ θα έπαιρνα μόνο από normal άτομο, και όχι από κάγκουρα ή καμιά γιαγιά. Και το ξέσκισμα αλλά και το ανάποδο είναι πρόβλημα.

Από κει και πέρα, σαν κάτοχος R56 cooper S,  μπορώ να σου πω ότι είναι γαμάτα αυτοκίνητα σαν οδηγητική 'sport" απόλαυση. Ορεινές διαδρομές με κλειστές στροφές είναι το στοιχείο του. Αλλά πρέπει να κάνεις τα κλειστά μάτια στους δρόμους με κακό οδόστρωμα γιατί μπορεί να γίνει κουραστικό λόγω της σκληρής ανάρτησης. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πετάξω τα run-flats. Επίσης είναι και αρκετά οικονομικά για τους ίππους τους. Αν δεν το ξεσκίζεις 1-2-3η συνέχεια, κάνουν 8lt/100 σε μικτές νορμαλ συνθήκες. Σε πόλη με 80% μποτιλιάρισμα περίπου 11lt/100km (πιο λίγα με το start-stop), και σε υπεραστικούς δρόμους (80km/h)  6.5-7. 

Τώρα μηχανικά, είναι ευαίσθητα και θέλουν προσοχή. Καταρχήν πάσχουν από intake-valve carbon depositions. Αμάξι με πάνω από 50 000km σίγουρα θα έχει αρκετές και θα θέλει καθάρισμα πριν αρχίσουν τα errors. Νομίζω το βελτίωσαν αρκετά στην N18. Επίσης καίνε λάδι και πρέπει να το έχεις λίγο την προσοχή τους να τους κάνεις ένα έλεγχο που και που. Περίπου 250ml κάθε 1500-2000 km. Τα παγούρια στο πορτ-μπαγκαζ είναι υπερβολή ή γι αυτούς που δεν έχουν που αλλού να τα βάλουν ή για κάποιον που το αυτοκίνητο του όντως έχει πρόβλημα. 

+ περίπου στις 80-100 000 θα χρειαστούν άλλαγμα τα σωληνάκια λαδιού του turbo γιατί χάνουν λάδι στις ενώσεις.

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/1/2019 στις 7:51 ΜΜ, alexanastasiou10 είπε

Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησο αν οι προφυλακτηρες εμπρος κ πισω απο ενα mini cooper s μπαινουν σε ενα mini cooper one 2005

Ναι αλλά θες αλλαγή στην εξάτμιση γιατί το s την έχει στη μέση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/1/2019 στις 4:32 ΜΜ, vasilis123 είπε

Ναι αλλά θες αλλαγή στην εξάτμιση γιατί το s την έχει στη μέση 

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μ για την βοηθεια να σε ρωτησω κ κατι αλλο μεσα το σαλονι π.χ το κοντερ στο κεντρο μπορω να το αλλαξω να βαλω πιο καινουργιο;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...