Προς το περιεχόμενο

Αποτυχία στις Πανελλήνιες. Μετά;


DedSecz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Lezantas26 said:

Το να πας σε μια σχολή και εν τέλει να μάθεις στη πορεία ότι δεν είσαι χαρούμενος με τα επαγγέλματα που σ ανοίγει, χάσιμο χρόνου είναι και το χαρτί θα είναι άχρηστο. Τα χαρτια δεν λένε τίποτα, αυτα τα θα σου χρειαστεί κλπ είναι δημοσιοϋπαλληλικια, άμα δεν στρώσεις κωλο κάτω δεν γίνεται τίποτα.

Με το τελευταίο θα συμφωνήσω, αλλά όχι ακριβώς με το πρώτο.

Το χαρτί, ανάλογα τι χαρτί και από πού, λέει από μόνο του κάποια πράγματα εξαιρουμένων παθολογικών περιπτώσεων. Λέει ότι είσαι ικανός να καταβάλεις μια τάδε προσπάθεια και να πετύχεις κάποιο αποτέλεσμα. Λέει πως έχεις περάσει από ένα περιβάλλον που σε δοκίμασε με συγκεκριμένους τρόπους και έχεις πίσω σου αυτή την εμπειρία. Έχεις πτυχίο νομικής; Είσαι ικανός να σκεφτείς με δομημένο τρόπο. Πολυτεχνείο; Αν σου δώσουν κάποιες προδιαγραφές και σου ζητήσουν να προτείνεις ένα σύστημα δε θα κοιτάς το άπειρο με απλανές βλέμμα.

Και εν τέλει δεν είναι μόνο αυτό, υπάρχουν κι άλλα "προϊόντα" της διαδικασίας απόκτησης ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών (οποιασδήποτε βαθμίδας), εξελικτικής φύσης, που είναι εξίσου ή και περισσότερο σημαντικά από την κωδικοποιημένη γνώση που αποκτά κάποιος στο αντικείμενό του. Και σου μένουν ότι κι αν κάνεις στη συνέχεια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Ο αδερφός μου έδινε επίσης φέτος και είχε ίδια έκθεση (12), αλλά 19 ΑΟΘ, 17,5 ΑΕΠ και ... 11 Μαθηματικά. Πέτυχε ( ; ) αυτούς τους βαθμούς παίζοντας στο πισί, διαβάζοντας κάπως συστηματικά από το Μάρτη κι έπειτα, ενώ δεν ήταν ποτέ Ο μαθητής. Κυμαινόταν στο 16-17. Οι φίλοι του κυμαίνονται κάπου εκεί γύρω, ας πούμε όλοι μέτριοι προς καλοί μαθητές και το απολυτήριό τους είναι σε παρόμοια επίπεδα με το δικό σου. Μιλάμε δηλαδή για μία κρίσιμη μάζα μαθητών που βρίσκεται γύρω στα 15.000 μόρια. Αυτό λένε και οι στατιστικές, η συντριπτική πλειονότητα κάπου εκεί παίζει. Και η δική μου παρέα - εποχή μου (2013), κάπου εκεί ήταν, γύρω στο 15-16 οι περισσότεροι, με εξαίρεση εμένα (από θεωρητική) και έναν άλλο φίλο που μπήκε ΗΜΜΥ ΕΜΠ  (αμφότεροι περίπου 18κ). Αυτή είναι και η επίδοση (της κρίσιμης μάζας) που πετυχαίνει κανείς αν συνδυάσει μέτριο διάβασμα, κανονική ευφυΐα και τυπική ενασχόληση στην κατεύθυνσή σας.

Οτι να ναι, Τυχερός πρέπει να είσαι για να βγάλεις 15000 μόρια, οι περισσότεροι έχουν γράψει πολύ πιο κάτω, συνήθως αν είσαι μαθητής του 17-18 θα γράψεις γύρο στο 15-16. Αν είσαι του 18-19k θα γράψεις 16-18k. Τέτοιους βαθμούς δεν φέρνεις με την καμιά αν ξεκινήσεις από Μάρτη είσαι τελειωμένος. 

4 ώρες πριν, DedSecz είπε

Δεν θα ασχοληθώ με το να απαντήσω για όλα τα χωρία (αν και το διάβασα όλο το κείμενο). Θα σταθώ στο ότι δεν κάνω για επιστήμονας. Μου φαίνεται λίγο βιαστική αυτή η διαπίστωση, δεδομένου ότι μπορείς να βρεις "ΤΕΙτζη" να φτιάχνει "πισια" αλλά και έναν άλλον να εργάζεται σε Fortune 500/100 εταιρία στο εξωτερικό (όπως Google και Oracle που γνωρίζω άτομα με αυτό το ακαδημαικό παρελθόν να εργάζονται εκεί). Δεν γνωρίζω τον αδελφό σου, αν και χαίρομαι πραγματικά για την δική του επιτυχία. Μπορεί να διάβαζε από τον Μάρτιο, αλλά να ήταν πραγματικά εύστροφος. Εγώ πάλι διάβαζα από τον Σεπτέμβριο και "απέτυχα" όσον αφορά τον αρχικό μου στόχο. Οπότε, καλύτερα να κρίνει κανείς με πλήρη επίγνωση όλων των δεδομένων (αυτό μπορεί να στο επαληθεύσει και ο φίλος που σπουδάζει ΗΜΜΥ, έτσι κι αλλιώς στατισιτκή και πιθανότητες Α' Λυκείου είναι). 

Τέλος πάντων, κλείνοντας έχω μια απορεία. Στα άτομα που την πρώτη φορα πάτωσαν (κυριολεκτικά όμως) και στην δεύτερη γράψαν 14.000 στην χειρότερη, μέχρι και 17.000, τι απαντάς; Διότι αυτά που διαβάζω εδώ προδίδουν το ότι δεύτερη φορά δεν έχει σημασία, καθώς ο επιστήμονας και ο τεχνίτης απ'την αρχή φαίνονται. Εκτός βέβαια και αν ερμήνευσα λάθος, τότε πραγματικά συγνωμη..

Μην ακούς τις παπάτζες που λέει, μια χαρά γίνεσαι επιστήμονας ακόμα κι αν είσαι από ΤΕΙ. Μην επαναπαυτείς στο τι κάνετε στην σχολή, όσο θα μαθαίνεις από εκεί ψάξιμο στο διαδίκτυο καθημερινά για ενημέρωση και εκμάθηση πληροφοριών, να πας σε σεμινάρια, να ψάχνεσαι συνεχώς και θα προοδεύσεις ή θα φτάσεις άλλους θεωρητικά καλύτερους κάποια στιγμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, γιατί παίζει τόσο πολύ υποτίμηση για τα ΤΕΙ; Λόγω των χαμηλότερων βάσεων που έχουν συνήθως ή είναι κάποιος άλλος παράγοντας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα η νοοτροπία οτι το παιδί πρέπει να γίνει επιστήμονας. Επιστήμη για μένα είναι μονο η αστρονομία,αστροφυσική,ιατρική και οτιδήποτε έχει να κάνει που δεν έχει ακόμα ερευνηθεί πλήρως. Καθαρά δική μου άποψη, υποκειμενική.

Όσο για εξωτερικο,έχω δει ηλεκτρολόγους,υδραυλικούς και μπογιατζηδες που έκαναν ολόκληρες επιχειρησεις με δεκάδες ατομα προσωπικό και τα λεφτά που βγάζουν τα ονειρεύονται πολλοί "επιστήμονες".

Το σημαντικό είναι να ασχοληθεις με αυτό που σου αρέσει

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οικονομικά και τόσο χαμηλά,μάλλον δεν διάβασες αρκετά. Και μάλλον δεν θα διαβάσεις αρκετά. Κάτσε διάβασε και ξανά δώσε. 

Όσον αφορά το απολυτήριο που είδα, έβγαλα σχεδόν 20 Χωρίς να ξέρω καν τι κάναμε στα μισά μαθήματα, όποτε μην το χρησιμοποιείς σαν μετρό σύγκρισης. 

Τώρα αν πιστεύεις ότι προσπάθησες έστω και λίγο και δεν μπόρεσες μα γράψεις τα 2 πρώτα θέματα των μαθηματικών που τα 2 τελευταία χρόνια επαναλαμβάνονται, τότε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις. Δεν μιλάω για Αοθ και πληροφορική που είναι μαθήματα που πας για 19-20 ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ 

ΥΓ Δεν νομίζω ότι υπάρχει μαθητής με κατ από 75 στην έκθεση μέχρι να δώσει πανελλήνιες. Εκεί ξαφνικά όλοι σοκαρονται 

Επεξ/σία από Fabricated
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι δεν έγραψες καλα στις πανελλήνιες δεν σημαίνει καταναγκαστικά κάτι. Μπορεί όντως να σημαίνει ότι δεν προσπάθησες αλλά μπορεί και κάλλιστα να σημαίνει ότι δεν μπορείς να αποδώσεις κάτω απο τετοιες συνθήκες. Πως να το κάνουμε, διαφορετικοί άνθρωποι είμαστε, διαφορετικά αντιμετωπίζουμε καταστάσεις πίεσης σε όλη την χρονιά και διαφορετικά αντιμετωπίζουμε τα μαθήματα και τις δουλειές που δεν μας αρέσουν, αλλά κάτι στο οποίο το αγαπάμε, να δίνουμε τα πάντα. Για αυτόν τον λόγο, το οτι δεν έγραψες καλά στα μαθήματα, δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνεις καλός επιστήμονας σε αυτό που σου αρέσει. 

Τώρα έχεις 2 επιλογές:

Κάθεσαι και ξαναδιαβάζεις, ρίχνεις ΤΟ διάβασμα και βάζεις στόχους, 

Πας στο ΤΕΙ πληροφορικής, το βγάζεις στα 4 χρόνια (που βγαίνει εύκολα), παράλληλα δουλεύεις και ασχολείσαι με την επιστήμη που σου αρέσει και πίστεψέ με, όταν θα τελειώσεις το ΤΕΙ και είναι να προσληφθείς σε μία δουλειά, μπορεί και να προτιμηθείς και απο κάποιον που εχει τελειώσει ΗΜΜΥ, αν έχεις ασχοληθεί με το άθλημα όταν εισαι φοιτητής.

Στο χέρι σου ειναι όλα, αν αξίζεις, σου αρέσει η πληροφορική και έχεις όρεξη, δεν θα πας χαμένος, όποιον δρόμο και απο αυτούς τους 2 αν ακολουθήσεις. 

Το οτι είσαι άχρηστος κλπ, αυτά ειναι παπάτζες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, axouu είπε

Γενικά, γιατί παίζει τόσο πολύ υποτίμηση για τα ΤΕΙ; Λόγω των χαμηλότερων βάσεων που έχουν συνήθως ή είναι κάποιος άλλος παράγοντας;

Απλά κάποιους τους βολεύει περισσότερο να αποκλειστεί η μία ομάδα πτυχιούχων από τον ανταγωνισμό παρά να γίνουν οι ίδιοι καλύτεροι.

Επεξ/σία από TheDarkKnight
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TheDarkKnight είπε

Γενικά, γιατί παίζει τόσο πολύ υποτίμηση για τα ΤΕΙ; Λόγω των χαμηλότερων βάσεων που έχουν συνήθως ή είναι κάποιος άλλος παράγοντας;

Κυρίως λόγω των βάσεων,που συνεπάγονται και επίπεδο φοιτητών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, defacer είπε

Με το τελευταίο θα συμφωνήσω, αλλά όχι ακριβώς με το πρώτο.

Το χαρτί, ανάλογα τι χαρτί και από πού, λέει από μόνο του κάποια πράγματα εξαιρουμένων παθολογικών περιπτώσεων. Λέει ότι είσαι ικανός να καταβάλεις μια τάδε προσπάθεια και να πετύχεις κάποιο αποτέλεσμα. Λέει πως έχεις περάσει από ένα περιβάλλον που σε δοκίμασε με συγκεκριμένους τρόπους και έχεις πίσω σου αυτή την εμπειρία. Έχεις πτυχίο νομικής; Είσαι ικανός να σκεφτείς με δομημένο τρόπο. Πολυτεχνείο; Αν σου δώσουν κάποιες προδιαγραφές και σου ζητήσουν να προτείνεις ένα σύστημα δε θα κοιτάς το άπειρο με απλανές βλέμμα.

Και εν τέλει δεν είναι μόνο αυτό, υπάρχουν κι άλλα "προϊόντα" της διαδικασίας απόκτησης ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών (οποιασδήποτε βαθμίδας), εξελικτικής φύσης, που είναι εξίσου ή και περισσότερο σημαντικά από την κωδικοποιημένη γνώση που αποκτά κάποιος στο αντικείμενό του. Και σου μένουν ότι κι αν κάνεις στη συνέχεια.

Αυτά που λες θα ίσχυαν σε σοβαρές χώρες που δεν μπορεί το κάθε κόμμα να σ βγάλει το πτυχίο. Ειδικά το απλανες βλέμμα, είναι στάνταρ θα το πετύχεις σε άτομα με ένα κάρο χαρτιά που δεν τα "κέρδισαν".

Αναφέρεις βέβαια ότι μετράει και το περιβάλλον (σχολή) αλλα δεν βρίσκω πως οι απόφοιτοι έχουν μια κοινή κατεύθυνση στη σκέψη τους, ίσως μόνο αυτοί που ασχολήθηκαν, οι υπόλοιποι όπως μπηκαν.. βγηκαν

Γι αυτό λεω, να πάει σε μια σχολή που όχι μόνο τον ενδιαφέρει καθ αυτή, αλλά του προσφέρει και εργασία που τον ενδιαφέρει, αλλιώς θα καταληξει μέτριος (μου φαντάζει δύσκολο να σαι καλός σε εργασία που δε σε γεμίζει) και είναι κρίμα μετά από τόσο κόπο.

Δεν τα λεω να αποθαρυνω κανεναν, αλλα δυστυχώς ελλαντα έχουμε 0 προσανατολισμό. Την πάτησα κ γω, δε μ άρεσε εν τέλει αυτο που σπούδαζα σαν εργασία και αλλαξα τελείως κλαδο

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα η νοοτροπία οτι το παιδί πρέπει να γίνει επιστήμονας. Επιστήμη για μένα είναι μονο η αστρονομία,αστροφυσική,ιατρική και οτιδήποτε έχει να κάνει που δεν έχει ακόμα ερευνηθεί πλήρως. Καθαρά δική μου άποψη, υποκειμενική.

Αν είσαι μέχρι 17-18 ετών δικαιολογώ αυτή την άποψη, αλλιώς είναι τραγική. Υποκειμενική ή οχι, είναι εντελώς λάθος. Ποιος σου είπε οτι οι υπόλοιπες επιστήμες έχουν ερευνηθεί πλήρως? Σε όλους τους τομείς στο πεδίο των θετικών, τεχνολογικών, οικονομικών επιστημών αλλά και επιστημών υγείας υπάρχουν πεδία έρευνας και διεξάγεται έρευνα η οποία αποτυπώνεται στα papers. Ακόμα και στον τομέα των θεωρητικών, κοινωνικών, ανθρωπιστικών επιστημών παράγονται νέες ιδέες και θεωρίες, διερευνώνται κοινωνικά φαινόμενα, μέχρι και λεξικό κυκλοφόρησε πριν 2-3 χρόνια με νέες λέξεις που έχουν προκύψει στην νέα ελληνική, υπάρχει φράση στα κλασσικά αρχαία ελληνικά κείμενα που ακόμα δεν έχει αποδοθεί με ακρίβεια το νόημά της και μόνο μερικές εικασίες έχουνε γίνει. Ο μόνος τομέας που δεν θα μπορούσα να εντάξω στις επιστήμες και αυτό με αστερίσκους, είναι κάποιες από τις καλές τέχνες και οχι όλες, σώματα ασφαλείας, αστυνομοστρατιωτικές σχολές και τα σχετικά, που ακόμα και σε αυτές υπάρχουν τομείς άλλων επιστημονικών πεδίων που είναι παρεμφερή, συσχετίζονται και μπορούν να αποτελέσουν πεδίο έρευνας.

Επεξ/σία από Βασίλης_29
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο αρχικό ερώτημα του παιδιού να απαντήσω ότι το τμήμα πληροφορικής στις Σέρρες ασχολείται περισσότερο με τις επικοινωνίες και λιγότερο με τον προγραμματισμό. Το τμήμα δεν βγαίνει στα 4 χρόνια εκτός αν είσαι αυτός ο ένας από τους 100 που το κάνουν. Έκτος ότι θα είσαι φοιτητής άρα θα κοπροσκυλιασεις και λίγο το τμήμα έχει παρά πολλά μαθήματα γύρο από την φυσική και τα μαθηματικά και εφόσον έχει γράψει εσύ και το άλλο 90% κάτω απ την βάση σε αυτά τα μαθήματα θα τα βρεις σκούρα. Για το τμήμα του Ηρακλείου δεν έχω άποψη. Συμβουλή μου δες τι θες να κάνεις εσύ στην ζωή σου και όχι οι γονείς σου. Αν υπάρχει κάποια σχολή που γουστάρεις τρελά κάτσε και ξανά δώσε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, defacer είπε

Δεν το προσδιορισα συγκεκριμένα στο μυαλό μου πριν το γράψω, αλλά γιατί το λες αυτό;

Δεν σκεφτόμουν τα Λ.Σ. του Tannenbaum (ή όπως γράφεται το όνομά του). Σκεφτόμουν μαθηματικό προγραμματισμό, θεωρία πληροφορίας, optimization, θεωρία παιγνίων, graphs, probabilistic modeling, complexity, numerical analysis. 

Γιατί, από προσωπική εμπειρία θαρρώ ότι, καλά τα βιβλία αλλά ένας καθηγητής με καλή γνώση (=καλά παραδείγματα και ερμηνείες, π.χ. γεωμετρική) και δουλεμένη παρουσίαση, δίνει περισσότερη γνώση σε τέτοια θεωρητικά ή πολλών διαστάσεων (= όχι εύκολα visualized) προβλήματα. 

Επεξ/σία από Fortistis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@DedSecz Το ΤΕΙ Κρήτης είναι μια πολύ καλή επιλογή. Μου φαίνεται απίστευτο ότι στο 2018 υπάρχει ακόμα κόσμος στην Ελλάδα που θεωρεί τα τμήματα ΤΕΙ κατώτερα των πανεπιστημιακών γενικά και αορίστως. Υπάρχουν καλά και μέτρια τμήματα σε όλα τα ΤΕΙ και Πανεπιστήμια. Σημασία έχει να βρεις κάποιο καλό, στο αντικείμενο που σου αρέσει.

Στην πορεία, αν ενδιαφέρεσαι, μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό και να εξειδικευθείς σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης, ενδεχομένως και με υποτροφία. 

Οι πανελλήνιες δεν αποτελούν κριτήριο επιτυχίας ή αποτυχίας. Είναι ένα snapshot μιας συγκεκριμένης χρονικής στιγμής σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Το πως ξύπνησες, τι άγχος είχες, τι θέματα πέσανε κι ένα σωρό άλλοι τυχαίοι και πέρα από τον έλεγχό σου παράγοντες επηρρέασαν το αποτέλεσμα. Σίγουρα όσο καλύτερα προετοιμασμένος ήσουν τόσο καλύτερα θα είχες αποδώσει αλλά αυτό δεν λέει κάτι γι αυτούς που έγραψαν καλύτερα από εσένα. Μπορεί κάλλιστα να ήταν θέμα τύχης όσο και προετοιμασίας.

Θα κλείσω λέγοντας ότι αν κάνεις αυτό που αγαπάς, θα γίνεις από τους καλύτερους. Και να ξέρεις, η γνώση δεν σταματάει σε αυτά που θα σε διδάξουν, αυτά αποτελούν την αφετηρία. Εσύ μόνος σου θα πρέπει να διαβείς το δρόμο της γνώσης.

 

Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, axouu είπε

Γενικά, γιατί παίζει τόσο πολύ υποτίμηση για τα ΤΕΙ; Λόγω των χαμηλότερων βάσεων που έχουν συνήθως ή είναι κάποιος άλλος παράγοντας;

Γιατί σε γενικές γραμμές έχουν χαμηλότερο επίπεδο από ότι τα αντίστοιχα ΑΕΙ όπως και γιατί σε γενικές γραμμές υπάρχουν μεγάλες διαφορές από ΑΕΙ σε ΑΕΙ. Δεν αφορά αποκλειστικά τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.

Π.χ. ένας καθαρά ακαδημαίκός συγκρίνει τις σχολές βάσει των δημοσιεύσεων, των ερευνητικών προγραμμάτων κλπ.

Πρακτικά ένας υποψήφιος, μπορεί να το κρίνει χοντρικά κοιτώντας το επίπεδο των εργασιών που βάζουν τα ίδια μαθήματα, το πόσες προγραμματιστικές εργασίες βάζουν, το πόσο αυστηροί είναι με τις αντιγραφές, το πόσοι παρατάνε τη σχολή, το μέσο όρο φοίτησης κλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...