Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vagos789 είπε

Είναι προϊόντα που πρόκειται να "χαλάσουν" ή έχουν μείνει στο ράφι καιρό?-Αυτα εχουν σαφη σημανση,κοντινης ημερομηνιας ληξεως


Είναι προϊόντα κράχτες για να φέρουν τον κόσμο στο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ?-Ναι,ερχεται για την προσφορα,αγοραζει κι αλλα χωρις προσφορα,πχ στο lidl οτι παρεις απο επωνυμα ειναι συνηθως ακριβο,τους κραχτες τους πουλαει με ζημια 


Επισης οπως προαναφερθηκε καποιες εταιρειες (πολυεθνικες) πουλάνε ουσιαστικα συνεχως σε προσφορα (πχ 30% εναλλαξ με 1+1 ) για να τραβανε περισσοτερο τον πελατη 

Δηλαδη δεν υπαρχει κανενας λογος να αποφευγετε αυτα τα προιοντα,οσα γραφησαν περι αλλοιωμενων και lidl κτλ ειναι ξεκαθαρα βλακειες.

Καμια εταιρεια και κανενα sm δεν πουλαει προβληματικα προιοντα (αυτο μπορει να το κανει ο γυφτος στην ΕΟ αλλα και παλι οχι).

Οι αλλοιωσεις που βρισκονται καμια φορα κατα 99% ειναι προβλημα στην αλυσιδα μεταφορας

Δεν ειπε κανείς οτι αλλοιωνονται στο σουπερ αλλα τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να γίνει και αυτό κατα την παραλαβή και την αποθηκευση καποιων προιοντων να αλλοιωθουν.. ή για παραδειγμα σε μικρη αλυσιδα sm έχω δει νερα κοκακολες και λοιπα στον ηλιο 5-6 ωρες με 40 βαθμους,ειχανε βράσει....εκει αρχιζει και αλλοιωνεται και χαλαει η γευση.

Επεξ/σία από blackdeagle
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και οταν ο εξυπνος μπαλαλης της γειτονιας κανει το 1+1, μεμονωμένο τεμαχιο; τι τον κανεις;

Εδω έπαιρνε τις συσκευασιες τις ιον που ειχε πολλες μεσα, τις ανοιγε και τις εδινε τεμαχιακα.

Κατι χλωρινες επωνυμης εταιριας παλι τις εσπαγε.

Πρεπει στο 1+1 να βαζουν στο δευτερο προιον κατι ωστε να μην τον συμφερει να το σπασει ή να μην μπορει να το πουλησει, συν οτι πρεπει να γινονται εφοδοι απο τις εταιρίες.

Ο αλλος φερνει κοκακολλα απο την βουλγαρια και την πουλαει σε ιση με την αλλη που προορίζεται για ελλαδα.

 

Επεξ/σία από Liverpool89
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Και οταν ο εξυπνος μπαλαλης της γειτονιας κανει το 1+1, μεμονωμένο τεμαχιο; τι τον κανεις;

Αν δεν θελεις τοτε δεν αγοραζεις

Αυτα τα μαγαζια βασιζουν την υπαρξη τους στο οτι εσυ θα πας εκει οταν θα ειναι κλειστο το sm ή οταν βαριεσαι να πας μεχρι εκει και εισαι προθυμος να πληρωσεις παραπανω

Δεν πληρωνουν φορους στο Λουξεμβουργο αλλα στην Ελλαδα και δεν μπορουν να επιβιωσουν με τα margin που εχει πχ ο ΑΒ

Δημοσ.

Καλά, δε μπορούμε να δικαιολογούμε αυτές τις τακτικές τώρα. Είναι σαφές ότι απαγορεύεται να πωλούνται μεμονωμένα.

Μην ξεχνάμε ότι ο καταναλωτής είναι χαμένος και σε άλλο επίπεδο, όταν πάνε οι μπακάληδες και φορτώνουν καρότσια με προσφορές στα supermarket και πάει ο τελικός καταναλωτής και βρίσκει άδεια ράφια.

Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος ούτως ή άλλως.

Δημοσ.
Στις 16/7/2018 στις 11:05 ΠΜ, Xvipes είπε

Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει με ποιο κριτήριο βγαίνουν διάφορες προσφορές στα σούπερ μάρκετ(1 + 1 δώρο, % έκπτωση, κλπ).

Είναι προϊόντα που πρόκειται να "χαλάσουν" ή έχουν μείνει στο ράφι καιρό?

Όχι

Είναι προϊόντα κράχτες για να φέρουν τον κόσμο στο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ?

Όχι (εκτός αν μιλάμε για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας) καθώς αυτές οι συσκευασίες έρχονται έτσι από τον προμηθευτή.

Είναι και τα δύο?

Γενικά θεωρείτε καλά προϊόντα αυτά που είναι σε  προσφορά ή προσπαθείτε να τα αποφεύγετε?

 

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αντι να δωσουν κατι σε πραγματικα εκπτωτικη τιμη, πχ μισοτιμης, δινουν στην ιδια τιμη ενα δευτερο τμχ δωρο συνηθως. Κατι ειναι κι αυτο, αλλα θα προτιμουσα την 1η εκδοχη: να βγουν σε μια δεδομενη στιγμη λιγοτερα χρηματα απο την τσεπη. Οχι να αγορασω διπλο, να εχω για το...μελλον...

:(

Δημοσ.

Το 1+1 και προσφορές τύπου -25% στο δεύτερο τεμάχιο/στα δύο τμχ κλπ αντί για έκπτωση σε ένα τεμάχιο, νομίζω είναι ξεκάθαρα για τους τζίρους, τόσο των super market όσο και των εταιρειών. Όσο μεγαλύτεροι τζίροι τόσο το καλύτερο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...