Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με 100άρα γραμμή. Από 100 σε 70.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν δεν σε πολυενδιαφέρει, και πολύ καλά κάνεις. Αλλά αν είναι να έχεις αποσυνδέσεις, σ' εκνευρίζει να πληρώνεις κάτι και να μην ανταποκρίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dj_takis είπε

Έχει ήδη αποκλειστεί κάθε πρόβλημα εντός πολυκατοικίας, γιατί εκτός ότι έχω φροντίσει να φτιάξω την καλωδίωσή μου όπως πρέπει για vdsl, (έχει μαλλιάσει η γλώσσα του καημένου του poulinou)τα τζιμάνια οι τεχνικοί που μέτρησαν κάτω στον κατανεμητή έβγαλαν κι εκεί 70.

Τι να πω... καλό κουράγιο και σε σένα. Μ' εμένα δεν ήταν ποτέ έτσι. Μιλάμε για πολλά χρόνια WIND. Πάντα δούλευε ρολόι στη περιοχή. Φαντάσου ότι όταν έκανα 50άρα, συνδέθηκα στα 40. Που μπορούσαν άνετα να κάνουν την παλαβή. Είναι αποδεκτά τα 40. Έκανα παράπονα, και το έφτιαξαν σε μια εβδομάδα. 50 καρφωτά. Και χωρίς αντιρρήσεις. Τι τους έχει πιάσει τώρα δεν μπορώ να καταλάβω, και επιμένουν σε βλακώδες πράγματα.

σαν νεα ας πουμε τεχνολογια η fiber μην νομιζεις μπορει και να μην ξερουν και τι φταιει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, postfire είπε

σαν νεα ας πουμε τεχνολογια η fiber μην νομιζεις μπορει και να μην ξερουν και τι φταιει 

Θα το εκτιμούσα αν μου το έλεγαν αυτό. Καλύτερα να μου έλεγαν, "δεν ξέρουμε τι φταίει, κάτσε έτσι μέχρι να το βρούμε," παρά τις παπάτζες που μου αραδιάζουν. Ειλικρινά σου μιλάω, κουβέντα δεν θα έλεγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ένα ποσοστό βάση ruo το οποίο δικαιολογεί τα μέγιστα .η wind ασχολήθηκε γτ όπως είπε το πήγε συνδιαστικο με ΟΤΕ .δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από υποβάθμιση σε 50αρι .καταγγελία και να κάνεις δεν θα κερδίσεις κάτι για να πετύχεις το 100 αφού έχει θέμα το απερχόμενο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, dj_takis είπε

.... Εκείνο που θέλω, είναι να πιάσω τα 100 που έπιανα, γιατί πραγματικά τα έπιανα ότι κι αν λένε, ή να φύγω αζημίως αφού δεν μπορούν να μου παρέχουν τις υπηρεσίες που υπογράψαμε. Δεν θέλω υποβάθμιση σε 50άρα, που ίσως μου προτείνουν κάποια στιγμή.

Αυτό που λες να φύγεις αζημίως... να το ρωτήσεις καλά πριν την κάνεις.

32 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Υπάρχει ένα ποσοστό βάση ruo το οποίο δικαιολογεί τα μέγιστα .η wind ασχολήθηκε γτ όπως είπε το πήγε συνδιαστικο με ΟΤΕ .δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από υποβάθμιση σε 50αρι .καταγγελία και να κάνεις δεν θα κερδίσεις κάτι για να πετύχεις το 100 αφού έχει θέμα το απερχόμενο 

Αυό πιστευω κι εγώ. Το συνδιαστικό είναι λιγικό μιας και πρόσβαση στην καμπίνα εχει μόνο ο ΟΤΕ. Εφόσον είναι ότι πιανει μεχρι 70, λογικά αυτή είναι και η απαντηση που τους εδωσε ο ΟΤΕ. Δεν ξέρω τι παίζει με τις VDSL αλλα σε ADSL ο ΟΤΕ δύσκολα αλλαζει απερχόμενο όταν δεν εχει πρόβλημα. Αν είναι δηλαδή πρόκειται για χαμηλό συγχρονισμό αλλα η γραμμή παιζει κανονικά χωρίς αποσυνδεσεις κλπ.

Επεξ/σία από fingolfingr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, fingolfingr είπε

Αυτό που λες να φύγεις αζημίως... να το ρωτήσεις καλά πριν την κάνεις.

Αυό πιστευω κι εγώ. Το συνδιαστικό είναι λιγικό μιας και πρόσβαση στην καμπίνα εχει μόνο ο ΟΤΕ. Εφόσον είναι ότι πιανει μεχρι 70, λογικά αυτή είναι και η απαντηση που τους εδωσε ο ΟΤΕ. Δεν ξέρω τι παίζει με τις VDSL αλλα σε ADSL ο ΟΤΕ δύσκολα αλλαζει απερχόμενο όταν δεν εχει πρόβλημα. Αν είναι δηλαδή πρόκειται για χαμηλό συγχρονισμό αλλα η γραμμή παιζει κανονικά χωρίς αποσυνδεσεις κλπ.

Όταν ο πάροχος δώσει βλάβη για χαμηλό συγχρονισμό κανονικά πρέπει να γίνει αλλαγή κ κεντρικού κ απερχόμενο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Όταν ο πάροχος δώσει βλάβη για χαμηλό συγχρονισμό κανονικά πρέπει να γίνει αλλαγή κ κεντρικού κ απερχόμενο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο 

Επειδή όμως τα απερχόμενα ελεγχονται από ΟΤΕ, πολλες φορές η αλλαγή αυτή δεν γίνεται για εναλλακτικους. Εφόσον ξαναλέω δεν υπαρχουν αλλα προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, faliriotis1 είπε

Χτυπησε και στην ΕΕΤΤ  :  Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτή: 210 615 1194 (καθημερινά 09:00-12:00) 

Τι εχεις να χάσεις ?

Τον χρόνο του. Απ'τη στιγμή που του λένε ότι είναι μέσα στα "όρια", αναμένει να λήξει το συμβόλαιο και φεύγει μετά. 
Η ΕΕΤΤ δεν μπορεί να κάνει τίποτα. 


Τα όρια βέβαια αναγράφονται στο συμβόλαιο, για τα οποία όρια οφείλουν να τον ενημερώσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο από αυτούς. Είχα πάει πριν από 2 χρόνια σε καινούργιο σπίτι, τότε και πήρα adsl double play απο την wind.

Ήρθε ο τεχνικός για συνδέσεις και μετρήσεις και λόγω αποστάσεως επιβεβαίωσε ότι η μέγιστη ταχύτητα θα είναι περίπου 13, (όσο είχα υπολογίσει και εγώ).

Πριν από 2 μήνες πρόσεξα ότι το ίντερνετ σερνοτανε, και είδα ότι το ρούτερ κλείδωνε στα 6 με 6,5 . Με άλλο ρούτερ πάλι τα ίδια, οπότε και τους πήρα τηλέφωνο.

Πήραν μετρήσεις εξ αποστασεως, επιβεβαιώσανε την χαμηλή ταχύτητα, και είπανε ότι η γραμμή μου έχει βλάβη.

Λόγω αυτου μου δώσανε στην ίδια τιμή 50/5, και στείλανε και νεο ρούτερ. ΜΟΝΟΙ τους. Οπότε τι να πω. Εγώ είμαι ευχαριστημένος μαζι τους

Επεξ/σία από iceman79
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας.

4 ώρες πριν, aGka8l είπε

Υπάρχει ένα ποσοστό βάση ruo το οποίο δικαιολογεί τα μέγιστα .η wind ασχολήθηκε γτ όπως είπε το πήγε συνδιαστικο με ΟΤΕ .δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από υποβάθμιση σε 50αρι .καταγγελία και να κάνεις δεν θα κερδίσεις κάτι για να πετύχεις το 100 αφού έχει θέμα το απερχόμενο 

Όντως ασχολήθηκε η WIND, και δήλωσε βλάβη, όπως και η απάντηση ότι είμαι στα όρια είναι του ΟΤΕ απ' ότι μου είπαν. Θα έκανα 50άρι, αλλά αυτό σημαίνει ανανέωση συμβολαίου, και δεν θέλω να μείνω ούτε μέρα παραπάνω σε αυτούς απ' ότι λέει το συμβόλαιό μου.  Το θέμα είναι ότι είχα 100. Το απερχόμενο, τι είναι;

4 ώρες πριν, fingolfingr είπε

Αυτό που λες να φύγεις αζημίως... να το ρωτήσεις καλά πριν την κάνεις.

Ναι φίλε μου, πρώτα θα βεβαιωθώ ότι θα είναι αζημίως, και μετά θα φύγω. Δεν θέλω να τους δώσω έξτρα λεφτά με τίποτα. Ούτε φυσικά να κάνω τον νταή και να μην πληρώσω το πέναλτι. Μόνο αν είναι αζημίως θα φύγω.

 

3 ώρες πριν, faliriotis1 είπε

Χτυπησε και στην ΕΕΤΤ  :  Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτή: 210 615 1194 (καθημερινά 09:00-12:00) 

Τι εχεις να χάσεις ?

 

3 ώρες πριν, polaki είπε

Τον χρόνο του. Απ'τη στιγμή που του λένε ότι είναι μέσα στα "όρια", αναμένει να λήξει το συμβόλαιο και φεύγει μετά. 
Η ΕΕΤΤ δεν μπορεί να κάνει τίποτα. 


Τα όρια βέβαια αναγράφονται στο συμβόλαιο, για τα οποία όρια οφείλουν να τον ενημερώσουν. 

Μην το λες. Κάτι θα κάνω. Δεν θα παραδοθώ έτσι. Άσχετα αν πετύχω κάτι. Αν τα όρια αναγράφονται, θα διαβάσω το συμβόλαιο να δω αν ισχύουν τα 70 που μου είπαν. Επίσης στο συμβόλαιο είναι τσεκαρισμένο το FTTB/FTTH. Το οποίο φυσικά δεν ισχύει. FTTC είναι. Μπας και μπορώ να πατήσω πάνω εκεί;

 

3 ώρες πριν, iceman79 είπε

Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο από αυτούς. Είχα πάει πριν από 2 χρόνια σε καινούργιο σπίτι, τότε και πήρα adsl double play απο την wind.

Ήρθε ο τεχνικός για συνδέσεις και μετρήσεις και λόγω αποστάσεως επιβεβαίωσε ότι η μέγιστη ταχύτητα θα είναι περίπου 13, (όσο είχα υπολογίσει και εγώ).

Πριν από 2 μήνες πρόσεξα ότι το ίντερνετ σερνοτανε, και είδα ότι το ρούτερ κλείδωνε στα 6 με 6,5 . Με άλλο ρούτερ πάλι τα ίδια, οπότε και τους πήρα τηλέφωνο.

Πήραν μετρήσεις εξ αποστασεως, επιβεβαιώσανε την χαμηλή ταχύτητα, και είπανε ότι η γραμμή μου έχει βλάβη.

Λόγω αυτου μου δώσανε στην ίδια τιμή 50/5, και στείλανε και νεο ρούτερ. ΜΟΝΟΙ τους. Οπότε τι να πω. Εγώ είμαι ευχαριστημένος μαζι τους

Τέτοια πραγματάκια μου είχαν τύχει πολλά κι εμένα κατά καιρούς. Και είχαν πολύ σωστή αντιμετώπιση. Τώρα δεν ξέρω τι τους έχει πιάσει. Θα μου πεις ότι το όλο θέμα έχει να κάνει και με τον ΟΤΕ. Δεν είναι μόνη της η WIND. Σύμφωνοι, αλλά εγώ πελάτης της WIND είμαι όμως. Δεν έχω πάρε δώσε με τον ΟΤΕ, κι ας ξέρω ότι όλες οι γραμμές  (σχεδόν) είναι δικές του. Ας τα βρούνε μόνοι τους, και ας πιέσουν τον ΟΤΕ. Εκτός αυτού, γιατί δεν με παίρνει ο υπεύθυνος εδώ και δυο βδομάδες που έχω κάνει αίτημα; Εκεί δεν είναι εντάξει η WIND.

Εννοείται πως αν είχα απ' την αρχή 70 δεν θα μίλαγα. Αλλά για ένα μήνα ήμουν καρφωμένος 100. Ε όχι λοιπόν. Τα παραμύθια τους να τα πουν αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε λες η wind να μην θέλει να σε ευχαριστημένος? Γιατί να σου πουλάνε παραμύθια ? .

Μετά την καμπίνα έως την πολυκατοικία σου υπάρχει το ακραίο δίκτυο . Πολλές φορές χαλάει η χάνει σε ταχύτητα για διάφορους λόγους . Και πάροχο να αλλάξεις τον ίδιο συγχρονισμό θα έχεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Ρε φίλε λες η wind να μην θέλει να σε ευχαριστημένος? Γιατί να σου πουλάνε παραμύθια ? .

Μετά την καμπίνα έως την πολυκατοικία σου υπάρχει το ακραίο δίκτυο . Πολλές φορές χαλάει η χάνει σε ταχύτητα για διάφορους λόγους . Και πάροχο να αλλάξεις τον ίδιο συγχρονισμό θα έχεις 

Ποιον συγχρονισμό από τους δύο θα έχω με άλλον πάροχο; Τα 100 ή τα 70; Δηλαδή όταν μου λένε ότι δεν έχει πιάσει ποτέ η γραμμή 100 γιατί έτσι έχουν σημειώσει οι τεχνικοί τους (της WIND), ενώ εγώ είχα 100 για τον πρώτο μήνα που ενεργοποιήθηκε, αυτό εσύ πώς το λες; Ειλικρίνεια; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Vodafone στο Παλαιό Φάληρο εγώ, η 24αρα κλείδωνε στα 3, έβαλα 50αρα και κλειδώνω στα 35 και πρέπει να μαι και ευχαριστημένος και καλά..

Καλό κουράγιο φίλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...