Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με 100άρα γραμμή. Από 100 σε 70.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, dj_takis είπε

Ποιον συγχρονισμό από τους δύο θα έχω με άλλον πάροχο; Τα 100 ή τα 70; Δηλαδή όταν μου λένε ότι δεν έχει πιάσει ποτέ η γραμμή 100 γιατί έτσι έχουν σημειώσει οι τεχνικοί τους (της WIND), ενώ εγώ είχα 100 για τον πρώτο μήνα που ενεργοποιήθηκε, αυτό εσύ πώς το λες; Ειλικρίνεια; 

Εγώ δεν αντιλέγω ότι χτυπαγες 100 . Απλά έτσι όπως είναι το δίκτυο σήμερα παίζεις τόσο αύριο αλλιώς . Αν αλλάξεις πάροχο πάλι 70 θα κλειδώνεις . 

Εσύ παιρνεις από καμπίνα ΟΤΕ από εκεί ένα καλώδιο υπόγειο κ μετά στην πρίζα σου . Αυτό το υπόγειο καλώδιο να στο πω χοντρικά φέρνει τόσο . Μπορεί κάποιο άλλο ζευγάρι να παίζει καλύτερα το ίδιο ή και χαμηλότερα . Όλα είναι λαχείο . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

21 ώρες πριν, aGka8l είπε

Εγώ δεν αντιλέγω ότι χτυπαγες 100 . Απλά έτσι όπως είναι το δίκτυο σήμερα παίζεις τόσο αύριο αλλιώς . Αν αλλάξεις πάροχο πάλι 70 θα κλειδώνεις . 

Εσύ παιρνεις από καμπίνα ΟΤΕ από εκεί ένα καλώδιο υπόγειο κ μετά στην πρίζα σου . Αυτό το υπόγειο καλώδιο να στο πω χοντρικά φέρνει τόσο . Μπορεί κάποιο άλλο ζευγάρι να παίζει καλύτερα το ίδιο ή και χαμηλότερα . Όλα είναι λαχείο . 

Ναι αλλά δεν γίνεται να έχει τέτοιες αυξομειώσεις το δίκτυο. Από 100 σε 70. Η διαφορά είναι μεγάλη. Μ' αυτή τη λογική μεθαύριο ίσως πάει και 30. Θα πρέπει να το δεχτούμε; Όχι φυσικά. Θα δηλώσουμε βλάβη. Όσο έπιανα 100, η διαφορά ήταν μέχρι 2mbps. Έως 98 κατέβηκα. Όχι παραπάνω. Αλλά και τώρα με τα 70, φτάνει μέχρι 72,3. Παραπάνω δεν έχω δει. Και έως 69,8. Αυτές είναι οι διαφορές. Και γι' αυτό το δήλωσα βλάβη. Και μια χαρά το δέχτηκαν εξαρχής. Και αρνούμαι να πιστέψω ότι το υπόγειο καλώδιο ενώ έπαιζε μια χαρά, ξαφνικά και χωρίς να το πειράξει κάποιος άρχισε να κάνει τα κουλά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις ‎17‎/‎7‎/‎2018 στις 11:49 ΜΜ, SakafliaC είπε

Vodafone στο Παλαιό Φάληρο εγώ, η 24αρα κλείδωνε στα 3, έβαλα 50αρα και κλειδώνω στα 35 και πρέπει να μαι και ευχαριστημένος και καλά..

Καλό κουράγιο φίλε.

Λιγο πίο πέρα, στην Νέα Σμύρνη, η 50άρα Vodafone κλειδωνει στα 45, εγω τι να πώ ? ότι είμαι πιο κοντά στα 50 ?   Όταν την είχανε εγκαταστησει, ειχα την επισκεψη ενός τεχνικου τους, και τωτε κλειδωνε στα 49 ! Και μου είχε πει να τους ξαναενοχλησω όταν αρχησει και κλειδωνει γυρω στα 40 , για να ερθουνε πάλι να την ξαναρυθμησουν.  Αλλά από τότε εχει περάσει περισσοτερο από ενας χρόνος. Τώρα κλειδωνει στα 45 !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, divo είπε

Κανανε και παρακανανε. Και να εισαι σιγουρος οτι ξερουν και τι φταιει.....

Το απερχομενο μετριεται και αν ο χαλκος ειναι ενταξει τότε δεν αλλάζεται στο χαμηλό συγχρονισμο. Εκτος αν το ζητησει ο παροχος γραπτώς στις σημειωσεις του!!!

Πυστευεις οτι ειναι το ιδιο να παιρνεις ατοφια γραμμη οπτικης απο το ΑΚ και να δινεις στοαπερχομενο. Με το να παιρνεις ιντερνετ απο οπτικη στη καμπινα και τηλεφωνια tdm με χαλκο απο το ΑΚ και να συνδεεις αυτα με διπλοκαρφωμα, για να τα δωσεις στο απερχομενο? 

Μαλλον κατι λαθος σκέφτεσαι...

οταν φυγει με επιλογή χαμηλός συγχρονισμός ΝΑΙ δλδ ο παροχος αποδέχεται την χρεωση  πρέπει να γινει αλλαγή και κεντρικού και απερχομένου δικτύου εφόσον υπάρχει διαθέσιμο , τουλαχιστον ετσι ισχυε. οπως και πολυ σπανια θα κατσει καποιος οτετζης να πάρει μετρήσεις χαλκου με cooper box ,οταν εκανα πρακτικη μια φορα ειδα να δουλευει καποιος cooper box και αυτο σε συνδιαστικό  αλλιως  βλεπει με μεταλακτη αν εχει γη /επαφη . .Αλλάζει ενα κεντρικό την εύκολη δουλειά και τελος συνηθως.

τωρα δεν ξερω αν me vpu light παιζεις καλύτερα  απο οτι με vpu δεν το χα σκεφτει αυτο .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι μάλλον χαλαρά οι γνώσεις μερικών, ξεπερνούν κατά πολύ των τεχνικών των εταιριών. @divo  κι εγώ πιστεύω φίλε ότι οι ΟΤΕτζίδες ξέρουν ακριβώς τι γίνεται, αλλά δεν ξέρω για ποιον λόγο δεν το φτιάχνουν. Οι άλλοι πιστεύω ότι δεν έχουν ιδέα. Είτε γιατί οι γνώσεις τους είναι περιορισμένες, είτε γιατί ο ΟΤΕ δεν τους διαφωτίζει. Υπάρχει περίπτωση να πάρω εγώ τηλέφωνο στη WIND και να τους πω τι να δουν; Θα έχει καμιά τύχη αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, divo είπε

Αν δεν γινει μεταβαση ολων σε voip και fiber μονο, δεν προκειτε να λυθει τιποτα. Το μονο αποδεκτο και καλο ειναι οτι ευτυχως δε υπαρχουν προβληματα παντου. Το ποσοστο ειναι μικρο οποτε μεχρι να εφαρμοσουν τις λυσεις που εχουν βρει,  πορευόμαστε ολοι ετσι. Επισης καποια πραγματα βγαζουν λυσεις στο πεζορομιο και οχι στα εργαστηρια. Εκει μεταφερονται μετα για να γινουν μαζικες αλλαγες. Σκεψου κατι, οταν πευτατε σε "βλαμενο" απερχομενο ή κεντρικο, μετα που ψαχνατε για ελευθερο, σε κοντινο του ή σε αλλη 50αδα ή 100αδα; Αυτα λοιπον δε μαθενονται στα εργαστηρια. και αυτο που εγραψα ηταν κατι απλο.

θεωρω πως οχι, αλλα δεν εχεις να χασεις κατι αν το δοκιμασεις.  Για μενα παντως λυση ίσως να ειναι φιλτρο στη γραμμη (καμπινα) ή καλυτερα voip τηλεφωνια μεσω οπτικης απο τη καμπινα. Το εχω δει σε μια εταιρεια αλλα δε θυμάμαι αν ηταν wind ή vodafon

Εκείνο που μ' ενοχλεί (πολύ όμως...) είναι ότι τα 100 τα είχα στο τσεπάκι και ξαφνικά εξαφανίστηκαν. Θα μου πεις, γιατί κόβεσαι τόσο για τα 30 παραπάνω; Γιατί κατεβάζω. Κάνω χρήση της γραμμής. Δεν την έβαλα απλά για να λέω ότι έχω 100άρα. Και όπως και να το κάνουμε, άλλο να κατεβάζεις με 12 και άλλο με 8,5. Δηλαδή να τους μιλήσω για voip τηλεφωνία και για φίλτρο στην γραμμή; Αν κάνω καταγγελία, υπάρχει περίπτωση να το ψάξουν λίγο παραπάνω, κατά τη γνώμη σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα θα σου άρεσε να έρχεται κάποιος κ να σου λέει πως να κάνεις την δουλειά σου ή να σου κάνουν υποδείξεις? 

Καταρχήν όταν έχεις voip δεν βάζεις φίλτρο στο διπλοπατσαρισμα γιατί δεν κάνεις διπλοπατσαρισμα . Πάει dslam κ απερχόμενο. 

Δεν ξέρω αν εκεί που είσαι η wind δίνει voip κ λογικά αν έδεινε θα σε είχε γυρίσει ήδη . Στην δικιά μου πόλη vpu light από εναλλακτικούς έχει μόνο η cyta .

Κανείς άλλος 100% 

 

Όσο αφορά την wind , δέχεται ότι παίζεις χαμηλά για αυτό που πληρώνεις , στέλνει τεχνικό, το δίνει στον ΟΤΕ , (o τεχνικος της wind πρεπει να πάρει κάποιες μετρήσεις και αν  δεν δει πρόβλημα  ΣΤΟ ΧΑΛΚΟ αποδέχεται  ότι η wind θα χρεωθεί ένα 30αρι στον ΟΤΕ  για να σε φτιάξει ) απαντάεια ο ΟΤΕ , δεν τους αρέσει η απάντηση που έδωσε κ  πάνε συνδιαστικο . Ο ΟΤΕ λογικά επειδή δε μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο (γτ αλλιώς θεωρητικά θα το χε φτιάξει με την 1η δήλωση της βλάβης ) απαντάει ότι είναι στα όρια κ τέλος .

Η wind δεν μπορεί να κάνει πλέων τίποτα κ δεν μπορεί να ξαναχρεωθεί αυτό το 30ευρω στον ΟΤΕ γτ έχει καταχωρημένα στο σύστημα της τις απάντησεις του ΟΤΕ..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Εσένα θα σου άρεσε να έρχεται κάποιος κ να σου λέει πως να κάνεις την δουλειά σου ή να σου κάνουν υποδείξεις? 

Καταρχήν όταν έχεις voip δεν βάζεις φίλτρο στο διπλοπατσαρισμα γιατί δεν κάνεις διπλοπατσαρισμα . Πάει dslam κ απερχόμενο. 

Δεν ξέρω αν εκεί που είσαι η wind δίνει voip κ λογικά αν έδεινε θα σε είχε γυρίσει ήδη . Στην δικιά μου πόλη vpu light από εναλλακτικούς έχει μόνο η cyta .

Κανείς άλλος 100% 

Όσο αφορά την wind , δέχεται ότι παίζεις χαμηλά για αυτό που πληρώνεις , στέλνει τεχνικό, το δίνει στον ΟΤΕ , (o τεχνικος της wind πρεπει να πάρει κάποιες μετρήσεις και αν  δεν δει πρόβλημα  ΣΤΟ ΧΑΛΚΟ αποδέχεται  ότι η wind θα χρεωθεί ένα 30αρι στον ΟΤΕ  για να σε φτιάξει ) απαντάεια ο ΟΤΕ , δεν τους αρέσει η απάντηση που έδωσε κ  πάνε συνδιαστικο . Ο ΟΤΕ λογικά επειδή δε μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο (γτ αλλιώς θεωρητικά θα το χε φτιάξει με την 1η δήλωση της βλάβης ) απαντάει ότι είναι στα όρια κ τέλος .

Η wind δεν μπορεί να κάνει πλέων τίποτα κ δεν μπορεί να ξαναχρεωθεί αυτό το 30ευρω στον ΟΤΕ γτ έχει καταχωρημένα στο σύστημα της τις απάντησεις του ΟΤΕ..

Στην πρώτη σου πρόταση θα σταθώ μόνο. Η δουλειά τους είναι να φτιάξουν τη βλάβη. Πώς και ποιος θα το κάνει; Δεν με νοιάζει σαν καταναλωτή. Εγώ πελάτης της WIND είμαι, εκεί θα αποτανθώ, και ούτε και με νοιάζει για το ποιος είναι πίσω απ' όλο αυτό. Βλέπεις εσύ να την έχουν κάνει τη δουλειά τους; Όπως ούτε και με νοιάζει αν θα χρεωθούν για να το φτιάξουν 30, 50 ή 100 ευρώ. Με νοιάζει ότι χρεώνουν εμένα για μια υπηρεσία που την είχα, και ξαφνικά δεν την έχω. Και για να μη τη φτιάξουν στην τελική μου λένε και παραμύθια. Και επειδή έχω ξαφνικά την μισή σχεδόν υπηρεσία απ' ότι μου υποσχέθηκαν, γιατί ξέχασα να αναφέρω ότι στο τηλέφωνο που ανανέωσα, μου υποσχέθηκαν εγγυημένη ταχύτητα 84 mbps. Επειδή λοιπόν έχω τη μισή υπηρεσία, εγώ δεν τους πληρώνω τα μισά λεφτά. Όχι ότι τους πίστεψα, αλλά είχα ήδη δει ότι είχα attainable 103. Και ξαναρωτάω. Βλέπεις εσύ να έχουν κάνει τη δουλειά τους; Και σε ρωτάω και κάτι άλλο. Γιατί  τόση καούρα αν εγώ θα κακολογήσω τη WIND και τους τεχνικούς της; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά χέστηκα για την wind .είναι η χειρότερη εταιρία και οι τεχνικοί της είναι μακράν οι χειρότεροι λόγω του ότι είναι με εργολάβο .στο επιβεβαιώνουν αυτό όλοι οι τεχνικοί πεδίου του ΟΤΕ αλλά και άλλων παροχών . Αν ρωτήσεις τεχνικό ΟΤΕ καλά λόγια θα σου πει μονο για τους τεχνικούς της Cyta . 

Εγώ προσπαθώ με τόσα μνήματα να σου δώσω να καταλάβεις πως δουλεύει το δίκτυο και οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα . 

Εσύ απλά στέκεσαι σε αυτά που σου λένε οι άλλοι και θες να πιστέψεις χωρίς να κατανοείς τι είναι αυτά που σου λένε γιατί έτσι σε συμφέρει. 

 Θα στο πω κ αλλιώς κ εγώ ειμουν περδικι χθες σήμερα όμως ξύπνησα και είχα την μέση μου .έτσι είναι κ ο χαλκός .

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, aGka8l είπε

Προσωπικά χέστηκα για την wind .είναι η χειρότερη εταιρία και οι τεχνικοί της είναι μακράν οι χειρότεροι λόγω του ότι είναι με εργολάβο .στο επιβεβαιώνουν αυτό όλοι οι τεχνικοί πεδίου του ΟΤΕ αλλά και άλλων παροχών . Αν ρωτήσεις τεχνικό ΟΤΕ καλά λόγια θα σου πει μονο για τους τεχνικούς της Cyta . 

Εγώ προσπαθώ με τόσα μνήματα να σου δώσω να καταλάβεις πως δουλεύει το δίκτυο και οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα . 

Εσύ απλά στέκεσαι σε αυτά που σου λένε οι άλλοι και θες να πιστέψεις χωρίς να κατανοείς τι είναι αυτά που σου λένε γιατί έτσι σε συμφέρει. 

 Θα στο πω κ αλλιώς κ εγώ ειμουν περδικι χθες σήμερα όμως ξύπνησα και είχα την μέση μου .έτσι είναι κ ο χαλκός .

Μακάρι να γινόταν να το φτιάχναμε αυτό και όλες τις βλάβες με τα λόγια μόνο. Αλλά δεν γίνεται. Γι΄ αυτό και ανταλλάσουμε απόψεις. Άλλος με πολλές γνώσεις άλλος με λίγες, και άλλος με λιγότερες ακόμα, όπως εγώ. Ξέρω ότι απαντάς για να βοηθήσεις και σ' ευχαριστώ γι' αυτό. Και κάνεις λάθος. Δεν στέκομαι όπου με συμφέρει, γιατί απλά δεν έχω να κερδίσω κάτι μ' αυτόν τον τρόπο. Αλλά το ρημάδι δεν γίνεται να μη φτιάχνεται. Και για να σταθώ στο παράδειγμά σου, η μέση σου δεν θα μείνει έτσι για πάντα. Δεν θα το δεχόσουν αν σου έλεγαν κάτι τέτοιο. Θα έκανες τα πάντα για να αντιστρέψεις τη κατάσταση και να ξαναγίνεις υγιής. Κάτι τέτοιο παλεύω να κάνω κι εγώ, αλλά επειδή οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες ζητάω γνώμες. Όχι λύσεις. Δεν γίνεται από εδώ λύσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τελευταια δέκα χρόνια, από τον ΟΤΕ είχα περασει στην Wind, αλλά είχα τετοιου ειδους προβλήματα. Περασα στην τότε Hellαs on Line  (που τωρα πια εχει αγοραστει από την Vodafone), και μου φτιαξανε την γραμμη. Τωρα η γραμμη είναι 50 άρα VDSL απο Vodafone και κατά μεσο όρο δεν πευτει κάτο από 44 ή 45.  Η Vodafone μιλαει για 100, μόνο όταν θα ερθει fiber (οπτική ίνα) στην περιοχη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Την Παρασκευή που μας πέρασε έμαθα ότι μπορώ να βάλω στο σπίτι FIBER 100+ από προσφορά της WIND. ( Η γραμμή μου VDSL 50). Πηγαίνω κατευθείαν σε κοντινό μου κατάστημα και ύστερα από λεπτομερέστατη συζήτηση με τον υπάλληλο, έκανα αίτημα αναβάθμισης από 50 σε 100+. Σήμερα το πρωί μου ήρθε μήνυμα στο κινητό, ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε και έχει δρομολογηθεί. Στις 13:00 νεώτερο μήνυμα με ενημερώνει, ότι η αναβάθμιση μου έχει ήδη ενεργοποιηθεί. Γυρνώντας στο σπίτι διαπιστώνω ακριβώς ότι τα πράγματα έχουν όπως είχα ενημερωθεί.  (Σας παραθέτω φωτό από print screen.).

Y.Σ 1

Όταν έπαιρνα τα εν λόγω μηνύματα ήμουν με την κόρη μου στο κατάστημα της cosmote και <<συζητούσαμε>> με την υπάλληλο εκεί ότι ύστερα από την αίτηση του παιδιού μου στις 10 τρέχοντος (για νέο τηλεφωνικό αριθμό και vdsl 30) , πήγε σήμερα ο τεχνικός του ΟΤΕ και της λέει επί λέξη, ότι δεν του βγάζει ταχύτητα vdsl 30 αλλά adsl max 20 και πήγαινε εκεί που στο πουλήσανε να κάνεις υποβάθμιση. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. ( Άκρη τουλάχιστον σήμερα δεν βγάλαμε).

Υ.Σ 2

Όταν ρώτησα την υπάλληλο της cosmote γιατί ο τεχνικός που πήγε σπίτι του παιδιού να λέει ανοησίες, μου είπε ότι μπορεί να είναι κάποιος <<τσακωμένος>> με τον ΟΤΕ. Επίσης  την ενημέρωσα για το τι συνέβαινε παράλληλα με την δική μου σύνδεση, και μου είπε ότι <<γιατί όχι, αφού η wind τα βρίσκει όλα έτοιμα>>.

Υ.Σ 3

Περιμένω να μου στείλουν  το ρούτερ της τεχνικόλορ σε λίγες μέρες που έχει και την δυνατότητα 5ghertz στο wi-fi ( θέλω να πιστεύω ότι θα πηγαίνει καλύτερα από το υπάρχον zyxel).

 

 

Fiber 100+ 4.jpg

Επεξ/σία από bstefos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι διαφορά τα 15 mbps. Ίσως και για κάποιο λόγο να έτυχε κιόλας. Ίσως πάλι και να πρέπει να δηλώσεις βλάβη για να φτιαχτεί. Το καλό είναι ότι έχεις ΟΤΕ, και θα ενδιαφερθούν περισσότερο απ' ότι σε μένα που είμαι άλλου παρόχου. Όπως και να 'χει εύχομαι να ξαναγυρίσεις στη ταχύτητα που είχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...