Προς το περιεχόμενο

Το 24% των παραγγελιών του Model 3 της Tesla έχουν ακυρωθεί σύμφωνα με εταιρεία ανάλυσης


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, elorant είπε

Αν ήθελα να πάρω ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά θα προτιμούσα το i3 της BMW που είναι πολύ πιο αξιόπιστη εταιρία. Το model 3 επειδή το είχα δει σε μια έκθεση στο Λονδίνο είναι πολύ φτωχό εσωτερικά. Φτηνά υλικά, τα πάντα να ρυθμίζονται από μια οθόνη χωρίς καν να έχεις χειριστήρια για τον κλιματισμό ή ένα καντράν για την ταχύτητα πίσω από το τιμόνι, γενικά δεν σου δίνει την αίσθηση ότι αξίζει τα χρήματα που κοστίζει, πάντα σε σύγκριση με αντίστοιχα ηλεκτρικά όπως το Leaf ή το Bolt. Το αν ο Musk είναι μάγκας ή λαμόγιο ελάχιστη σημασία έχει. Είμαστε καταναλωτές, όχι cheerleaders.

Η BMW είναι πολύ πίσω σε όλα με το i3.

Είναι μικρή η εμβέλεια, απαράδεκτες οι επιδόσεις και γενικά δεν αντικαθιστά αυτοκίνητο ενώ το model 3 το κάνει.

Γενικά υπάρχει κανένας εδώ μέσα που πιστεύει ότι αν έβγαινε σε πώληση η Tesla δε θα γινόταν bidding war ανάμεσα σε παραδοσιακές αυτοβιομηχανίες;

Όταν κατεπαναληψη έχει αναφερθεί ότι. Mercedes Audi κλπ έχουν νοικιάσει αυτοκίνητα της και τα έχουν κάνει βίδες για έρευνα και ανάπτυξη;

Επίσης το τι λέει ένας αναλυτής δε σημαίνει τπτ. Ας αφήσουμε τα λογιστικά στοιχεία των επόμενων 2-3 ετών να μιλήσουν. 

Επίσης ξαναγράφω μιλάμε για την πιο shorted μετοχή αυτή τη στιγμή. Πολλοί θέλοντας να πέσει θα πουν και θα κάνουν το οτιδήποτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vbeka9733 είπε

Αυτο που ο καθε ελληναρας παπαρολογος που δε μπορει να γραψει ουτε μια γραμμη κωδικα ή να αλλαξει τα λαδια στο αμαξι του και το παιζει αυθεντια που βγαζει τον elon musk αχρηστο και χαζο ειναι κριμα που δε διωκεται ποινικα ή εστω να το τελειωσουμε με μια λοβοτομη.

 O Musk ειναι η μεγαλυτερη ιδιοφυια εν ζωη τουλαχιστον στο τι εχει καταφερει μονος του .Χαλαρα καθε βδομαδα ειναι πρωτοσελιδο με κατι που εκανε. εγω δεν εχω ακουσει κανενα ελληναρα να φτιαχνει κ να πουλαει στα 8 του χρονια 3d παιχνιδι για να ξεκινησουμε απο παιδικη ηλικια. 

Οτι ειναι τρελα παρατολμος και επιθετικος στις κινησεις του ειναι και ισως και για αυτο και πετυχε στην τελικη. Προφανως και θα φας τα μουτρα σου στη πορεια, οκ δε εβγαλε 5Κ/week model 3 τοτε που ειπε καθυστερυσε κατι μηνες. Δε ξερω κανεναν ελληναρα αλλα ουτε κ αυτοκινητοβιομηχανια να εχει βγαλει γραμμη παραγωγης τοσο γρηγορα. Οι αλλες εταιριες οταν καναν ταυτοχρονα δικες τους παρουσιασεις λεγανε για 2020 και βλεπουμε

 

Εντάξει ρε μαν! Δεν σε είπαμε και καμπούρη! Δεν ήξερα ότι σαν καταναλωτής θα έπρεπε να μάθω coding για να ασκήσω κριτική! Δώσε εσύ αν είναι 100 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και τα πάνελ στην πόρτα να μην είναι στην ευθεία ή να μην ανοίγει το χερούλι για μπεις μέσα! Και αν δεν θες να δώσεις 100 δώσε 60 για μεταχείρα και να σου πει ο Musk, το έχεις μεταχερισμένο δεν μπορείς να κάνεις supercharge στο δίκτυό μου και δεν σε καλύπτει και η Tesla πλέον! Α και κοίτα άμα πάθει γρατζουνιά, έχουμε ανοιχτές τις πατέντες μας αλλά δεν δίνουμε εξουσιοδότηση σε κανέναν να προμηθευτεί τα ανταλλακτικά μας! Στείλτο 1000 χλμ μακριά και τα λέμε σε κανά μήνα!

Το αυτοκίνητο φίλε μου δεν είναι iPhone, είναι βασική ανάγκη! Αν θες να το παίζεις ανώτερος και να λες ότι εγώ θα φέρω την ηλεκτροκίνηση στον κόσμο φρόντισε τουλάχιστον να παρέχεις αυτά που παρέχει και ο υπόλοιπος συμβατικός κόσμος του αυτοκινήτου χωρίς τις ίδιες φαμφάρες και υποκρισίες! Πάμε παρακάτω!

Επεξ/σία από madtheo
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, newton91 είπε

Εγώ να δεις. Εχω βάλει και στοιχήματα. Θα βγει ο κάθε πικραμένος πάλι και θα κράζει τον Ιλον. 

 

Θα το έκανα ευχαρίστως αλλά μετά από την εθνική τραγωδία που ζήσαμε δεν έχω καμία όρεξη. Ας πάει στο D1@0l0 ο Musk και  η Tesla και η GM και η BMW και όλο τους το σόι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
23 λεπτά πριν, fylatos είπε

Η BMW είναι πολύ πίσω σε όλα με το i3.

Είναι μικρή η εμβέλεια, απαράδεκτες οι επιδόσεις και γενικά δεν αντικαθιστά αυτοκίνητο ενώ το model 3 το κάνει.

Γενικά υπάρχει κανένας εδώ μέσα που πιστεύει ότι αν έβγαινε σε πώληση η Tesla δε θα γινόταν bidding war ανάμεσα σε παραδοσιακές αυτοβιομηχανίες;

Όταν κατεπαναληψη έχει αναφερθεί ότι. Mercedes Audi κλπ έχουν νοικιάσει αυτοκίνητα της και τα έχουν κάνει βίδες για έρευνα και ανάπτυξη;

Επίσης το τι λέει ένας αναλυτής δε σημαίνει τπτ. Ας αφήσουμε τα λογιστικά στοιχεία των επόμενων 2-3 ετών να μιλήσουν. 

Επίσης ξαναγράφω μιλάμε για την πιο shorted μετοχή αυτή τη στιγμή. Πολλοί θέλοντας να πέσει θα πουν και θα κάνουν το οτιδήποτε.

Το i3 έχει 180 χιλιόμετρα εμβέλεια με το ρεύμα κι άλλα 120 αν πάρεις την έκδοση με τον κινητήρα. Σύνολο 300. Μια χαρούλα είναι για τις ανάγκες του μέσου ιδιοκτήτη. Αυτά τα αυτοκίνητα τα παίρνεις για να τα οδηγείς εντός πόλης. Όσο για επιδόσεις, δεν μας ενδιαφέρουν, κανείς δεν αγοράζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να πηγαίνει με 200 χιλιόμετρα.  Από την άλλη η ποιότητα κατασκευής του i3 είναι πολύ καλύτερη από αυτή του Model 3. Τα έχω δει από κοντά και τα δύο. Αν το φέρουν Ελλάδα πήγαινε να το δεις και κρίνε μόνος σου.

Τα υπόλοιπα που λες είναι ο κλασσικός συναισθηματισμός. Τι φοβερή εταιρία που είναι η Tesla κλπ κλπ. Δεν μας ενδιαφέρουν αυτά, τα λεφτάκια μας δίνουμε. Βγείτε από την νοοτροπία των cheerleaders. Δεν είμαστε οπαδοί του ενός ή του άλλου, είμαστε καταναλωτές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, madtheo είπε

Εντάξει ρε μαν! Δεν σε είπαμε και καμπούρη! Δεν ήξερα ότι σαν καταναλωτής θα έπρεπε να μάθω coding για να ασκήσω κριτική! Δώσε εσύ αν είναι 100 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και τα πάνελ στην πόρτα να μην είναι στην ευθεία ή να μην ανοίγει το χερούλι για μπεις μέσα! Και αν δεν θες να δώσεις 100 δώσε 60 για μεταχείρα και να σου πει ο Musk, το έχεις μεταχερισμένο δεν μπορείς να κάνεις supercharge στο δίκτυό μου και δεν σε καλύπτει και η Tesla πλέον! Α και κοίτα άμα πάθει γρατζουνιά, έχουμε ανοιχτές τις πατέντες μας αλλά δεν δίνουμε εξουσιοδότηση σε κανέναν να προμηθευτεί τα ανταλλακτικά μας! Στείλτο 1000 χλμ μακριά και τα λέμε σε κανά μήνα!

Το αυτοκίνητο φίλε μου δεν είναι iPhone, είναι βασική ανάγκη! Αν θες να το παίζεις ανώτερος και να λες ότι εγώ θα φέρω την ηλεκτροκίνηση στον κόσμο φρόντισε τουλάχιστον να παρέχεις αυτά που παρέχει και ο υπόλοιπος συμβατικός κόσμος του αυτοκινήτου χωρίς τις ίδιες φαμφάρες και υποκρισίες! Πάμε παρακάτω!

αν δεν εισαι κανενας πλουσιος που μαγκια του να πεταξει τα λεφτα του οπως θελει ή δεν εχει καποιο ειδικο καθεστως οπως κινα κ νορβηγια που δε σου αφηνει αλλη επιλογη πρακτικα , ειναι τελειως ηλιθιο να αγορασει καποιος ηλεκτρικο αμαξι . Ειναι μια αγορα σε βρεφικο σταδιο ακομα. ουτε υποδομη υπαρχει ουτε προιοντα. Ολα ειναι σε alpha kai beta version. Η τεσλα ειναι η καλυτερη σε αυτο αλλα προφανως και καθε μερα ανακαλυπτουν bugs και πραγματα που δε σκεφτηκανε γιατι δεν υπηρχαν.Το πιο απλο? ποσα χρονια κρατανε οι μπαταριες που μολις πριν 1 χρονο εφευρεθηκαν?? ΚΑΝΕΝΑΣ δε ξερει γιατι δε περασανε χρονια για να δουμε στη πραξη

Χρειαστηκαν 120 χρονια για να φτασουν τα βενζινοκινητα αυτοκινητα εκει που φτασανε ,πως περιμενει καποιος το ιδιο αποτελεσμα σε 1 χρονο ή κατι μηνες? Κριτικη πρεπει να ασκει καποιος που εχει κοινη λογικη και δε περιμενει θαυματα. Η πιο ωριμη κινηση ειναι βενζινοκινητο και σε 5-10 χρονια βλεπουμε αν εχει νοημα το ηλεκτρικο .Προσωπικα πιστευω οτι εχουν πολλα προβληματα ακομα  

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όπως το πάτε οι Tesla fans σε λίγο θα πιστέψετε ότι ο Musk ανακάλυψε και τον τροχό.

Αυτό δε, ότι οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας τρέμουν μπροστά στην ιδέα της κυριαρχίας της Tesla... με ξεπερνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, vbeka9733 είπε

αν δεν εισαι κανενας πλουσιος που μαγκια του να πεταξει τα λεφτα του οπως θελει ή δεν εχει καποιο ειδικο καθεστως οπως κινα κ νορβηγια που δε σου αφηνει αλλη επιλογη πρακτικα , ειναι τελειως ηλιθιο να αγορασει καποιος ηλεκτρικο αμαξι . Ειναι μια αγορα σε βρεφικο σταδιο ακομα. ουτε υποδομη υπαρχει ουτε προιοντα. Ολα ειναι σε alpha kai beta version. Η τεσλα ειναι η καλυτερη σε αυτο αλλα προφανως και καθε μερα ανακαλυπτουν bugs και πραγματα που δε σκεφτηκανε γιατι δεν υπηρχαν.Το πιο απλο? ποσα χρονια κρατανε οι μπαταριες που μολις πριν 1 χρονο εφευρεθηκαν?? ΚΑΝΕΝΑΣ δε ξερει γιατι δε περασανε χρονια για να δουμε στη πραξη

Χρειαστηκαν 120 χρονια για να φτασουν τα βενζινοκινητα αυτοκινητα εκει που φτασανε ,πως περιμενει καποιος το ιδιο αποτελεσμα σε 1 χρονο ή κατι μηνες? Κριτικη πρεπει να ασκει καποιος που εχει κοινη λογικη και δε περιμενει θαυματα. Η πιο ωριμη κινηση ειναι βενζινοκινητο και σε 5-10 χρονια βλεπουμε αν εχει νοημα το ηλεκτρικο .Προσωπικα πιστευω οτι εχουν πολλα προβληματα ακομα  

Αυτό ακριβώς λέω! Ότι δεν είναι καθόλου καλή επιλογή με βάση τα υπάρχοντα προϊόντα και την υπάρχουσα πολιτική της Tesla! Το θέμα είναι ότι θεωρητικά με το model 3 θα απευθυνόταν στον μέσο καταναλωτή αλλά μέχρι και σε αυτό απέτυχε! Δεν μπορεί να καλυφθεί ούτε η ζήτηση ούτε και ισχύει η τιμή που παρουσιάστηκε το αυτοκίνητο. Για να είναι decent το configuration η τιμή θα πρέπει να ξεκινήσει από 50k οπότε προφανώς δεν μπορούμε και να μιλάμε για "εκλαϊκσευση" της ηλεκτροκίνησης ούτε και για δώρο του μεγ΄λαου ανθρωπιστή Musk όπως ευαγγελίζονται πολύ. Θέλεις decent ηλεκτροκίνητο στα 30k με πόρτες που να δουλέυουν και προφυλακτήρες στην θέση τους; Chevy Bolt! Με στήριξη εταιρίας χρόνων στην αυτοκίνηση και καμία appleoειδή πολιτική!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλουν, αύριο κι ολας, οι Αμερικάνοι μπορούν να δώσουν στον κόσμο ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αυτονομία 2000km και κόστος 10.000€. Απο πίσω όμως κρύβονται τα εβραικά λόμπι και οι πετρελαιοβιομηχανίες και δεν τους αφήνουν! Ο γαμπρός μου (οδηγός ταξί) έχει οδηγήσει τέτοιο αυτοκίνητο...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Federer είπε

Αν θέλουν, αύριο κι ολας, οι Αμερικάνοι μπορούν να δώσουν στον κόσμο ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αυτονομία 2000km και κόστος 10.000€. Απο πίσω όμως κρύβονται τα εβραικά λόμπι και οι πετρελαιοβιομηχανίες και δεν τους αφήνουν! Ο γαμπρός μου (οδηγός ταξί) έχει οδηγήσει τέτοιο αυτοκίνητο...

Το παραθέτω για να το διαβάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι. Γιατί όταν τα λέμε εμείς, μας λένε οπισθοδρομικούς, haters, shorters.

Διαβάστε το τώρα και από έναν αντικειμενικό χρήστη να δείτε την πραγματικότητα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Κάθε εξάμηνο είναι κρίσιμο για την Tesla και πάντα περιμένουμε να δούμε αύξηση στην παραγωγή η οποία έρχεται κατώτερη του ανεμενόμενου επιπέδου.

........................... 

Εμένα όλα αυτά μου φαίνονται σαν PR stunts, απλά για να παραμένει η εταιρία στο προσκήνιο.

Είναι PR stunts. Γνωρίζεις κάποιο άλλο όχημα τις τελευταίες δεκαετίες για το οποίο σχηματίστηκαν ουρές έξω από τις αντιπροσωπείες όταν οι προπαραγγελίες έγιναν διαθέσιμες; Μόνο η Tesla και η Apple.. Αλλά ότι "κάθε εξάμηνο είναι κρίσιμο" δεν είναι ακριβώς αλήθεια. Το σίριαλ με την παραγωγή του Model 3 ξεκίνησε να απασχολεί περίπου τον περασμένο Οκτώβριο όταν δε μπορούσαν να παράγουν ούτε 500 κομμάτια ανά εβδομάδα . Τώρα υποτίθεται ότι μπορούν να παράγουν 5000 κομμάτια οπότε περιμένουμε να δούμε επίσημα οικονομικά αποτελέσματα και όχι τί λέει ο καθένας. Και τέλος πάντων, ένα απλό Googlισμα αν γίνεται να κάνουμε.. θα γίνει καλύτερη η συζήτηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Skylined είπε

Είναι PR stunts. Γνωρίζεις κάποιο άλλο όχημα τις τελευταίες δεκαετίες για το οποίο σχηματίστηκαν ουρές έξω από τις αντιπροσωπείες όταν οι προπαραγγελίες έγιναν διαθέσιμες; Μόνο η Tesla και η Apple.. Αλλά ότι "κάθε εξάμηνο είναι κρίσιμο" δεν είναι ακριβώς αλήθεια. Το σίριαλ με την παραγωγή του Model 3 ξεκίνησε να απασχολεί περίπου τον περασμένο Οκτώβριο όταν δε μπορούσαν να παράγουν ούτε 500 κομμάτια ανά εβδομάδα . Τώρα υποτίθεται ότι μπορούν να παράγουν 5000 κομμάτια οπότε περιμένουμε να δούμε επίσημα οικονομικά αποτελέσματα και όχι τί λέει ο καθένας. Και τέλος πάντων, ένα απλό Googlισμα αν γίνεται να κάνουμε.. θα γίνει καλύτερη η συζήτηση. 

Οι ουρές εγγυώνται ένα επιτυχημένο προιόν δηλαδή;

Ή βρέθηκαν κάποιες χιλιάδες κόσμου, με money to spare, για να γίνουν beta testers/αγοράσουν το latest and greatest;

Και γω αν είχα κάποια εκκατομύρια που να μου δημιουργουν πρόβλημα στην τσέπη, θα με ενδιέφερε πολύ να αποκτήσω ένα τέτοιο για να το δοκιμάσω. Καθαρά ως tech enthusiast όμως και σίγουρα όχι για πρώτο αυτοκίνητο.

Ναι, ψάξε στο internet να δεις το νέο όρο που χρησιμοποίησε ο Musk (factory gated και όχι produced) για τα Model 3. 

Τα οικονομικά αποτελέσματα τα έχω δει και βλέπω μια ρουφήχτρα κεφαλαίων μέχρι στιγμής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, vbeka9733 είπε

αν δεν εισαι κανενας πλουσιος που μαγκια του να πεταξει τα λεφτα του οπως θελει ή δεν εχει καποιο ειδικο καθεστως οπως κινα κ νορβηγια που δε σου αφηνει αλλη επιλογη πρακτικα , ειναι τελειως ηλιθιο να αγορασει καποιος ηλεκτρικο αμαξι . Ειναι μια αγορα σε βρεφικο σταδιο ακομα. ουτε υποδομη υπαρχει ουτε προιοντα. Ολα ειναι σε alpha kai beta version. Η τεσλα ειναι η καλυτερη σε αυτο αλλα προφανως και καθε μερα ανακαλυπτουν bugs και πραγματα που δε σκεφτηκανε γιατι δεν υπηρχαν.Το πιο απλο? ποσα χρονια κρατανε οι μπαταριες που μολις πριν 1 χρονο εφευρεθηκαν?? ΚΑΝΕΝΑΣ δε ξερει γιατι δε περασανε χρονια για να δουμε στη πραξη

Χρειαστηκαν 120 χρονια για να φτασουν τα βενζινοκινητα αυτοκινητα εκει που φτασανε ,πως περιμενει καποιος το ιδιο αποτελεσμα σε 1 χρονο ή κατι μηνες? Κριτικη πρεπει να ασκει καποιος που εχει κοινη λογικη και δε περιμενει θαυματα. Η πιο ωριμη κινηση ειναι βενζινοκινητο και σε 5-10 χρονια βλεπουμε αν εχει νοημα το ηλεκτρικο .Προσωπικα πιστευω οτι εχουν πολλα προβληματα ακομα  

Μερικές παρατηρήσεις. Υποδομή δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Σε άλλες χώρες και ειδικά Μ. Βρετανία και Σκανδιναβία υπάρχουν χιλιάδες σταθμοί φόρτισης. Μέσα στις πόλεις, στους αυτοκινητόδρομους, σε ξενοδοχεία και πανδοχεία, σε πολυκαταστήματα, παντού. Είναι πάρα πολύ εύκολο να κάνεις διαδρομές ακόμα και χιλιάδων χιλιομέτρων σταματώντας κάθε 200-300 χιλιόμετρα για μισή ωρίτσα.

Όσο για τις μπαταρίες, κρατάνε τουλάχιστον μια εικοσαετία. Δες και τα Prius που κυλοφορούν, υπάρχουν μοντέλα του 2000 που δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...