Προς το περιεχόμενο

Το 24% των παραγγελιών του Model 3 της Tesla έχουν ακυρωθεί σύμφωνα με εταιρεία ανάλυσης


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Δε βλέπω το λόγο να περιμένουμε κάποιον άλλο να κάνει την αρχή πριν αρχίσουμε να έχουμε αντικειμενικές απόψεις. Είναι πολύ πιθανό να μη ξεκινήσουμε ποτέ.

2. Σύμφωνοι

3. Η ιδέα μιας αποκλειστικά ηλεκτρικής αυτοκινητοβιομηχανίας φάνταζε εντελώς τρελή πριν την επιχειρήσει η Tesla. Η μέχρι στιγμής πορεία της έχει αλλάξει την αυτοκίνηση γιατί έβαλε στην καθημερινή κουβέντα όλων, στα σχέδια των κυβερνήσεων και των αυτοκινητοβιομηχανιών την πραγματικότητα της ηλεκτροκίνησης. Και ας μην ξεχνάμε ότι και η άλλη εταιρία του έχει τεράστια και εντυπωσιακή συνεισφορά στον αντίστοιχο τομέα της. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Skylined είπε

.....αλλά είναι και απόλυτα φυσικό για μια νεοσύστατη αυτοκινητοβιομαχία η οποία πριν βγάλει ένα σεντ πρέπει πρώτα να επενδύσει δις......

Είναι 15 χρονών εταιρεία btw

9 λεπτά πριν, Skylined είπε

.....3. Η ιδέα μιας αποκλειστικά ηλεκτρικής αυτοκινητοβιομηχανίας φάνταζε εντελώς τρελή πριν την επιχειρήσει η Tesla. Η μέχρι στιγμής πορεία της έχει αλλάξει την αυτοκίνηση γιατί έβαλε στην καθημερινή κουβέντα όλων, στα σχέδια των κυβερνήσεων και των αυτοκινητοβιομηχανιών την πραγματικότητα της ηλεκτροκίνησης. Και ας μην ξεχνάμε ότι και η άλλη εταιρία του έχει τεράστια και εντυπωσιακή συνεισφορά στον αντίστοιχο τομέα της. 

Τα BEV προσπαθεί να βάλει γιατί πουλάει μπαταρίες. Όχι την ηλεκτροκίνηση γενικά. Οποιαδήποτε μορφή άλλης ηλεκτροκίνησης την κοροϊδεύει και τις επιτίθεται. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  1. Κακός τότε απευθύνθηκες μόνο σε εμένα. Θα δεχόμουν το σχολιο σου αν ειχες κάνει αντιστοιχη παρατήρηση και στο αντιπαλο στρατοπεδο, ακομα κι ήμουν πρώτος ή δευτερος ή νιοστός. Επισης επιμένω οτι η ρητορική πρεπει να ειναι σφαιρική. Αν είναι, τοτε θα βρίσκει υποστηρικτές ή πολέμιους με αντιστοιχη σφαιρική επιχειρηματολογία και ετσι αναπτυσεται το θεμα και ο διαλογος. Εδώ όμως δεν ειναι σφαιρική αλλά μαρκετιστικα μονοπλευρη. Δυστυχώς για τους μαρκετίστες υπάρχουν και αυτοι που ενοχλούνται και θέλουν την σφαιρική εικόνα, οποτε δείχνουν και τα αρνητικά. Τις πρώτες φορες με προσεγγιση "ναι σε αυτό ΑΛΛΑ οχι σε αυτό" και τις επομενες κατευθείαν στο ψητό "οχι σε αυτό ή αυτό δεν το ειπες".
  2. Τιποτα να προσθέσω
  3. (ΔΕΝ θα αλλαξω τιποτα απο την προηγουμενη αναρτηση μου) Δεν έχει αλλαξει το μέλλον της αυτοκίνησης, γιατί ουσιαστικά δεν εχει εφευρει τιποτα καινουργιο ή καινοτόμο. Να μου πεις οτι εχει αφοσιωθεί στην καθιέρωση της ηλεκτρικής αυτοκίνησης, θα συμφωνήσω, αλλά ακόμα δεν είμαι σιγουρος αν με τον τρόπο προώθησης και αναπτυξης, θα το καταφέρει ή απλά θα σκάσει μια τεράστια φουσκα που θα καρπωθουν άλλοι κατασκευαστές. 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Whargoul είπε

Είναι 15 χρονών εταιρεία btw

Θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω με την παρατήρηση συγχρόνως. Δε γνωρίζω τί έκαναν από day 1, αλλά το Model S, το πρώτο αυτοκίνητο σχετικά μαζικής παραγωγής βγήκε πριν 6 χρόνια ενώ το πρώτο κανονικό μοντέλο μαζικής παραγωγής κυκλοφόρησε πριν ένα χρόνο αλλά στην ουσία πριν ένα μήνα η παραγωγή έστρωσε σε αποδεκτά επίπεδα. Αυτά είναι σίγουρα αρχικά στάδια και σε σχέση με τις καθιερωμένες βιομηχανίες τα 15 χρόνια είναι βρέφος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Skylined είπε

Και ας μην ξεχνάμε ότι και η άλλη εταιρία του έχει τεράστια και εντυπωσιακή συνεισφορά στον αντίστοιχο τομέα της. 

EDIT : Συγνώμη για το edit αλλά ξεχασα να το γραψω. Ποια αλλη του εταιρεία λες; Την Solarcity ή την spacex ή κάποια αλλη; Η solarcity πάει για κλεισιμο και για τη spacex και εκει δεν βλέπω κάτι τοσο καινοτομο ή εντυπωσιακό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, isay είπε
  1. Δεν έχει αλλαξει το μέλλον της αυτοκίνησης, γιατί ουσιαστικά δεν εχει εφευρει τιποτα καινουργιο ή καινοτόμο. 

Το αν η Tesla έχει εφεύρει κάτι καινοτόμο είναι ένα θέμα προς συζήτηση. Το ότι έχει κάνει πράξη πολλές καινοτομίες είναι πέραν κάθε αμφισβήτησης

2 λεπτά πριν, isay είπε

 και για τη spacex και εκει δεν βλέπω κάτι τοσο καινοτομο ή εντυπωσιακό. 

Καλά άστο, τζάμπα κοπανάμε πλήκτρα και οι δυο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Skylined είπε

Το αν η Tesla έχει εφεύρει κάτι καινοτόμο είναι ένα θέμα προς συζήτηση. Το ότι έχει κάνει πράξη πολλές καινοτομίες είναι πέραν κάθε αμφισβήτησης

Καλά άστο, τζάμπα κοπανάμε πλήκτρα και οι δυο

Πάντως σε σχέση με τους πυραύλους του Von Braun, έχει το ίδιο σχήμα, τις ίδιες αρχές λειτουργίας, τον ίδιο τρόπο εκτόξευσης, το ίδιο οξειδωτικό και παρόμοιες μηχανές.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, isay είπε

Για γράψε και κάτι για το χρέος που κουβαλά.

Οσο για το 6-8-10-1M-1T /week περιμενε πρώτα να το δεις να σταθεροποιειται και μετά εδω ειμαστε. Ομοίως και για το giga3, περιμενε πρώτα να το δεις να μπει το πρώτο τουβλο και εδώ ειμαστε. 

Με δυο λόγια, οπου ακους πολλα σταφίλια, κρατα μικρό καλαθι. Αποδεδειγμένα εχει χιλιοαποδειχτεί στον supreme leader

Για τους Άραβες κάποιο σχόλιο δεν εχει; Αν θυμάμαι καλα, οι Άραβες παραγουν και πουλάνε πετρέλαιο ... 

Σε περιμένουμε και στο αλλο θέμα, που ειναι για την tesla, να διαβάσουμε την ενδοεταιρική ανακοινωση για την "προθεση" να γίνει private company. 

Αυτό που αποδεδειγμένα έχει χιλιοαποδειχθεί είναι το πόσο εκτός πραγματικότητας είναι οι εκτιμήσεις των haters όλα αυτά τα χρόνια (αυτές που αποδελτιώνει καθημερινά από το seeking BS στο haters fun club ο fubar.gr που υιοθετείς και παραθέτεις άκριτα αυτομάτως).

Για τους Άραβες τι σχόλιο να κάνω; Το μόνο που ξέρω είναι ό,τι γράφουν οι FT στο χτεσινό άρθρο, ότι δηλαδή προσέγγισαν πριν λίγους μήνες τον Musk να αγοράσουν απευθείας ποσοστό, εκείνος αρνήθηκε και κατόπιν αγόρασαν (εμμέσως στην 2ογενή αγορά υπογείως μέσω τρίτου) ένα μικρό ποσοστό μετοχών της Tesla (κάτω από 5% ώστε να μην χρειαστεί να το δηλώσουν. Κανείς δεν ξέρει τίποτα παραπάνω, κυκλοφορούν σενάρια που μιλάνε από απλή hedge επένδυση (οι Σ. Άραβες εδώ και χρόνια επενδύουν σε ανανεώσιμες κλπ), μέχρι απόπειρα Hostile takover. Τι παραπάνω ξέρεις εσύ δηλαδή;

Για την εξαγορά και έξοδο από το χρηματιστήριο επίσης ξέρουμε ελάχιστα πράγματα. O Musk δηλώνει εδώ και πολλά χρόνια ότι θα προτιμούσε την Tesla private στο μοντέλο της Spacex, έχει κατακρίνει δεκάδες φορές τον άθλιο τρόπο που λειτουργεί το Αμ. χρηματιστήριο με τα κοράκια και τα όρνια που ζουν από μέρα σε μέρα από την καταστροφή των άλλων και την ζημιά που κάνει στην καινοτομία (στο γράμμα του νομίζω τα εξηγεί καλά άλλη μια φορά) και την υγιή επιχειρηματικότητα οδηγώντας τις εισηγμένες να κυνηγάνε τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα αντί για την μακροχρόνια ανάπτυξη. Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που τα λέει, διαμορφώνεται σιγά σιγά μια τάση τελευταία σε πολλές σοβαρές εταιρίες κατά του public μοντέλου (π.χ. Dell), οι σοβαροί επιχειρηματίες έχουν αρχίσει να κουράζονται να ταίζουν με το αίμα των επιχειρήσεών τους τα κομπλεξικά γελοία αγοράκια και λοιπούς τραγικούς ψυχοπαθής τύπου Spiegel, Chanos μέσασε αυτή την σφηγκοφωλιά που λέγεται wall street.

Εσύ που διαφωνείς;

20 ώρες πριν, isay είπε
  1. Αν ξεκινήσουν πρώτα να παρουσιάζουν σφαιρική εικόνα, αυτοι που εμφανίζουν μονο τα μαρκετιστικα θετικά και μετά ας κρίνουμε αυτους που δείχνουν τις λέξεις αναμεσα στις μαρκετιστικες γραμμές ή νεα/ειδήσεις που "τυχαία" αποκρύπτονται.
  2. Το χρέος στα οικονομολογιστικά ειναι σαν το νερό στον άνθρωπο. Χρειάζεται νερό για να πιει, πλυθεί και εννοείται να διασκεδάσει ΑΛΛΑ αν ειναι στη μέση του πελάγους και πάει προς τον ωκεανό, θα τον φάνε τα ψάρια. 
  3. Δεν έχει αλλαξει το μέλλον της αυτοκίνησης, γιατί ουσιαστικά δεν εχει εφευρει τιποτα καινουργιο ή καινοτόμο. Να μου πεις οτι εχει αφοσιωθεί στην καθιέρωση της ηλεκτρικής αυτοκίνησης, θα συμφωνήσω, αλλά ακόμα δεν είμαι σιγουρος αν με τον τρόπο προώθησης και αναπτυξης, θα το καταφέρει ή απλά θα σκάσει μια τεράστια φουσκα που θα καρπωθουν άλλοι κατασκευαστές. 

1. Σφαιρική εικόνα δεν είναι οι τρολοεπιθέσεις με ωκεανούς ψεμμάτων που είναι αδύνατο απαντηθούν. Αν ενδιαφέρεται κάποιος να δει τι είναι αλήθεια και τι μαρκετινίστικο κόλπο να ψάξει σε αυτό το forum να βρει πόσα από τα εκατοντάδες ή χιλιάδες καταστροφολογικά σενάρια που έχουν αναφερθεί βγήκαν αληθινά και πόσα από τα "μαρκετινίστικα κόλπα" δεν έγιναν ποτέ. Το ίδιο κόλπο με την λάσπη στον ανεμιστήρα παίζεται εδώ και 10 χρόνια, έχουν ξεχωρίσει πια οι σκεπτικιστές από τους οργανωμένους πολέμιους. Ο Dan Neal για παράδειγμα ήταν ένας από τους μεγαλύτερους σκεπτικιστές κατά της Tesla, είχε βάλει ακόμα και στοίχημα 1 εκατομμύριο δολάρια με τον Musk ότι δεν θα καταφέρει ποτέ να παράξει το model S (το οποίο έχασε αλλά ο Musk πλήρωσε ούτως ή άλλως το ποσό σε φιλανθρωπίες), όμως ήταν ειλικρινής και δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι είχε λάθος και να αξιολογήσει θετικά το 3.

2. Ανάπτυξη χωρίς χρέος δεν υπάρχει, ιδίως με τους εκθετικούς ρυθμούς της Tesla.

3. Δεν καταλαβαίνεις την έννοια της καινοτομίας. Με την ίδια λογική (το ψευτοεπιχείρημα ανάγκης δηλαδή που χρησιμοποιούν τα troll μονίμως όταν δεν έχουν τι άλλο να πουν) δεν έχει υπάρξει τίποτα καινοτόμο από την ανακάλυψη της φωτιάς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο το τελευταιο ειναι καθαρα hating και οχι κριτικη. Κατι που παρατηρησα και απο αλλα μελη, και ειναι τουλαχιστον ενδιαφερον πως και γιατι αναβουν τα αιματα τοσο πολυ οταν γινεται κουβεντα για τη συγκεκριμενη εταιρια

Επεξ/σία από Skylined
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Skylined είπε

Αυτο το τελευταιο ειναι καθαρα hating και οχι κριτικη. Κατι που παρατηρησα και απο αλλα μελη, και ειναι τουλαχιστον ενδιαφερον πως και γιατι αναβουν τα αιματα τοσο πολυ οταν γινεται κουβεντα για τη συγκεκριμενη εταιρια

Αυτό το τελευταίο ειναι αποτελεσμα πολλών άλλων αντιπαραθέσεων με τον omnigeek και ερμηνέυεται οχι σε προσωπική έχθρα με τον omni (δεν εχω κυριολεκτικά τιποτα με το παιδι, άνετα θα επινα μπύρες μαζί του) αλλά από την έκφραση "Δυστυχώς για τους μαρκετίστες υπάρχουν και αυτοι που ενοχλούνται και θέλουν την σφαιρική εικόνα, οποτε δείχνουν και τα αρνητικά. Τις πρώτες φορες με προσεγγιση "ναι σε αυτό ΑΛΛΑ οχι σε αυτό" και τις επομενες κατευθείαν στο ψητό "οχι σε αυτό ή αυτό δεν το ειπες"." την οποιά σου ειχα γράψει στο https://www.insomnia.gr/forums/topic/682075-το-24-των-παραγγελιών-του-model-3-της-tesla-έχουν-ακυρωθεί-σύμφωνα-με-εταιρεία-ανάλυσης/?page=8&tab=comments#comment-56622265

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Αν ενδιαφέρεται κάποιος να δει τι είναι αλήθεια και τι μαρκετινίστικο κόλπο να ψάξει σε αυτό το forum να βρει πόσα από τα εκατοντάδες ή χιλιάδες καταστροφολογικά σενάρια που έχουν αναφερθεί βγήκαν αληθινά και πόσα από τα "μαρκετινίστικα κόλπα" δεν έγιναν ποτέ.

Να μερικά σενάρια καταστροφολογίας που βγήκαν αληθινά:

- Full Self Driving, λέγαμε οτι η Tesla είναι ουραγός στην εξέλιξη και οτι τα δεδομένα που συλλέγει είναι άχρηστα. Πήραν προκαταβόλες απο το 2016 και ακόμα δέν φαίνεται τίποτα στον ορίζοντα και μάλιστα παραδέχτηκαν οτι το υπάρχον hardware είναι ανεπαρκές, παρ ότι λέγανε "All Tesla Cars Being Produced Now Have Full Self-Driving Hardware" απο το 2016

- Semi, λέγαμε οτι είναι αδύνατον να βγεί με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και στη συγκεκριμένη τιμή. Τελικά απο "actively working on" έγινε "pipeline product", δηλαδή δεν θα βγεί ποτέ.

- Solar roofs, λέγαμε οτι και άλλοι το δοκίμασαν και απέτυχε λόγω χαμηλής απόδοσης, δυσκολίας εγκατάστασης, τιμής κτλ. Στο τελευταίο 10-Q ούτε λίγο ούτε πολύ παραδέχονται οτι σταμάτησε η παραγωγή τους, ενώ τόσο καιρό έχουν εγκατασταθεί μόλις 12.

- Powerwall, εδώ είχα αναλύσει μέχρι θανάτου πώς οι όροι της εγγύησης είναι φτιαγμενοι με τέτοιο τρόπο ωστε να κουκουλώνουν τη μικρή ζωή της μπαταρίας, και τελικά να που το powerwall αποδεδειγμένα έχει τη χειρότερη αντοχή: https://www.solarquotes.com.au/blog/battery-test-centre-results/

- Προσιτό αυτοκίνητο των $35000.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Να μερικά σενάρια καταστροφολογίας που βγήκαν αληθινά:

- Full Self Driving, λέγαμε οτι η Tesla είναι ουραγός στην εξέλιξη και οτι τα δεδομένα που συλλέγει είναι άχρηστα. Πήραν προκαταβόλες απο το 2016 και ακόμα δέν φαίνεται τίποτα στον ορίζοντα και μάλιστα παραδέχτηκαν οτι το υπάρχον hardware είναι ανεπαρκές, παρ ότι λέγανε "All Tesla Cars Being Produced Now Have Full Self-Driving Hardware" απο το 2016

Και ουραγός στην εξέλιξη και τα δεδομένα από δεκάδες δισεκατομμύρια χιλιόμετρα άχρηστα; Μάλιστα.

Η φράση που παραθέτεις επίσης δεν είναι ψέμματα. Το hardware ήδη από το '16 μπορούσε να οδηγεί μόνο του (εκτός αν πιστεύεις ότι τα video που υπάρχουν είναι ψεύτικα), σε αυτό που έπεσαν έξω είναι το πόσο γρήγορα μπορεί να φτάσει στην σουπερ υψηλή απόδοση και ασφάλεια που απαιτείται για να το κάνει σε όλες τις πραγματικές συνθήκες, όπως έχουν πέσει το ίδιο έξω και πολλοί άλλοι. Τουλάχιστον το σύστημά τους όταν ολοκληρωθεί θα είναι πραγματικό και όχι ένα εξωφρενικά ακριβό προγραμματισμένο ρομποτάκι που θα λειτουργεί αποκλειστικά σε προκαθορισμένες φουλ χαρτογραφημένες διαδρομές.

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

- Semi, λέγαμε οτι είναι αδύνατον να βγεί με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και στη συγκεκριμένη τιμή. Τελικά απο "actively working on" έγινε "pipeline product", δηλαδή δεν θα βγεί ποτέ.

Αβάσιμα σενάρια που τα παρουσιάζεις σαν πραγματικότητα. Καμία απόδειξη πέρα από κάτι αστήρικτες ερμηνείες 2 λέξεων που είπε ο Musk. Να θυμίσω ότι τα ίδια έλεγαν για το model S (το στοίχημα 1 εκατομμυρίου που έχασε ο κορυφαίος auto-journalist Dan Neal), τα ίδια για το X, τα ίδια για το 3 (βασικό στόρι ότι είναι εντελώς αδύνατο με αυτές τις μπαταρίες να γίνει κερδοφόρο που παπαγαλίζαν όλοι μέχρι τον Monro και το >30% margin). 

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

- Solar roofs, λέγαμε οτι και άλλοι το δοκίμασαν και απέτυχε λόγω χαμηλής απόδοσης, δυσκολίας εγκατάστασης, τιμής κτλ. Στο τελευταίο 10-Q ούτε λίγο ούτε πολύ παραδέχονται οτι σταμάτησε η παραγωγή τους, ενώ τόσο καιρό έχουν εγκατασταθεί μόλις 12.

Πάλι παρουσιάζεις ότι φαντάζεσαι σαν την πραγματικότητα.

“We now have several hundred solar roofs now,” Musk told CleanTechnica Director Zachary Shahan during the conference call.

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

- Powerwall, εδώ είχα αναλύσει μέχρι θανάτου πώς οι όροι της εγγύησης είναι φτιαγμενοι με τέτοιο τρόπο ωστε να κουκουλώνουν τη μικρή ζωή της μπαταρίας, και τελικά να που το powerwall αποδεδειγμένα έχει τη χειρότερη αντοχή: https://www.solarquotes.com.au/blog/battery-test-centre-results/

Πρώτον το powerwall 1 κυκλοφόρησε για ελάχιστο διάστημα (σχεδόν όλες οι πρώτες μονάδες δοκιμαστικά σε επιλεγμένους beta tester χρήστες και εργαστήρια σαν αυτό που έκανε τις δοκιμές για έβαλες) και πολύ σύντομα αντικαταστάθηκε από το 2 (το οποίο δεν δοκιμάστηκε)

Δεύτερον, το powerwall 1 δεν δοκιμάστηκε υπό τις ίδιες συνθήκες όπως λέει ακριβώς από κάτω από το διάγραμμα στο άρθρο που έβαλες

The original Tesla Powerwall () suffered the worst but its testing conditions were not the same as the others

Τρίτον η αξιοπιστία του κέντρου είναι τουλάχιστον αμφισβητήσιμη (για να μην πω για τα πανηγύρια) όταν μόνο του παραδέχεται ότι τα έκανε μαντάρα με τις δοκιμές που αποκαλύφθηκε όταν κατασκευαστές απαίτησαν να τους πουν πως δοκίμασαν τις μπαταρίες τους

batteries have been cycled beyond 100% depth of discharge causing excessive wear and tear on the battery pack and resulting in significant capacity fade.
Και γράφει παρακάτω:
The Battery Test Centre says they screwed up the testing of the SimpliPhi battery, so there is no reason to believe it will deteriorate as these results suggest.  I have not yet received information on if they also made a mistake with the GNB or other batteries. 
 
Λίγες γραμμές παρακάτω να διάβαζες θα τα έβλεπες μόνος σου. Αλλά δυστυχώς ενδιαφέρεσαι μόνο για τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν τα πιστεύω σου
 
20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

- Προσιτό αυτοκίνητο των $35000.

Πάλι μια δικιά σου πρόβλεψη που παρουσιάζεις σαν απόδειξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/7/2018 στις 2:29 ΠΜ, apos είπε

Αποκλείεις το ενδεχόμενο, οι παραδοσιακές / κατεστημένες δυνάμεις της αυτοβιομηχανίας (και ό,τι άλλο κρύβεται από πίσω τους) να θέλουν διακαώς την αποτυχία του εγχειρήματος Tesla; Τόσο που να μην μένουν στα... ευχολόγια και να περνάνε στην επικοινωνιακή (τουλάχιστον) στοχοποίηση της εταιρείας; Χρησιμοποιώντας... παραδοσιακές / κατεστημένες δυνάμεις της επικοινωνίας και της "ανάλυσης" (και... ό,τι άλλο κρύβεται από πίσω τους, πολύ συχνά το ίδιο και το αυτό με της αυτοκινητοβιομηχανίας); Δεν είναι πιο εύκολο να βρεις "στοιχεία" για να στηρίξεις τους ισχυρισμούς της μίας κατηγορίας, όταν στα παρέχουν αφειδώς "καλοθελητές" με δήθεν κύρος;

Προσωπικά δεν έχω ιδέα για το ποιόν του Musk ή της Tesla. Είναι όμως κάτι διαφορετικό, είναι μία προσπάθεια που μέχρι να αποδειχθεί κάτι "άλλο", τη βλέπω (και νιώθω ότι οφείλω να την βλέπω) με συμπάθεια και με όλο το σεβασμό, κατουράω τους "μεγάλους" που λυσσάνε να την πεθάνουν με το ζόρι. Απογοητεύομαι δε, όταν βλέπω / διαβάζω "κοινούς θνητούς" σαν εμένα, να ΘΕΛΟΥΝ να αποτύχει. Αν δεν είσαι μέτοχος της VW ή πετρελαιάς δεν βλέπω λόγο να το ΘΕΛΕΙΣ. Αδιάφορος; Ας είσαι. Ανενημέρωτος; Επίσης (κι εγώ είμαι κατά βάση).

Αλλά να το ΘΕΛΕΙΣ; Να πετάγεσαι χαιρέκακα σε κάθε είδηση, να σε ενοχλούν (ως τάχα αλαζονικές) ενέργειες όπως το Μάρκετινγκ (λες και δεν έχει δικαίωμα να προμοτάρει κάποιος την εταιρεία του), να κρέμεσαι από τα χείλη του κάθε Bloomberg και CNN για να λες με "πλάτες" το πολυπόθητο "τα έλεγα εγώ"; Ε, δεν το δέχομαι! Το θεωρώ σύμπλεγμα κατωτερότητας και 100% ζήλεια, γιατί αν μη τι άλλο, κάποιος ξεκουνήθηκε και τόλμησε κάτι και δεν έμεινε υπαλληλάκος σαν εσένα.

* Προς ProponitisTouKanape: Παρά τη χρήση του δεύτερου ενικού, όλα τα παραπάνω δεν πάνε σε σένα, προφανώς. Δεν ξέρω τις απόψεις σου επί του θέματος και το quote έγινε για να σχολιάσω το θέμα των "στοιχείων".

** Και εγώ υπαλληλάκος είμαι.

Δεν νομίζω να μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...