Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, VasKag said:

Στο chat μου ειπαν για 15. Στη σελιδα του Paypal εχει φανει στην κινηση απο 11/2. Στη revolut ομως οχι.

Μάλλον μπήκαν σε άλλο νόμισμα. Το πορτοφόλι του δολαρίου παράδειγμα στη revolut.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Hapatingo είπε

Μάλλον μπήκαν σε άλλο νόμισμα. Το πορτοφόλι του δολαρίου παράδειγμα στη revolut.

οχι εχω κοιταξει. GBP και US ειναι 0

Δημοσ.
18 ώρες πριν, zananiro είπε

Με Eurobank δεν μου ζητάει κωδικό επιβεβαίωσης. Αν πάλι κάνεις μια φορά top up και αποθηκευτεί η κάρτα στη revolut, δεν ζητάει τίποτα μετά, κάνεις top up σε λίγα δευτερόλεπτα. Την πρώτη φορά που έγινε αυτό είχα κολλήσει άσχημα, περίμενα να μου ζητήσει στοιχεία, τουλάχιστον το cvv code, και βλέπω ότι το top up είχε ολοκληρωθεί. 

Μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση γιατι μολις σήμερα στη Eurobank μου είπαν ότι για σχεδόν κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή σου στέλνουν κωδικο μιας χρησης στο κινητο - πραγμα που βρηκα εξαιρετικη δικλείδα ασφαλείας και με έκανε να αποφασίσω τελικά, φεύγοντας από την Πειραιώς, να επιλέξω αυτή. 

Στις 17/2/2020 στις 1:42 ΠΜ, Hapatingo είπε

Μπορείς να βάλεις ένα screenshot από την συγκεκριμένη συναλλαγή? 

Θυμήθηκα ένα άλλο περιστατικό όμοιο με το δικό σου, που ο έμπορος "απατεώνας" χρησιμοποιούσε το όνομα της revolut με αλλαγμένα γράμματα. 

Δεν με αφηνει να κανω screenshot από την εφαρμογη της τραπεζας... Γραφει μονο REVOLUT 2391. Μπορείς να μου πεις περισσότερα για την περίπτωση που ανάφερεις; Σε inbox αν δεν θελεις εδω

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, orangeboy είπε

Απο την στιγμή που μου ήρθε το email απο paypal που έλεγε "You have a refund from χχχχ", στην revolut εκανε 1 εργάσιμη να εμφανιστούν.

Εμενα το email απο payapl ηρθε, 11/2. Σημερα εχουμε 18. Δεν ειναι μεγαλο το ποσο, αλλα γιατι τοση καθυστερηση

Δημοσ.
21 ώρες πριν, grinder_ είπε

Πολύ περίεργο.
Θυμάμαι παλαιότερα όταν πρόσθεσα κάρτες η revolut, την πρώτη φορά μου ζήτησε να γράψω την πλήρη διεύθυνση είτε τον ταχυδρομικό κώδικα που είναι δηλωμένη η κάρτα που έκανα top up.

Πάντως η πειραιώς είναι απαράδεκτη που άφησε να περάσει έτσι συναλλαγή 550€ online με κάρτα.
Και γενικά από το καλοκαίρι και μετά οι περισσότερες κάρτες θέλουν επιβεβαίωση με sms ακόμα και σε λογαριασμούς δεκο ενώ παλιότερα όχι.
Είναι πρότυπα ασφαλείας που έχουν υιοθετήσει οι mastercard και visa.

Γι' αυτό κι εγώ θεωρώ ότι αν θέλει η τράπεζα να βρει άκρη πιστεύω ότι θα μπορούσε - λογικά τα χρήματα πήγαν σε συγκεκριμένο λογαριασμό που ανήκει σε κάποιον. 

Συμφωνω για την Πειραιως, πώς άφησαν έτσι εύκολα μια τέτοια συναλλαγή με κάρτα, γιατί δε μιλάμε για μικροποσό... Το παράξενο επίσης είναι ότι η απάτη έγινε λίγα λεπτά από τη στιγμή που μπήκαν τα χρήματα της μισθοδοσίας μου, σαν κάποιος να παρακολουθούσε τις κινήσεις. Εκτός αν ήταν σύμπτωση. Ειλικρινά, προσπαθώ μέρες τώρα να βρω μια εξήγηση και δεν μπορώ. Η δε τράπεζα μου μιλάει για δίμηνο μέχρι την εξέταση του θέματος γιατι λέει είναι πολλά τα εμπλεκόμενα μέρη. Ου μπλέξεις, λέω εγω. 

Στις 17/2/2020 στις 1:20 ΜΜ, grinder_ είπε

ι διάολο, η Πειραιώς δεν στέλνει sms κωδικό στο κινητό;
Εδώ το βάλανε ακόμα και για μικροποσά με κάρτα (extraPIN της mastercard και Verified by VISA).
Επίσης το αντιλήφθηκε εντός λίγων λεπτών αλλά η τράπεζα άφησε να γίνει η εκκαθάριση της συναλλαγής;:huh:

Εφόσον λες ότι δεν έχεις revolut, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσεις μαζί τους.
Η τράπεζα είναι υπεύθυνη να βγάλει την άκρη αφού τους ενημέρωσες μάλιστα έγκαιρα.
Δεν μπορεί για μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή να σου λένε "δεν είναι σίγουρο ότι θα επιστραφούν".
Μην τους αφήσεις έτσι, οι ενέργειες σου να είναι προς την Πειραιώς.

Όχι, η Πειραιώς δεν στέλνει sms για ηλεκτρονικές αγορές. 

Η εκκαθάριση μου είπαν ότι έγινε αυτοματοποιημένα και οτι δεν έχουν τρόπο να παρεμβουν από τη στιγμή που η συναλλαγη εγκριθεί ακόμα κι αν στο μεταξύ τους γνωστοποιήσεις ότι δεν την έκανες εσύ. Άπαξ και εγκριθεί στην αρχή τελείωσε, τίποτα δεν σταματάει την εκκαθάρισή της. 

Φυσικά και δεν θα τους αφήσω. Θεωρώντας μάλιστα ότι έχουν τεράστια κενά ασφαλείας, υπέβαλα και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Μας εκθέτουν σε κίνδυνο εν γνώσει τους. Η δικαιολογία τους κάποια στιγμή ήταν ότι εδώ και καιρό περιμένουν να εγκατασταθεί ένα πιο εξελιγμένο συστημα ασφαλείας αλλά δυστυχώς δεν έχει προχωρήσει ακόμα. Εγώ δεν πρόκειται να περιμένω, θα πάω σε άλλη τράπεζα. Μου έχουν κάνει ήδη πολλά. Στο παρελθόν ήθελα να εξοφλήσω ένα μικρό υπόλοιπο ενός δανείου και - ακουσον ακουσον - μου ζήτησαν εξτρά χρήματα λόγω της πρόωρης εξόφλησης...

 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, anspi86 είπε

Γι' αυτό κι εγώ θεωρώ ότι αν θέλει η τράπεζα να βρει άκρη πιστεύω ότι θα μπορούσε - λογικά τα χρήματα πήγαν σε συγκεκριμένο λογαριασμό που ανήκει σε κάποιον. 

Συμφωνω για την Πειραιως, πώς άφησαν έτσι εύκολα μια τέτοια συναλλαγή με κάρτα, γιατί δε μιλάμε για μικροποσό... Το παράξενο επίσης είναι ότι η απάτη έγινε λίγα λεπτά από τη στιγμή που μπήκαν τα χρήματα της μισθοδοσίας μου, σαν κάποιος να παρακολουθούσε τις κινήσεις. Εκτός αν ήταν σύμπτωση. Ειλικρινά, προσπαθώ μέρες τώρα να βρω μια εξήγηση και δεν μπορώ. Η δε τράπεζα μου μιλάει για δίμηνο μέχρι την εξέταση του θέματος γιατι λέει είναι πολλά τα εμπλεκόμενα μέρη. Ου μπλέξεις, λέω εγω. 

Όχι, η Πειραιώς δεν στέλνει sms για ηλεκτρονικές αγορές. 

Η εκκαθάριση μου είπαν ότι έγινε αυτοματοποιημένα και οτι δεν έχουν τρόπο να παρεμβουν από τη στιγμή που η συναλλαγη εγκριθεί ακόμα κι αν στο μεταξύ τους γνωστοποιήσεις ότι δεν την έκανες εσύ. Άπαξ και εγκριθεί στην αρχή τελείωσε, τίποτα δεν σταματάει την εκκαθάρισή της. 

Φυσικά και δεν θα τους αφήσω. Θεωρώντας μάλιστα ότι έχουν τεράστια κενά ασφαλείας, υπέβαλα και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Μας εκθέτουν σε κίνδυνο εν γνώσει τους. Η δικαιολογία τους κάποια στιγμή ήταν ότι εδώ και καιρό περιμένουν να εγκατασταθεί ένα πιο εξελιγμένο συστημα ασφαλείας αλλά δυστυχώς δεν έχει προχωρήσει ακόμα. Εγώ δεν πρόκειται να περιμένω, θα πάω σε άλλη τράπεζα. Μου έχουν κάνει ήδη πολλά. Στο παρελθόν ήθελα να εξοφλήσω ένα μικρό υπόλοιπο ενός δανείου και - ακουσον ακουσον - μου ζήτησαν εξτρά χρήματα λόγω της πρόωρης εξόφλησης...

Παιδιά η Πειραιώς παρέχει κανονικά sms κωδικό ή αν έχεις την εφαρμογή μέσω της εφαρμογής πατάς έγκριση.
Αλλά νομίζω ότι ισχύει αυτό που είπε κάποιος άλλος ότι δεν εξαρτάται μόνο από την τράπεζα αλλά και από τον έμπορο για το αν θα σου έρθει το sms.

Όσο για την επιστροφή των χρημάτων η διαδικασία είναι στάνταρ στους 2 μήνες. Σε εμένα μια ηλεκτρονική συναλλαγή που έκαναν με κάρτα τις εθνική στην Αμερική μετά από 2 μήνες επέστρεψαν τα χρήματα. Ήταν μικρό ποσό 30 ευρώ. 

Μάλιστα η τράπεζα στέλνει την καταγγελία σου στην MasterCard ή Visa ανάλογα την κάρτα σου και μετά εκείνοι είναι που ξεκινούν την έρευνα, η τράπεζα δεν εμπλέκεται πουθενά. 

Δημοσ.

@anspi86

Σίγουρα πήγαν σε λογαριασμό και είναι ένας πολύ "βλακώδης" τρόπος γι αυτόν που έκανε την απάτη.
100% θα αποκαλυφθεί και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει και το ποσό που υπέκλεψε.
Γι αυτό μου κάνει εντύπωση, και θα έλεγα να προσέξεις ιδιαίτερα το κοντινό σου περιβάλλον, συγγενικό και άτομα από την δουλειά σου αφού αναφέρεις και για την μισθοδοσία.

Εφόσον αντιλήφθηκες άμεσα την μεταβολή στο λογιστικό υπόλοιπο που "δεσμεύει" τα χρήματα και ενημέρωσες, αδυνατώ να καταλάβω το γιατί δεν μπορεί η τράπεζα να κάνει καμία παρέμβαση διατραπεζικά για να την μπλοκάρουν χειροκίνητα.
Για ποιόν λόγο τότε οι συναλλαγές εκκαθαρίζονται μετά από 2-3 μέρες που παραμένουν σε καθεστώς "εξουσιοδότησης";
Κάνε και μια καταγγελία εδώ: https://hobis.gr/
Πάντως όπως είδες από τις αναφορές προηγουμένως υπάρχουν πολλά θέματα με όλες τις τράπεζες.
Εγώ θεωρούσα δεδομένη την επαλήθευση μεσώ sms αλλά όπως φαίνεται δεν ισχύει πάντα.
|

 

Τέλος μιας και είμαστε στο θέμα της revolut, αρκετά ανησυχητικό θεωρώ και το πόσο "χύμα" λειτουργεί η revolut.
Δεν το περίμενα μιας και όπως ανέφερα είχα την πεποίθηση ότι top up πρέπει να γίνει από προσωπική κάρτα και γίνεται μια extra επαλήθευση της κάρτας με τον ταχυδρομικό κώδικα.
Τουλάχιστον αυτή την εμπειρία είχα πριν από καιρό και μου φαίνεται αδιανόητο τα πράγματα να έχουν πάρει την σημερινή τροπή που δεν ζητάνε καν CVV.
Όταν μάλιστα μας έχουν πρήξει ότι δήθεν "καταπολεμάνε το ξέπλυμα χρήματος και την τρομοκρατία" και αυτό χρησιμοποιείται καθημερινά ως αφορμή για να μπλοκάρουν λογαριασμούς χωρίς καμία δικαιολογία και να είναι υπόλογοι πουθενά.<_<
https://www.revolut.com/help/getting-started/adding-money-to-revolut/with-card/adding-money-by-card

Adding-money-by-card-Revolut-Help-Centre

  • Like 2
Δημοσ.
21 ώρες πριν, anspi86 είπε

Μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση γιατι μολις σήμερα στη Eurobank μου είπαν ότι για σχεδόν κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή σου στέλνουν κωδικο μιας χρησης στο κινητο - πραγμα που βρηκα εξαιρετικη δικλείδα ασφαλείας και με έκανε να αποφασίσω τελικά, φεύγοντας από την Πειραιώς, να επιλέξω αυτή. 

Γενικά ζητάει κωδικό μέσω SMS, αλλά όχι σε όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Τώρα με ποιο κρητήριο γίνεται αυτό, δεν γνωρίζω. Τώρα που βλέπω παλαιότερα sms, για top up στη revolut μερικές φορές έχει ζητήσει κωδικό sms, αλλά όχι πάντα. Ίσως επειδή έχω αποθηκεύσει την κάρτα στην revolut, θα το τσεκάρω την επόμενη φορά. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

ΚΑι όμως σε αυτό δεν φταίει η ρεβο αλλά οι άλλες τράπεζες.Αυτές δεν κάνουν επαλήθευση.

Σωστά, αυτό είναι θέμα της εκάστοτε τράπεζας. 

Δημοσ.

Καλημερα σας

Μόλις εκανα αγορα με Revo στο ebay.de και επέλεξα πληρωμη με κάρτα.

Χρεώθηκα όμως καπου 1,50€ παραπάνω (υπήρχε υπόλοιπο) και στo statement της Revo μου γράφει "Paypal"-seller etc.

Στην χρέωση της παραγγελίας στο ebay δεν αναγράφεται το σύνολο με την "προμήθεια" , παρά μόνο το σύνολο που αρχικά έλεγε ότι θα χρεωθώ.

Ξέρει κανείς πως έγινε αυτό και γιατί?

Έχει συνδέσει ο seller την Visa του με Paypal και αυτόματα χρεώνει ή κάτι τέτοιο?

Ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...