LastSurvivor Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Το τούρμπο είναι τούρμπο όπως και να το κάνουμε. Έχει καλύτερο φάσμα και είναι πιο ξεκούραστο σε ταξίδια. Απλά ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού. Προσεξέτο λίγο αυτό. Επίσης το τούρμπο θα πρέπει να το προσέχεις λίγο πιο πολύ για να μην σε βγάλει προβλήματα, να το αφήνεις περίπου κάνα λεπτό να ζεσταθεί πριν ξεκινήσεις και να το αφήνεις πάλι να κρυώσει πριν το σβήσεις. Το μόνο που δεν μάρεσε, ότι είναι τρικύλινδρος. 2 1
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, LastSurvivor είπε Το τούρμπο είναι τούρμπο όπως και να το κάνουμε. Έχει καλύτερο φάσμα και είναι πιο ξεκούραστο σε ταξίδια. Απλά ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού. Προσεξέτο λίγο αυτό. Επίσης το τούρμπο θα πρέπει να το προσέχεις λίγο πιο πολύ για να μην σε βγάλει προβλήματα, να το αφήνεις περίπου κάνα λεπτό να ζεσταθεί πριν ξεκινήσεις και να το αφήνεις πάλι να κρυώσει πριν το σβήσεις. Το μόνο που δεν μάρεσε, ότι είναι τρικύλινδρος. ενταξει δεν οδηγαει κανενα evo 10 με 4 bar Πιεση ειπαμε
xgol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Ωραιο αμαξακι για την πόλη. Σε τι τιμή βρηκες το 1000αρι και με τι εξοπλισμο?
LastSurvivor Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δεν έχει να κάνει με το πόσα άλογα έχει και τι πιέσεις σηκώνει. Έχει να κάνει για την προστασία του κινητήρα και της τουρμπίνας. Αν το αμάξι είναι ζεστό και το σβήσεις αμέσως, το λάδι σταματάει να κυκλοφορεί και "καίγεται", ζεσταίνεται πολύ! χάνοντας την ιδιότητά του να λιπαίνει το μοτέρ και την τουρμπίνα. Όχι ότι θα πάθει κάτι άμεσα το αυτοκίνητο, απλά σε βάθος χρόνου θα είναι πιο σωστά συντηρημένο και δεν θα βγάλει πρόβλημα. 1
kleo1 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 γνώμη μου είναι ότι η κατανάλωση θα εξαρτηθεί από τον τρόπο οδήγησης και δεν υπάρχει ξεκάθαρος νικητής. οδηγώντας μικρό turbo (1,2) έχω παρατηρήσει ότι σε normal οδήγηση έχει χαμηλή κατανάλωση. χαμηλότερη από ότι έχει ένα 1400αρι. μπορεί το turbo να καίει πχ 5λ/100 και το 1400αρι 6-6,5λ/100 όταν ανέβουν όμως τα χιλιόμετρα 150+ εκεί το turbo ξεσκίζεται και πετυχαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση. δε ξέρω αν είναι ο κανόνας αλλά αυτό έχω δει με tsi
unforgiven Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 21 λεπτά πριν, LastSurvivor είπε Δεν έχει να κάνει με το πόσα άλογα έχει και τι πιέσεις σηκώνει. Έχει να κάνει για την προστασία του κινητήρα και της τουρμπίνας. Αν το αμάξι είναι ζεστό και το σβήσεις αμέσως, το λάδι σταματάει να κυκλοφορεί και "καίγεται", ζεσταίνεται πολύ! χάνοντας την ιδιότητά του να λιπαίνει το μοτέρ και την τουρμπίνα. Όχι ότι θα πάθει κάτι άμεσα το αυτοκίνητο, απλά σε βάθος χρόνου θα είναι πιο σωστά συντηρημένο και δεν θα βγάλει πρόβλημα. Θεωρητικά έτσι είναι. Το manual του δικού μου (Insignia 1.6T) μιλάει για 20sec αναμονή πριν σβήσεις. Αλλά αν σκεφτείς πως κανένας δεν παρκάρει ή δεν κινείται στο χώρο στάθμευσης με τουρμπισμένο κινητήρα, πρακτικά μπορείς να σβήνεις αμέσως.
panira Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, LastSurvivor said: Το τούρμπο είναι τούρμπο όπως και να το κάνουμε. Έχει καλύτερο φάσμα και είναι πιο ξεκούραστο σε ταξίδια. Απλά ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού. Προσεξέτο λίγο αυτό. Τι εννοείς με αυτό; Σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις! Έχω όμως να προσθέσω κάποια περαιτέρω ερωτήματα: 1. Θα ήταν προτιμότερο να κοιτάξω για την έκδοση των 1,6L Diesel (115 ίππων); Το μοντέλο Diesel κοστίζει περίπου 2000 παραπάνω από το 1,4 2. Εφόσον είμαι στρατιωτικός και έχω καθημερινά περίπου 100 χλμ για μετακίνηση από και προς την μονάδα, συν γενικά ταξίδια μερικές φορές τον μήνα, ποιό θα ήταν το προτιμότερο μοντέλο εκ των τριων πλέον; 3. Εφόσον δεν πρόκειται να αναπτύξω ταχύτητες πάνω από 150 χλμ (πρακτικά πολύ σπάνια, ποιά η οικονομικότερη επιλογή; Παρακαλώ ταξινομήστε. 4. Σε ταξίδια, αλλά και σε off road (καλά, ό,τι τέλος πάντων μπορεί να ειπωθεί ως off road για αυτή την κατηγορία) το 1,0 turbo ή το 1,4 θα είχε καλύτερη και πιο μεγάλη απόδοση; 5. Επίσης, κάπου διάβασα ότι το 1,0 καίει περίπου 11l/100km, χωρίς να αναφέρεται η ταχύτητα της δοκιμής. Πόσο φυσιολογικό είναι αυτό για ένα τέτοιο αυτοκίνητο; 6. Επίσης, διάβασα ότι το turbo ανοίγει στις 1500 στροφές, άρα πρακτικά μόλις ξεκινήσω . Όταν ανοίγει το turbo, δεν καίει πού περισσότερο; Και μετά τις 4000 στροφές όπου έχει αναπτύξει όλη του την (μεγιστη) ροπή, τι συμβαίνει με την κατανάλωση, την ταχύτητα και την απόδοση του κινητήρα; Ψοφάει; 7. Είμαι οδηγός εδώ και 2 χρόνια. Θέλω ένα αυτοκίνητο που να κρατήσει τουλάχιστον μια δεκαετία (και σε αυτά τα χρήματα). Ποιά είναι η ιδανικότερη επιλογή; 8. Η Hyundai έβγαλε το μοντέλο Kona. Το οποίο όμως έρχεται μόνον με κινητήρα 1,0Turbo. Kia ή Hyundai; 9. Ποιά η διαφορά μεταξύ Euro6b & Euro6d; Σημείωση: Έχω ήδη δοκιμάσει και τις δύο εκδόσεις, δηλαδή και το 1,0 Turbo και το 1,4. Η διαφορά τεράστια! Το turbo είναι λες και οδηγείς 1,8l (ίσως υπερβάλω λιγάκι 😛 ). Επισυνάπτω τους πίνακες τιμής και απόδοσης, όπως αυτοί παρατίθενται στην επίσημη ιστοσελίδα της Kia. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από panira
ideal09 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Αν και πολλοι το βλεπουν σαν μοδα, εγω θα σου προτεινα το diesel. Εφοσον κανεις μεγαλα χιλιομετρα και πολλα οπως λες(100 χλμ τη μερα)νομιζω το πετρελαιο θα σε κανει αποσβεση σχετικα συντομα και σε ταχυτητες 120-130 θα βλεπεις καταναλωσεις περι τα 4 λιτρα μη σου πω και λιγοτερα και σε συνδιασμο με τη ροπουλα του θα το υπερ ευχαριστηθεις. Περα απ οτι ο crdi της Hyundai-Kia ειναι απο τα πιο αξιοπιστα μοτερ που κυκλοφορουν.
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Hyudai και Kia είναι το ένα και το αυτό. Οι κινητήρες είναι οι ίδιοι. Το Euro 6d είναι με επιπρόσθετες προσθήκες στο euro 6. Κάτι σαν revision 4. Ανάλογα και το b. Οι κινητήρες κατασκευάστηκαν να δουλεύουν με το turbo. Δεν θα καίει περισσότερο εκτός αν του πατάς περισσότερο. Σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης, θα προτιμούσα το 1.0 Τ σε σχέση με το 1.4. Τώρα στο πετρέλαιο περιπλέκονται τα πράγματα. Σίγουρα θα έχει καλύτερη κατανάλωση, θα κάνεις και αρκετά km, αλλά αν αυτό θα παραμείνει και ποιο οικονομικό στην δεκαετία που θέλεις να κρατήσεις το όχημα, εξαρτάται από τις φορολογικές βλέψεις της κάθε κυβέρνησης.
DhZou Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 17 λεπτά πριν, panira είπε Τι εννοείς με αυτό; Σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις! Έχω όμως να προσθέσω κάποια περαιτέρω ερωτήματα: 1. Θα ήταν προτιμότερο να κοιτάξω για την έκδοση των 1,6L Diesel (115 ίππων); Το μοντέλο Diesel κοστίζει περίπου 2000 παραπάνω από το 1,4 2. Εφόσον είμαι στρατιωτικός και έχω καθημερινά περίπου 100 χλμ για μετακίνηση από και προς την μονάδα, συν γενικά ταξίδια μερικές φορές τον μήνα, ποιό θα ήταν το προτιμότερο μοντέλο εκ των τριων πλέον; 3. Εφόσον δεν πρόκειται να αναπτύξω ταχύτητες πάνω από 150 χλμ (πρακτικά πολύ σπάνια, ποιά η οικονομικότερη επιλογή; Παρακαλώ ταξινομήστε. 4. Σε ταξίδια, αλλά και σε off road (καλά, ό,τι τέλος πάντων μπορεί να ειπωθεί ως off road για αυτή την κατηγορία) το 1,0 turbo ή το 1,4 θα είχε καλύτερη και πιο μεγάλη απόδοση; 5. Επίσης, κάπου διάβασα ότι το 1,0 καίει περίπου 11l/100km, χωρίς να αναφέρεται η ταχύτητα της δοκιμής. Πόσο φυσιολογικό είναι αυτό για ένα τέτοιο αυτοκίνητο; 6. Επίσης, διάβασα ότι το turbo ανοίγει στις 1500 στροφές, άρα πρακτικά μόλις ξεκινήσω . Όταν ανοίγει το turbo, δεν καίει πού περισσότερο; Και μετά τις 4000 στροφές όπου έχει αναπτύξει όλη του την (μεγιστη) ροπή, τι συμβαίνει με την κατανάλωση, την ταχύτητα και την απόδοση του κινητήρα; Ψοφάει; 7. Είμαι οδηγός εδώ και 2 χρόνια. Θέλω ένα αυτοκίνητο που να κρατήσει τουλάχιστον μια δεκαετία (και σε αυτά τα χρήματα). Ποιά είναι η ιδανικότερη επιλογή; 8. Η Hyundai έβγαλε το μοντέλο Kona. Το οποίο όμως έρχεται μόνον με κινητήρα 1,0Turbo. Kia ή Hyundai; 9. Ποιά η διαφορά μεταξύ Euro6b & Euro6d; Σημείωση: Έχω ήδη δοκιμάσει και τις δύο εκδόσεις, δηλαδή και το 1,0 Turbo και το 1,4. Η διαφορά τεράστια! Το turbo είναι λες και οδηγείς 1,8l (ίσως υπερβάλω λιγάκι 😛 ). 1. Μιας και κάνεις πολλά χλμ θεωρείται καλή επιλογή το diesel, κάποια στιγμή θα κάνεις απόσβεση σε σχέση με τα άλλα δύο από το καύσιμο. 2. Βλέπε 1. Με ένα αντίστοιχο μη crossover/suv βέβαια θα έχεις καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη κατανάλωση λόγω καλύτερης αεροδυναμικής και χαμηλότερου βάρους. 3. Δεν έχει να κάνει με τι ταχύτητα ταξιδεύεις, όπως σου είπα και πιο πριν με το τουρμπο έχεις καλύτερη επιτάχυνση άρα είναι και πιο ασφαλές στις προσπεράσεις. 4. Θεωρητικά στο off road χρειάζεσαι ροπή άρα το 1.4 χάνει αλλά το αυτοκίνητο που κοιτάς είναι 2κίνητο crossover, όχι off road 5. Αμφιβάλω ότι καίει τόσο σε μέσο όρο, πιο φυσιολογικό θα ήταν γύρω στα 8l/100km 6. Ναι όταν πατάς βαθιά το γκάζι δουλεύει το τουρμπο και καίει περισσότερο. Μετά τις 4000 στροφές δεν έχει και πολύ νόημα να πηγαίνεις, εκτός αν κάνεις κόντρες ξερω γω. Η μεγιστη ισχύς του λογικά θα είναι μετά τις 4000 στροφές οπότε θα τραβάει ακόμα. 7. Δεν ξέρω 8. Kia και Hyundai είναι σχεδόν το ίδιο άρα ότι σου αρέσει εμφανισιακά ή πρακτικά. Ισχύει αυτό για τη διαφορά.
JimasGR Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Σε πολυ χαμηλο φορτο και οι 2 θα καινε λιγο (ο τουρμπο ισως ακομα λιγοτερο) γιατι ο τουρμπο θα εχει ροπη αρκετη και απο χαμηλα διαθεσιμη για να κινησει. Αν αρχιζεις και το πατας το τουρμπο θα καψει περισσοτερο. Το μονο σιγουρο ομως ειναι οτι με 13 κιλακια ροπης και 100 αλογακια ο ατμο θα φαει πολυ παντοφλα για καμια προσπεραση και ειδικα οταν εισαι φορτωμενος οποτε θα καψει και αυτος. Αν ηταν κανενας με 2 κιλα ροπης παραπανω και 10-20 αλογα το συζητουσαμε. Τωρα εγω θα κοιτουσα προς τουρμπο μερια. Αυτα για βενζινη. Για τους ντιζελ ειναι αλλη ιστορια.
panira Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 14 minutes ago, JimasGR said: Σε πολυ χαμηλο φορτο και οι 2 θα καινε λιγο (ο τουρμπο ισως ακομα λιγοτερο) γιατι ο τουρμπο θα εχει ροπη αρκετη και απο χαμηλα διαθεσιμη για να κινησει. Αν αρχιζεις και το πατας το τουρμπο θα καψει περισσοτερο. Το μονο σιγουρο ομως ειναι οτι με 13 κιλακια ροπης και 100 αλογακια ο ατμο θα φαει πολυ παντοφλα για καμια προσπεραση και ειδικα οταν εισαι φορτωμενος οποτε θα καψει και αυτος. Αν ηταν κανενας με 2 κιλα ροπης παραπανω και 10-20 αλογα το συζητουσαμε. Τωρα εγω θα κοιτουσα προς τουρμπο μερια. Αυτα για βενζινη. Για τους ντιζελ ειναι αλλη ιστορια. Για το diesel τι έχεις να πεις; Το diesel θα είναι πιο αποδοτικό σε προσπεράσεις και σε καλύτερη ανταπόκριση στον δρόμο συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα; Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από panira
terry308 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 100χλμ / ημέρα; Φυσικό Αεριο εαν σε εξυπηρετούν πρατήρια... http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html Αλλιώς diesel Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από terry308
panira Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Just now, terry308 said: 100χλμ / ημέρα; 1 είναι η λύση.. Φυσικό Αεριο εαν σε εξυπηρετούν πρατήρια... Αλλιώς diesel Λόγω κατανάλωσης το λες; Ή λόγω αντοχής της μηχανής στο χρόνο; Σημείωση: Δεν σκοπεύω να βάλω αέριο σε καινούριο αυτοκίνητο
terry308 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, panira είπε Λόγω κατανάλωσης το λες; Ή λόγω αντοχής της μηχανής στο χρόνο; Σημείωση: Δεν σκοπεύω να βάλω αέριο σε καινούριο αυτοκίνητο Δε μιλάω για μετατροπή αλλά εργοστασιακό Για οικονομία φυσικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα