Προς το περιεχόμενο
sstratos

Βραχυκύκλωμα σε hyundai sonata 1990

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Την τρίτη γυρνώντας από την παραλία , σιγά σιγά έπεφτε η ένταση των φώτων και έχανε ιπποδύναμη το αυτοκίνητο. Φτάνοντας σπίτι έφτασε να σβήσει τελείως. Δεν ξανα-άναψε , δεν άναβαν ούτε τα αλαρμ ούτε το λαμπάκι της καμπίνας. Η μπαταρία ήταν νεκρή τελείως. Προφανώς ήταν το δυναμό και δεν φόρτιζε η μπαταρία με αποτέλεσμα να αδειάσει στον δρόμο και να ακινητοποιηθεί. Το αυτοκίνητο πήγε στον ηλεκτρολόγο , έγινε επισκευή στο δυναμό+μίζα , σύνολο 110 ευρώ. Μέχρι εδώ όλα καλά και λογικά...... Και από εδώ ξεκινάει το ερώτημα.

Σήμερα βράδυ ήθελα να πάω κάπου , πήρε μπρός κανονικά το αυτοκίνητο αλλα δεν ανάβατε τα φώτα. Γυρνώντας τον διακόπτη δεν άναβαν οι λάμπες , ούτε άναβε η ένδειξη στον πίνακα , ούτε άναβε το ταμπλό.... Βγάζοντας την ασφάλεια είδα το εξής κάψιμο στην "40Α LAMP" ασφάλεια

Spoiler

IMG-4d89f7343563bd24b1ca692481add90b-V.jpg.a8593b72724b438f7cb6b53ed6bc5d2f.jpg

Spoiler

IMG_20180929_215659.jpg.11c92de0a9568802170c8fb57b9a0cc9.jpg

Spoiler

IMG_20180929_215634.jpg.0f099205a8b74f0d504ef6644f3ef072.jpg

 

Ετσι οπως βλέπω εγώ την ασφάλεια είναι μεγάλο βραχυκύκλωμα. Φανταστείτε οτι και η δίπλα που είναι η "30A BLOWER" απο την πλευρά που ειναι διπλά στην καμμένη εχει γίνει και αυτή καφέ απο την θερμοκρασία.... 

Ο ηλεκτρολόγος δεν έπρεπε να το δεί? Αυτος έφτιαξε το δυναμό και παρέδωσε το αυτοκίνητο. Υπάρχει η περίπτωση να έγινε βραχυκύκλωμα στα φώτα , να κάηκε η ασφάλεια και να κάηκε το δυναμό??? Αν βάλω άλλη ασφάλεια (την δευτέρα) υπάρχει πρόβλημα??? ή το δυναμό την έκαψε?

Φοβάμαι να την αλλάξω μην ξανακάψει τα 100 ..... εεε το δυναμό :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

χοντρο βραχυκυκλωμα , μην πειραξεις τιποτα , θελει ηλεκτρολογο  και ψαξιμο ,

Επεξ/σία από george kesoglu
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως είπε και το παλικάρι απο πάνω χοντρό βραχυκύκλωμα. Για να σου κάψει ασφάλεια των 40a καταλαβαίνεις φαντάζομαι την επικινδυνότητα.

Κατευθείαν σε ηλεκτρολόγο, δεν νομίζω να έχει νόημα να αλλάξεις και πάλι ασφάλεια και απλά να κάνεις δοκιμή.

Κάτι "τραβάει" υπερβολικό ρεύμα και την στέλνει άπατη..

Χωρίς να θέλω να ρε τρολάρρω ελπίζω να έχεις και κανα πυροσβεστήρα εύκαιρο και μάχιμο στο αμάξι just in case.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tην έχει κάψει ή βλέπεις μονό αυτό ? Ανέβασε μια φωτό μνα δούμε από το τζαμάκι γιατί όπως το βλέπω μπορεί να στο κάνει αυτό από κακή επαφή οπού φυσικά ανεβάζει πολύ την θερμοκρασία και δημιουργεί αυτό το φαινόμενο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον είναι και καμμένη γιατί δεν δουλεύουν τα φώτα. Θα το δω ομως

 

2 ώρες πριν, piiii είπε

Χωρίς να θέλω να ρε τρολάρρω ελπίζω να έχεις και κανα πυροσβεστήρα εύκαιρο και μάχιμο στο αμάξι just in case.

Εχω έναν απο τα lidl. Αλήθεια 

 

asfalia.png.8742a982506f976cff413d2751538b92.png

όντως δεν φαίνεται κομμένο το συρματάκι !!! Απλως ειναι λιωμένη απο έξω... Τι σημαίνει αυτό ??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρόκειται για βραχυκύκλωμα αλλά ελιωσε λογω κακής επαφής που έκανε η ασφάλεια.χρειάζεσαι αντικατάσταση ασφάλειας και ασφαλειοθηκης

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμ καλά το κατάλαβα , είναι αυτο  που σου είπα πιο πάνω  επίσης δεν πρεπει να είναι μονο φωτων η ασφάλεια , δεν μπαινει ασφάλεια 40 Α σε φωτα είναι πολυ μεγάλη , αυτη πρεπει να είναι πιο γενικη που μπορει περιλαμβάνει καοιον διακότη οι σφάλειες για τα φώτα είναι συνήθως 15Α. Με αυτο το κάψιμο της επάφής αποκλείεται να αναψουν.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστος και ο απο πανω

40 Α ασφαλεια λογικα ειναι η κεντρικη ασφαλεια 

υποψιαζομαι οτι εκει ηταν και το μοναδικο σου προβλημα που ακινητοποιησε το αυτοκινητο και οχι το δυναμο

αν αλλαξεις απλα ασφαλεια θα στην ξανακαψει,πρεπει και ασφαλειοθηκη

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ομως λέει το κουτί "LAMP 40A , ειναι η δεξια δεξια 2η απο πάνω.... 

Spoiler

IMG_20180930_144628.jpg.29501b89f95114cbef9aef042bd9c477.jpg

εδώ φωτογραφία της διπλανής που εχει αρπάξει εξωτερικά με ονομα "BLOWER 30A" 

Spoiler

IMG_20180930_144857.jpg.f715966edfcae1170ef2453e538700ff.jpg

 

Εχει και μια ALT 100amper η μπλέ και διπλα η αλλη 60Αμπ .... και εγώ εμεινα έκπληκτος , στο citroen saxo η μεγαλυτερη ειναι 20Α ......

Spoiler

IMG_20180930_144740.jpg.30ed16b8adebe4d4234699923d06c221.jpg

και μια πανοραμικη απο την ασφαλειοθήκη μαζι με το σχεδιάγραμμα.....

Spoiler

IMG_20180930_144709.jpg.e79bfaf84539eb0951373eb2bb028f89.jpg

 

 

μην με στείλετε για αλλες φωτογραφίες , κάνει και κρύο έξω.... :)

Επεξ/σία από sstratos
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, shamanpk είπε

χμμ καλά το κατάλαβα , είναι αυτο  που σου είπα πιο πάνω  επίσης δεν πρεπει να είναι μονο φωτων η ασφάλεια , δεν μπαινει ασφάλεια 40 Α σε φωτα είναι πολυ μεγάλη , αυτη πρεπει να είναι πιο γενικη που μπορει περιλαμβάνει καοιον διακότη οι σφάλειες για τα φώτα είναι συνήθως 15Α. Με αυτο το κάψιμο της επάφής αποκλείεται να αναψουν.

Αυτό στα bold πως ακριβώς προκύπτει? Στο δικό μου αυτοκίνητο τουλάχιστον τα μπροστινά φανάρια έχουν 4 λάμπες 55w που στην μεγάλη σκάλα ανάβουν όλες μαζί δλδ μόνο αυτές χρειάζονται ρεύμα 18,5 αμπέρ, αν βάλεις και τα πίσω φώτα, τη δυνατότητα έλξης(έξτρα φώτα), τις απώλειες και ένα περιθώριο ασφαλείας, δεν είναι καθόλου μεγάλη η 40άρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου ζητώ συγνώμη δεν το ήξερα πραγματικά!  Το αφαίρεσα άμεσα. Με την καμιά δεν ήθελα να γίνω αγενής ενώ ζητώ βοήθεια. Συζήτηση κάνουμε

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ασφαλεια των 100 Α λογικα πρεπει να ειναι του δυναμο 

στο δικο μου εχω ασφαλεια 15 Α για τα φωτα και 30 Α ειναι η μεγαλυτερη η κεντρικη της μπαταριας, γιαυτο υπεθεσα οτι και στο δικο σου η 40 αρα ειναι η κεντρικη που δεν ειναι τελικα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold πως ακριβώς προκύπτει? Στο δικό μου αυτοκίνητο τουλάχιστον τα μπροστινά φανάρια έχουν 4 λάμπες 55w που στην μεγάλη σκάλα ανάβουν όλες μαζί δλδ μόνο αυτές χρειάζονται ρεύμα 18,5 αμπέρ, αν βάλεις και τα πίσω φώτα, τη δυνατότητα έλξης(έξτρα φώτα), τις απώλειες και ένα περιθώριο ασφαλείας, δεν είναι καθόλου μεγάλη η 40άρα.

Εχεις δει το ηλεκτρικο διάγραμα? Το δικό σου αυτ/υο μπορει να δουλευει ετσι όπως το λες  , το 99% τον αυτ/των εχουν ξεχωριστη παροχη  μεσαία και μεγάλα φωτα. 

Επεξ/σία από shamanpk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, shamanpk είπε

Εχις δει το ηλεκτρικο διάγραμα? Το δικό σου αυτ/υο μπορει να δουλευει ετσι όπως το λες  , το 99% τον αυτ/των εχουν ξεχωριστη παροχη  μεσαία και μεγάλα φωτα. 

Δεν έχει και πολύ σημασία πως ακριβώς δουλεύει η πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Ο ts έγραψε πως με τη συγκεκριμένη ασφάλεια off δεν δουλεύουν τα φώτα, όχι πως δεν δουλεύει μόνο η μία σκάλα.

Επεξ/σία από Joshua21

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.