flienky Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά που θα πάει αυτό το πράγμα. Τα σωματεία στον ΟΑΣΑ ορίζουν στάσεις εργασίας οι οποίες ειναι εντελώς καταχρηστικές. Οποιος διαβάσει τα δελτία τύπου που εκδίδουν θα καταλάβουν οτι ειναι χειρότερα και από αυτά των φοιτητικών συλλόγων. Οι τύποι πετάνε 4-5 γενικότητες που κολλάνε παντού και απλά αποφασίζουν στάση εργασίας. Μα ειναι δυνατόν να γινεται καθε ψύλλου πήδημα σταση εργασίας στα ΜΜΜ και να παγώνει πραγματικά ολη η Αθήνα, μονο για ακραίες περιπτώσεις θα έπρεπε να γινόταν. Το πράγμα εχει παραγίνει, ελεος με ολα τα κομματοσκυλα εκει μεσα. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από flienky 5
Miracle Worker Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μάλλον είσαι νέος. Κάποτε τις καλές εποχές είχαμε απεργία/στάση εργασίας σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, πάνω από 100 μέρες το χρόνο. Νομίζω στο peek είχαμε περάσει τις 160 μέρες. 4 1
Dr_73 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Miracle Worker είπε Μάλλον είσαι νέος. Κάποτε τις καλές εποχές είχαμε απεργία/στάση εργασίας σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, πάνω από 100 μέρες το χρόνο. Νομίζω στο peek είχαμε περάσει τις 160 μέρες. Μπροστά στα ΡΕΟ που έκαναν χρέη λεωφορείου την περίοδο των σταμουλο-κολλάδων , τι να πουν όλα τα άλλα !!!! 3
qwertyuiop2 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Θυμάμαι το 2011, επί κακών μνημονιακών, μία στις 3 μέρες δεν είχε κάποιο μέσο η Αθήνα. Στην Κηφισιά ήμασταν λίγο πιο τυχεροί γιατί είχαμε τον ΗΣΑΠ που απεργούσε κάαπως αραιότερα. Από το 2015 και μετά, που κυβερνούν οι καλοί μνημονιακοί, λειτουργούν όλα καλά. Παιδική χαρά είναι πλέον η φάση μπρος στα προ 5ετίας. Παίζει να μην έχουν γίνει πάνω από 3-4 μέρες ημερήσιες από το 14. 1 1
filip123go Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Εάν όντως ήθελαν να διαμαρτυρηθούν, θα μπορούσαν να εκτελούν τα δρομολόγια δωρεαν (έτσι γίνεται η "απεργία" στην Ιαπωνία) . Με αυτόν τον τροπο και ο κόσμος θα εξυπηρετηθεί,και θα τους υποστηρίξει, και λεφτά θα χάσει ο ΟΑΣΑ από την μη είσπραξη του εισιτηρίου. Ευτυχώς η εταιρεία στην οποία δουλεύω έχει ιδιωτικά λεωφορεία που μας μεταφέρουν από και προς τη δουλειά. Αλλά πραγματικά κάθε φορά που έχει απεργία, από άτομα που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ , οι φωνές που ακούγονται από τους περισσότερους είναι "άντε να ιδιωτικοποιηθουν να τελειώνουμε" ... Επίσης μην ξεχνάμε ότι οι φίλοι μας οι ταξιτζήδες κάτι τέτοιες καταστάσεις περιμένουν για να μπορέσουν να επιβιώσουν.. 2 1
iliasmach Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Ξεκίνησα αυτό το ποστ και είχα σκοπό να γράψω αρκετά...μετά αντιλήφθηκα ότι δεν έχει νόημα οπότε για να απαντήσω και στον TS ένα θα πω. Welcome to the jungle.
isay Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 @filip123go τα μεσα μαζικης μεταφορας ΠΡΕΠΕΙ να ειναι φθηνα και με καλες υπηρεσίες, ακομα κι αν αυτα επιδοτουνται. Δεν ειναι προϊον πολυτελείας αλλα κοινωικο αγαθό που επιδρά δραστικά στην παραγωγή της οικονομιας, το περιβάλλον, κλπ. Εχω ζήσει σε πολεις (εντος και εκτος ελλαδος) με ιδιωτικα και δημοσια ΜΜΜ. Οπου ήταν δημοσια (ή επιδοτουμενη) η συγκοινωνία εφτανε σχεδόν παντου, ενώ όπου ήταν ιδιωτική το κοστος πολυ αυξημένο και συγκοινωνία μονο σε κεντρικες γραμμες. Στην Ελλάδα απλά ρώτα γνωστους σου που ζουν σε μικρομεσαίες πολεις να σου περιγράψουν τις τοπικες αστικές (ιδιωτικές) συγκοινωνίες. Θα γελάτε κανενα τεταρτο. Μετά ρώτα τους ποσο τους κοστιζει η μετακινηση λόγω αυτοκινητου που πρεπει να διατηρουν. Αυτοι θα κλαινε κανενα δεκαλεπτο. Οσο για τους φιλους αυτοκινητιστές, εχεις προσεξει πως ειναι οι δρομοι στην Αθηνα όταν εχουν απεργια και απουσιαζουν απο το δρόμο; Επισης οταν εχουν απεργια τα ΜΜΜ γινονται χειροτεροι στην επιλογη κουρσας. Οταν ζουσα στην Αθηνα, με ενοχλουσαν πάρα πολύ οι στάσεις εργασίας/απεργιες στα ΜΜΜ γιατί δεν ειχα φθηνό τρόπο να παω στη σχολή και στη δουλειά μου. Το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις στάσεις εργασίας δεν εχει καμια σημασία.
Dr_73 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 8 λεπτά πριν, isay είπε Εχω ζήσει σε πολεις (εντος και εκτος ελλαδος) με ιδιωτικα και δημοσια ΜΜΜ. Οπου ήταν δημοσια (ή επιδοτουμενη) η συγκοινωνία εφτανε σχεδόν παντου, ενώ όπου ήταν ιδιωτική το κοστος πολυ αυξημένο και συγκοινωνία μονο σε κεντρικες γραμμες. Για πες παραδείγματα. Το μετρό του Λονδίνου, είναι δημόσιο . Είναι σαν της Αθήνας ;; Αν και δημόσιο όμως, σχεδόν το 90% των εξόδων , καλύπτεται από τα εισιτήρια. Στην Αθήνα , τα εισιτήρια τι ποσοστό των εξόδων καλύπτουν ; Το 0,1% ;;;;
isay Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Machester, Düsseldorf, Στουγκάρδη, Ρώμη και αλλες εκτος Ελλαδος, γιατί εντος Αθηνα,, Πάτρα, Ηράκλειο, και κάποιες μικροτερες όπου για τις εκτος Ελλαδος (στην Ελλάδα μονο η Αθηνα εχει κατι οργανωμένο) οι εμπειρίες μου ήταν αναμεικτες αναλογα με την πολη. Επισης δεν χρησιμοποιούσα μονο τα λεωφορεία, αλλα μετρο, ηλεκτρικο, τραίνο, κλπ παρεχομενες μεθοδους αναλογα με τι με βολευε. Στη Ρώμη μου αρεσε τα μεγιστα, ενω στο mansc παρολο που ειχε πολύ καλες συγκοινωνίες (χρειαστηκε μονο 2 φορες να παρω ταξι ή να μπω σε αυτοκινητο) η μπιχλα ηταν κατι που δεν το ξεπέρασα ποτε σε ικανοποιητικό βαθμο. Το αθηναικο μετρο/τραμ είναι υπερλουξ μπροστά τους και πολύ πιο φθηνό. Λονδίνο μονο σαν τουριστας, οποτε δεν μπορω να εκφερω σοβαρη γνωμη,
papoys1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, flienky είπε Ρε παιδιά που θα πάει αυτό το πράγμα. Τα σωματεία στον ΟΑΣΑ ορίζουν στάσεις εργασίας οι οποίες ειναι εντελώς καταχρηστικές. Οποιος διαβάσει τα δελτία τύπου που εκδίδουν θα καταλάβουν οτι ειναι χειρότερα και από αυτά των φοιτητικών συλλόγων. Οι τύποι πετάνε 4-5 γενικότητες που κολλάνε παντού και απλά αποφασίζουν στάση εργασίας. Μα ειναι δυνατόν να γινεται καθε ψύλλου πήδημα σταση εργασίας στα ΜΜΜ και να παγώνει πραγματικά ολη η Αθήνα, μονο για ακραίες περιπτώσεις θα έπρεπε να γινόταν. Το πράγμα εχει παραγίνει, ελεος με ολα τα κομματοσκυλα εκει μεσα. Σιγά το πράμα.Άκου 4 ώρες απεργία και διαμαρτύρεται. Είσαι τυχερός που ο Σταμούλος με τον Κολλά πήραν σύνταξη.Εμείς κάναμε μήνες να δούμε λεωφορείο στη στάση.Να σκεφτείς ότι μετά τη μεγάλη απεργία του 1992 μόλις περνούσε το πρώτο λεωφορείο κάτοικοι από διάφορες περιοχές μαζευόμασταν στις κεντρικές στάσεις και κάναμε αγιασμό με παπάδες. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2018 από papoys1
Jiakometi Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, isay είπε @filip123go τα μεσα μαζικης μεταφορας ΠΡΕΠΕΙ να ειναι φθηνα και με καλες υπηρεσίες, ακομα κι αν αυτα επιδοτουνται. Δεν ειναι προϊον πολυτελείας αλλα κοινωικο αγαθό που επιδρά δραστικά στην παραγωγή της οικονομιας, το περιβάλλον, κλπ. Εχω ζήσει σε πολεις (εντος και εκτος ελλαδος) με ιδιωτικα και δημοσια ΜΜΜ. Οπου ήταν δημοσια (ή επιδοτουμενη) η συγκοινωνία εφτανε σχεδόν παντου, ενώ όπου ήταν ιδιωτική το κοστος πολυ αυξημένο και συγκοινωνία μονο σε κεντρικες γραμμες. Στην Ελλάδα απλά ρώτα γνωστους σου που ζουν σε μικρομεσαίες πολεις να σου περιγράψουν τις τοπικες αστικές (ιδιωτικές) συγκοινωνίες. Θα γελάτε κανενα τεταρτο. Μετά ρώτα τους ποσο τους κοστιζει η μετακινηση λόγω αυτοκινητου που πρεπει να διατηρουν. Αυτοι θα κλαινε κανενα δεκαλεπτο. Οσο για τους φιλους αυτοκινητιστές, εχεις προσεξει πως ειναι οι δρομοι στην Αθηνα όταν εχουν απεργια και απουσιαζουν απο το δρόμο; Επισης οταν εχουν απεργια τα ΜΜΜ γινονται χειροτεροι στην επιλογη κουρσας. Οταν ζουσα στην Αθηνα, με ενοχλουσαν πάρα πολύ οι στάσεις εργασίας/απεργιες στα ΜΜΜ γιατί δεν ειχα φθηνό τρόπο να παω στη σχολή και στη δουλειά μου. Το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις στάσεις εργασίας δεν εχει καμια σημασία. Δεν θα επεκταθώ στα υπόλοιπα, αλλά στο ποιός και με τι τρόπο θα πρέπει να φέρει το βάρος της "επιδότησης" ? Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2018 από Jiakometi
haris_216 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Miracle Worker είπε Μάλλον είσαι νέος. Κάποτε τις καλές εποχές είχαμε απεργία/στάση εργασίας σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, πάνω από 100 μέρες το χρόνο. Νομίζω στο peek είχαμε περάσει τις 160 μέρες. Ότι λέει ο φίλος. Όποιος είναι λίγο μεγαλύτερος (λίγο, δε λέω για περιόδους...κατοχής) ξέρει ότι αυτή την εποχή όλα είναι πολύ καλύτερα. Μπορεί κάποιοι να παραπονιούνται ότι θέλουν 1 ώρα να πάνε πχ από το Φάληρο στην Κηφισιά με το λεωφορείο αλλά πριν το μετρό ήθελες την ίδια ώρα για να πας από τη Νέα Σμύρνη στο Σύνταγμα με το τρόλεϊ. Κι επίσης μπορεί τώρα να περιμένουμε στη στάση πχ 20 λεπτά έχοντας έστω μία σχετική πληροφόρηση γι' αυτό (apps ή ηλεκτρονικοί πίνακες στη στάση) αλλά παλιά περίμενες 45 λεπτά και πάλι δεν ήξερες τίποτα. Και δεν μιλάω για "άγονες" γραμμές αλλά για mainstream Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ζητάμε ή να προσπαθούμε για το καλύτερο. Απλά μην κάνουμε σαν κάτι να λειτουργούσε και τώρα είναι χαλασμένο. Παιδιά, την καλύτερη εκδοχή (μέχρι τώρα) ζείτε σήμερα. Τουλάχιστον ως προς το συγκοινωνιακό. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2018 από haris_216 1
dionisis1925 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δεν θυμάμαι πότε ήτανε..που είχε ΜΜΜ 1-2 φορές την βδομάδα..εκεί να δείτε ταλαιπωρία..τώρα τουλάχιστον σπάνια έχει 24ωρες σε όλα τα ΜΜΜ..δηλαδή εντάξει δεν είχε μετρό χτες..οκ είχε ηλεκτρικό-λεωφορεία-τρόλεϊ..δεν ήτανε τραγικό.
filip123go Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 10 ώρες πριν, isay είπε @filip123go τα μεσα μαζικης μεταφορας ΠΡΕΠΕΙ να ειναι φθηνα και με καλες υπηρεσίες, ακομα κι αν αυτα επιδοτουνται. Δεν ειναι προϊον πολυτελείας αλλα κοινωικο αγαθό που επιδρά δραστικά στην παραγωγή της οικονομιας, το περιβάλλον, κλπ. Εχω ζήσει σε πολεις (εντος και εκτος ελλαδος) με ιδιωτικα και δημοσια ΜΜΜ. Οπου ήταν δημοσια (ή επιδοτουμενη) η συγκοινωνία εφτανε σχεδόν παντου, ενώ όπου ήταν ιδιωτική το κοστος πολυ αυξημένο και συγκοινωνία μονο σε κεντρικες γραμμες. Στην Ελλάδα απλά ρώτα γνωστους σου που ζουν σε μικρομεσαίες πολεις να σου περιγράψουν τις τοπικες αστικές (ιδιωτικές) συγκοινωνίες. Θα γελάτε κανενα τεταρτο. Μετά ρώτα τους ποσο τους κοστιζει η μετακινηση λόγω αυτοκινητου που πρεπει να διατηρουν. Αυτοι θα κλαινε κανενα δεκαλεπτο. Οσο για τους φιλους αυτοκινητιστές, εχεις προσεξει πως ειναι οι δρομοι στην Αθηνα όταν εχουν απεργια και απουσιαζουν απο το δρόμο; Επισης οταν εχουν απεργια τα ΜΜΜ γινονται χειροτεροι στην επιλογη κουρσας. Οταν ζουσα στην Αθηνα, με ενοχλουσαν πάρα πολύ οι στάσεις εργασίας/απεργιες στα ΜΜΜ γιατί δεν ειχα φθηνό τρόπο να παω στη σχολή και στη δουλειά μου. Το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις στάσεις εργασίας δεν εχει καμια σημασία. Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να είναι φθηνά και με καλές υπηρεσίες..! Και εγώ από επαρχία είμαι και ξέρω τι γίνεται με τις συγκοινωνίες. Μια φορά στο μισάωρο και αν. Από τότε που μπήκαν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια έχουν διπλασιαστεί τα έσοδα του μετρό. Δεν θα έπρεπε αυτό να έχει αντίκτυπο και στις υπηρεσίες που προσφέρουν (πχ, ανακαίνιση σταθμών, καλύτερη αστυνομευση διεύρυνση του ωραρίου κλπ.... ) ; Επίσης πιστεύω πως αν ήταν συχνότερα τα δρομολόγια και δεν υπήρχε αυτος ο συνωστισμός κάθε πρωί, ίσως περισσότεροι άνθρωποι να επέλεγαν τα ΜΜΜ , το οποίο θα ήταν καλύτερο για όλους μας. Τέλος, όντως το ΜΕΤΡΟ μας είναι από τα καλύτερα της Ευρώπης όσον αφορά την καθαριότητα.
Βασίλης_29 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Τα έχω ξαναπεί για το θέμα των άσκοπων και άχρηστων απεργιών στο δημόσιο. Δεν θα τα επαναλάβω βέβαια γιατί πάλι θα ακούσω οτι είμαι νεοφιλελέ βολεμένος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις