Προς το περιεχόμενο

H VW έχει στα «σκαριά» έναν ανταγωνιστή του Model 3 της Tesla στα $23000


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, dchatz είπε

Διαβάστε λίγο. Σε παγκοσμιο επίπεδο δε μιλάνε τα συμφέροντα. Παντα θα βρίσκεται κάποιος εκτός συμφερόντων.

Το πρόβλημα του υδρογόνου είναι ο λογος ενέργεια προς αποθηκευτικό όγκο. Μια δεξαμενή καθαρου υδρογόνου πρεπει να είναι μεγαλύτερη απο το αυτοκίνητο για να δώσει μια πρακτική αυτονομία. Για αυτό ψαχνοντσι τεχνολογίες τύπου κυψέλες υδρογόνου οπου η αποθήκευση γίνεται με τη μορφή καταλυτών κλπ.

Αναφορά σε κείμενο

The Toyota Mirai has two hydrogen tanks... The tanks store hydrogen at 700 bar. The tanks have a combined weight 87,5 kg and 5 kg capacity.

The Mirai refueling takes between 3 and 5 minutes, and Toyota expected a total range of 480 km (300 miles) on a full tank.

Under the United States Environmental Protection Agency (EPA) cycle, the 2016 model year Mirai has a total range of 502 km (312 mi) on a full tank...

🤔

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το μεγάλο πρόβλημα ειναι ο έτερος χρήστης. τώρα δεν έχει βενζίνη πας και βάζεις. Αύριο που θα μπεις στο αμάξι και η γυναικά θα στο έχει αφήσει στο 8% χαμήλ μπατάρ και θα πρέπει να πας δουλειά να δεις πλάκα που δεν θα χει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikcrf είπε

Βασικά πολύ καλήτερο το υδρογόνο αλλά μάλλον υπάρχουν συμφέροντα. 

Υδρογόνο θα ήταν καλύτερα το 70 ... τώρα το έχασε το τρένο... δεν υπαρχει χρόνος να φτιάξουν όλες τις υποδομες από την αρχή... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

🤔

Συστοιχία κυψελων υδρογόνου λέει. Όχι καθαρό υδρογόνο. Οι κυψέλες με κάποιον καταλύτη είναι η μορφή πρακτικής αποθήκευσης που ψάχνουν οι εταιρείες αλλά νομιζω ο καταλύτης είναι πολύ ακριβός. Το ψάχνω όμως. Το σίγουρο είναι οτι δεν μιλάμε για καθαρό υδρογόνο που καιγεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Τα αυτοκίνητα, τρένα, πλοία κλπ, θα γεμίζουν υδρογόνο. Όχι ρεύμα. Αντικατάσταση  των υδρογονανθράκων κίνησης ουσιαστικά είναι, με την διαφορά ότι εκτός από τις ΜΕΚ, μπορεί να "καεί" και σε fuel cells και να βγάλει ηλ. ρεύμα απ ευθείας. 

 αντί να παράγουμε ρεύμα για να το καταναλώνουμε για να ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ υδρογόνο... είναι καλύτερα να το βάζουμε απευθείας στις μπαταρίες και τέλος... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, dchatz είπε

Συστοιχία κυψελων υδρογόνου λέει. Όχι καθαρό υδρογόνο. Οι κυψέλες με κάποιον καταλύτη είναι η μορφή πρακτικής αποθήκευσης που ψάχνουν οι εταιρείες αλλά νομίζω ο καταλύτης είναι πολύ ακριβός. Το ψάχνω όμως. Το σίγουρο είναι οτι δεν μιλάμε για καθαρό υδρογόνο που καιγεται

Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το υδρογόνο που πάει στις κυψέλες για να κάτι ό,τι είναι να κάνει, έρχεται από 2 μπουκάλες που βρίσκονται μέσα στο αμάξι. Και περιέχουν 100 % καθαρό υδρογόνο υπό πίεση.

ae0105369e3fb7b314e36f74083ce660x.jpg

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, dchatz είπε

Διαβάστε λίγο. Σε παγκοσμιο επίπεδο δε μιλάνε τα συμφέροντα. Παντα θα βρίσκεται κάποιος εκτός συμφερόντων.

Το πρόβλημα του υδρογόνου είναι ο λογος ενέργεια προς αποθηκευτικό όγκο. Μια δεξαμενή καθαρου υδρογόνου πρεπει να είναι μεγαλύτερη απο το αυτοκίνητο για να δώσει μια πρακτική αυτονομία. Για αυτό ψαχνοντσι τεχνολογίες τύπου κυψέλες υδρογόνου οπου η αποθήκευση γίνεται με τη μορφή καταλυτών κλπ.

?????

Το Hyundai Nexo έχει αυτονομία 800km, και δεν βλέπω να κουβαλά μαζί του κανά καρότσι με υδρογόνο! 

12 λεπτά πριν, BadIronTree είπε

 αντί να παράγουμε ρεύμα για να το καταναλώνουμε για να ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ υδρογόνο... είναι καλύτερα να το βάζουμε απευθείας στις μπαταρίες και τέλος... 

Δεν πάει έτσι γιατί α) το υδρογόνο δεν παράγεται μόνο από ρεύμα, Β) δεν παράγεται μόνο από το ρεύμα που έχεις στη διάθεση σου για να φορτίσεις μπαταρίες. Το υδρογόνο αποθηκεύεται και μεταφέρετε. Μπορείς να το παράγεις από ανεμογεννήτριες στην μέση του Ωκεανού. Μπορείς να το παράγεις και να το φυλάξεις όταν τα αιολικά πάρκα δουλεύουν στο max και να το χρησιμοποιήσεις όταν και όποτε εσύ θέλεις. Γ) μπορείς να το παράγεις από το περίσσιο ρεύμα που έχεις σαν στρατηγικό buffer αντί να το καις ή να ανεβάζεις νερά και διάφορα τέτοια. 

+ έχει άλλα πλεονεκτήματα όπως πχ ο γρήγορος ανεφοδιασμός σε 3-5 λεπτά, η ανεξαρτησία από το ηλ. δίκτυο σε περιόδους καταστροφών, ουσιαστικά το ανάποδο κιόλας, σε περιόδους καταστροφών μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αμάξια σαν γεννήτριες για απεριόριστο χρονικό διάστημα κλπ κλπ, μπορείς να τα ενσωματώσεις και σαν γεννήτριες σε microgrids κλπ κλπ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το υδρογόνο που πάει στις κυψέλες για να κάτι ό,τι είναι να κάνει, έρχεται από 2 μπουκάλες που βρίσκονται μέσα στο αμάξι. Και περιέχουν 100 % καθαρό υδρογόνο υπό πίεση.

ae0105369e3fb7b314e36f74083ce660x.jpg

Ναι αλλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου αλλά μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Οποτε κάτι άλλο παίζει. Απ όσο κατάλαβα το υδρονογο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που φορτίζει τη μπαταρία που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα. 

 

Και το Hyundai nexo ηλεκτροκινητήρα έχει. Βασικά δε μιλάμε για καύση υδρογόνου, δείτε το. Μιλάμε για παραγωγη ηλεκτρισμού απο υδρογόνο μέσω καταλύτη. Αρα μπλέκει και άλλο στοιχείο στη μεση

Επεξ/σία από dchatz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dchatz είπε

Ναι αλλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου αλλά μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Οποτε κάτι άλλο παίζει. Απ όσο κατάλαβα το υδρονογο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που φορτίζει τη μπαταρία που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα. 

Το υδρογόνο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που το στέλνει στον ηλεκτροκινητήρα ή/και στην μπαταρία.

Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ρεύμα και από την μπαταρία και από τις κυψέλες. Κυρίως από τις κυψέλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dchatz είπε

Ναι αλλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου αλλά μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Οποτε κάτι άλλο παίζει. Απ όσο κατάλαβα το υδρονογο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που φορτίζει τη μπαταρία που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα. 

Η μπαταρία είναι μικρή. 1.5kWh, παρόμοια με του Prius. Δεν παρέχει την ενέργεια κίνησης. Είναι συμπληρωματική σε περιόδους που θέλεις άμεση ενέργεια γιατί τα fuel cells έχουν ένα lag και για απόκτηση ενέργειας με regenerative braking. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρέπει να διαβάσω για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου γιατί δε τη θυμάμαι. Υπάρχουν θέματα απ όσο θυμάμαι με τον καταλύτη, ποσο κοστίζει, κάθε ποτε θέλει αλλαγή κλπ. Πάντως το υδρογόνο δεν το έφαγαν τσ συμφέροντα. Αυτό ήθελα να πω. Η τεχνολογία δε βρέθηκε για να γίνει εφικτή η χρηση. Το υδρονογο και η ευκολία παραγωγης του θα ηταν τέλειο σαν καύσιμο αλλά η αποθήκευση του σε ρεζερβουάρ δε γινόταν. Στις κυψέλες δε δουλεύει ως καύσιμο αλλά ως ενα απο τα στοιχεια μιας χημικής αντιδρασης. Το άλλο στοιχεί δεν είναι το άφθονο οξυγόνο αλλά κάποιο άλλο πολύ πιο δύσκολο στην παραγωγη και στο κοστος του.

Επεξ/σία από dchatz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, dchatz είπε

Πρέπει να διαβάσω για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου γιατί δε τη θυμάμαι. Υπάρχουν θέματα απ όσο θυμάμαι με τον καταλύτη, ποσο κοστίζει, κάθε ποτε θέλει αλλαγή κλπ. Πάντως το υδρογόνο δεν το έφαγαν τσ συμφέροντα. Αυτό ήθελα να πω. Η τεχνολογία δε βρέθηκε για να γίνει εφικτή η χρηση.

Είναι εφικτή εδώ και καιρό. Κυκλοφορούν ήδη εμπορικά μοντέλα. Toyota Mirai, Hyundai Nexo, Honda Clarity, + λεωφορεία + τρένα. Αυτό που λες με τον καταλύτη είναι μέσα στο fuel cell (χημικός καταλύτης όχι καταλύτης σαν αυτούς στα αμάξια), και είναι κατασκευασμένος από πλατίνα, γι αυτό και είναι ακριβά. Αλλά έχουν βγει τεχνολογίες που τον περιόρισαν αρκετά, + θα περιοριστεί ακόμα περισσότερο μέχρι την 2η γενιά fuel cell το 2020. Το πρόβλημα σήμερα είναι κυρίως το κόστος των Fuel cells και ο ανεφοδιασμός, και όχι η τεχνολογία.

11 λεπτά πριν, dchatz είπε

Το υδρονογο και η ευκολία παραγωγης του θα ηταν τέλειο σαν καύσιμο αλλά η αποθήκευση του σε ρεζερβουάρ δε γινόταν. Στις κυψέλες δε δουλεύει ως καύσιμο αλλά ως ενα απο τα στοιχεια μιας χημικής αντιδρασης. Το άλλο στοιχεί δεν είναι το άφθονο οξυγόνο αλλά κάποιο άλλο πολύ πιο δύσκολο στην παραγωγη και στο κοστος του.

Η αποθήκευση όντως ήταν πρόβλημα, αλλά λύθηκε με την χρήση σύγχρονων υλικών. Δεν υπάρχει άλλο στοιχείο. Είναι υδρογόνο + οξυγόνο στην παρουσία καταλύτη (πλατίνα) και παραγωγή νερού σαν αποτέλεσμα. Το αντίθετο της ηλεκτρόλυσης. Το όλο θέμα από δω και πέρα είναι να βελτιωθεί η γεωμετρία για να χρειάζεσαι λιγότερη πλατίνα, ή να αντικατασταθεί η πλατίνα με κάποιον άλλο καταλύτη.   

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...