Προς το περιεχόμενο

Σπασμένο pin από ryzen 2700x. Τι κάνουμε;


black66.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, black66.gr είπε

UPDATE: 

Το pc δούλεψε. Το σπασμένο ποδαράκι είχε κολλήσει στο socket και κάπου βραχυκύκλωνε. Αφού γύρισα τον υπολογιστή τούμπα, και δούλεψα λίγο τον μηχανισμό απελευθέρωσης, επανατοποθέτησα τον επεξεργαστή και VOILA!!! 

Το θέμα είναι τώρα αν ο επεξεργαστής είναι πλήρως λειτουργικός και έχει full απόδοση, η θα έχω κάποιο πρόβλημα. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που μπορώ να τον τεστάρω; 

@radiohead Τελικά ήταν και η πάστα. Έβαλα THERMAL GRIZZLY KRYONAUT και με την ίδια μαμά ψήκτρα μετά από καναδυό ώρες BFV η μεγαλύτερη θερμοκρασία που είδα ήταν 74 βαθμοί. 

Τρέξε cinebench r15.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμή που δούλεψε πιστεύω είναι ακόμα πιο σοφό να στείλεις στο support της amd,μιας και πλέον δεν έχεις την πίεση του χρόνου.

Γιατί ναι μεν  δούλεψε τώρα   αλλά αν το CPU πάθει κάτι σε 4 μήνες τότε τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δυσκολα λόγο του διαστήματος που έχει περάσει από την ημερομηνία αγοράς.

Όπως και να έχει πρέπει να πιστοποιηθεί το προβλημα, τουλάχιστον με ένα email μέσα στο 14 ήμερο.

Επεξ/σία από marvinikos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, marvinikos είπε

Από την στιγμή που δούλεψε πιστεύω είναι ακόμα πιο σοφό να στείλεις στο support της amd,μιας και πλέον δεν έχεις την πίεση του χρόνου.

Γιατί ναι μεν  δούλεψε τώρα   αλλά αν το CPU πάθει κάτι σε 4 μήνες τότε τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δυσκολα λόγο του διαστήματος που έχει περάσει από την ημερομηνία αγοράς.

Όπως και να έχει πρέπει να πιστοποιηθεί το προβλημα, τουλάχιστον με ένα email μέσα στο 14 ήμερο.

Το 14ημερο που ακριβως κολαει; Εσπασε πινακι απο απροσεξια, δεν ισχυει τιποτα περι εγγυησης και υπαναχωρησης.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Το 14ημερο που ακριβως κολαει; Εσπασε πινακι απο απροσεξια, δεν ισχυει τιποτα περι εγγυησης και υπαναχωρησης.

Μην το λες αυτό. Είναι από απροσεξία, αλλά είναι και άλλα πράγματα στην μέση.. Συμφωνώ με το να στείλει mail άμεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Το 14ημερο που ακριβως κολαει; Εσπασε πινακι απο απροσεξια, δεν ισχυει τιποτα περι εγγυησης και υπαναχωρησης.

Φυσικά και δεν ισχύει έχεις δίκαιο.... Αλλά το θέμα δεν ειναι αυτό,προσωπικη  μου άποψη είναι να κατοχυρώσει οτι το CPU έχει "πρόβλημα" βασει του ticket που θα ανοιξει. ωστε σε μεταγενέστερο πρόβλημα να είναι καλυμμένος.

Η ουσία εδώ πιστεύω δεν είναι να προστατεύσουμε την amd αλλά να βοηθήσουμε τον φίλο που έκανε λάθος .

Φιλικά πάντα 

Επεξ/σία από marvinikos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, black66.gr είπε

Τελικά ήταν και η πάστα. Έβαλα THERMAL GRIZZLY KRYONAUT και με την ίδια μαμά ψήκτρα μετά από καναδυό ώρες BFV η μεγαλύτερη θερμοκρασία που είδα ήταν 74 βαθμοί. 

Για τόσο μεγάλη διαφορά, πιο πιθανό ήταν να είναι η εφαρμογή παρά η πάστα. Για να συγκρίνεις πάστες πρέπει να κάνεις αρκετές εφαρμογές και να συγκρίνεις με το ίδιο stress test, με σταθερή ambient θερμοκρασία κτλ. Το πόσες ακριβώς εφαρμογές χρειάζονται εξαρτώνται από την ακρίβεια που θες να πετύχεις αλλά και από τη διασπορά των αποτελεσμάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρες το σχεδιαγραμμα του επεξεργαστη και δες τι κανει το συγκεκριμενο πιν.

Αν ειναι γειωση τοτε δεν εχεις κανενα θεμα και θα λειτουργει οκ.Αν ειναι κατι αλλο,τοτε θα δεις απο εκει τι.

Πχ μενα δε δουλευαν μνημες σε dual channel και η καρτα σε Χ8 αντι για Χ16.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, kostas7837aek είπε

Μην το λες αυτό. Είναι από απροσεξία, αλλά είναι και άλλα πράγματα στην μέση.. Συμφωνώ με το να στείλει mail άμεσα. 

Αλλα πραγματα στην μεση; Δλδ τι θα πει, η παστα ειχε κολησει πανω στον επεξεργαστη; Σοβαρολογουμε τωρα;

16 λεπτά πριν, marvinikos είπε

Φυσικά και δεν ισχύει έχεις δίκαιο.... Αλλά το θέμα δεν ειναι αυτό,προσωπικη  μου άποψη είναι να κατοχυρώσει οτι το CPU έχει "πρόβλημα" βασει του ticket που θα ανοιξει. ωστε σε μεταγενέστερο πρόβλημα να είναι καλυμμένος.

Η ουσία εδώ πιστεύω δεν είναι να προστατεύσουμε την amd αλλά να βοηθήσουμε τον φίλο που έκανε λάθος .

Φιλικά πάντα 

Συμφωνω αλλα μην μιλαμε για 14 μερες και για υπαναχωρησεις γιατι μου σηκωνεται η τριχα με αυτα που διαβαζω. Δλδ αν ειναι ετσι να παρω ενα αυτοκινητο, να το τρακαρω και να το παω πισω λεγοντας οτι εφταιγε το λαστιχο το δεξι γιατι ειχε λιγοτερο αερα κατα 2% απο το αριστερο οποτε θελω τα χρηματα μου πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Salvation81 είπε

Αλλα πραγματα στην μεση; Δλδ τι θα πει, η παστα ειχε κολησει πανω στον επεξεργαστη; Σοβαρολογουμε τωρα;

Συμφωνω αλλα μην μιλαμε για 14 μερες και για υπαναχωρησεις γιατι μου σηκωνεται η τριχα με αυτα που διαβαζω. Δλδ αν ειναι ετσι να παρω ενα αυτοκινητο, να το τρακαρω και να το παω πισω λεγοντας οτι εφταιγε το λαστιχο το δεξι γιατι ειχε λιγοτερο αερα κατα 2% απο το αριστερο οποτε θελω τα χρηματα μου πισω.

Παρεξηγησες .Εγώ δεν αναφέρομαι σε υπαναχώρηση

Εγώ ανέφερα για κατοχυρωση  το προβλήματος για μελλοντική χρήση του μέσο ενός tickeτ που θα ανοίξει.

Από την στιγμή που είναι λειτουργικό έχει την δυνατότητα και κατά την γνώμη μου πρέπει να το αναφέρει ως αισθητικό πρόβλημα του επεξεργαστή.και να ζητήσει απλά οδηγίες για το αν χρειάζεται κάποια ενέργεια.

Κατά 99% θα του που να συνεχίσει την χρηση.

Αυτό όμως αυτόματα δημιουργεί προηγούμενο για οποιαδήποτε κατάσταση δημιουργηθεί αργότερα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, marvinikos είπε

Παρεξηγησες .Εγώ δεν αναφέρομαι σε υπαναχώρηση

Εγώ ανέφερα για κατοχυρωση  το προβλήματος για μελλοντική χρήση του μέσο ενός tickeτ που θα ανοίξει.

Από την στιγμή που είναι λειτουργικό έχει την δυνατότητα και κατά την γνώμη μου πρέπει να το αναφέρει ως αισθητικό πρόβλημα του επεξεργαστή.και να ζητήσει απλά οδηγίες για το αν χρειάζεται κάποια ενέργεια.

Κατά 99% θα του που να συνεχίσει την χρηση.

Αυτό όμως αυτόματα δημιουργεί προηγούμενο για οποιαδήποτε κατάσταση δημιουργηθεί αργότερα.

Μα δεν υπαρχει κατι τετοιο, δεν υπαρχει "κατοχυρωση". Δλδ να κατοχυρωσει τι; Οτι χαλασε τον επεξεργαστη; Και;

Η θα του πουν να του κανουν αντικατασταση (αν του πουν κατι τετοιο να τους αναψει ενα κερακι) η οχι, δεν υπαρχει κατι αλλο.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Μα δεν υπαρχει κατι τετοιο, δεν υπαρχει "κατοχυρωση". Δλδ να κατοχυρωσει τι; Οτι χαλασε τον επεξεργαστη; Και;

Η θα του πουν να του κανουν αντικατασταση (αν του πουν κατι τετοιο να τους αναψει ενα κερακι) η οχι, δεν υπαρχει κατι αλλο.

Ακόμα δεν καταλαβαίνω ποιον προσπαθούμε να βοηθήσουμε...

Δεν χάλασε ο CPU δουλεύει.

Για αυτό αναφέρω αισθητικό πρόβλημα.

Μπορεί να το εκμεταλλευτεί.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, marvinikos είπε

Ακόμα δεν καταλαβαίνω ποιον προσπαθούμε να βοηθήσουμε...

Δεν χάλασε ο CPU δουλεύει.

Για αυτό αναφέρω αισθητικό πρόβλημα.

Μπορεί να το εκμεταλλευτεί.

Δεν καταλαβαινω τι λες, εσπασε πινακι, ακομα και οτι δουλευει παλι υπαρχει ζημια. Αισθητικο θα ηταν μια γρατζουνια.

Να βοηθησουμε δεν μπορουμε, αυτο εξαρταται απο την AMD, εμεις μπορει να λεμε παπαδες αλλα αν εκεινοι αποφασισουν οτι δεν θα κανουν αντικατασταση αφου το προιον δεν ηταν προβληματικο εξαρχης τοτε αυτο ηταν. Φυσικα μακαρι να του κανουν την καλη αλλα ειναι απολυτα φυσιολογικο και κατανοητο να μην.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Salvation81 είπε

Δεν καταλαβαινω τι λες, εσπασε πινακι, ακομα και οτι δουλευει παλι υπαρχει ζημια. Αισθητικο θα ηταν μια γρατζουνια.

Να βοηθησουμε δεν μπορουμε, αυτο εξαρταται απο την AMD, εμεις μπορει να λεμε παπαδες αλλα αν εκεινοι αποφασισουν οτι δεν θα κανουν αντικατασταση αφου το προιον δεν ηταν προβληματικο εξαρχης τοτε αυτο ηταν. Φυσικα μακαρι να του κανουν την καλη αλλα ειναι απολυτα φυσιολογικο και κατανοητο να μην.

Αν δουλεύει το CPU είναι αισθητικό (προς το παρόν) ένα test στον CPU θα μας πει τι γίνεται

Δεν καταλαβαίνω τότε που είναι το πρόβλημα.

Εγώ είπα να στείλει για να βοηθήσω την κατάσταση.δεν καταλαβαίνω πιο είναι το θέμα?

Δηλαδή η λύση ποια ειναι?

Να μην στείλει τίποτα?

Η να πάρει καινούργιο?

Τι έχει να κερδίσει το παιδί με αυτές της επιλογές?

Ποια είναι η εναλλακτική?

Δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα ανοίγοντας ένα ticket.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, marvinikos είπε

Αν δουλεύει το CPU είναι αισθητικό (προς το παρόν) ένα test στον CPU θα μας πει τι γίνεται

Δεν καταλαβαίνω τότε που είναι το πρόβλημα.

Εγώ είπα να στείλει για να βοηθήσω την κατάσταση.δεν καταλαβαίνω πιο είναι το θέμα?

Δηλαδή η λύση ποια ειναι?

Να μην στείλει τίποτα?

Η να πάρει καινούργιο?

Τι έχει να κερδίσει το παιδί με αυτές της επιλογές?

Ποια είναι η εναλλακτική?

Δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα ανοίγοντας ένα ticket.

Δεν ειπα οτι ειναι κακο να ανοιξει το τικετ, απλα λεω πως δεν παιζει ρολο αν το ανοιξει τωρα η αν το ανοιξει σε 1 μηνα. Οι 14 μερες εχουν μονο να κανουν με υπαναχωρηση λογο ελλατωματικου προιοντος η προιοντος που δεν κανει για τον Χ/Ψ λογο στον πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Δεν ειπα οτι ειναι κακο να ανοιξει το τικετ, απλα λεω πως δεν παιζει ρολο αν το ανοιξει τωρα η αν το ανοιξει σε 1 μηνα. Οι 14 μερες εχουν μονο να κανουν με υπαναχωρηση λογο ελλατωματικου προιοντος η προιοντος που δεν κανει για τον Χ/Ψ λογο στον πελατη.

Το θέμα είναι καθαρά νομικό και όχι υπαναχώρησης.

Η amd εκτός και αν έχει συμμετοχή στο forum(που θα είχε πλάκα)δεν μπορεί να ξέρει τι έχει συμβεί στον επεξεργαστή.

Αν ήτανε εργοστασιακό, αν έγινε στην μεταφορά, αν έγινε κατά την διάρκεια συσκευασίας η ακόμα από τον τελικό χρήστη.

Σε αντίθεση με εμάς που γνωρίζουμε.

Ανοίγοντας ticket εντός ημερομηνίας D.o.A  για ένα part που δουλεύει!!  δίνει πάτημα στον καταναλωτή να χρησιμοποιήσει την δυνατότητα που του δίνει ο νόμος.αναγκαστηκα καταγράφετε στο αρχείο της εταιρίας και στο επόμενο ticket το CPU θα έχει red flag

Στην τελική  πιστεύω ότι δεν έχει να χάσει κάτι και θα είναι και εντός διορίας.

Ήταν εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων.

Καλή συνέχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...