Προς το περιεχόμενο

Η Tesla ανοίγει την πλατφόρμα προ-παραγγελιών του Model 3 για την Ευρώπη


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, isay είπε

Και γιατί τα ίδια άτομα δεν έχουν αντίστοιχες αντιδράσεις και κριτικές για αλλές εταιρίες με ηλεκτροκίνητα ; Μήπως υπάρχουν σαφείς αιτίες; 

  • bmw i3
  • Chev Bolt
  • Focus electric
  • Hyundai Kona
  • Jaguar i-pace
  • nissan leaf
  • vw e-golf
  • Audi e-tron
  • Kia soul ev
  • Αρκετα άλλα

PS : Οι αντιδράσεις δεν ειναι μονο ελληνικές, αλλά πανευρωπαικές και η μέγιστη πηγή ειναι η ίδια η αμερική

γενικά όλη η αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου περνάει μια beta test περίοδο , ολοι δοκιμάζουν και παράπονα υπάρχουν απ ολους ακόμη και απο αυτούς που αναφέρεις στη λίστα για ασυνέπειες ασάφειες μειωμένη αποδοση χιλιομέτρων απο αυτήν που αναγράφεται προβλήματα στο σέρβις και άλλες ιδιαιτερότητες καθε μάρκας , δεν είναι μονο η τεσλα που περνάει αυτή την φάση , θα περάσει καιρός μεχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση τώρα οι περισσοτεροι τεστάρουν

πιστεύω οτι η τεσλα ήδη ανταγωνίζεται με μεγάλη επιτυχία τις γερμανικες μαρκες στην ευρώπη και την φοβούνται παρα πολύ ειδικά η μερσεντές και μπε εμβε  καθώς η τεσλα ειναι πιο μπροστά απο αυτούς αυτοί τα εχουν λιγάκι χαμένα δεν ξέρουν πως να προσεγγίσουν το κοινό των ηλεκτρικών  αυτοκινήτων και παρουσιάζουν καποια μοντέλα που νομίζω δεν θα πιάσουν

η τέσλα εχει βρει τη σωστή φόρμα και ισορροπία  προσφέροντας μια ολοκληρωμένη καθαρόαιμη εμπειρία στην ηλεκροκίνηση εχει βάλει σωστές βασεις και θα πετύχει σε βάθος χρόνου , οι αλλοι περνάνε απο μεγάλες ανακατατάξεις και δύσκολα θα προσαρμοστούν θα έλεγα περνάνε μεγάλη κρίση και τους βλέπεις να αντιδρούν σπασμωδικά , θα χάσουν απο την τέσλα  , βλέπεις ποσο απογοητευτικά απάντησε ο σεο της μπε εμ βε για το μελλον της ηλεκτροκίνησης , ξέρουν οτι θα χάσουν απο την τεσλα ήδη χάνουν και στο επίπεδο εκείνο τιμών που έλπιζαν οτι θα κερδίσουν , η τεσλα ειναι φρέσκο μπραντ που ασχολείται μονο με την ηλεκτροκίνηση και ανανεωσιμες πηγές ενέργειας , οι γερμανικές παράγουν καυσαέρια ακόμη εχουν και το σκανδαλο με τις πειραγμένες μηχανές και θα συνεχίσουν να παράγουν ακομη για πολύ καιρό κινητήρες καυσαερίων ενω η τεσλα εχει το προνόμιο της καθαροαιμης ηλεκτροκίνητης εταιρίας και εχουν παρει και το κομματι της φόρτισης οχι μονο των αυτοκινήτων αλλά και την ηλεκτρο παραγωγή για σπιτια που πετυχε παρα πολύ ,

για αυτοό οι γερμανοί τα χουν χαμένα και φοβούνται πολύ την τεσλα αισθάνονται οτι χανουν απο τώρα

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακο κενρικη ευρωπη και πανω θα κανει πωλησεις. Κατα εδω σε εμας δυσκολα.

Παντως το ποσο πιστευουν και οι γερμανοι στην ηλεκτροκινηση(μεταξυ αλλων) φαινεται απο την τεραστια συμφωνια που εκλεισαν με την Βολιβια, για λιθιο, διαρκειας 70 χρονων.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ethereum είπε

....

για αυτοό οι γερμανοί τα χουν χαμένα και φοβούνται πολύ την τεσλα αισθάνονται οτι χανουν απο τώρα

Ούτε τα έχουν χαμένα, ούτε την φοβούνται. Τα Li-On BEV είναι απλά μια μόδα της δεκαετίας και μιας και δημιουργήθηκε απλά θέλουν να πάρουν ότι μπορούν από αυτήν, και κυρίως να επωφεληθούν από τις επιδοτήσεις των κρατών.  

Δεν υπάρχει σχεδόν καμιά μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία (ίσως πέρα από την Nissan), Γερμανική, Κορεάτικη, Γιαπωνέζικη που να θεωρεί ότι τα BEV, και ειδικά αυτά με μπαταρίες Li-On είναι το μέλλον σε κάτι πέρα από τα μικρο-μεσαία αυτοκίνητα. Κρατούν μικρό καλάθι γιατί για τα υπόλοιπα 15-20χρόνια είναι τα υβριδικά διαφόρων κατηγοριών που θα έχουν τις κύριες πωλήσεις, και απ ότι φαίνεται το υδρογόνο είναι αυτό που θα πάρει την σκυτάλη στη συνέχεια.  Γι αυτό και οι επενδύσεις τους στις μπαταρίες είναι για εργοστάσια και έρευνες στης Solid State, δλδ για μαζικές εφαρμογές μετά από 10 χρόνια. Καλές μπαταρίες σε μικρές ποσότητες όπως θέλουν τα hybrids και τα FCEV. 2-3kwh για κάθε αμάξι και οχι 100-200.  H Hyundai - Kia πριν μια βδομάδα ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν $7δις μέχρι το 2030 για εργοστάσιο που θα παράγει Fuel-Cell υδρογόνου. H Nikola δηλώνει ότι έχει $12 δις σε προπαραγγελίες για νταλίκες υδρογόνου. 

Η Tesla δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε καμιά κατηγορία πέρα από τα BEV (hybrids, υδρογόνο ή ότι άλλο βγει μελλοντικά) γι αυτό προσπαθεί με νύχια και με δόντια, μάρκετινγκ, φανατισμό, μη κερδοφόρες επενδύσεις (πχ supercharges, powerwalls) κλπ να σπρώξει τα κράτη και τους αγοραστές να επενδύσουν σε φορτιστές και υποδομές αναγκαίες για τα BEV ώστε αναγκαστικά να δεσμευτούν. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...