Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, greg4 είπε

Το team radio προς Lecler...

Αυτό θα είναι ένα από τα αρκετά ορντερς στη σεζόν. Όταν τα έγραφα για Κίμι δεν τα έβγαζα από το μυαλό μου, ειδικά σε ότι αφορά διαφοροποίηση στρατηγικής με κόστος για τον Νο2 οδηγό.

Μυρίζει σεζόν 2016 παίδες.

24 λεπτά πριν, nash-gf είπε

.... 

Μπράβο και στον Μαξ, πρώτο βάθρο για τον κινητήρα της Χόντα στην υβριδική εποχή... 

Ότι δεν κατάφεραν τόσα χρόνια, το πετυχαίνουν σε μόλις 1 GP με Red Bull. 

Μπράβο στη Honda. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ποσο αηδιαστικη η Ποπη στην Ερτ...Ελεγε οτι ολα τα περιμενει απο την Merc εννοωντας για εντολη στον Bottas την στιγμη που ηταν 24sec μπροστα και δε ψελισε καν για το οτι ο Leclerc απο τα 0,5 βρεθηκε στα 4 σε 1 γυρο!

Κατα τα αλλα μπραβο στον Bottas και στον Kvyat θα πω εγω...

Ο κυριοτερος λογος που τσιμπησα το f1 tv φετος. Η υποκειμενικοτητα της ποπης ως προς την φερραρι δεν παιζεται. Οχι οτι τα σαινια του skysports πανε πισω μιας και προμοταρουν αστματητα hamilton που ακομα και για εμενα που ειμα μερσεντικος κατανταει αηδια, αλλα οταν βαζω την ρυθμιση χωρις περιγραφη δεν χανω τιποτα απο την δραση. Αν του χρονου αναλαβουν οι παιδες του channel 4 δινω και 50 αρικο

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ερωτηση. Ας πάρουμε δύο ομάδες που προμηθεύονται κινητήρα από τον ίδιο κατασκευαστή, πχ Ferrari και Alfa Romeo. Ο κινητήρας της Alfa είναι ο ίδιος με των SF ; Αν ναι, πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι.

Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, zanskou είπε

ερωτηση. Ας πάρουμε δύο ομάδες που προμηθεύονται κινητήρα από τον ίδιο κατασκευαστή, πχ Ferrari και Alfa Romeo. Ο κινητήρας της Alfa είναι ο ίδιος με των SF ; Αν ναι, πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι.

Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ;

Αεροδυναμική και το στήσιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω. οι διαφορές είναι εξωπραγματικες. υπάρχει και το διδυμο πχ mercedes - williams. H πρώτη έκανε το 1-2 και ή άλλη τερματισε τρεις γυρους πισω. Απιστευτο, αν οντως μιλάμε για εξισου ισχυρους κινητήρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, zanskou είπε

 πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι.

Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ;

Ένα μικρό αεροδυναμικο βοήθημα των 2 χιλιοστών κάπου μπορεί να κάνει την διαφορά.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μερικούς από εμάς δεν μας αρέσουν καθόλου οι σχολιαστές και ιδιαίτερα η ποπη. Γι αυτό φτιάξαμε μια ομάδα ώστε να συζητάμε και να σχολιάζουμε διάφορα θέματα σχετικά με την formula 1 , αλλά και για να διαμαρτυρόμαστε για ότι μας ενοχλεί. Στηρίξτε μας στο facebook.

😁

https://www.facebook.com/groups/891572180990061/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zanskou είπε

ερωτηση. Ας πάρουμε δύο ομάδες που προμηθεύονται κινητήρα από τον ίδιο κατασκευαστή, πχ Ferrari και Alfa Romeo. Ο κινητήρας της Alfa είναι ο ίδιος με των SF ; Αν ναι, πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι.

Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ;

Δεν παιζει ρολο μονο ο κινητηρας. Τεραστιο ρολο παιζει και η αεροδυναμικη του μονοθεσιου. Επισης η Ferrari, ως κατασκευαστρια κινητηρων εχει το πλεονεκτημα να φτιαχνει συνδυαστικα το μονοθεσιο ως προς τον κινητηρα και το αντιστροφο. Η Alfa παιρνει εναν ετοιμο κινητηρα οπου θα πρεπει να προσαρμοσει πανω στο αμαξι ( δεν εχει λογο δλδ ως προς την κατασκευη του κινητηρα για το δικο τους μονοθεσιο). 

Επισης καπου ειχα διαβασει οτι οι κινητηρες που προμηθευουν τις μικροτερες ομαδες ειναι πιο ριγμενοι συγκριτικα με τους original που εχει η κατασκευαστρια εταιρεια. 

Επεξ/σία από Μάκαρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση κάποιες φήμες που κυκλοφόρησαν, αλλά που βασίζονται σε ορισμένα γεγονότα, όπως το radio του Vettel ή του Grosjean, το power unit της Ferrari έχει ένα σημαντικό πρόβλημα, μάλλον με το deployment. Και οι τρεις ομάδες με Ferrari power unit αντιμετώπισαν ζήτημα.

https://streamable.com/s19in

O Vettel δεν παίρνει απάντηση για το ζήτημα με τη μηχανή...

https://streamable.com/iro84

O Grosjean λέει ότι έμεινε από SOC δύο φορές...

O Kimi λέει είναι σαν να μένουμε από K (MGU-K)...

O Binotto από την άλλη είπε ότι είχαμε πρόβλημα με το στήσιμο...

Δείτε και εδώ μία ωραία συζήτηση για το power unit της Ferrari... Ι think we are fuc**** :(

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τρόπος που μάζεψε και πέρασε ο Φερστάπεν στην ευθεία τον Φέττελ υποδήλωνε ότι μάλλον υπάρχει κάποιο θέμα με το μοτέρ. Σε σχέση με τις υπόλοιπες μάχες που ίσα που προλάβαιναν να μαζέψουν, ο Φερστάπεν κατάφερε στην 2η ευθεία να μαζέψει τον Φέτελ και να περάσει και μπροστά πριν το φρενάρισμα. Λογικά στο Μπαχρέιν θα έρθουν βελτιωμένες και θα δούμε μία τελείως διαφορετική εικόνα.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Φερράρι φημίζεται τόσα χρόνια για την αξιοπιστία, τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.

Και έχουν μείνει πίσω σε εξέλιξη, και σκάνε προβλήματα. Δεν το περίμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Η Φερράρι φημίζεται τόσα χρόνια για την αξιοπιστία, τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.

Και έχουν μείνει πίσω σε εξέλιξη, και σκάνε προβλήματα. Δεν το περίμενα.

Δεν νομίζω πια (όσον αφορά στην εξέλιξη), το μοτέρ λέγεται ότι έχει ξεπεράσει αυτό της Mercedes. Λογικά είναι προβλήματα που έπρεπε να βγουν (teething problems)... και ευτυχώς που βγήκαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης και στον πρώτο αγώνα. Στο Μπαχρέιν θα τα μαζέψουν όλα αν βεβαίως είναι το μοτέρ ΟΚ, αλλιώς, πάμε για τον μεθεπόμενο αγώνα... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...