AtiX Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Snoob είπε Λυπάμαι, υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης, σου έχω απαντήσει. Αλλά, πάμε άλλη μία: Όχι, δεν θα έπρεπε να τσουβαλιάσει. Και, προφανώς, διαφωνούμε κάθετα στο ότι αυτά τα ανεδαφικά με τους λοβοτομημένους συνιστούν "κλασικές συμπεριφορές". Για το "εγωιστικό" σου έχω απαντήσει επίσης. Συν του ότι δεν βλέπω να θέτεις και κανένα ερώτημα, δηλαδή. Περιμένω ένα παράδειγμα κοινωνίας όπου δέρνονται παιδιά και δεν παρεμβαίνει κανείς. Όχι ως εξαίρεση, αλλά ως νόρμα, όπως το παρουσιάζει η διαφήμιση. Μα εδώ είναι το ωραίο που σου το λέω διακριτικά και ένα άλλο μέλος φορά παρτίδα... πουθενά στο διαφημιστικό δεν αναφέρει ότι αυτό είναι το σύνηθες και ότι όλοι το κάνουν... το μόνο που αναφέρει είναι ότι αυτές συμπεριφορές είναι λάθος και ταυτόχρονα σου δείχνει το σωστό...
*nenya* Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 AtiX, Defacer, Snoob τώρα είδα ότι απαντήσατε εκ μέρους μου. It's ok, είναι στην ignore list μου ήδη οπότε δεν χρειάζεται να συνεχιστεί τπτ
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, AtiX είπε Μα εδώ είναι το ωραίο που σου το λέω διακριτικά και ένα άλλο μέλος φορά παρτίδα... πουθενά στο διαφημιστικό δεν αναφέρει ότι αυτό είναι το σύνηθες και ότι όλοι το κάνουν... το μόνο που αναφέρει είναι ότι αυτές συμπεριφορές είναι λάθος και ταυτόχρονα σου δείχνει το σωστό... Α, πουθενά; Δηλαδή, οι δεκάδες αραδιασμένοι είναι το πουθενά; Και ο ένας στους τόσους που αντιδρά τι είναι; Η πλειοψηφία; Πόσα θες να με τρελάνεις, από ένα σημείο και μετά. Αλλά, εντάξει, κάτι πρέπει να γράψεις, κατανοητό. 7
DrLo Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, defacer είπε Πώς προκύπτει ότι η διαφήμιση το παρουσιάζει ως νόρμα; Η διαφήμιση που δείχνει μέθυσους ή ναρκομανείς ή βίαιους άνθρωπος κατά την άποψή σου τα παρουσιάζει σα νόρμα; Αν όχι, πού εντοπίζεις τη διαφορά; Καταλαβαίνω αν συνεχίζεις να μη θέλεις να απαντήσεις για να μη μας φέρεις σε δύσκολη θέση. Σε μια διαφήμιση δε μπορεί παρά να παρουσιάζεται παρά μόνο 1-2 παριστατικά τα οποία δε μπορείς από μόνα τους να τα χαρακτηρίσεις ούτε νόρμα ούτε εξαίρεση. Η κλίμακα υποννοείται από το κοινό της διαφήμισης. Μια διαφημιστική καμπάνια του υπουργείου υγείας πχ για κάποιο πρόγραμμα απεξάρτηση που δείχνει κάποιον να χορεύει σε ένα club και να σνιφάρει ναρκωτικά φυσικά και δε σημαινει ότι παρουσιάσει σαν ναρκομανείς όσους χορευούν. Η διαφήμιση δεν απευθύνεται σε όπσους πάνε στα club, αλλά σε όσου πιθανόν να έχουν ανάγκη το κέντρο απεξάρτησης. Μια διαφήμιση ξυριστικών έχει ως κλίμακα όσους ξυρίζονται. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από DrLo
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 37 minutes ago, defacer said: Είναι προφανές ότι λάβαμε διαφορετικά μηνύματα, ναι. Δε χρειάζεται να υποθέσουμε τίποτα, συζήτηση κάνουμε. Υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις στον αέρα, θα ήταν χρήσιμο να απαντηθούν δημοσίως. Οκ, έτσι για την πλάκα περισσότερο, αν και ειλικρινά πιστεύω ότι θα φτάσουμε σε σημείο να διαφωνούμε μόνο και μόνο για την διαφωνία: 1 hour ago, defacer said: Γιατί υποθέτεις πως αυτό που θα γινόταν σε κείνη τη σκηνή είναι αυτό που θεωρείς εσύ "πέσιμο"; Μήπως και πάλι κρίνεις την καθημερινότητα των γυναικών βάσει του τι θα έκανες ο ίδιος; Occam's Razor. Υποθέτω ότι ισχύει το πιο πιθανό σενάριο. Εσύ γιατί υποθέτεις ότι θα της έπιανε τον κώλο ή ότι άλλο υποθέτεις ξέρω 'γω; 59 minutes ago, defacer said: Δε βγάζω κανένα συμπέρασμα. Για ποιο λόγο θα έπρεπε να βγάλω κάποιο συμπέρασμα; Η εικόνα που παρέθεσες αποτελεί κάποιο αυτοτελές μήνυμα ή μήπως χρειάζεται περισσότερο context αν θες να βγάλεις ένα συμπέρασμα καλόπιστα; Το context το εξήγησα ήδη τρεις φορές, ας το κάνω άλλη μία: τριάντα λευκοί άνδρες παρατεταγμένοι στρατιωτικά να αναφωνούν σαν πρόβατα «boys will be boys» και ένας να ξεχωρίζει πηγαίνοντας να χωρίσει τα αγόρια που κοπανιούνται. Ποιό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει; Ότι η πλειοψηφία είναι γίδια και ένας ο «μάγκας», λέω εγώ που έχω πρόβλημα κατανόησης. Στην πραγματικότητα δεν ισχύει αυτό, οι πολλοί είναι οι «μάγκες» ο ένας το γίδι που γουστάρει να βλέπει το παιδί του να παίζει μάπες. 59 minutes ago, defacer said: Εσύ τι είδες που σε φωτογραφίζει; Το λευκό καυκάσιο; Αντιλαμβάνεσαι πως το να θεωρείς πως η φυλή ενός ανθρώπου τον φωτογραφίζει κοινωνικά είναι ο ορισμός του ρατσισμού; Γιατί επιλέγεις να έχεις αυτή τη θεώρηση; Η διαφήμιση είναι που δείχνει λευκούς καυκάσιους άνδρες να κάνουν σαχλαμάρες και random άτομα να σώζουν την ημέρα. Μάλλον άλλος έχει ρατσιστική θεώρηση, όχι εγώ. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από Malthador 2 1
AtiX Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Snoob είπε Α, πουθενά; Δηλαδή, οι δεκάδες αραδιασμένοι είναι το πουθενά; Και ο ένας στους τόσους που αντιδρά τι είναι; Η πλειοψηφία; Πόσα θες να με τρελάνεις, από ένα σημείο και μετά. Αλλά, εντάξει, κάτι πρέπει να γράψεις, κατανοητό. Γίνεσαι επιθετικός χωρίς λόγο... στην τελική δεν είναι και δικό μου πρόβλημα στο που θα κατατάξεις τον εαυτό σου... θες στους 10 μείνε στους 10... θες στους υπόλοιπους πήγανε με τους υπόλοιπους, αλλά μην τρελαίνεσαι γιατί μια εταιρία αποφάσισε να κράζει αυτούς τους 10 που έχουν συγκεκριμένη συμπεριφορά... Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από AtiX 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Η κλίμακα στην οποία παρουσιάζεται κάτι δείχνει το ότι περιγράφει την κυρίαρχη κατάσταση. Το καταλαβαίνετε, απλά δεν σας βολεύει και γράφετε τα ασυνάρτητα πως τάχα δεν τσουβαλιάζει. Τους βάζει ίδιους, στρατιωτάκια, να λένε το ίδιο: πλύση εγκεφάλου. Περιγράφει, με δυο λόγια, μια δήθεν κυρίαρχη κατάσταση. Να περιγράψω τώρα πώς θα έστεκε (κάπως) αυτό που λέτε: αν είχε δύο οικογένειες, ο ένας πατέρας τα έξυνε ή/και καμάρωνε, ο άλλος αντιδρούσε. Εκεί θα έστεκε το "να η λάθος συμπεριφορά, να η σωστή, μην κάνεις το λάθος". Εδώ, όμως, έχουμε σαφή περιγραφή (μέσω της εικόνας) μιας "κυρίαρχης" κατάστασης, και έρχεται αυτός ο ένας που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης. Αυτό που σας περιγράφω, λοιπόν, είναι ο ορισμός του τσουβαλιάσματος: είστε έτσι, φέρεστε έτσι, είστε μια κοψιά, μια κοινωνική τάξη, είστε το πρόβλημα. Και, επαναλαμβάνω, πως εξίσου προβληματικό θα ήταν αν στοχοποιούταν οποιαδήποτε ομάδα, με οποιαδήποτε σύνθεση. Προβληματικό τσουβάλιασμα θα ήταν και το σενάριο με το push up bra που ανέφερα παραπάνω. Προβληματικό τσουβάλιασμα θα ήταν και αν έβαζε σαράντα μαύρους πατεράδες στο γκέτο, με φιλέ στα μαλλιά και χρυσά δόντια. Απλό είναι, απλά έχετε στυλώσει τα πόδια σε μια θέση και δεν θέλετε να το παραδεχτείτε. 3 2
defacer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 3 minutes ago, DrLo said: Μια διαφήμιση ξυριστικών έχει ως κλίμακα όσους ξυρίζονται. Πρώτον, δεν έχει "κλίμακα", έχει κοινό (target group), και έχει ακροατήριο (audience). Όταν στη μέση του ματς δείχνει διαφήμιση για αυτοκίνητα, το κοινό είναι όσοι θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητα και το ακροατήριο είναι όσοι βλέπουν το ματς. Το να λες ότι το ακροατήριο είναι το ίδιο πράγμα με το κοινό είναι απλά λάθος. Πέρα από αυτό, ξαναλέω για νιοστή φορά στο θρεντ: όταν βλέπεις διαφήμιση για οικογενειακή βία, εκεί αμέσως καταλαβαίνεις με κάποιο τρόπο ότι δεν εννοεί εσένα. Εδώ δεν το καταλαβαίνεις; How does that work? Ή το καταλαβαίνεις πάλι αλλά κάτι άλλο συμβαίνει; 1
DrLo Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, AtiX είπε Μα εδώ είναι το ωραίο που σου το λέω διακριτικά και ένα άλλο μέλος φορά παρτίδα... πουθενά στο διαφημιστικό δεν αναφέρει ότι αυτό είναι το σύνηθες και ότι όλοι το κάνουν... το μόνο που αναφέρει είναι ότι αυτές συμπεριφορές είναι λάθος και ταυτόχρονα σου δείχνει το σωστό... Σωστό αυτό. Άλλωστε αυτή είναι η "texbook" τακτική διαφήμισης, μαι διαφήμιση να μην αναφέρεται στο προϊόν της αλλά σε ένα άσχεταο με αυτό , εξαιρετικά μικό δημογραφικό group. on topic Ένα μπράβο στη Gilette, που κατάφερε να έχει τέτοια προβολή χωρίς να αναγκαστεί να αναφερθεί στη χείριστη ποιότητα των προιόντων της.
defacer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 11 minutes ago, Snoob said: Α, πουθενά; Δηλαδή, οι δεκάδες αραδιασμένοι είναι το πουθενά; Και ο ένας στους τόσους που αντιδρά τι είναι; Η πλειοψηφία; Πόσα θες να με τρελάνεις, από ένα σημείο και μετά. Αλλά, εντάξει, κάτι πρέπει να γράψεις, κατανοητό. Κατά το snoob, επειδή στη διαφήμιση κατά των ναρκωτικών δείχνει κυρίως άτομα που κάνουν χρήση ναρκωτικών, αυτό σημαίνει πως ισχυρίζονται ότι η πλειοψηφία είναι χρήστες ναρκωτικών. Απόλυτα λογικό. Γελάνε και οι πέτρες.
Narayan Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, *nenya* είπε Επίσης, προφανώς και δεν απαγορεύει κανείς να μιλάτε/μιλάμε με random άτομα στον δρόμο (επειδή το διάβασα κάπου πιο πάνω)....το catcalling όμως διαφέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από μια συνομιλία με μια γυναίκα και ένα ευγενικό πέσιμο. Το catcalling ήταν, είναι και θα είναι παρενόχληση. https://en.wikipedia.org/wiki/Street_harassment Και άλλα πραματάκια που δείχνει η διαφήμιση με τραβηγμένο απ'τα μαλλιά τρόπο, παρ'όλ'αυτά λίγο πολύ υπάρχουν. Η μόνη διαφορά ανάμεσα "ευγενικό πέσιμο" και την "παρενόχληση" για μία γυναίκα, είναι το πόσο εμφανίσιμος είναι ο άνδρας που το κάνει. 5 3
papoys1 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Από εναλλακτικά προιόντα Gillete το κάναμε διαφήμιση προιόντων gillete. Εκεί στον 171ο όροφο της Παρκ Άβενιου στη Νέα Υόρκη τα αφεντικά της Gillete θα τρίβουν τα αρ μουστάκια τους. 2
defacer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 8 minutes ago, Malthador said: Occam's Razor. Υποθέτω ότι ισχύει το πιο πιθανό σενάριο. Εσύ γιατί υποθέτεις ότι θα της έπιανε τον κώλο ή ότι άλλο υποθέτεις ξέρω 'γω; 1 hour ago, defacer said: Ξέρω γω; Ίσως επειδή όλο αυτό γίνεται σε ένα βίντεο που θέλει να περάσει το μήνυμα μην της πιάνετε τον κώλο; Λέω τώρα ε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις