Προς το περιεχόμενο

Τους 25 εκατομμύρια παίκτες έφτασε το Apex Legends μία εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 16/2/2019 στις 3:05 ΜΜ, Tokyo είπε

Τέλειο το update.

Είναι όλα οπως έπρεπε να είναι.

Πως σου φαίνεται εσένα;  

Ανάμεικτα συναισθήματα να σου πω την αλήθεια, εντάξει πλέον δεν μπορείς να χτίσεις ουρανοξύστες (πάει και η sky bridge χαχα) και εγώ προσωπικά τα βαριόμουν τα μεγάλα building fights (δεν έχω καλό pc και η σύνδεση εκεί που μένω δεν είναι η καλύτερη επομένως φαντάσου τι βλακείες έκανα κατά τη διαρκεια). Αλλά δε μου αρέσει που με το που σκοτώνεις κάποιον κάνει και regen και παίρνεις και mats τέλος πάντων θα δείξει στην πορεία αλλά και πάλι όπως ανέφερα και προηγουμένως αλλάζει τόσο γρήγορα που εγώ με 10 ώρες την εβδομάδα που μπορώ να διαθέσω είμαι ένα τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 15/02/2019 at 05:05, KilliK said:

ακριβως, και γιαυτο μιλησα στο αρχικο μου ποστ για momentum. προφανως εχουν πληρωθει απο την ΕΑ οι μεγαλοι streamers να το παιξουν στο twitch, και δημιουργησανε σε μια μερα ολο αυτο το μεγαλο hype. φυσικα βοηθησε οτι το παιχνιδι ειναι καλοφτιαγμενο και F2P, αλλα μενει να δουμε ποσο κοσμος θα συνεχισει να το παιζει μετα απο 2-3 μηνες oταν ο αρχικος ενθουσιασμος εχει κοπασει. και σιγουρα η Fortnite θα αντιδρασει, δεν θα αφησει τον ανταγωνισμο να παρει ενα σεβαστο κομματι απο την πιτα της.

επισης, ειχε δικιο η ΕΑ που καταλογισε την αποτυχια του BF5 στο κακο marketing. το ιδιο ειχα πει και εγω. it's all about marketing. και το marketing στο Apex ηταν ιδιοφυες. το κυκλοφορησανε την ιδια μερα που ανακοινωσανε τα "ασχημα" νεα για τα χαμηλοτερα απο τα προβλεπομενα εσοδα στην συνελευση των μετοχων, οποτε η συγκεκριμενη ειδηση περασε στα ψιλα στα μηντια, η δε κυκλοφορια ηταν αιφνιδιαστικη, χωρις φανφαρες και να εχουν προηγηθει τρειλερς κτλ. το μονο που ειχανε ηταν το hype απο τους twitch streamers και τοuς SJW ηρωες για να καλοπιασουν τους αριστερους δημοσιογραφους του χωρου.

και βλεπεις το αθλιο monetary system με το skin των $25 και τα loot boxes, να γινεται γαργαρα απο ολους. ισως αργοτερα οταν ξυπνησει η αγελη και καταλαβει ποσο ακριβο ειναι στην πραγματικοτητα το "free" παιχνιδι, ισως του γυρισουν την πλατη και επιστρεψουν στο Fortnite. ιδωμεν.

και ολο τυχαιως ο μονος λευκος χαρακτηρας ειναι ενας "τοξικος" κακοποιος και κλειδωμενος in-game.

γαργαρα ομως οτι για μια ακομη φορα η ΕΑ μπλεκει τα παιχνιδια της με πολιτικες, because they nailed the marketing this time. :rolleyes:

Μπορεί να συμφωνώ για τα 25$ και τα loot boxes αλλά χειρότερο παιχνίδι από θέμα αρμεγματος $$$ από το fortnite δεν έχω ξαναδεί. emotes, dances, skins, gliders,harvesting tool όλα ξεχωριστά και επί πληρωμή. Άντε έχει και μερικά packs skin+glider.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συνταγή πλέον μοιάζει στανταράκι για πετυχημένο online.
-Να είναι free to play με microtransactions (check)
-Να μην είναι play to win (check)
-Να είναι competitive και coop (check)
-Να έχει hype (check)
-Να έχει ακόμα περισσότερο hype (check)
-Κι άλλο hype για να μην "σβήσει" ποτέ (check)

Εννοείται πρέπει να υπάρχει ένα γαμάτο προϊόν αλλά για να το πλασάρεις, αρκεί να πληρώσεις μερικούς δεκάδες κορυφαίους streamers και θα παίξουν στα καπάκια και οι viewers τους αλλά και οι μικρότεροι streamers που μιμούνται τους leaders. Έχεις και έτοιμα δελτία τύπου για την απίστευτη επιτυχία του παιχνιδιού τα οποία τα στέλνεις με τη μία σε σάιτ και κανάλια και "έγινες".

Το βασικό θέμα είναι πόσα games θα "χωρέσουν" στη βιομηχανία, με αυτή τη στρατηγική. Προφανώς το Apex θα κλέψει μερίδιο από το fortnite, όπως έκλεψε και το fortnite μερίδιο από το PUBG. Το θέμα είναι ότι αν χωθούν και άλλα 5-6 games που θα κάνουν πάνω κάτω το ίδιο, τότε η συγκεκριμένη στρατηγική θα κορεστεί και οι εταιρείες πάντα παρατάνε κάτι εάν δεν έχουν το αντίστοιχο όφελος.

Γιατί αν και τεράστιο το κοινό που χρησιμοποιεί τα microtransactions δεν παύει να αποτελεί μία σταθερή κατηγορία παικτών. Είτε είσαι από αυτούς που τα σκάνε για skins κτλ, είτε είσαι από αυτούς που δεν θα πληρώσεις για κάποιο fancy in-game χαρακτηριστικό. Θα ακούσεις κόσμο να λέει "δεν αγόρασα day one το τάδε game, αλλά διάβασα κριτικές, είδα gameplay, μου άρεσε το τελευταίο update κοκ, οπότε πήγα και το αγόρασα". Δύσκολα όμως θα ακούσεις κόσμο να λέει "δεν ήθελα να δώσω 10€ για να έχω πολύχρωμο όπλο εφόσον δεν επηρεάζει το gameplay, αλλά έβγαλαν ένα γαμάτο weapon skin με φωσφοριζέ ρίγες και δεν μπόρεσα να αντισταθώ".

Και να μην αγνοούμε και τη φάση με τα loot boxes, η οποία μπορεί να περιοριστεί και από τον νόμο στο μέλλον γιατί δειλά δειλά κάποιοι έχουν ξεκινήσει να το συσχετίζουν με τον τζόγο και να ζητάνε πιο αυστηρές νομοθεσίες. Οπότε αν γίνει αυτό κάποια στιγμή, τέτοια games μπορεί να έχουν κι άλλο "χτύπημα" στο τζίρο τους, εκτός από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, NotAliki177 είπε

Μπορεί να συμφωνώ για τα 25$ και τα loot boxes αλλά χειρότερο παιχνίδι από θέμα αρμεγματος $$$ από το fortnite δεν έχω ξαναδεί. emotes, dances, skins, gliders,harvesting tool όλα ξεχωριστά και επί πληρωμή. Άντε έχει και μερικά packs skin+glider.

υπαρχει και η αντιθετη αποψη:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...