Προς το περιεχόμενο

Skoda fabia 1.2 TSI κα γενικα tsi κινητηρες τι να προσέξω


CarlitoGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, CarlitoGR είπε

Να ψαξεις να τις βρεις εαν θες....τελος παντων το ενδιαφερων μου για τους tsi ειναι αληθινό απλα δεν ξερω εαν ειναι απροβλημάτιστα σαν μοτερ για να προχωρήσω σε αγορα καθως δεν μου περισσεύουν 1500αρια.Επι του θεματος λοιπον εσυ τι λες ειναι καλα σαν μοτερ απο το 2012 κ μετα;

Για την ιστορία πάντως.
67 αγγελίες έχει το car με το golf plus.
Σε 3 από αυτές φαίνεται στις φωτό ένα μπουκάλι λάδι στο πορτ μπαγκάζ.

Δεν νομίζεις ότι είναι λίγο αυθαίρετο το συμπέρασμα σου ;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Εάν δεν σου περισσεύουν δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο.

Κανένας τι βλάβες μπορεί να σου βγάλει οποιοδήποτε αμάξι ή μοτέρ.

Ακόμα και σε πετρέλαιο χωρίς τούρμπο να πας πάλι μπορεί να σου βγάλει αντλία ή φίλτρο γιατί δεν μπορείς να ξέρεις τι έκανε ο προηγούμενος/νοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει ένας TSI. Κάποιοι έχουν βγει με προβλήματα. Κάποιοι έχουν βγει με χοντρά προβλήματα. Κάποιοι έχουν βγει σκυλιά. Τι ψάχνεις να βρεις; Διάλεξε αμάξι (= μοτέρ) και μετά ψάξε να βρεις για το συγκεκριμένο τι ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, dpolal είπε

Για την ιστορία πάντως.
67 αγγελίες έχει το car με το golf plus.
Σε 3 από αυτές φαίνεται στις φωτό ένα μπουκάλι λάδι στο πορτ μπαγκάζ.

Δεν νομίζεις ότι είναι λίγο αυθαίρετο το συμπέρασμα σου ;;

Στις υπόλοιπες το είχαν βγάλει για την φωτογραφία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Leon 1.2 tsi 105ps άλλαξε η καδένα απο την αντιπροσωπεία στα 22.000χλμ (μεταχειρισμένο το πήρα με τόσα χιλιόμετρα, δεν ξέρω αν ηταν ανάκληση) και τώρα στα 95 την ξαναάκουσα πριν απο κανα δυο-τρείς μέρες το πρωί οπότε για να ειμαι σίγουρος θα το πάω για τσεκάρισμα. Πέραν τούτου, με αλλαγές λαδιών κάθε 10.000 δεν καίει σταγόνα,  και ολα τα σέρβις στην ώρα του, δεν έχει βγάλει κιχ ο κινητήρας, και σαν απόδοση και οδηγικη ευχαρίστηση για 1200άρης είναι εξαιρετικός.

Απο οτι ξέρω, δεν είναι να το παραμελήσεις το αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα, γιατι θα το πληρώνεις συνέχεια. Αν εισαι τακτικός με τα σέρβις σου νομίζω οτι δε θα έχεις θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dpolal είπε

Για την ιστορία πάντως.
67 αγγελίες έχει το car με το golf plus.
Σε 3 από αυτές φαίνεται στις φωτό ένα μπουκάλι λάδι στο πορτ μπαγκάζ.

Δεν νομίζεις ότι είναι λίγο αυθαίρετο το συμπέρασμα σου ;;

Δεν εβγαλα συμπερασμα στο post μου ειπα "τα καει τα λαδακια του μαλλον".Παντως το οτι υπαρχουν φωτο απο golf plus με 4λιτρα στο πορτμπαγκαζ ισχυει ,οποτε δεν ελεγα μπαρουφες και σε ευχαριστω για την επιβεβαιωση.

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Δεν υπάρχει ένας TSI. Κάποιοι έχουν βγει με προβλήματα. Κάποιοι έχουν βγει με χοντρά προβλήματα. Κάποιοι έχουν βγει σκυλιά. Τι ψάχνεις να βρεις; Διάλεξε αμάξι (= μοτέρ) και μετά ψάξε να βρεις για το συγκεκριμένο τι ισχύει.

Αυτο λεω και εγω το μοτερ απο οτι καταλαβαινω βγαινει απο το 2008 μεχρι και σημερα και ρωταω ποια ειναι τα μοτερ που πρεπει να αποφυγω,ενας φιλος παραπανω ειπε οτι απο το 2012 και μετα τα μοτερ ειναι κομπλε.Συγκεκριμενα ανεφερα για το fabia 1.2. tsi monte carlo.

 

2 ώρες πριν, papp0us είπε

Σε Leon 1.2 tsi 105ps άλλαξε η καδένα απο την αντιπροσωπεία στα 22.000χλμ (μεταχειρισμένο το πήρα με τόσα χιλιόμετρα, δεν ξέρω αν ηταν ανάκληση) και τώρα στα 95 την ξαναάκουσα πριν απο κανα δυο-τρείς μέρες το πρωί οπότε για να ειμαι σίγουρος θα το πάω για τσεκάρισμα. Πέραν τούτου, με αλλαγές λαδιών κάθε 10.000 δεν καίει σταγόνα,  και ολα τα σέρβις στην ώρα του, δεν έχει βγάλει κιχ ο κινητήρας, και σαν απόδοση και οδηγικη ευχαρίστηση για 1200άρης είναι εξαιρετικός.

Απο οτι ξέρω, δεν είναι να το παραμελήσεις το αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα, γιατι θα το πληρώνεις συνέχεια. Αν εισαι τακτικός με τα σέρβις σου νομίζω οτι δε θα έχεις θέμα.

Φιλε μπορεις να μας πεις τι κοστος εχει η αλλαγη καδενας σε αυτο το μοτερ εαν ξερεις?Εαν σου βγαινει μια αλλαγη καθε 100.000χιλ και το κοστος ειναι σε λογικα πλαισια δεν το θεωρω προβλημα μιας και το μοτερ απο οτι εχω καταλαβει ειναι σουπερ οικονομικο και δυνατο ταυτοχρονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Τι ειπες τωρα....1500 ευρω....τι μοντελο ειναι φιλε το octavia?

Tο προηγούμενο είναι. 1300 ευρώ του στοίχισε η ζημιά.  Εννοούσα ότι στον κινητήρα που έβγαλαν στα 1.5 , δεν έχουν βάλει καδένα αλλά ιμάντα χρονισμού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Φιλε μπορεις να μας πεις τι κοστος εχει η αλλαγη καδενας σε αυτο το μοτερ εαν ξερεις?Εαν σου βγαινει μια αλλαγη καθε 100.000χιλ και το κοστος ειναι σε λογικα πλαισια δεν το θεωρω προβλημα μιας και το μοτερ απο οτι εχω καταλαβει ειναι σουπερ οικονομικο και δυνατο ταυτοχρονα.

To Set καδένας με τις γλύστρες έχει γύρω στο 70άρι. Αν την φάνε και οι τροχαλίες παει στο 100αρι. Αν το αλλάξεις πριν σου κάνει ζημιά φαντάζομαι οτι δύσκολα θα περνάει το 300άρι συνολικά, οπότε νομίζω οτι με σχετικό έλεγχο δεν ειναι απαγορευτικό έξοδο. Τετάρτη που θα πάω συνεργείο θα ρωτήσω και θα σου πω.

Πολύ οικονομικό δεν ειναι, 6-7 κυμαίνεται η κατανάλωση του, και οταν αν το ποδαράκι ειναι βαρύ σε τιμωρεί, γιατι οπως και να το κάνεις 1200άρι ειναι, αλλα σίγουρα το σκαρί του φάμπια θα το πηγαίνει με άνεση ακόμα και αν είσαι επιθετικός οδηγός, γιατι έχει ροπή πολύ χαμηλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, papp0us είπε

To Set καδένας με τις γλύστρες έχει γύρω στο 70άρι. Αν την φάνε και οι τροχαλίες παει στο 100αρι. Αν το αλλάξεις πριν σου κάνει ζημιά φαντάζομαι οτι δύσκολα θα περνάει το 300άρι συνολικά, οπότε νομίζω οτι με σχετικό έλεγχο δεν ειναι απαγορευτικό έξοδο. Τετάρτη που θα πάω συνεργείο θα ρωτήσω και θα σου πω.

Πολύ οικονομικό δεν ειναι, 6-7 κυμαίνεται η κατανάλωση του, και οταν αν το ποδαράκι ειναι βαρύ σε τιμωρεί, γιατι οπως και να το κάνεις 1200άρι ειναι, αλλα σίγουρα το σκαρί του φάμπια θα το πηγαίνει με άνεση ακόμα και αν είσαι επιθετικός οδηγός, γιατι έχει ροπή πολύ χαμηλά.

Οντως αν μιλαμε για 300 ευρω τοτε ειναι λογικο το κοστος.Το αυτοκινητο θα κανει καμια 50αρα χιλιομετρα καθημερινα στην εθνικη οδο για αυτο πιστευω οτι θα ειναι οικονομικο,τωρα για ταξιδι φορτωμένο σιγουρα θα καίει η μεσα στην πολη σταματα ξεκινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Οντως αν μιλαμε για 300 ευρω τοτε ειναι λογικο το κοστος.Το αυτοκινητο θα κανει καμια 50αρα χιλιομετρα καθημερινα στην εθνικη οδο για αυτο πιστευω οτι θα ειναι οικονομικο,τωρα για ταξιδι φορτωμένο σιγουρα θα καίει η μεσα στην πολη σταματα ξεκινα.

Ο τέλειος συνδιασμος θα ηταν το fabia με το μηχανικο συνολο του i20 1.2. Θα το αγοραζα σιγουρα!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως κάτοχος 1.4 tsi (cavd) ακούγονται κυρίως καδένα και αντλια νερού ιδιαίτερα σε μοντέλα πριν το 2011. Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα αλλά είμαι κάτοχος μοντέλου 2011.

Με τα 1.2 δεν ακούγονται ιδιαίτερα προβλήματα οπότε πιστεύω θα είσαι μια χαρα με την προϋπόθεση ότι θα είσαι και συνεπής στην συντήρηση.

Όσο για την κατανάλωση λαδιού σχεδόν όλοι οι τούρμπο κινητήρες μπορεί να κάψουν λίγο. Υπάρχει μια αποδεκτή ποσότητα κατανάλωσης. Εμένα πάντως δεν καίει σταγόνα και το έχω stage 2+.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/3/2019 στις 11:29 ΠΜ, Γιάννης Platano είπε

Προσφατη εμπειρια φιλης με Golf 1.4 αλλαγη καδενας στα 110.000.

Εχουν προβλημα εκει τα VW απο οτι διαβασα . 

Έχω του 2009 1.4tsi 101.000km. Δεν καίει ούτε γραμμάριο λάδι μεταξύ των service (15.000km). Δεν το σκίζω, αλλαγές στις 3.000rpm 4 ΤΟ ΠΟΛΥ στο γκάζωμα...

1 αλλαγή δίσκο-πλατώ μόνο στα 55.000km λόγω χρήσης από την σύζυγο...τι να την κάνω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,με βοηθήσατε να δω που θα κατευθυνθω.Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση γιατί δεν μπορώ να βρω πληροφοριες,τα polo και συγκεκριμένα το cross χρονολογίας 2008 με κινητήρα 1.4 ,85hp τι λέει σαν αυτοκίνητο καταναλώσεις,ζημιές κλπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,με βοηθήσατε να δω που θα κατευθυνθω.Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση γιατί δεν μπορώ να βρω πληροφοριες,τα polo και συγκεκριμένα το cross χρονολογίας 2008 με κινητήρα 1.4 ,85hp τι λέει σαν αυτοκίνητο καταναλώσεις,ζημιές κλπ;

απο τα tsi πας σε ατμοσφαιρικο ομως...δεν αξιζει κατα την γνωμη μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,με βοηθήσατε να δω που θα κατευθυνθω.Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση γιατί δεν μπορώ να βρω πληροφοριες,τα polo και συγκεκριμένα το cross χρονολογίας 2008 με κινητήρα 1.4 ,85hp τι λέει σαν αυτοκίνητο καταναλώσεις,ζημιές κλπ;

Πάρε ένα Golf του '11 με τα 122 άλογα να είσαι κομπλέ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...