Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 30/6/2022 στις 10:51 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

η αμδ εβγαλε κουτση καρτα με μνημη 4, κ η βιντια ακομη χειροτερη απο την 1650

ο,τι να ναι 

τα επομενα πσιχνιδια θα ειναι λοιπον ..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 1 χρόνο αργότερα...
1 hour ago, just_a_dude said:

Το 3.5 βοηθάει κυρίως στο RT. Πόσες απ' τις Turing μπορούν να κάνουν RT πλέον; Η 2080Ti; Άντε και η 2080 super ίσως;

Η διαφορά απόδοσης FPS από DLSS2 σε DLSS3.5, είναι χαοτική, ακόμα και εάν τα οφέλη επικεντρώνονται μόνο στο RT.

Καλοδεχούμενο από μένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, seithan είπε

Η διαφορά απόδοσης FPS από DLSS2 σε DLSS3.5, είναι χαοτική, ακόμα και εάν τα οφέλη επικεντρώνονται μόνο στο RT.

Καλοδεχούμενο από μένα.

Το DLSS 3.5 έχει μέσα το FG που δεν το έχουν Turing ampere. Οπότε δεν είναι ότι τέτοιες κάρτες θα έχουν αυτή τη διαφορά στην απόδοση. Δηλαδή αν μια 2080ti έβγαζε 40fps με dlss 2 θα βγάλει 42 με το RR όχι παραπάνω. Δεν θα έχουν dlss 3.5 δηλαδή γιατί δεν υποστηρίζουν FG. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το θέμα είναι ότι το RR χρειάζεται ΑΙ που μπορεί να είναι πιο βαρύ για τους tensor cores των παλιότερων καρτών. Θα δούμε όμως. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα υπάρξει αύξηση στην απόδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Και το θέμα είναι ότι το RR χρειάζεται ΑΙ που μπορεί να είναι πιο βαρύ για τους tensor cores των παλιότερων καρτών. Θα δούμε όμως. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα υπάρξει αύξηση στην απόδοση.

Και να μην έχει επιπρόσθετο βάρος η διαφορά θα είναι 1 2fps max. Βλέπω ότι κάποιοι νομίζουν ότι το DLSS 3.5 θα πάει και στις προηγούμενες γενιές ενώ δεν ισχύει. Το RR θα πάει και μόνο ενώ οι διαφορές από DLSS2 σε 3.5 είναι τεράστιες καθαρά λόγο FG που έχουν μόνο οι Ada σήμερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Arkin είπε

Και να μην έχει επιπρόσθετο βάρος η διαφορά θα είναι 1 2fps max. Βλέπω ότι κάποιοι νομίζουν ότι το DLSS 3.5 θα πάει και στις προηγούμενες γενιές ενώ δεν ισχύει. Το RR θα πάει και μόνο ενώ οι διαφορές από DLSS2 σε 3.5 είναι τεράστιες καθαρά λόγο FG που έχουν μόνο οι Ada σήμερα. 

Τα έκανε μπάχαλο με την DLSS ονομασία η nvidia.
Από το λανσάρισμα των 40x0 αναφέρονται σε αυτό ως πακέτο με διάφορα Gaming-AI mini-apps

Το νεότερο (3.5) περιλαμβάνει (RayReconstruction, FrameGeneration, Reflex, DLAA, SuperResolution) και από όλα αυτά μόνο το FrameGen είναι αποκλειστικά για 40x0 (και επόμενες) RTX κάρτες.

Δε ξέρω γιατί διαφοροποιεί το DLAA από το SR, αφού από τα Spiderman έχουμε δει ότι το DLAA μπορεί να είναι μια χαρά Dynamic.

image.png.37e54e26bcfdbfa32ce54beec7b203d5.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...