Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν  υπήρχε ορος παραδοσης 20 ημερων προφανως ειναι δεσμευτικός  .

Ωστόσο οι κανόνες  δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς επιβάλλουν τα εξης:

Αν θες το τηλεφωνο, τοτε επιστρέφεις μέρος της αξίας πχ 150ευρω ώς αποζημίωση για την ταλαιπωρία που είχες. Ο πωλητής ενδεχομένως θα μπορεσει να διεκδικησει ανάλογη αποζημίωση απο τη μεταφορική

Αν δεν το θες, ενημερώνεις τον πωλητη ότι το έλαβες και αν θελει  να το παρει πισω  (με ανοιγμενη συσκευασια) να σου στείλει κουριερ με εξοδα του  να παραλαβει απο το χώρο σου .

Αν δεν κάνεις τίποτα, πιθανον ο πωλητης δεν θα ξαναπουλησει  σε Έλληνα και ίσως σε κανει report (αν υπάρχει τετοια δυνατότητα το Aliexpress , δεν το γνωρίζω)

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Για να τα πουμε χυμα βασικα.

Και να μη πεις τιποτα κανεις δε θα παρει χαμπαρι και δε θα σου πει τιποτα.

Το θεμα ειναι οτι ετσι κανουμε και καναμε και για αυτο αρκετοι δε στελνουν πλεον εδω.

Θα κερδισεις μεν τα 200Ε αλλα μακροπροθεσμα θα ψαχνεις πραγματα και δε θα στελνει κανεις.

Στειλε του ενα μηνυμα ,ανεφερε του τον ορο για τις 20 μερες και το οτι πηρες αλλο κινητο και διαπραγματεψου το να το κρατησεις αλλα πληρωνοντας του ενα ποσοστο της αξιας.Αν και εφοσον λεει Full refund,κανονικα δε θα πρεπε να πληρωσεις τιποτα και ας παει αυτος να τα βρει απο τη μεταφορικη.Αλλα οφειλεις να τον ειδοποιησεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, radiotv είπε

 

και εγώ είχα παραλάβει από ,Εbay ένα φίλτρο αέρα αξίας 14€ αφού καθυστέρησε και πήρα refund, δεν μου ζήτησε κανείς να το ξαναπληρώσω και έχουν περάσει πολλοί μήνες από τότε

Ανάλογα τη συνείδηση του καθενός 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Dantε είπε

Για να τα πουμε χυμα βασικα.

Και να μη πεις τιποτα κανεις δε θα παρει χαμπαρι και δε θα σου πει τιποτα.

Το θεμα ειναι οτι ετσι κανουμε και καναμε και για αυτο αρκετοι δε στελνουν πλεον εδω.

Θα κερδισεις μεν τα 200Ε αλλα μακροπροθεσμα θα ψαχνεις πραγματα και δε θα στελνει κανεις.

Στειλε του ενα μηνυμα ,ανεφερε του τον ορο για τις 20 μερες και το οτι πηρες αλλο κινητο και διαπραγματεψου το να το κρατησεις αλλα πληρωνοντας του ενα ποσοστο της αξιας.Αν και εφοσον λεει Full refund,κανονικα δε θα πρεπε να πληρωσεις τιποτα και ας παει αυτος να τα βρει απο τη μεταφορικη.Αλλα οφειλεις να τον ειδοποιησεις.

Αυτή θεώρησα ότι είναι η πιό σωστή λύση, λόγω συνείδησης, και ήδη απο χθές έχω στείλει μήνυμα στον πωλητή. Περιμένω να δώ εάν θα το διαβάσει και τί πρόταση θα μου κάνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, εχω βρει ένα Ισπανικό site με κάρτες γραφικών.  Οι μέθοδοι πληρωμής είναι οι εξής: τραπεζική κατάθεση και πληρωμη μέσω κάρτας.  Δεν έχω βρει αρνητικές κριτικές στο ίντερνετ.  Με προβλημάτισε που δεν έχει paypal και γενικά το ότι εχει διαθεσιμοτητα σε κάρτες συν ότι εχει λογικές τιμές ετσι τους έστειλα mail με τους προβληματισμούς μου . Πήρα αυτο σαν απάντηση: 

Greetings!

Thank you for your inquiry. I understand you have some concerns regarding our legitimacy but the reason why our store has stocks and low prices is beacuse we get our stock directly from the manufacturer.

As of right now, our management has decided to implement bank transfers and credit cards as our only payment options available. Furthermore, credit card payments are protected under the Consumer Protection Act. You may contact your bank for more information about this.

Thank you. Have a nice day!


Donna Tyler | Support Representative 
 
Για πείτε γνώμες.  
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pomgr είπε

Αν δεν κάνεις τίποτα, πιθανον ο πωλητης δεν θα ξαναπουλησει σε Έλληνα

Αυτό αποκλείεται. Δεν γίνεται τέτoιο τσουβάλιασμα στο AliExpress.

1 ώρα πριν, pomgr είπε

ίσως σε κανει report (αν υπάρχει τετοια δυνατότητα το Aliexpress , δεν το γνωρίζω)

Σε κάνει ban και δεν μπορείς να ξαναγοράσεις από αυτόν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, sociawaste είπε

Καλησπέρα, εχω βρει ένα Ισπανικό site με κάρτες γραφικών.  Οι μέθοδοι πληρωμής είναι οι εξής: τραπεζική κατάθεση και πληρωμη μέσω κάρτας.  Δεν έχω βρει αρνητικές κριτικές στο ίντερνετ.  Με προβλημάτισε που δεν έχει paypal και γενικά το ότι εχει διαθεσιμοτητα σε κάρτες συν ότι εχει λογικές τιμές ετσι τους έστειλα mail με τους προβληματισμούς μου . Πήρα αυτο σαν απάντηση: 

Greetings!

Thank you for your inquiry. I understand you have some concerns regarding our legitimacy but the reason why our store has stocks and low prices is beacuse we get our stock directly from the manufacturer.

As of right now, our management has decided to implement bank transfers and credit cards as our only payment options available. Furthermore, credit card payments are protected under the Consumer Protection Act. You may contact your bank for more information about this.

Thank you. Have a nice day!


Donna Tyler | Support Representative 
 
Για πείτε γνώμες.  

Ψαξτο σε σιτε τυπου https://www.trustpilot.com/ για τυχον αρνητικες/θετικες κριτικες πελατων. Εκει βαζεις τη σελιδα κ σου βγαζει αναλογες κριτικες αν εχουν γινει. Αν δεν βρισκεις πολλες κριτικες καλυτερα δες αλλο καταστημα/εναλλακτικη.

Μεσω τραπεζ.καρτας κανεις αμφισβητηση συναλλαγης εφοσον συντρεχει σοβαρος λογος με το προιον (ή απλα δεν στειλουν τιποτα) αλλα η ολη διαδικασια στην τραπεζα περνει χρόνο.

Επεξ/σία από aces
Δημοσ.
4 ώρες πριν, sociawaste είπε

Καλησπέρα, εχω βρει ένα Ισπανικό site με κάρτες γραφικών.  Οι μέθοδοι πληρωμής είναι οι εξής: τραπεζική κατάθεση και πληρωμη μέσω κάρτας.  Δεν έχω βρει αρνητικές κριτικές στο ίντερνετ.  Με προβλημάτισε που δεν έχει paypal και γενικά το ότι εχει διαθεσιμοτητα σε κάρτες συν ότι εχει λογικές τιμές ετσι τους έστειλα mail με τους προβληματισμούς μου . Πήρα αυτο σαν απάντηση: 

Greetings!

Thank you for your inquiry. I understand you have some concerns regarding our legitimacy but the reason why our store has stocks and low prices is beacuse we get our stock directly from the manufacturer.

As of right now, our management has decided to implement bank transfers and credit cards as our only payment options available. Furthermore, credit card payments are protected under the Consumer Protection Act. You may contact your bank for more information about this.

Thank you. Have a nice day!


Donna Tyler | Support Representative 
 
Για πείτε γνώμες.  

Το κειμενο φαίνεται τέρμα τυποποιημένο.
Ισπανία και λέει για Consumer Protection Act που αφορά ΗΠΑ;
Δεν έχουν καν κάποια ευρωπαϊκή νομοθεσία;
Και η υπάλληλος λέγεται Donna;
Και αφορά κάρτες γραφικών που όλη η υφήλιος καίγεται και τις έχουν σε καλές τιμές;

Υπάρχει ο κανόνας ότι δεν αγοράζουμε ποτέ από site εξωτερικού που ζητάει μόνο τραπεζική κατάθεση ή κατευθείαν κάρτα και προσωπικά μου βρωμάει  αλλά για δώσε το σάιτ να το δούμε καλύτερα.

Δημοσ.

Εχετε εικόνα από καθυστερήσεις αυτήν την περίοδο;

Περιμένω 3 πακέτα από χώρες εντός Ε.Ε (Ισπανία-Γερμανία-Πολωνία) , και οι 3 ειναι εδώ και 10+ ημέρες κολλημένες στο "ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)------ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ" ενώ παλιά σε 1-2 ημέρες έκαναν Αφιξη και φεύγαν στα Κέντρα Διανομής!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, teris3 είπε

Εχετε εικόνα από καθυστερήσεις αυτήν την περίοδο;

Περιμένω 3 πακέτα από χώρες εντός Ε.Ε (Ισπανία-Γερμανία-Πολωνία) , και οι 3 ειναι εδώ και 10+ ημέρες κολλημένες στο "ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)------ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ" ενώ παλιά σε 1-2 ημέρες έκαναν Αφιξη και φεύγαν στα Κέντρα Διανομής!

10 μέρες και ανησυχείς...;

Μια χαρά είσαι. Άραξε... 🏖️🍹

Επεξ/σία από Aurumnus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, teris3 είπε

Εχετε εικόνα από καθυστερήσεις αυτήν την περίοδο;

Περιμένω 3 πακέτα από χώρες εντός Ε.Ε (Ισπανία-Γερμανία-Πολωνία) , και οι 3 ειναι εδώ και 10+ ημέρες κολλημένες στο "ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)------ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ" ενώ παλιά σε 1-2 ημέρες έκαναν Αφιξη και φεύγαν στα Κέντρα Διανομής!

πηγαίνουν με ρυθμούς χελώνας εδώ και αρκετό καιρό, οι δέκα μέρες δεν είναι τίποτα

Επεξ/σία από radiotv
Δημοσ.
Στις 17/3/2021 στις 7:55 ΠΜ, draculias είπε

Καλημέρα.

Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση. Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά με πακέτα παραγγελίες από Ολλανδία (PostNL) και Βέλγιο (Bpost) και δεν μιλάω για παραγγελίες από τρίτες χώρες μέσω EU αλλά απευθείας από EU μέλος σε EU μέλος...

Αλλά εκ του αποτελέσματος παραλαμβάνω πάντα. Χρόνοι κυμαίνονται βάσει δικής μου εμπειρίας από 1,5 με 2 μήνες.

Υπομονή ιωβηλαία να έχεις, θα σου έρθουν όμως, δεν χάνονται.

Μην είσαι σίγουρος οτι δεν χάνονται. Δες αυτό:
image.png.895db79194275e032624d631968e364a.png

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, mpapad είπε

Μην είσαι σίγουρος οτι δεν χάνονται. Δες αυτό:
image.png.895db79194275e032624d631968e364a.png

Ο χρόνος που έχει περάσει είναι μεγάλος. Σίγουρα κάπου σε κάποια γωνία στο αεροδρόμιο ξεχασμένο, πιθανόν, βρίσκεται. 

Δημοσ.

Θες να δεις και χειρότερα;

Ο αποστολέας έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασία αναζήτησης/αποζημίωσης χωρίς απάντηση....

 

postnl.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Ο χρόνος που έχει περάσει είναι μεγάλος. Σίγουρα κάπου σε κάποια γωνία στο αεροδρόμιο ξεχασμένο, πιθανόν, βρίσκεται. 

Χθες τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ με υπόδειξη του Κινέζου προμηθευτή και με ενημέρωσαν οτι το δέμα δεν έχει ερθει Ελλάδα. Μετά απο ενημέρωση στο Κινέζικο σιτε μίλησαν για refund.

Πάμε σε μια ερώτηση περισσότερο συμβουλευτικού χαρακτήρα. Χρειάζομαι από Κίνα κάποια ανταλλακτικά για κινητά τηλέφωνα που δεν βρίσκω στην Ελλάδα. Μπορώ να παραγγέλνω μέσω DHL Express (περισσότερο για το χρόνο παράδοσης), σπάζοντας το λογαριασμό σε 2? Ενα μικρό (κάτω των 22€) και τα υπόλοιπα σε 2ο με σκοπό να αποφύγω τα εκτελωνιστικά? Να σημειώσω οτι ο προμηθευτής δεν εχει πρόβλημα σε αυτό καθώς μπορεί να επισυνάπτει και ενα "τιμολόγιο" ισο με την μειωμένη αξία πληρωμής. 

Επεξ/σία από mpapad

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...