Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris πρόβλημα


vtiiii

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Mitsos_ribopaido, μάλλον για δίσκο πας, θα 'χε φάει ταλαιπώρια από τον προηγούμενο.

Ναι η αληθεια ειναι οτι και στα κοψίματα αυτο φαινεται σαν να πατινάρει ελαφρυα ο δίσκος και να ξαναπιάνει στιγμιαία . Απο τ ιδιο βενζιναδικο βαζουν πατερας και αδερφος μου και δεν ειχανε ποτε θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ribopaido είπε

Ναι η αληθεια ειναι οτι και στα κοψίματα αυτο φαινεται σαν να πατινάρει ελαφρυα ο δίσκος και να ξαναπιάνει στιγμιαία . Απο τ ιδιο βενζιναδικο βαζουν πατερας και αδερφος μου και δεν ειχανε ποτε θεμα

Τουλάχιστον - αν και εφόσον είναι δίσκος πάντα - είσαι στις αρχές !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Τουλάχιστον - αν και εφόσον είναι δίσκος πάντα - είσαι στις αρχές !

Σωστος, απομονώνει και ψηλα σχετικα και εκει το πηρα πρέφα αρχικα πριν εχω το θεμα με την ανηφόρα εκει . Απο σερβις εντωμεταξει ελέγχθηκε και αλλάχτηκε οτι ηθελε αλλα ηταν χαρτι το αμαξι και ευκαιρια αλλα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Tελικά άλλαξα 2 πολλαπλασιαστές και τους έκανα αλλαγή να διαπιστώσω που λειτουργεί εντάξει. Το πρόβλημα συνεχίζεται αν και καθάρισα πολύ καλά τη πεταλούδα και τον αισθητήρα μ.α, με καθαριστικό φρένων και μέσα στις 2 αντιστασούλες. Το πρόβλημα παραμένει. Είμαι για αντιπροσωπεία από αύριο. Όταν πατάω το γκάζι στη μέση και πάνω και οδηγώ με μεγάλη ταχύτητα λειτουργεί καλά. Με χαμηλές στροφές και πολύ λίγο γκάζι κάνει διακοπές και δεν μπορεί να οδηγηθεί. Το obd   διαγνωστικό δεν δείχνει τίποτα. Το ρελαντί άψογο.

Μήπως κάποιος έχει ανάλογη κατάσταση. Και αν ναι που το πήγε και το έφτιαξαν?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, etsa67 είπε

Tελικά άλλαξα 2 πολλαπλασιαστές και τους έκανα αλλαγή να διαπιστώσω που λειτουργεί εντάξει. Το πρόβλημα συνεχίζεται αν και καθάρισα πολύ καλά τη πεταλούδα και τον αισθητήρα μ.α, με καθαριστικό φρένων και μέσα στις 2 αντιστασούλες. Το πρόβλημα παραμένει. Είμαι για αντιπροσωπεία από αύριο. Όταν πατάω το γκάζι στη μέση και πάνω και οδηγώ με μεγάλη ταχύτητα λειτουργεί καλά. Με χαμηλές στροφές και πολύ λίγο γκάζι κάνει διακοπές και δεν μπορεί να οδηγηθεί. Το obd   διαγνωστικό δεν δείχνει τίποτα. Το ρελαντί άψογο.

Μήπως κάποιος έχει ανάλογη κατάσταση. Και αν ναι που το πήγε και το έφτιαξαν?

Τα μπουζί τα εβγαλες να δεις σε τι κατάσταση είναι ; 

Για το αισθητήρα maf υπάρχει ειδικό σπρέι για αυτή τη δουλειά .

Λογικά είναι από ρεύμα 

Ειδικά εάν με 4η ή 5η και όταν πατάς το γκάζι κάνει κοψίματα. 

Βγάλε μία φωτογραφία το κινητήρα σου, έχει απευθείας πολλαπλασιαστες ή οι πολλαπλασιαστές συνδέονται με μπουζοκαλωδια και πάνε σε διανομέα.

Αναλόγως το μοντέλο διαφέρει και το σύστημα αναφλεξης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τα μπουζί τα εβγαλες να δεις σε τι κατάσταση είναι ; 

Για το αισθητήρα maf υπάρχει ειδικό σπρέι για αυτή τη δουλειά .

Λογικά είναι από ρεύμα 

Ειδικά εάν με 4η ή 5η και όταν πατάς το γκάζι κάνει κοψίματα. 

Βγάλε μία φωτογραφία το κινητήρα σου, έχει απευθείας πολλαπλασιαστες ή οι πολλαπλασιαστές συνδέονται με μπουζοκαλωδια και πάνε σε διανομέα.

Αναλόγως το μοντέλο διαφέρει και το σύστημα αναφλεξης

 

Μπουζί άλλαξα αμέσως μετά το σύμπτωμα NGR R.

Με 4 5 και το γκάζι πατημένο ειδικά στη μέση συμπεριφέρεται πολύ καλά.

Η αντιπροσωπεία μου είπε να καθαρίσω το ΜΑΦ με σπρέυ για φρένα και ειδικά μέσα που βρίσκονται οι αντιστάσεις γιατί όπως ισχυρίστηκε σπάνια τις καθαρίζουν.

 Οι πολλαπλασιαστές είναι απευθείας χωρίς καλώδια. Κουμπώνει σε κάθε έναν 4πολική φίσα. Ένα απ' τα 4 καλώδια το  (Άσπρο) στέλνει εντολή στο κοντρόλλερ για πιθανές βλάβες τους.  

Διανομέας δεν υπάρχει. Η πεταλούα είναι ηλεκτρική. Ανοίγει όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι με το κλειδί στο όν χωρίς ενεργοποιηση της μίζας.

 Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 1 χρόνο αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...