Προς το περιεχόμενο

Το Baldur’s Gate III ενδέχεται να είναι μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της φετινής έκθεσης E3


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το/τα Baldur's Gate δεν ορίζονται ούτε από την προοπτική τους, ή τα "γραφικά" τους.

Ορίζονται μόνο από το Campaign Setting τους από τον χώρο του AD&D o οποίος είναι τα αξέχαστα "Forgotten" Realms, τον κόσμο του setting και τους χαρακτήρες του, που εδώ και 30 και βάλε χρόνια o Εd Greenwood οραματίστηκε και ατελείωτα fanboys σαν του λόγω μου ρίχναμε D20-12-8-4 ζάρια δίχως αύριο στο tabletop και μετά στο PC.

Και 2d να βγει εκεί θα είμαστε.

Ok? 

 

 

 

Το d6 το άφησα απέξω γιατί μου θυμίζει τάβλι :P 

3 ώρες πριν, Jophiel είπε

Είναι γραφικά τύπου WoW. Φυσικά τους αρέσουν. Το έχουν μελετήσει άλλοι πριν από αυτούς...

Απλά αν ξεφύγουμε λίγο από τη νοοτροπία του marketing και το δούμε γι αυτό που πραγματικά είναι, τότε, τεχνικά, είναι απαράδεκτο για παιχνίδι της χρονολογίας που βγήκε και μάλιστα από μία εταιρεία με τέτοια ιστορία και δυνατότητα.

Οκ, να δεχτώ ότι δεν είχαν χρήματα. Μετά την επιτυχία του Original Sin (και τα χρήματα που ήρθαν με αυτή...) αποφάσισαν να συνεχίσουν το αίσχος και στο Original SIn 2...

Και καλά, ακόμα κι έτσι, το Divinity είναι δική τους δημιουργία και ας το «βιάσουν» όπως και όσο θέλουν. Το Baldur's Gate τι τους φταίει;...

 

O μόνος βιασμός φίλε μου είναι από μέρους σου στην ιστορία και μας τα έχεις κάνει τσουρέκια On-top (φιλικά πάντα το ξέρεις). :D

Τα Baldur's (και όχι μόνο) ήταν πάντα ιστορική αναπαράσταση των D&D κανόνων, οι οποίοι λάμβαναν πάντα υπ' όψη όλα τα γ@@να monster compedium, player's handbook και όλα τα σχετικά με μια πιο ελεύθερη προσέγγιση για το πότε θα πατήσεις space να κάνεις pause αλλά ήταν με rounds, που να έσπαγες το κεφάλι σου.

Και τα neverwinter (3d) έτσι ήταν.

Δεν είναι δυνατόν ένα σύστημα μάχης το οποίο είναι βασισμένο σε rounds να μεταφραστεί σε real time, έτσι απλά. Τα ίδια τα spells από τα handbooks έχουν casting time.

Μια ελεύθερη μετάφραση, πόσον μάλλον σε 1st person θα είναι μια αηδία και κάτι unbalanced και θα χαθεί η μαγεία του plotting και των turns ακόμα και του prepare spells όπως σε όλαααα αυτά τα παλιά RPG, στο πιο spell θα κάνεις memorize. Θα γίνει ένα σύγχρονο... ξέρω εγώ?

Για δες το Bards Tale ΙV.

Αν θες να παίξεις τον Drizzt σε real time - τι να πω. Περίμενε mod για κάποιο Assasin's Creed?

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευκαιρία να ξαναπιάσω τα BG 1 και 2. Τα είχα τελειώσει στα μακρινά 90's αλλά μου είχε μείνει απωθημένο γιατί δεν κατάφερα ποτέ να παίξω το Throne of Bhaal. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, PeterMay είπε

NeverWinter Nights

και Baldur's Gate

τι κοινο έχουν αυτοί οι τίτλοι-τέρατα? Bioware.... Μακάρι να βγει καλό.

Με το Neverwinter έλιωσα ανέλπιστα... Δεν το ήξερα και το έβαλα κατά λάθος. Αυτό ήταν... κόλλησα. Δυστυχώς Baldur's Gate δεν έχω παίξει καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 hours ago, Sir_Teraflop said:

Το/τα Baldur's Gate δεν ορίζονται ούτε από την προοπτική τους, ή τα "γραφικά" τους.

Ορίζονται μόνο από το Campaign Setting τους από τον χώρο του AD&D o οποίος είναι τα αξέχαστα "Forgotten" Realms, τον κόσμο του setting και τους χαρακτήρες του, που εδώ και 30 και βάλε χρόνια o Εd Greenwood οραματίστηκε και ατελείωτα fanboys σαν του λόγω μου ρίχναμε D20-12-8-4 ζάρια δίχως αύριο στο tabletop και μετά στο PC.

Και 2d να βγει εκεί θα είμαστε.

Ok? 

^^Οργασμός. Τίποτα περισσότερο.

Όσοι θέλετε πολλά γραφικά, voice acting και λοιπές χαριτωμενιές, move on there's nothing to see here.

Πρώτα και κύρια θα φτιάξουν ένα σύστημα μάχης που να αναπαριστά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα p&p RPG's. Μόλις βγει αυτό από τη μέση θα κάτσουν να λιώσουν το μυαλό τους για να σκεφτούν quests αντάξια του τίτλου που φέρει το game. Και όταν λέω quests, εννοώ όλο το πακέτο: ιστορίες, διαλόγους και -το βασικότερο- επιλογές που θα αλλάζουν τη ροή της ιστορίας (γιατί αυτό σημαίνει RPG εν τέλει, να αλλάζουν οι καταστάσεις ανάλογα με το ρόλο που έχεις επιλέξει να παίζεις). Πάντα θα με στοιχειώνει το Castle Jhareg questline από το πρώτο NWN, που όποια επιλογή και αν έκανες, την πλήρωναν αθώοι. Ο ορισμός του γκρίζου σε αυτό το είδος των games και ακριβώς ο λόγος που παίζω τέτοια games.

Μετά, αφού τελειώσουν με σύστημα μάχης και με quests, διαλόγους, ιστορία κλπ μπορούν να ασχοληθούν με τον τεχνικό τομέα, αν τους έχει περισσέψει κανένα φράγκο.

In other news, μετά από τα της MS συμφώνω  και πάλι με τον @Sir_Teraflop, πρέπει να πάω στο γιατρό μάλλον. 😕

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω πως και σας άρεσε τόσο το Divine Divinity. Του είχα δώσει φουλ ευκαιρία, αλλά είχε εντελώς υποανάπτυκτο και ανάπηρο combat. Δεν παίζει κανένα ρόλο αυτό ή μόνο για τα δικά μου κριτήρια ήταν απαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο Divinity Original Sin 2 έχει μια χαρά γραφικά.  Κάθε σύγκριση με το Witcher είναι άκυρη γιατί μιλάμε για εντελώς διαφορετικό είδος παιχνιδιού. Έχει καταπληκτική ατμόσφαιρα και τοπία. Τώρα αν κάποιος θέλει να ζουμάρει στο 20000% και να βλέπει τις λεπτομέρειες του χαρακτήρα, μάλλον κάτι κάνει λάθος.

Το Pillars προσωπικά με κούρασε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι καινούργιο αναμένουμε να έχει και όμορφα γραφικά γιατί είναι πάντα καλοδεχούμενα,όμως φυσικά δεν είναι αυτό το δυνατό του σημείο,τα είπαν σωστά κάποιοι συμφορουμίτες πιο πάνω,αυτοί που έχουμε παίξει D&D επιτραπέζια ξέρουν πολύ καλά τι κάψιμο είναι.Το κορυφαίο σημείο σε RPG για υπολογιστές για χρόνους ανεκδιήγητους ήταν αυτά τα παιχνίδια✌️Πραγματικά εύχομαι να μην είναι αρπαχτή και παιχνιδάκι για κινητό... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mitsosG7 είπε

Με το Neverwinter έλιωσα ανέλπιστα... Δεν το ήξερα και το έβαλα κατά λάθος. Αυτό ήταν... κόλλησα. Δυστυχώς Baldur's Gate δεν έχω παίξει καθόλου.

To γεγονός ότι είχες πλήρη έλεγχο με το toolset, και οτι υπάρχουν ακόμοι ΧΙΛΙΑΔΕΣ κόσμοι online για να εξερευνήσεις - το καθιστά για μένα το Ν.1 RPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε

Το/τα Baldur's Gate δεν ορίζονται ούτε από την προοπτική τους, ή τα "γραφικά" τους.

Ορίζονται μόνο από το Campaign Setting τους από τον χώρο του AD&D o οποίος είναι τα αξέχαστα "Forgotten" Realms, τον κόσμο του setting και τους χαρακτήρες του, που εδώ και 30 και βάλε χρόνια o Εd Greenwood οραματίστηκε και ατελείωτα fanboys σαν του λόγω μου ρίχναμε D20-12-8-4 ζάρια δίχως αύριο στο tabletop και μετά στο PC.

Και 2d να βγει εκεί θα είμαστε.

Ok? 

 

 

 

Το d6 το άφησα απέξω γιατί μου θυμίζει τάβλι :P 

 

O μόνος βιασμός φίλε μου είναι από μέρους σου στην ιστορία και μας τα έχεις κάνει τσουρέκια On-top (φιλικά πάντα το ξέρεις). :D

Τα Baldur's (και όχι μόνο) ήταν πάντα ιστορική αναπαράσταση των D&D κανόνων, οι οποίοι λάμβαναν πάντα υπ' όψη όλα τα γ@@να monster compedium, player's handbook και όλα τα σχετικά με μια πιο ελεύθερη προσέγγιση για το πότε θα πατήσεις space να κάνεις pause αλλά ήταν με rounds, που να έσπαγες το κεφάλι σου.

Και τα neverwinter (3d) έτσι ήταν.

Δεν είναι δυνατόν ένα σύστημα μάχης το οποίο είναι βασισμένο σε rounds να μεταφραστεί σε real time, έτσι απλά. Τα ίδια τα spells από τα handbooks έχουν casting time.

Μια ελεύθερη μετάφραση, πόσον μάλλον σε 1st person θα είναι μια αηδία και κάτι unbalanced και θα χαθεί η μαγεία του plotting και των turns ακόμα και του prepare spells όπως σε όλαααα αυτά τα παλιά RPG, στο πιο spell θα κάνεις memorize. Θα γίνει ένα σύγχρονο... ξέρω εγώ?

Για δες το Bards Tale ΙV.

Αν θες να παίξεις τον Drizzt σε real time - τι να πω. Περίμενε mod για κάποιο Assasin's Creed?

 

Ολοσωστος!!! Η μαγεία που εβγαζαν τα BG δε βρισκεται σε αριθμολαγνικη λατρεια των fps αλλα στην αριστη αποδοση του DnD. Στην ανεπαναληπτη αισθηση του να βγαινεις στο BG 2 απο τα μπουντρουμια του Γιαννακη Ιρενικους και να ξεκινας το chapter 2 χωρις την παραμικρη καθοδηγηση (απλα μαζεψε λεφτα οπως θες). 

Δεν τα φτιαχνουν οπως παλια και δεν ειναι θεμα νοσταλγιας. 

Υ.Γ. Μου θυμησες το δικο μου ζαρι d20 με το οποιο κανεις απο την παρεα δεν ηθελε να ριχνει, μιας και τις περισσοτερες φορες εφερνε απο 1-5! Γκαντεμοζαρο το λεγαμε. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, helicoid είπε

Άμα βγει BG III και δεν είναι άρμεγμα φάση θα κάνω pc upgrade μόνο γι'αυτό. Ακόμα θυμάμαι τις νύχτες (και τις μέρες) που έπαιζα το II, μαλώνοντας με τον αδερφό μου, και πιο μετά με την κοπέλα μου ποιός θα πρωτοπαίξει (εκείνες τις εποχές δεν υπήρχαν 3-4 pc σε κάθε σπίτι). Μιλάμε για ένα παιχνίδι σταθμό στο pc gaming. Ευτυχώς κάπου το έχω με το original κουτί για ενθύμιο.

έχεις ακόμη την ίδια κοπέλα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο BG 2 ήταν παιχνιδάρα όντως όπως και το NWN αλλά και ο άξιος συνεχιστής Dragon Age. 

Αλλά την ατμόσφαιρα του BG1 και τη μουσική δεν την είχε κανένα. Βέβαια σήμερα δεν μπορείς να παίξεις (λόγω γραφικών και ανάλυσης) το BG1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως τα ειπανε @Sir_Teraflop @Malthador @Vlad27 .Οποιος δεν εχει παιξει p&p rpg δε μπορει να καταλαβει γιατι οι λατρεις αυτων των παιχνιδιων χεστηκαμε για τα τελεια γραφικα.Το να ειναι τα γραφικα αποτρεπτικος παραγοντας για να παιξεις ενα rpg με στορυ που σε κανει σχεδον να το ζεις, ειναι το ιδιο τραγικο με το να αποριπτεις ενα παιχνιδι  εξομοιωτη αγωνων με τελειο physics/race simulation επειδη τα δεντρα δεν εχουν ρεαλιστικη κινηση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...